Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8421
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı Selcuk89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu normal dun su birikintisinde ben de patinaja kaldım Michein lastikle ama neredeyse kesiciyle girdim.
    Suda patinaj yapabilir haklısın Kalkarken çok asırı gaz koluna yuklenmenin manası yok genelde ilk harekette ufak gazla ilk hareketi verir gazı kapar hemen tekrar açar 2. vitese atarım.Benim surus tarzıma daha uygun geliyor neyse soylemek istedim...
    Konuyu dagıtmak için soyluyorum geçen lastik forumunu okuyorum vatandaş lastik basıncını 42 Psi yapmıs cunku lastikte yazan deger o imiş.
    Bir de adam oneriyor motor soyle guzel oldu boyle iyi diye...
    Lastikte yazan latigin Max Psi degeri bu degerin ustune çıkılmaması lazım fakat arkadaşın konu hakkında en ufak bilgisi yok bir de oneride bulunuyor 42 Psi yapın diyor.
    Bu da boyle bir anı iste birbirimizi kırmadan anlaşılır sorular cevaplar verelim ki birbirimizin kıymetini daha çok anlayalım.
    Aslında hepimiz ayrı ayrı degeriz onemli olan ortak paydalarda bulusabilmek...
    Edit= yanlışlıkla 42 hatırlamışım ben 28 32 kullanıyorum.
    Selcuk89 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8422

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Edit= yanlışlıkla 42 hatırlamışım ben 28 32 kullanıyorum.
    merhaba kardeş o dediğin ibarede 2014 cıkışlı pulsarlarda tek kişi: 25-28 pi iki kişi:25-32 pi sen yanlış bakmışsın.

  3. #8423
    Selcuk89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 - Pulsar 200 NS - Cbf 1000 FA (2012)
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Edit= yanlışlıkla 42 hatırlamışım ben 28 32 kullanıyorum.
    Ne olur buzda motor surmek ne ise asfaltta buzda suruyormussun tadı verir.Tabi bunu istemeyiz.
    Lastik degişiminden sonra Psi degerleri degişiyor nededi ise daha yumuşak hamurlu lastige geçiyorsunuz.
    30-32 benim Michelinde önerilen Psi ama yarın bir arkadaşın dedigi 28-30 degerine çekecegim.
    Bakalım sonuçları yazarım.
    Neden dusurecegıme gelirsen kalkısta virajlı yolda yuksek devirde arka ince ince kayıyor ama guven veren bir kayma tehlike arz etmiyor.Göbekten donuslerden bahsediyorum ısıkta beklerken.)
    Kalkıs 1. vites 10k devir.Normal yani salması ama deneyecegim yine de.

  4. #8424
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Arkadaşlar annem şeker hastası ve buna bağlı olarak sol ayak parmağı kangren olmuş durumda tedaviye özelden devam ediyoruz devlet ayağı kesmeden yana özelde sadece parmağı kaybeder ayağı kurtarırız dan yana 3 gündür 7000 tl gibi para çıktı cebimden ve bugun baş parmağın yarısını kestıler açıkcası bütcemde maddi durumum da tükenmek üzere bu sebepden ötürü motoru satabilirim eğer maddi durumum yetmez ise 1400 km batlax bt 45 lastık takımı almak isteyen arkadaşlara duyurulur öncelik satmaktan yana değilim mecbur kalırsam satıcam sadece dualarınızı eksik etmeyin

  5. #8425
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar annem şeker hastası ve buna bağlı olarak sol ayak parmağı kangren olmuş durumda tedaviye özelden devam ediyoruz devlet ayağı kesmeden yana özelde sadece parmağı kaybeder ayağı kurtarırız dan yana 3 gündür 7000 tl gibi para çıktı cebimden ve bugun baş parmağın yarısını kestıler açıkcası bütcemde maddi durumum da tükenmek üzere bu sebepden ötürü motoru satabilirim eğer maddi durumum yetmez ise 1400 km batlax bt 45 lastık takımı almak isteyen arkadaşlara duyurulur öncelik satmaktan yana değilim mecbur kalırsam satıcam sadece dualarınızı eksik etmeyin
    Çok geçmiş olsun kardeşim :( annenin bir an önce sağlığına kavuşması dileğiyle
    ayzek bunu beğendi.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  6. #8426
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar annem şeker hastası ve buna bağlı olarak sol ayak parmağı kangren olmuş durumda tedaviye özelden devam ediyoruz devlet ayağı kesmeden yana özelde sadece parmağı kaybeder ayağı kurtarırız dan yana 3 gündür 7000 tl gibi para çıktı cebimden ve bugun baş parmağın yarısını kestıler açıkcası bütcemde maddi durumum da tükenmek üzere bu sebepden ötürü motoru satabilirim eğer maddi durumum yetmez ise 1400 km batlax bt 45 lastık takımı almak isteyen arkadaşlara duyurulur öncelik satmaktan yana değilim mecbur kalırsam satıcam sadece dualarınızı eksik etmeyin
    geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur.
    ayzek bunu beğendi.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  7. #8427
    denizhan_d - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Allah yardımcınız olsun inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur
    ayzek bunu beğendi.

  8. #8428
    tozluklu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    keşan
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns 200
    Lastikler normal asfaltta sıkıntısız. Lakin su gördüğümde kanım çekiliyorr. Benim evin önündeki asfalt ayna gibi. Bayır bir yol. 3. viteste patinaj çektirebiliyorum. Böyle yollarda mişlen de kar etmiyor.

  9. #8429
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar annem şeker hastası ve buna bağlı olarak sol ayak parmağı kangren olmuş durumda tedaviye özelden devam ediyoruz devlet ayağı kesmeden yana özelde sadece parmağı kaybeder ayağı kurtarırız dan yana 3 gündür 7000 tl gibi para çıktı cebimden ve bugun baş parmağın yarısını kestıler açıkcası bütcemde maddi durumum da tükenmek üzere bu sebepden ötürü motoru satabilirim eğer maddi durumum yetmez ise 1400 km batlax bt 45 lastık takımı almak isteyen arkadaşlara duyurulur öncelik satmaktan yana değilim mecbur kalırsam satıcam sadece dualarınızı eksik etmeyin
    Allah büyüktür
    inşallah en kısa zamanda annen sağlığına kavuşur
    ayzek bunu beğendi.

  10. #8430
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı Selcuk89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne olur buzda motor surmek ne ise asfaltta buzda suruyormussun tadı verir.Tabi bunu istemeyiz.
    Lastik degişiminden sonra Psi degerleri degişiyor nededi ise daha yumuşak hamurlu lastige geçiyorsunuz.
    30-32 benim Michelinde önerilen Psi ama yarın bir arkadaşın dedigi 28-30 degerine çekecegim.
    Bakalım sonuçları yazarım.
    Neden dusurecegıme gelirsen kalkısta virajlı yolda yuksek devirde arka ince ince kayıyor ama guven veren bir kayma tehlike arz etmiyor.Göbekten donuslerden bahsediyorum ısıkta beklerken.)
    Kalkıs 1. vites 10k devir.Normal yani salması ama deneyecegim yine de.
    Motorun rahat gitmesi için de belli bir yerden aşağı düşmemesi lazim.
    Ben 97 kg yim ,32 psi ile metzeller kullanıyorum. Gayet memnunum patinaj , arka frende kolay kolay kayma yapmıyor artik.

  11. #8431
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar annem şeker hastası ve buna bağlı olarak sol ayak parmağı kangren olmuş durumda tedaviye özelden devam ediyoruz devlet ayağı kesmeden yana özelde sadece parmağı kaybeder ayağı kurtarırız dan yana 3 gündür 7000 tl gibi para çıktı cebimden ve bugun baş parmağın yarısını kestıler açıkcası bütcemde maddi durumum da tükenmek üzere bu sebepden ötürü motoru satabilirim eğer maddi durumum yetmez ise 1400 km batlax bt 45 lastık takımı almak isteyen arkadaşlara duyurulur öncelik satmaktan yana değilim mecbur kalırsam satıcam sadece dualarınızı eksik etmeyin
    Ayzek özelden telefonumu yazdım sana. Annenin hastalığı ile ilgili konuşmak istiyorum. Benim annem de aynı dertleri yaşıyoruz. Belki sana bir yardmım dokunur. Saygılarımla.
    ayzek, kdiner, yüksel66 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  12. #8432
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayzek özelden telefonumu yazdım sana. Annenin hastalığı ile ilgili konuşmak istiyorum. Benim annem de aynı dertleri yaşıyoruz. Belki sana bir yardmım dokunur. Saygılarımla.
    Atilla abim allah razı olsun büyüksün paylaştığın bilgiler için sonsuz teşekkürler allahtan hepimize acil şifalar yaşamayan bilemez..
    AttilaXtreme bunu beğendi.
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  13. #8433
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bugün Pulsar ile işe gittim. Dönüş yolunda inişte dönüş yaptığım sıkıntılı bir sokak var. Eski lastiklerle tedirgin dönerken şimdi gaz durumu fren durumundan bağımsız olarak hiç kayma yapmıyo. Kayacakmış gibi bir his de yok. Altımda 70 kilo moped varmış gibi rahat döndüm. Lastik kalitesi önemli, motorun selesi yüksek. Alçak motorlar gibi yere tekme vurarak toparlamak mümkün değil kayarsan.

  14. #8434
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Atilla abim allah razı olsun büyüksün paylaştığın bilgiler için sonsuz teşekkürler allahtan hepimize acil şifalar yaşamayan bilemez..
    Geçmiş olsun, Allah şifa versin, tez zamanda Anneniz iyileşir işallah.
    ayzek bunu beğendi.
    Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?

  15. #8435
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar annem şeker hastası ve buna bağlı olarak sol ayak parmağı kangren olmuş durumda tedaviye özelden devam ediyoruz devlet ayağı kesmeden yana özelde sadece parmağı kaybeder ayağı kurtarırız dan yana 3 gündür 7000 tl gibi para çıktı cebimden ve bugun baş parmağın yarısını kestıler açıkcası bütcemde maddi durumum da tükenmek üzere bu sebepden ötürü motoru satabilirim eğer maddi durumum yetmez ise 1400 km batlax bt 45 lastık takımı almak isteyen arkadaşlara duyurulur öncelik satmaktan yana değilim mecbur kalırsam satıcam sadece dualarınızı eksik etmeyin
    Kıymetli arkadaşım,İnşaallah en kısa zamanda annemiz sağlığına kavuşur.Çok üzüldüm allah şifa versin inşaallah.
    ayzek bunu beğendi.
    YBR SÜVARİSİ

  16. #8436
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar annem şeker hastası ve buna bağlı olarak sol ayak parmağı kangren olmuş durumda tedaviye özelden devam ediyoruz devlet ayağı kesmeden yana özelde sadece parmağı kaybeder ayağı kurtarırız dan yana 3 gündür 7000 tl gibi para çıktı cebimden ve bugun baş parmağın yarısını kestıler açıkcası bütcemde maddi durumum da tükenmek üzere bu sebepden ötürü motoru satabilirim eğer maddi durumum yetmez ise 1400 km batlax bt 45 lastık takımı almak isteyen arkadaşlara duyurulur öncelik satmaktan yana değilim mecbur kalırsam satıcam sadece dualarınızı eksik etmeyin
    Dostum ne şans varmış sende de. Geçmiş olsun tekrar. Umarım sağlığına kavuşur bir an önce.
    ayzek bunu beğendi.
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  17. #8437
    asuvara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2005
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    YBR 125 2005/Bajaj Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar ben 2014 pulsarıma hava olarak 30 32 kullanıyorum.Lastik havaları için en iyi 30-32 PSI dan randıman aldım.Evvelce İRC pirelli,michelen,metzeller lastik kullanan biri olarak yazıyorum.Şu an motorum yaklaşık 4000 km de.Motorun lastikleri o söylenildiği kadar tehlikeli değiller.İnanın burada lastik değiştirip umduğunu bulamayan da bir çok arkadaşımız vardır.Ben motoru 12 aralık 2014 te Eskişehirden aldım gelirken 130 kilometresi sağnak yağışlı idi.Motoru daha lastik rodajda iken yağışa sokmak zorunda kaldım fakat bana hiçbir zorluk çıkarnadı.Geçen hafta 259 km Afyon'a gittim.Lastikler yine sorunsuzdu.Tekrar ediyorum ben ön 30 arka 32 PSI kulllayorum.25-28 yada 28-32 PSI motoru benim konfigrasyonumda kesinlikle dengelemiyor.Ayrıca bu yukarıda saydığım lastiklerin tamamını YBR'mde kullanmışrım.En çok memnun kaldığım IRC olmuştur.Bununda bilimsel bir sebebi var.Daha çok küçük motorları düşük mesafelerde kullandığımız için.Kavçuk temelli lastikler geç ısınıp geç soğuyor dolayısı ile şehir içinde kaliteli naylon tabanlı kastiklere göre dezavantajlılar.Şayet rodajı iyi yapılan bir IRC limitleri çok yüksek olmayan kullanıcılar için gayet yeterlidir diye düşünüyorum.Küçük bir bilgi paylaşmak istedim Aynı durum çok şikayet edilen orjinal lastikler içinde geçerli.Yalnız yol şartları,yağış,ısı,frenleme tepkimiz ve bizim motor üzerindeki psikolojimiz bunların hepsi kaymada etkilidir arkadaşlar.Dolayısı ile lastik ne kullanırsak kullanalım limitlerimizi doğa ve biz belirliyoruz.
    Bu arada Ankara Afyon arasında giderken 100 km'de 3.2 dönerken 3.0 yaktım bilgize.Giderken yola 08:14 te çıktım.İki mola ile 240 Km gittim.Saat 10:34 270 km de yakıt almışım.ortalama molalarla 65 Km sürat yapmışım.Dönüşte 259 km hiç molasız geldim.Saat 1650 de çıktım 1853 te 282 km de yakıt almışım. Ssadece bir kere ilk 10 kilometre de havaları kontrol ettim.Bir daha durmadım.ortalama süratim 76 km olmuş.Gelirken zaman zaman 120-130 süretlerde 10 dk gittiğim oldu.Motor gayet stabildi.Titreşim yoktuki hiç dıurmadan gelebildim.Arkadaşlarım motorum orjinal seleden yada aynadan bir sıkıntı duymadım fakat bunlar göreceli şeyler arkadaşlar.Dediğim gibi bu şikayetleri olan arkadaşlar gibi bunlardan şikayet etmeden benim gibi durmadan 3 saat bu motoru kullanılabilenler de vardır.
    Bunları neden yazdım çünkü marka fanatiği arkadaşlarımız var.Bu motoru KTM ile falan kıyaslamamamız gerektiğini,parasına göre olduğunu,kalitesiz olduğunu salık veriyorlar.Bunların tamamı marka hegomanyasından kaynaklı bilinç altı ifadeler diye düşünüyorum.Çokta doğru değil.Bu motoru üereten firma 600 altı KTM ve Kawasakileri de üretiyor.Diyorlarki onlar japonya ya Avusturya ya gidiyor kontrol ediliyor.Öyle bir şey yok arkadaşlar.Şayet bu hindistan yapımı motorlardan Avrupa pazarına sunulacaklar kutular halinde Avusturyaya ulaştırılıyor orada toplanıyorlar, bu onlara taşımada avantaj sağlıyor tamamaen kapitalist düşünce ile yapılıyor.Yoksa kontrol için Hindistan'dan Avusturya'ya gönderilmesi söz konusu olamaz.
    Küçük motorda uzak doğu Avrupa ve Amerikaya göre daha ileridedir.Muhakkak kalite olarakta zamanla daha iyileri yapılacaktır.Bu motorla ilgili kalitesiz olduğunu söylemek doğru olmaz.Bunuda ifade etmek istedim.Bunları motora göz gezdiren,almayı düşünen evvelce diğer kullanıcı forumlarında konuştuğumuz yol dostluğu yaptığımız arkadaşlarımızdan bilgi isteyenler oluyor, onlara bir ışık tutabilmek adına yazdım.Selamlar saygılar.
    Selcuk89 bunu beğendi.
    YBR SÜVARİSİ

  18. #8438
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kauçuğu bol lastiğin ısınmasına gerek yokki. Geç ısınsa ne olur. Isınmasa ne olur. Yağmurda sürerken kaliteli lastik ısınmadan da çok güzel yol tutuyor. Ayrıca sıfır lastiğin yüzeyi mum kaplıdır diye bişey de yok, varsa da etkisi olmuyo kaliteli lastikte. 5 km yapmış lastiği sert frenle viraja soktum ne önden ne arkadan kaymadı motor.
    tozluklu bunu beğendi.

  19. #8439
    Selcuk89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 - Pulsar 200 NS - Cbf 1000 FA (2012)
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kauçuğu bol lastiğin ısınmasına gerek yokki. Geç ısınsa ne olur. Isınmasa ne olur. Yağmurda sürerken kaliteli lastik ısınmadan da çok güzel yol tutuyor. Ayrıca sıfır lastiğin yüzeyi mum kaplıdır diye bişey de yok, varsa da etkisi olmuyo kaliteli lastikte. 5 km yapmış lastiği sert frenle viraja soktum ne önden ne arkadan kaymadı motor.
    Usta yumuşak hamurlu lastikler zaten görevlerini çok guzel yapıyorlar fakat bu lastikler ısındıgında daha performanslı çalışırlar bunu es geçme.
    Mum muhabbeti şehir efsanesi degil lastik raf ömurlerini arttıran bir uygulama.Fakat haklı oldugun bir nokta var.
    Motorun limitlerini belirlemek için gazlamayı frenlemeyi hep kademe kademe yaparız her seferinde bir ust degeri zorlarız.Burada yani lastigin rodajı muhabbetinde de aynısı geçerli.Makina yaptıgımız bir degişikligi ilk sefer farkederiz degişikligi hemen hissederiz fakat zamanla buna alışırız.
    Senin Metzellere yeni alışıyorsun zamanla daha iyi basacak lastik daha guvenli gideceksin emin ol ama farkındalık kavramı yuzunden bunun farkına varamayacaksın.
    Sadece lastige duydugun özguvenin yanında motor ustune iken yuzunde her zaman ufak bir tebessum kalacak...
    Sadece bu duyguyu yaşamak için bile lastik degiştirilir ve buna deger...
    tozluklu bunu beğendi.

  20. #8440

    Üyelik
    29 Ekim 2014
    Şehir
    ŞANLIURFA
    Motosikleti
    Şahsi motosikleti yok..
    Kafayı değiştirmeyi düşünen oldu mu hiç? Ön far yuvarlak olsa çok güzel olacak sanki.. Bu ezik bakışı haricinde motor güzel.. Kısada olsa kullanmış biri olarak bi katkıda ben sağlıyım: çok çeşitli motor kullanmadım yeni bir motora bindiğimde hep zorlanırım ama pulsarla ilk deneyimim sanki sürekli kullandığım bir motora biniyormuşum gibi oldu.. Gidon yükseltme işini şiddetle tavsiye ediyorum.. Pulsar alamayan adamın sözlerini takmayın kafanıza o cesaret edip bu yeni motoru alamadığı için çamur atıyo(bence). Saygı ve minnetle.. Lütfen üşenmeden paylaşmaya devam edin..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)