Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5981
    memoly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    MT-07
    arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu mivv egzoz aldım komple. Ses müthiş herkese tavsiye ederim. 2 ad susturucu ile birlikte ortalık yıkılıyor :


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5982
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Eagle7, maktama

    Teşekkürler arkadaşlar...

  3. #5983
    Nathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Alıntı memoly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu mivv egzoz aldım komple. Ses müthiş herkese tavsiye ederim. 2 ad susturucu ile birlikte ortalık yıkılıyor :

    Hayırlı olsun güle güle kullanın. Nereden aldınız, Mivv'in hangi modeli, kaça mal oldu? Biraz detaylandırabilir misiniz?
    tinerci bunu beğendi.

  4. #5984
    memoly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Nathan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun güle güle kullanın. Nereden aldınız, Mivv'in hangi modeli, kaça mal oldu? Biraz detaylandırabilir misiniz?
    mivv in gp modeli 1900 TL ye aldım.Balıkesir motohandan Karacabeyden Mehmet derseniz alacak arkadaşlara yardımcı olur. 2 AD. susturucusu var 2sinide sökerseniz ses deli oluyor ama fazla gürültülü ortayı söküp son takılı kalırsa ideal bi ses ortaya çıkıyor. Egzoz arayan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim akrepte falan böyle ses yok haberiniza olsun
    Nathan bunu beğendi.

  5. #5985

    Üyelik
    31 Mayıs 2010
    Arkadaşlar plakalığı çıkartıp kısa plakalık takınca yağmurlu çamurlu havalarda sırt kısmına sıçratma oluyor mu?

  6. #5986
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Alıntı yigit61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar plakalığı çıkartıp kısa plakalık takınca yağmurlu çamurlu havalarda sırt kısmına sıçratma oluyor mu?
    Mutlaka olur. Böyleyken bile olduğuna göre Çamurluk takarsın ekstradan lastik üzerine. plakalık kadar iş görür
    Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.

  7. #5987
    SİYAH İNCİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    Merhaba arkadaşlar

    Araştıranlar bilir mt-07 topcase ve demiri gerektiğinden fazla pahalı ama ben bunu piyasanın altında gayet makul bir fiyata maal ettim.

    İRF Çanta taşıyıcı demiri : 300 tl

    Shad carbon sh39 topcase : 243 tl

    İşçilik : İrf aksesuarın sahibi İrfan abi montajı ücretsiz gerçekleştirdi. (Teşekkürlerimi sunuyorum kendisine)

    İstanbul da yaşıyorum montaj için bizzat üreticisine gittim.

    Feribot Gidiş dönüş : 20 tl

    Benzin :25 tl (gidiş dönüş)

    Hgs : 10 tl

    Toplam masraf : 598 tl

    Fotoğraflarını da atıyorum ben üşenmedim sarıyer'den yola çıktım 5 saatimi aldı ama değdi...
    tinerci bunu beğendi.
    Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.

  8. #5988
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı SİYAH İNCİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar

    Araştıranlar bilir mt-07 topcase ve demiri gerektiğinden fazla pahalı ama ben bunu piyasanın altında gayet makul bir fiyata maal ettim.

    İRF Çanta taşıyıcı demiri : 300 tl

    Shad carbon sh39 topcase : 243 tl

    İşçilik : İrf aksesuarın sahibi İrfan abi montajı ücretsiz gerçekleştirdi. (Teşekkürlerimi sunuyorum kendisine)

    İstanbul da yaşıyorum montaj için bizzat üreticisine gittim.

    Feribot Gidiş dönüş : 20 tl

    Benzin :25 tl (gidiş dönüş)

    Hgs : 10 tl

    Toplam masraf : 598 tl

    Fotoğraflarını da atıyorum ben üşenmedim sarıyer'den yola çıktım 5 saatimi aldı ama değdi...
    http://imageshack.com/a/img923/7830/OgI95d.jpghttp://imageshack.com/a/img921/8481/8Qgp2Z.jpghttp://imageshack.com/a/img922/8153/eG3Vas.jpghttp://imageshack.com/a/img924/9811/dSeod8.jpg
    Hayırlısı olsun güle güle kullanın. Çanta takılı vaziyet motorun tam olarak yandan bir fotoğrafını görmek güzel olurdu.

  9. #5989
    befree - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Motosikleti
    önceki: xmax 400 abs şimdi:ybr 125 esd
    Yaklaşık 50 bin km lik tecrübem var 20bini xmax 400 abs ile , yaşım 25, şimdi bu motoru almaya niyetlendim forumu da bayadır takip ediyorum , torku vesaire çok güzel tip olarakta çok yakışıklı bir motosiklet kullananlardan da pek negatif bir yorum görmedim ama yinede sormak isterim motorun sevdiğiniz özelliklerini ve sevmediğiniz özelliklerini kısaca yazabilirseniz çok memnun olurum. Herkese keyifli,güvenli sürüşler..

  10. #5990
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Bir korna düğmesi var evlere şenlik.
    Acil durumda basmak çok zor. Baş parmağınız 20cm falan olmalı.
    Tasarımı yapılırken demişlerki ulan bu kadar güzel motor yaptık bi i.nelik yapalım hadi korna düğmesini uzağa konumlandıralım. Ahada böyle olmuş.

  11. #5991
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Alıntı mrt20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir korna düğmesi var evlere şenlik.
    Acil durumda basmak çok zor. Baş parmağınız 20cm falan olmalı.
    Tasarımı yapılırken demişlerki ulan bu kadar güzel motor yaptık bi i.nelik yapalım hadi korna düğmesini uzağa konumlandıralım. Ahada böyle olmuş.
    http://www.motorcycle-talk.net/forum...9&d=1435338976
    hahaha kesinlikle katılıyorum. Korna çalınmak için değilde sadece var demek için gereksiz bir mesafede. ilk aldığımda hiç basamıyordum gene biraz geliştirdim kendimi ara sıra yokluyorum çalışıyor mu diye
    Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.

  12. #5992
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Alıntı Eagle7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hahaha kesinlikle katılıyorum. Korna çalınmak için değilde sadece var demek için gereksiz bir mesafede. ilk aldığımda hiç basamıyordum gene biraz geliştirdim kendimi ara sıra yokluyorum çalışıyor mu diye
    Önüme birisi fırladımı basamıyorum ben halen. Gidonu dibinden tutmak gerek ulaşmak için. Zor iş vall. En iyisi güzek bi egzoz alıp aragazla uyarmak.
    Şu resimdeki gibi bi düğme ile iş basitleştirilebilir aslında. Bi slikon iki kablo gerek

  13. #5993
    Nathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT07
    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık 800 km'den sonra MT07 hakkındaki ilk izlenimlerimi paylaşabilirim. Almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olur umarım.

    Deneyim:
    Ben 15bin km CBR250 deneyiminden sonra MT07'yi aldım. Okuduklarım sebebiyle MT07'den çekiniyordum açıkçası. Kaza haberleri, makinadaki yüksek tork, 1. Ve 2. viteste gazı açınca tekere gelmeler vs. Motosikleti kullanmaya başladığımda bu söylenenlerin boşa olmadığını anladım. MT07 ciddi anlamda güçlü bir motosiklet. Hem de bunu rodaj döneminde söylüyorum. Daha keşfedilmemiş devirler var makinada ki asıl güç oralarda geliyor.

    Her neyse ancak şunu da rahatlıkla söyleyebilirim ki MT07 gaz ayarı hassas olan ellere rahatlıkla hayatta kalma şansını da veriyor. Yani isterseniz bu aleti sakin kullanabilirsiniz, motosiklet size böyle bir imkan veriyor.

    Dolayısıyla MT07 aklı başında, kendine hakim sürücüler için 10bin km lik 250 cc deneyimiyle de geçilecek bir makina olabilir. Ancak ön koşuluma dikkat lütfen. Kanı kaynayan gençler için de tam tersi çok tehlikeli, iyi düşünün derin.

    Rüzgar:
    Rüzgar meselesine gelince, motosiklet ciddi anlamda rüzgar alıyor beklendiği üzere. Benim gibi daha önce rüzgar alan motosiklet kullanmamış arkadaşlar "ne olacak ne kadar sıkıntı olabilir" diye düşünmesinler. 120'den sonra sürüş konforunuz ciddi anlamda etkileniyor. Benim belki şansım oldu bu duruma alıştım ve sevdim de açıkçası ama sevmeyedebilirdim. Herkesin seveceği bir olay değil. Şehir içinde yine aşırı problem değil ama otobana çıkmanızı gerektirecek görece uzun yollarda 120 üzeri süratlerde motosiklet üzerinde kalmak için bir efor sarfediyorsunuz ve bu yoruyor. Ama dediğim gibi rüzgar sevenler için no problem.

    Titreşim:
    Motosiklette titreşim var. Tek silindir CBR250den geçecekler 2 silinddir diye titreşimde belirgin azalma beklemesin hayal kırıklığı olur. Ama daha tatlı bir titreşim var, zamanla hoşa gidiyor ve yormuyor.

    Konfor:
    Sürücü için konfor süper çok net. Oturuş pozisyonu, gidona yakınlık filan motosiklet doğal bir uzvunuz gibi, çok hakim oluyorsunuz ben bayıldım. 3 saatten sonra kalça ağrıları başladı bende bence ok. Artçı için ise genelde yazıldığı gibi kötü değil dersem vurmazlar beni insallah Benim eşim (ki konforuna düşkündür) CBR250'den sonra çok rahat olduğunu söylüyor. Sele boyutları benzer olsa da artçı selesinin görece alçakta oluşu ve oturuş pozisyonu büyük rahatlık sağladı. Yani önceki motosikletteki artçı konforunun ne olduğuna bağlı biraz. 250 cc supersport lardan geçiyorsanız çok iyi.

    Yakıt konusu çok konuşuldu zaten, sakin kullanımda 100km 4,8 lt lere kadar düşebiliyor, ama agresif kullanımda sınır yok

    Benim lastikler Bridgestone. Hem kuru hem ıslakta kullandım şahsen beğendim. Benim frenler abs'li ama şu ana kadar hiç devreye girmedi, sert fren yapmama rağmen girmedi. Frenler gayet iyi iş çıkartıyor. Ama dediğim gibi bunlar hep hangi motosikletten geçtiğiniz ile alakalı konular. Bu anlamda ben çok mutluyum.

    Tek sevmediğim konu herkesin söylediği korna düğmesi. Ben sinyalde sıkıntı yaşamadım ama korna tam bir rezalet. Hem düğmenin konumu hem de yapısı... kornaya basamamanız için her şey düşünülmüş!! Baş parmağı uzun olanlar belki zamanla alışabilir ama benim gibi standart boylu arkadaşlar ufak bir bilek hareketiyle kornaya "uzanmak" zorunda. Bu uzanma hamlesi zamanla alışkanlık olacak ve direk parmağım kornanın yerini bulacak diye umuyorum zamanla 800 km de olmadı, ama ilerleme var

    MT07 aşırı zevkli bir motosiklet arkadaşlar. Kesinlikle çok eğlendiriyor. Ben şahsen bayıldım, sürmek için sabırsızlanıyorum.

    Güvenli sürüşler diliyorum.
    gurkanerkan, maktama, tinerci ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #5994
    gurkanerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Havalar ısındı seyahat planları yapılmaya başlandı. Benim gibi yol bulmak konusunda sıkıntı yaşayanlar için navigasyon olmazsa olmazlardan ancak şarj konusunda sıkıntı yaratıyor. Bunun için bir çözüm bulmam lazım. Çakmak şarjı girişi olanlar iş görecektir ancak gereksiz büyük ve çirkin duracaktır. Ben şöyle bir şey buldum ancak navigasyonun tükettiği şarjı tekrar doldurmaya yetişebilecek değerlere sahip mi emin olamadım. Bkz. http://www.ebay.com/itm/Waterproof-M...VWRFzy&vxp=mtr ve tabiki akünün verdiği değerler konusunda da hiç bir bilgim yok. Bu konuda bilgi sahibi kişilerin fikirlerini merak ediyorum.

  15. #5995

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı gurkanerkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havalar ısındı seyahat planları yapılmaya başlandı. Benim gibi yol bulmak konusunda sıkıntı yaşayanlar için navigasyon olmazsa olmazlardan ancak şarj konusunda sıkıntı yaratıyor. Bunun için bir çözüm bulmam lazım. Çakmak şarjı girişi olanlar iş görecektir ancak gereksiz büyük ve çirkin duracaktır. Ben şöyle bir şey buldum ancak navigasyonun tükettiği şarjı tekrar doldurmaya yetişebilecek değerlere sahip mi emin olamadım. Bkz. http://www.ebay.com/itm/Waterproof-M...VWRFzy&vxp=mtr ve tabiki akünün verdiği değerler konusunda da hiç bir bilgim yok. Bu konuda bilgi sahibi kişilerin fikirlerini merak ediyorum.
    İşe yarar(2.1A veriyor), ancak ya kontağa bağlatıcaksınız( sadece motor çalışınca güç verecek şekilde yani) ya da anahtar takmalısınız. Yoksa birşey takmasanız bile sürekli 12v-5v çevirimi yapacağından akünüzü bitirecektir.
    gurkanerkan bunu beğendi.

  16. #5996
    Kargaburun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Motosikleti
    '15 MT-07 ABS Race Blu
    Alıntı gurkanerkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havalar ısındı seyahat planları yapılmaya başlandı. ... Bu konuda bilgi sahibi kişilerin fikirlerini merak ediyorum.
    Hocam bizim motorlarda kontağa bağlı 12V 2A çıkış veren soket var zaten. Boşuna uğraşma aküden paralel çıkış almakla. Ben şu su geçirmez soketi ve bu 12V->5V çeviriciyi aldım ve montajını yaptım.

    Çevirici ile 2 kez telefonu şarj edip denedim. İçini de açtım. İçindeki bileşenler gayet kaliteli iş görürler. Telefonu da 2 amper olduğundan hızlıca şarj edebiliyor.

    Soket konusuna gelince; aslında bağlantıdaki dişi erkek soketin sadece 2 erkek ucu ve silikon halkaları gerekiyor. Motorda zaten soketin kendisi var ama metal uçları ve tıpaları yok.

    Montaj konusunda da youtube'dan yararlanabilirsin. Şu video fena değil ama yan paneli çıkarırken fazla zorluyor, kırabilirsin. Yan panel çıkarma videolarına bakmanı tavsiye ederim. Daha iyisi tamir kitapçığını indirmek olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

    Alıntı gurkanerkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havalar ısındı seyahat planları yapılmaya başlandı. ... Bu konuda bilgi sahibi kişilerin fikirlerini merak ediyorum.
    Hocam bizim motorlarda kontağa bağlı 12V 2A çıkış veren soket var zaten. Boşuna uğraşma aküden paralel çıkış almakla. Ben şu su geçirmez soketi ve bu 12V->5V çeviriciyi aldım ve montajını yaptım.

    Çevirici ile 2 kez telefonu şarj edip denedim. İçini de açtım. İçindeki bileşenler gayet kaliteli iş görürler. Telefonu da 2 amper olduğundan hızlıca şarj edebiliyor.

    Soket konusuna gelince; aslında bağlantıdaki dişi erkek soketin sadece 2 erkek ucu ve silikon halkaları gerekiyor. Motorda zaten soketin kendisi var ama metal uçları ve tıpaları yok.

    Montaj konusunda da youtube'dan yararlanabilirsin. Şu video fena değil ama yan paneli çıkarırken fazla zorluyor, kırabilirsin. Yan panel çıkarma videolarına bakmanı tavsiye ederim. Daha iyisi tamir kitapçığını indirmek olur.
    gurkanerkan bunu beğendi.

  17. #5997
    gurkanerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Alıntı Kargaburun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bizim motorlarda kontağa bağlı 12V 2A çıkış veren soket var zaten. Boşuna uğraşma aküden paralel çıkış almakla. Ben şu su geçirmez soketi ve bu 12V->5V çeviriciyi aldım ve montajını yaptım.

    Çevirici ile 2 kez telefonu şarj edip denedim. İçini de açtım. İçindeki bileşenler gayet kaliteli iş görürler. Telefonu da 2 amper olduğundan hızlıca şarj edebiliyor.

    Soket konusuna gelince; aslında bağlantıdaki dişi erkek soketin sadece 2 erkek ucu ve silikon halkaları gerekiyor. Motorda zaten soketin kendisi var ama metal uçları ve tıpaları yok.

    Montaj konusunda da youtube'dan yararlanabilirsin. Şu video fena değil ama yan paneli çıkarırken fazla zorluyor, kırabilirsin. Yan panel çıkarma videolarına bakmanı tavsiye ederim. Daha iyisi tamir kitapçığını indirmek olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------


    Hocam harikasın çok teşekkürler.

  18. #5998
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Arkadaşlar bu 5(6)bin bakımını kendimiz yapsak garantiden problem olurmu.
    Zaten bakım dedikleri sadece yağ değişimi.
    Ayrıca asıl sormak istediğim benim motor biraz sesli çalışıyor.
    Sanıyorum egzantirikle ilgili bi problem. Çıt çıt ses geliyor çalışmada.
    Arkadaşın mt de öyle bi sorun yok. Neden olabilir bi fikri olan varmı?
    Motor 5300 de.

  19. #5999

    Üyelik
    09 Ekim 2015
    Merhaba sevgili forum ailesi; bir çoğunuzdan belki tepki alacağım fakat msx 125 ile 3000 km tecrübe ve değişik motorlar( 2014 r6-2009 R1 - 2007 cbr 600rr - keeway - Honda nc 700) ile toplamda anca aynı km yapacak tecrübe ile bende cesearetimi toplayıp birazda gerçekten sakin kanlı biri olmama güvenip bir mt 07 satın aldım 2015 model 8000 kmde beyaz ve abs li, genel olarak korkarak biniyorum çünkü bu motor benim gözümde R1 den dahi daha hırçın bi yapıya sahip ama ben gaza çok yumuşak davranan biriyım ve bir haftada yaklaşık 2000 km bindim motoruma üzerinden inmiyorum desem yeridir ama çok şükür ufacık bir macera bile yaşatmadı ama asla limitlerde bi sürat vs yapmadan yakıt ortalamam 4.8 şuanda ve artçılı epey bindim eşimde ss motorlara göre ve msx e gore bunun çok ama çok rahat bır motor olduğunu soyluyor bende arka çanta goruntuyu bozsada malum aıle ıle bınıldığınden mecbur taktracaklardanım, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

  20. #6000
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Alıntı mrt20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu 5(6)bin bakımını kendimiz yapsak garantiden problem olurmu.
    Zaten bakım dedikleri sadece yağ değişimi.
    Ayrıca asıl sormak istediğim benim motor biraz sesli çalışıyor.
    Sanıyorum egzantirikle ilgili bi problem. Çıt çıt ses geliyor çalışmada.
    Arkadaşın mt de öyle bi sorun yok. Neden olabilir bi fikri olan varmı?
    Motor 5300 de.
    5bin bakımını kendin yapabilirsin, servise gitmene gerek yok. Kitapçığında 1-10-20bin şeklinde servise gitmen gerektiği yazıyor. Bunlara gitmezsen garanti dışı kalır.
    Gelen ses içinse bence bir servis veya ustaya uğra
    Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler