Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11761

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Bide su var tabi
    Pulsar 24 hp
    Tek silindirli atesli bir motor
    Vites araliklari kisa
    150 kilo
    Tnt250 31 hp
    Pek atesli degil cift silindir
    185 kilo
    Vites araliklari uzun

    Bence performans olarak cok farkli degillerdir pulsar kisa viteslerden dolayi atak olabilir

    Titresimi bilemem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11762
    Murat Ceylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2009
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Kaporayı verdim arkadaşlar.Nasipse perşembe günü alacağım.

  3. #11763
    kadırmadran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    Rks jaguar 100...Pulsar 200 ns... 0506 574 30 38
    Alıntı resources adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bide su var tabi
    Pulsar 24 hp
    Tek silindirli atesli bir motor
    Vites araliklari kisa
    150 kilo
    Tnt250 31 hp
    Pek atesli degil cift silindir
    185 kilo
    Vites araliklari uzun

    Bence performans olarak cok farkli degillerdir pulsar kisa viteslerden dolayi atak olabilir

    Titresimi bilemem
    ve şuda bir gerçekki lekelemek kötülemek değil... Fakat ben TNT den kullanım zevki alamadım... Yumuşak sele, çok güzel bir ses, iyi frenler ve yüksek gidon dışında... Haaa yamaha mt 25 derseniz oda 250 cc manyak makine uzadıkça uzuyor, uzadığı gibi çok atak bir motosiklet... Bi kusurum varsa af ola arkadaşlar...

  4. #11764
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Pulsarin olayi ilk 4 vites aga r25 haricinde cogu motoru kalkista geciyorum ama 4 vitestenden sonra cani dusuyor ozaman adamlar geciyor tnt250 kullanmadim pulsarin gucu torku daha alt devirlerde veriyor olabilir bu durumda cansiz gelebilir ama illaki pulsardan hizli gider orasida bi gercek titresim konusunda belki vardir bir kusuru ben motoru aldigimda 160km hizlari goruyordum simdi 130 a bayilarak cikiyor musait oldugumda servise gidicem hem 5000 bakimi tamamlanicak hemde debriyaj sokulup bakilacak hintli yetkililer oyle dedi bugun yine 114 de birden kesiciye firladi 6000 devirden ve birseyi farkettim debriyaj maneti sem sertti cekip biraktim bir kac kere sonra yumusadi tekrardan bakalim ne sorunu varmis sokulunce belli olur heralde
    Yakit konusuna gelince benimle birlikte 3 pulsar daha ayni anda fulledik depolari sifirladik sayaci ilk pulsarin 50 km de ikinci pulsarin 54km de ucuncu pulsarin 62 km de ilk cizgiler gitti benim ilk cizgi 92 km de gitti onlar rodaji cok onemsemediler 70 80 90 gittiler ilk 500 km sonrasinda asildilar ayni hizlar gitmemize ragmen onlarin daha cabuk bitiyor benzinleri

  5. #11765
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    Alıntı Murat Ceylan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaporayı verdim arkadaşlar.Nasipse perşembe günü alacağım.
    hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın. Aynalar ve lastikleri değiştir derim.
    Gidon oturma pozisyonuna göre ellere baskı yapıyor ve yoruyor. Sünger elcik ve ya gidon yükseltme aparatı almak gerekir diye düşünüyorum.
    Gerçi sen baya araştırmışsındır

  6. #11766

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Elciklere tenis raketi griplerinden sardim super oldu

  7. #11767

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı coldboy35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon oturma pozisyonuna göre ellere baskı yapıyor ve yoruyor. Sünger elcik ve ya gidon yükseltme aparatı almak gerekir diye düşünüyorum.
    Çok tecrübeli bir motosiklet sürücüsü sayılmam şimdiye kadar 3 motosikletim oldu ama bu ellere baskı olayının yanlış oturuştan kaynaklanabileceğini düşünüyorum..Kullanırken hafifçe kambur durup dizlerle motoru sıkınca yine bu ellerde baskı durumu mevcut oluyor mu? Olmaması lazım...

    Tabi boyla da alakası var, ben 1.80'im..Daha tecrübeli arkadaşlar belki bir açıklık getirir..
    kurufasulye bunu beğendi.

  8. #11768
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok tecrübeli bir motosiklet sürücüsü sayılmam şimdiye kadar 3 motosikletim oldu ama bu ellere baskı olayının yanlış oturuştan kaynaklanabileceğini düşünüyorum..Kullanırken hafifçe kambur durup dizlerle motoru sıkınca yine bu ellerde baskı durumu mevcut oluyor mu? Olmaması lazım...

    Tabi boyla da alakası var, ben 1.80'im..Daha tecrübeli arkadaşlar belki bir açıklık getirir..
    motor naked sport ama oturuş tarzı ne naked ne de sport ikisi arasında kalmış. Bence ellere baskı yapıyor benim boyum 1.84 ayrıca dur kalk yaparken ve ya süratli giderken kombine fren yapınca ellere aşırı yük biniyor

    Alıntı resources adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elciklere tenis raketi griplerinden sardim super oldu
    valla benim elcik süngerleri adi mi nedir bilemedim köşelerinden sürekli yırtılıyor

  9. #11769
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı coldboy35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın. Aynalar ve lastikleri değiştir derim.
    Gidon oturma pozisyonuna göre ellere baskı yapıyor ve yoruyor. Sünger elcik ve ya gidon yükseltme aparatı almak gerekir diye düşünüyorum.
    Gerçi sen baya araştırmışsındır
    Doğru söylüyorsun, kullanıcı boyuna göre gidon yükseltme yapanlarin sayısı oldukça fazla. Bende sünger elcik ve yükseltme yaptırmıştım. Fotoğrafları eski sayfalarda ayrintili paylasmistim. Çok memnun oldum.

  10. #11770
    Murat Ceylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2009
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Alıntı coldboy35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın. Aynalar ve lastikleri değiştir derim.
    Gidon oturma pozisyonuna göre ellere baskı yapıyor ve yoruyor. Sünger elcik ve ya gidon yükseltme aparatı almak gerekir diye düşünüyorum.
    Gerçi sen baya araştırmışsındır
    Teşekkür ederim kardeş.Motoru sağ salim teslim alalım bakarız gerisine.

  11. #11771
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Hacılı Köyü/Şile kamp maceramız ve pazar günü de kirli bir şekilde kuralkan bajaj etkinliği.
    Yolda malzeme tedarik ederken molamız.

    Kamp alanına girmeden derenin müthiş güzelliği.

    Kamp alanı.




    Çamur deryasından çıktıktan sonraki hallerim.


    Ve motorumun temizlenmiş hali.


    Sjcam 4000wifi ile kayıt yaptığım küçük bir video.

    [/COLOR]
    ayzek ve AttilaXtreme bunu beğendiler.

  12. #11772
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    güzel resimler,hep isterim motorlarla gidip kamp yapmayı ama malesef arkadaş grubum bile yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

    bende bilmiyorum,pc modeli yazıp bakmıştık bt45 olabilir bu gün takarız gelirse.Ben bridgestone güveniyorum bozuk malları yok.Özellikle yumuşak hamurlu olsun dedim zaten motoru marquez gibi yatırmıcam ama ufak yatmalardada düşmez heralde Şuan üzerinde naylon lastik var geçen yatırmayı biraz abarttım ama düşürmedi.

  13. #11773

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Arkadaşlar motor zincirlerinin ortalama ömrü kaç KMdir? Mesela bizim Pulsarın Kaç KM sonra değişmemiz gerekiyor?
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  14. #11774
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motor zincirlerinin ortalama ömrü kaç KMdir? Mesela bizim Pulsarın Kaç KM sonra değişmemiz gerekiyor?
    bakla kilidi için kitapçıkda her 5.000 km'de değiştirin yazıyor. Ben honda kullanırken ustaya sorduğumda ortalama 30.000 km gider demişti. En güzeli servisteki ustadan bilgi almak

  15. #11775

    Üyelik
    02 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul-Kartal
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Merhabalar.
    Bu alarmlı disk kilidi kullanan varmı aranızda ? yada tavsiyeniz varmı? caydırıcılık için. Bir sorum daha olucak nette bir sürü topcase bakıyorum lt. bazında ama merak ettiğim şu bir kapalı kask ve canta yada montun sığacagı lt. nedir?
    Teşekkürler.

  16. #11776
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel resimler,hep isterim motorlarla gidip kamp yapmayı ama malesef arkadaş grubum bile yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

    bende bilmiyorum,pc modeli yazıp bakmıştık bt45 olabilir bu gün takarız gelirse.Ben bridgestone güveniyorum bozuk malları yok.Özellikle yumuşak hamurlu olsun dedim zaten motoru marquez gibi yatırmıcam ama ufak yatmalardada düşmez heralde Şuan üzerinde naylon lastik var geçen yatırmayı biraz abarttım ama düşürmedi.
    Muhtemel bt45 dir kuruda islakta tutusu gayet iyi fakat kisin isinmasi biraz zaman aliyor sogukkende arkayi kaydiriyor sert frenlemede isindiginda sorun yok 90-100-110 km ile virajda yatirdigim cok oldu onun disinda 70 le felan soguk olsa bile kaymadi zaten onumuz yaz cok cabuk isiniyor yazin kisin soguklarda biraz zahmetli ondada zaten temkinli kullanirsin caglam lastik tas tepe bayir gider mesela ben patladigini bilmem
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  17. #11777
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Arkadaşlar aldığım lastikler altta resmini yükledim.10 km yol yaptım yumuşaklık eski lastiklere nazaran biraz farklı,fren performansı eski lastiklere nazaran 2 katı kuvvetli kaymadım sert firenler yaptım denemek için.Sıkıntı yaşarsam yazarım.


  18. #11778
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metzeler ve lasertec kullanıcılar iyi diyor,ama burda bayii yok internettende almak istemiyorum.Pirelli bayii olsa pirelli alacaktım ama kalite olarak sadece brisgestone ve michelin var.Micheline güvenmiyorum 3 takım lastik aldım çöp çıktı.Michelin bisiklet lastiğini bile takmam.Uyarın için teşekür ederim ama ben bridgestonu motorumdada denemek istiyorum.
    izmir-ergür motor dan gözün kapalı alabilirsin metzeler' i. istanbulda ikamet ediyosan da kabataşta ki buz motorda 60 tl ye ön arka balans' lı taktırabilirsin.

  19. #11779

    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    DARICA
    Merhaba arkadaşlar;motorum öldü galiba.Gece park edip yatım.12 saat sonra hiç bir ışık yanmıyor.göstergeler hiç açılmıyor .çalıstıramadım motoru.ne dersiniz.?Sis lambası vardı ama kapattığıma eminim.Gece kontrol ettim.anahtarlarda cılız bir ışık var ama göstergelerde hiç bir hareket yok.yardım lütfen..

  20. #11780
    Murat Ceylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2009
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Problem aküden arkadaşım.Bir servise git istesen.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)