Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #901

    Üyelik
    19 Haziran 2008
    Şehir
    Bursa-Sinop
    Motosikleti
    Asya 200 gy-2
    fardagülbenli olur hatta çok iyi olur ama umarım yazdıklarımı okumuşsundur maddiyat anlamında umarım anlaşırız msn ni ekledim konusuruz orada. hadi kolay gelsin. bu arada onurla motobeyi kıskanmaya başladım. bende nişantaşılıyım bende üniversite mezınıyıım benide anlasanıza aranıza


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #902

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    kısmanmana gerek yok kardeşim
    gerek onur kardeşim olsun gerekse ibrahim abi
    hatta diyebilirimki bu forumdaki tüm asya kullanıcıları çok mütevazi insanlar
    bilgi paylaşımının en güzel olduğu forumdasın
    mademki buradasın sende bizdensin
    şimdiden hayırlısı olsun
    benim motorum olsun yada olmasın elimizden gelen yardımı senden esirgemeyiz
    gönlün rahat olsun
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  3. #903
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa


    Ben bu akşam bi karar aldım, sizle de paylaşmak istiyorum.

    Kuzenim motorun bana emanet etmeden önce bu kadar renkli bi hayatım yoktu, uzun yola hiç çıkmamıştım, doğayla bu kadar içli dışlı olmamıştım, hiç vize zamanı dağa bayıra vurmamıştım kendimi... Ya ilk aldığım günü hatırlıyorum motoru kuzenimin evinden... Çalıştıramamıştık yarım saat... Kick start la cebelleşmiştik 2 kişi terlemiştik o havada. Trene atıp getirmiştik Sakarya' ya. İlk tren gar ında marşına bastım... Yurda götürdük ben yerimde duramamdım tabi daha ilk günden. Aldım bilmediğim bi yola gittim Sakarya 'da. 30 km yapıp geri gelmiştim. Zor çalışıyodu o zamanlar debriyaj kaçırıyodu, 110 a çıkmıştım vay be demiştim kendi kendime... Gün geldi hiç tanımadıpım bi adamın yanına gittim motor uğruna İzmit' e ( ilk uzun yolum :D --> 75km ). Gün geldi 15-20 ytl daha ucuz a alcam diye, bi kaç adam gibi adamla tanışayim diye 40 YTL trene verip debriyaj seti almaya Ankara 'ya gittim. Bazı günler sabah girip akşam çıktığım bakımlar oldu. İyice soğsunda öyle sökeyim yağ tıpasını diyip te alt karteli söküp 1-2 saat başında beklediğim oldu motorun... Motora adam gibi yağ koycam diye Sakarya 'da ki tüm yağ toptancılarıyla ahpab olmuştum neredeyse =). Ha ne oldu meyvelerini de aldım bu olayların. Erdek' te askerlik görevini yapan kuzenime götürdüğümde motorunu bayağı şaşırdı çok farklı buldu motorunu. Daha önce beni sadece 1 kere görmüş biri bana evinin kapılarını açtı, ailesiyle tanıştırdı, ilgi gösterdi.

    Şöyle bi bakıyorum da geçtiğimiz bir kaç aya, motor tepesinde geçirdiğim yaklaşık 5.000 km bana bir miktar zarar da vermiş aslında ve vermeye de devam etmekte. Birkere daha sorsalar ben gene bu zararlı yolu seçerdim. Hasta olmayı, günlerce öksürmeyi, bütün gece aralıksız uyuyarak bile geçiremediğn sırt ağrılarını, yakıta giden yüzlerce lirayı, yandan gelen rüzgarın seni şeritten dışarı itmesini, sulu bi günde sırılsıklam ıslanmayı seçerdim. Ama bugün bazı şeylerin farkına vardım. Önümde vermem gereken 3 ders var...Vize haftam başlamak üzere, ki zaten temmuz sonu da finallerim var...

    Eğer ben yarın motorun zincirini germeye gidersem, öbürgün subap ayarı işine girersem ve ardından dişli zincir değiştirirsem, girmişken bide arkaya blata çaktırayim ön disk e de yeni balata udurayim dersem sonra gelip bide olayları resimleriyle birlikte foruma verirsem, çıkmış sorunlara kafa yorup çözüm bulmaya çalışırsam iyice koparım derslerden. İşin içine motor girince hayat duruyo benim için...

    Kuzenim 15 eylülde dönüyo. O döndüğünde karakızı sahibine teslim etmiş olcam. Şu yaz okulu bittiğinde temiz kafayla kalan 1-1,5 ay ölümüne binip gezmek adına kısa bi ara veriyorum motorla ilgilenmeye...
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  4. #904

    Üyelik
    19 Haziran 2008
    Şehir
    Bursa-Sinop
    Motosikleti
    Asya 200 gy-2
    iyi yapmışsın iyi. sen mezun olda en kral motoru alırsın zaten. kendi ayaklarının üstünde durda ohooo daha çook paylaşırsın. Ama herey için gerçekten kendi adıma teşekkür ederim. Görüşürüz inşallah

  5. #905

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    O gün İzmit'e geldiğinde sana verdiğim mavi hapı yuttun yaaaaaaaa artık olay bitti. Sen artık Motomatrixte bir motorider oldun. İflah olmazsın.


    Şaka bir yana bu dünya apayrı bir dünya. İlk motor sesini duyduğumdan beri sanki ruhum sırf bunu yaşamak istediğini anlattı bana. Hep aradım, aradım ve hala bu tatlı arayışın içindeyim. Her motora binişimde kıpır kıpır oluyorum. Ömrüm oldukçada hep bu heyacan olacak içimde. Bu heyecanı içinde hissedebilen herkes benimle taa ezelden beri dosttur bence.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  6. #906

    Üyelik
    15 Temmuz 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Asya AS 200 GY-2
    Alıntı inspire adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Ben bu akşam bi karar aldım, sizle de paylaşmak istiyorum.

    Kuzenim motorun bana emanet etmeden önce bu kadar renkli bi hayatım yoktu, uzun yola hiç çıkmamıştım, doğayla bu kadar içli dışlı olmamıştım, hiç vize zamanı dağa bayıra vurmamıştım kendimi... Ya ilk aldığım günü hatırlıyorum motoru kuzenimin evinden... Çalıştıramamıştık yarım saat... Kick start la cebelleşmiştik 2 kişi terlemiştik o havada. Trene atıp getirmiştik Sakarya' ya. İlk tren gar ında marşına bastım... Yurda götürdük ben yerimde duramamdım tabi daha ilk günden. Aldım bilmediğim bi yola gittim Sakarya 'da. 30 km yapıp geri gelmiştim. Zor çalışıyodu o zamanlar debriyaj kaçırıyodu, 110 a çıkmıştım vay be demiştim kendi kendime... Gün geldi hiç tanımadıpım bi adamın yanına gittim motor uğruna İzmit' e ( ilk uzun yolum :D --> 75km ). Gün geldi 15-20 ytl daha ucuz a alcam diye, bi kaç adam gibi adamla tanışayim diye 40 YTL trene verip debriyaj seti almaya Ankara 'ya gittim. Bazı günler sabah girip akşam çıktığım bakımlar oldu. İyice soğsunda öyle sökeyim yağ tıpasını diyip te alt karteli söküp 1-2 saat başında beklediğim oldu motorun... Motora adam gibi yağ koycam diye Sakarya 'da ki tüm yağ toptancılarıyla ahpab olmuştum neredeyse =). Ha ne oldu meyvelerini de aldım bu olayların. Erdek' te askerlik görevini yapan kuzenime götürdüğümde motorunu bayağı şaşırdı çok farklı buldu motorunu. Daha önce beni sadece 1 kere görmüş biri bana evinin kapılarını açtı, ailesiyle tanıştırdı, ilgi gösterdi.

    Şöyle bi bakıyorum da geçtiğimiz bir kaç aya, motor tepesinde geçirdiğim yaklaşık 5.000 km bana bir miktar zarar da vermiş aslında ve vermeye de devam etmekte. Birkere daha sorsalar ben gene bu zararlı yolu seçerdim. Hasta olmayı, günlerce öksürmeyi, bütün gece aralıksız uyuyarak bile geçiremediğn sırt ağrılarını, yakıta giden yüzlerce lirayı, yandan gelen rüzgarın seni şeritten dışarı itmesini, sulu bi günde sırılsıklam ıslanmayı seçerdim. Ama bugün bazı şeylerin farkına vardım. Önümde vermem gereken 3 ders var...Vize haftam başlamak üzere, ki zaten temmuz sonu da finallerim var...

    Eğer ben yarın motorun zincirini germeye gidersem, öbürgün subap ayarı işine girersem ve ardından dişli zincir değiştirirsem, girmişken bide arkaya blata çaktırayim ön disk e de yeni balata udurayim dersem sonra gelip bide olayları resimleriyle birlikte foruma verirsem, çıkmış sorunlara kafa yorup çözüm bulmaya çalışırsam iyice koparım derslerden. İşin içine motor girince hayat duruyo benim için...

    Kuzenim 15 eylülde dönüyo. O döndüğünde karakızı sahibine teslim etmiş olcam. Şu yaz okulu bittiğinde temiz kafayla kalan 1-1,5 ay ölümüne binip gezmek adına kısa bi ara veriyorum motorla ilgilenmeye...

    selam ben forumda yeniyim ve bugün asya AS 200 GY-2 aldım bana motrla ilgili söyleyebileceğin şeyler hakkında yardım istiyorum senden daha önce motorum olmadı ve acemiyimn

  7. #907
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    selam hoş geldin aramıza. yeni motorun hayırlı olsun

    öncelikle motoru 0 mı aldın ve ehliyetin varmı ? :D :D

    söyliycek çok şey var aslında yeni başladıysan benim gibi

    en başta full koruma geliyo sürüş konusunda. ardından viraj teknikleri vs onlarda pek fazla bilgim yok ama full koruma konusunda ısrar edecek kadar bilgim var


    motor konusunda elimden geldigince yardımcı olmaya çalışırım. eger motorunu 0 aldıysan yapabilecegin bir kaç ufak tefek şeyler var. aşşadan damlayan yag ın damlamasını kesmek , ön deki çamurluk gorunumlu yelkeni değiştirmek , vites değiştirme koluna bi plastik geçirip yeni aldıgın ayakkabılarının parçalanmasını önlemek gibi birkaç küçük şey.
    Eger 0 deilse motorun zaten bunlardan birkaçı yapılmış olacaktır. Sen sorunun varsa veya merak ettigin bi konuda yazarsın bende elimden geleni yaparım
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  8. #908

    Üyelik
    15 Temmuz 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Asya AS 200 GY-2
    eywallah kardeş sağol motor sıfır yarın bi motorun plakasını alıyım hele hemen işe başlıcam en mantıklısıda debriyaj lastiği hemen takayım sagol bu arada sana özel mesaj yoluucam...

  9. #909
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı Baycode adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AS200GY-2 Yeni Kullanıcılarının Karşılaşabileceği Sorunlar ve Çözüm Yolları:


    Sorun 1- Motor boş vites müşürü ve/veya ayakla marş motor bağlantı keçesinden yağ sızdırabilir (sızdırır).

    Çözüm 1- Motor henüz garanti kapsamında olduğundan ve bu sorun bu modellerin %80'inde gözlendiğinden (benim gözlemim-duyumum) servise bırakılır, bu internet sayfasına atıfta bulunulur, garantiden, para ödemeden boş vites müşürü değiştirilir, ayakla marş keçesi değiştirilir, bazı durumlarda yağ tahliye contasının da yenilenmesi gerekir. Yeni motor yağı doldurulur. Tüm bu işlemler ücretsizdir ve sorun giderilir (Asyamotor garanti sözleşmesine sadık, ben ve diğer 2 arkadaşım tecrübe etti, merak etmeyin...).


    Sorun 2- Vitesler zor geçer. Hele boşa almak tam karın ağrısıdır.

    Çözüm 2- Motorun boş vites müşürü değiştirilirken bu sorun da servise iletilir ve vites geçişleri motor yan kapakları açılmışken yumuşatılır. Ancak yine de boşa geçirmek zordur. Ama, ben Kanuni Kros'ta da aynı sorunu gördüm.


    Sorun 3- Akü asit tahliye borusundan sürekli asit atabilir.

    Çözüm 3- Akünün asit seviyesi biraz daha az doldurularak bu problem çözümlenir.


    Sorun 4- Vites atma kolu metal olduğundan ayakkabıların burnunu yer (hatta bitirir).

    Cözüm 4- Geniş ürün yelpazesine sahip bir motorsiklet yedek parçacısından lastik vites attırıcı ayağı alınarak (benim aldığım MZ'ninkiydi) ortadan ikiye kesilir (çünkü bizimkilerin metal boru kısmının boyu yarı yarıya kısa) bu parçanın üzerine geçirilerek sorun giderilir. Diğer yarım lastik ise yedek olarak tutulur.


    Sorun 5- Ön amortisör yan çamur korumalarının üstündeki boya sıyrılır (-a bilir), alttan beyaz plastik görünür (-e bilir).

    Çözüm 5- Amortisör yan çamur korumalarının yanlış yerleşiminden kaynaklanan problemin çözümü çok kolaydır, 2 adet vidası allen anahtarı (ustalar arasında alyan olarak bilinir) ile gevşetilir ve/veya tamamen sökülür ve olabildiğince alt seviyeye bu korumalar indirilir. Referans olarak yukarıdaki motrumun fotoğraflarına dikkat edin.


    Sorun 6- Arkaya çanta bağlandıktan sonra zamanla titreşimden çanta bağlantı demirinin şaseye sabitlendiği 4 adet somun gevşer (-e bilir).

    Çözüm 6- Sanayiden veya geniş spekturumda cıvata-somun satan bir yerden 4 adet, uygun çapta, ucu pastikli, kendiliğinden gevşemeyen tipte cıvata ve uygun uzunlukta somun alınır (hepsi paslanmayan tipte olmalıdır) serviste veya evinizin önünde eskisi sökülerek yeniler monte edilir. Eski bağajlığı yerinde tutan 4 adet somun yerine kaynakla sabitlendiğinden, sizin atacağınız yeni somunlar toplam somun sayısını 8'e çıkartacaktır.


    Sorun 7- Benzinim bitti yolda kaldım.

    Çözüm 7- Motora oturduğunuzda, solda, hemen yakıt tankının bitim noktası hizasında (eğilip bakarsan görebilirsin) rezerv kolu vardır. Bu kolun ucu aşağıyı (yerküreyi, dünyayı, toprağı) gösterirken tank rezervdedir, yani benzin bitse dahi depoda 1-1.5 litre yakıt kalır ve kolu yukarı çevirerek en yakın benzinliğe kadar gidebilirsin. Orada benzin doldurduktan sonra kolu tekrar toprağa çevirirsin.


    Sorun 8- Zincirimden vitesi küçültürken veya düşük hızda giderken ve kasislerden geçerken şıkır şıkır ses geliyor.

    Çözüm 8- Servise gidersin ve zincir gerginliğini ayarlatırsın (garanti kapsamında ücretsiz). Bu arada zincirini yağlatmayı da unutma. Yağlama amacı ile özel sprey kullanmalarını söyle (özel zincir yağları veya waxları var). Zincirin aşırı gergin veya gevşek olmamalı.


    Sorun 9- Arka frenim iyi tutmuyor, ön frenden de ses geliyor.

    Çözüm 9- Arka fren ayarını yaptırırsın. Frenlere balata spreyi sıktırırsın ses kesilir.


    Sorun 10- Ön-arka lastiği kros tip ile değiştirmek istiyorum, çünkü arazide asfalt tipi iyi değil.

    Çözüm 10- Motorunu % kaç, nerede kullanıyorsun? Ben % 90 şehir, % 10 arazide kullanıyorum diyorsan, motorun üzerinde gelen lastiklerle devam et. Ancak, arazi işi daha ağır basıyorsa o halde araştırman lazım. Çünkü, ön cant sorun değil ama, arka cant 15 inch olduğundan bu çapa uygun kros veya çoklu arazi tipi lastik bulmak mümkün değil. Benim bulduğum en küçük çaplı arka enduro lastik 16 inch için. Yani cant değişimi kaçınılmaz.

    Sonuç: Fiyatı nisbeten ucuz, fiyatına kıyasla son derece gösterişli ve kaliteli olan bu motoru (tüm parçalar, Piaggio ve Harley Davidson firmalarının da anlaşma yaptığı, Çin'in motorsiklet devi olan Zongshen tarafından üretiliyor, hatta karbüratörü de JAPON üretimi) alacağınız zaman bu problemlerin birine veya bir kaçına rastlayacağınız şimdiden kesin gibi. Ama, çözümü garanti kapsamında ücretsiz olan ve cevaplarını da zaten bu yazı ile bildiğiniz sorunlarla başedebilmek kolaydır. Asya'nın Mersin'deki servisi son derece başarılı (başta Emrah ustaya teşekkürler), diğer illerdekinin de iyi olacağını düşünüyorum.


    Not 1: Ön çamurluğun estetik sorununu burada tekrar yazma gereği duymadım, nasıl olsa yukarıda var diyerekten.
    Not 2: Bu motor güçlü mü? Cevap: Evet güçlü, maksimum: düzde 125 km/sa, hafif yokuş aşağı 130 km/sa, hafif yokuş yukarı 120 km'sa yaptım. Bu arada, kadran 140 km/sa. Hiç durmadan 200km yol yaptım banamısın demedi, şişmedi. Titreşim biraz var ama aşırı değil (alışmaya da bağlı). Debriyaj yumuşak, kollar muhteşem, rahat, mesafesi kısa. Şehir içi sürüş problem değil. Kamyon sollamak, problem değil; bir arkadaş sormuştu, kamyon arasına 2 kişi ile girmek konusunu: denemeyin, güçle ilgili değil, canla ilgili.
    Not3: Bartar, ön çamurluk boya işindeki yardımlarından dolayı teşekkürler.


    KASKIN KAFANDA, FARIN AÇIK, DİZLİĞİN DİZİNDE, SIRTLIĞIN SIRTINDA, ELDİVENLERİN ELİNDE, AKLIN BAŞINDA, TALİH YANINDA, GELECEĞİN ELİNDE, ALLAH YARDIMCIN, YOLUN AÇIK OLSUN !!! !!!

    CyberTR madem motorun 0 sana bunları öneriyorum Bundan neredeyse 2 yıl önce 31 temmuz 2006 da baycode isimli üyenin yazdığı yazı ( sayfa 6'da )
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  10. #910

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Yavaş yavaş elimi eteğimi çekeceğim bu topikten. Geriden gelen nesil canavar gibi valla. Aferim çekirge. Bende ilk motoru aldığımda Sevgili Baycode Üstadın pekçok paylaşımını soluksuz okumuştum. Keşke o da aramızda olsaydı ve topiğe katkıları devam etseydi.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  11. #911
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    İzmit'te bi söz verdik tutuyoruz işte gördüğün gibi İbrahim Abi =)
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  12. #912

    Üyelik
    15 Temmuz 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Asya AS 200 GY-2
    evet aldım sonundaaaaaaaaaaaa ilk defa kendime ait ve istediğim bişey oldu


    By CyberTR
    [B][COLOR="Red"]Gitmediğin [/COLOR][COLOR="Cyan"]Yer[/COLOR] [COLOR="DarkRed"]Senin[/COLOR] [COLOR="Lime"]Değildir...[/COLOR][/B]:queen::queen::queen:

  13. #913
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    bende bugün aldım biraderim. allah kaza bela wermesin. herkese selam bu arada, ankaradanım ben.

  14. #914

    Üyelik
    15 Temmuz 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Asya AS 200 GY-2
    Hayırlı ugurlu olsun kardeş
    [B][COLOR="Red"]Gitmediğin [/COLOR][COLOR="Cyan"]Yer[/COLOR] [COLOR="DarkRed"]Senin[/COLOR] [COLOR="Lime"]Değildir...[/COLOR][/B]:queen::queen::queen:

  15. #915

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Her ikinizede hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. Sıkıntılarınızı çekinmeden buradan paylaşabilirsiniz. Hatta paylaşabileceğiniz bilgileride bizlerden esirgemezseniz hepimiz mutlu oluruz.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  16. #916

    Üyelik
    20 Haziran 2008
    2 kere uçtunmu bununla şasiyi 3 parçaya bölersin artık:D çok kez karşılaştım bu markanın kırık şasileriyle:D

  17. #917
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Tabi bu uçuş şekline, düşme şekline, o anki gerilme ve basma kuvvetlerine bağlı ancak pekte kolay değil bence şasiyi kırmak Ki bu motorun şasisinin o kadarda kötü olduğunu düşünmüyorum. Aramızda ciddi kazalar geçiren, çarptığı yerde kendinden çok hasar bırakan insanlar var bu motorla xD Şasiyide kendim gördüm, ciddi bi darbe almış olmasına karşın kırık çıkık yoktu maşallah xD

    Bilmiyorum bana çok ters geldi doğrusu. Çinliler genelde bu tarz ana parçadan çalmazlar. Ki şasiden bahsediyoruz çalsa ne kadar kar yapabilirki ? xD Zaten 3 kuşurluk metal. Bu motorda bozabileceğin parçalayabileceğin çok şey var ama şasi ile motor bloğu en son gelio -bence-
    Kırabilene aşkolsun

    CyberTR & KUVVETMİRA İkinizede hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler diliyorum
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  18. #918

    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha YZF 1000 Thunderace - Asyamotor AS200 GY-2
    Onur'un bahsettiği motor benim motorum. Çok feci bir kazadan inanılmaz derecede kendini ispatlayarak çıktı. Bana kırmızı ışıkta çarpan arabaya orta göbeğe kadar ok gibi saplandıktan sonra 15 metre öteye düştü benle birlikte. Bana çarpan arabanın şase kırıldı ama motorumun şasesinde çatlak bile oluşmadı. Aynı kazayı Japonlarla yapsaydın belki de bu kadar ucuz kurtulamazdın.

    Bu arada bu topiğin özelliğidir. Öncelikle kendini bir tanıtsaydın ve tecrübelerini paylaşsaydın keşke. Özelliklede o motorların şaselerinin hangi şartlarda zorlanarak kırıldığını araştırıp bize yazsaydın.
    Motorum Çinli Ama Ben Çinli Değilim.....:wiinkk:

  19. #919
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Cybertr, Kuvvetmira her ikinizinde motoru hayırlı olsun.

    Coolizma ben motorumla inilmeyecek yerlerden indim, atlanmayacak yerlerden atladım.Şasem hala kaya gibi.Adamlar bu motoru sağlam yapmışlar işte.İndiğim merdivenlerin sayısını hatırlamıyorum.Aksini iddia edenler genelde önyargılı,etiket peşinde,marka meraklısı insanlardır...

  20. #920
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    ankaradan kimler war burda as 200 motorpisikleti olan? benim makinada ufak bi sorun war, jikle aktif değilken gaz teli çok yawaş bırakıyo kendini nedendir bilinmez. böyle bişey yaşayan warsa bi el wersin, yada sonsuza kadar sussun. motobey üstaddan ümidim war.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler