Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3281
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    17" lazım...
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3282
    k4d1r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2011
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    as200 gy-TAY
    hehe bana sat 21" çemberi yamyamaha
    En Güzel Çamur Tekerlerimdeki Çamurdur.

  3. #3283

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    eyvallah kardeşim
    pek hoş geldik sayılmaz
    sebebi zaten buradan hiç gitmedim
    hergün sayfayı takipteyim
    paylaşımlarınızı zevkle takip ediyorum
    size faydalı olmak adına üzerimize ne düşüyorsa yapmaya hazırız
    ancak bu sayfada bazı kişiler canımı sıktı bi ara o yüzden izleyici olarak kaldım uzun bi süre
    ama sizler gibi bu motora gönül vermiş insanlar her zaman kalbimizdesiniz
    motoru ilk aldığım günden beri sahibinden com da ilan olarak verdim
    amaç gerçek anlamda satmak değil
    resim paylaşımlarını daha kolay yapabiliyoduk o sebeple yani
    ama artık büyütme zamanı da geldi
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  4. #3284
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı ferdagulbenli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sebebi zaten buradan hiç gitmedim
    hergün sayfayı takipteyim
    paylaşımlarınızı zevkle takip ediyorum
    size faydalı olmak adına üzerimize ne düşüyorsa yapmaya hazırız
    Kesinlik haklısın abi ben zaman zaman geriye doğru gidiyorum 2006-2007 paylaşımları ilk kullanıcların heyecanları güzel şeyler ,

    bende aylardır ön dişli değişmini yapamadım canıma tak dedi, elektro erozyonda işlem yaptırmak için kalıp çıkarmaya karar verdim bugün bir bakır parçası alıp motosikletten orjinal dişliyi söküp kalıbı bakıra aktaracam, ve 16lık Cg125 dişlisinin göbeğine uyarlıyacağız artık, ve ASya200gy kullanıcılarına burdan sesleneyim isteyen arkadaşlara posta yoluyla gönderelim, onlarda benim gibi sıkıntı çekmesin.Değiştirmişken arkada dişli ve zinciride değiştirecem, o-ring kaliteli bir zincir düşünüyorum.Bakırı işleme ve kalıp çıkartma işlemini fotoğraflar ile paylaşacağım, kolay gelsin
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  5. #3285

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    2006 asya gy 200
    kardeşim ben dişli olayını frezeci bulamadığım için aynen şu şekilde çözmüştüm
    eski kayıklı rus malı motorsikletler vardı hatırlarsın
    onların şanzumanında dişlilerin takılı olduğu prizdirek mili var
    hurdacıdan bi tane onlardan aldım
    daha sonra motorsiklet parçacısından aldığım 16 dişliyi oksijen kaynağı vasıtasıyla ısıtıp bu mili dişlinin göbeğine çaktım
    bunu önlü arkalı bir kaç sefer yaptıktan sonra çeliği tekrar kazandırmak adına suyla soğuttum ve motora taktım
    ogün bugündür yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum ve her hangi bir sorun yaşamadım
    bu işlemden sonra söyleyebileceğim tek şey
    motorun vites aralarının uzaması ve yakıtada ister istemez etki etmesi olacak
    zaten 16 dişliyi takınca kendinde göreceksin
    öne 16 dişli takınca arka dişliyle oynamana hiç gerek kalmayacak
    zira eğer rampalı yolları kullanıyorsan çekişte sorun yaşayabilirsin
    :cherry:ferda:cherry:gülbenli:cherry:

  6. #3286
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı ferdagulbenli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...oksijen kaynağı vasıtasıyla ısıtıp bu mili dişlinin göbeğine çaktım
    bunu önlü arkalı bir kaç sefer yaptıktan sonra çeliği tekrar kazandırmak adına suyla soğuttum ve motora taktım
    ogün bugündür yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum ve her hangi bir sorun yaşamadım
    bu işlemden sonra söyleyebileceğim tek şey
    motorun vites aralarının uzaması ve yakıtada ister istemez etki etmesi olacak
    zaten 16 dişliyi takınca kendinde göreceksin
    öne 16 dişli takınca arka dişliyle oynamana hiç gerek kalmayacak
    zira eğer rampalı yolları kullanıyorsan çekişte sorun yaşayabilirsin
    abi çözümüne hayran kaldım ben tanıdık erezyoncu bulduğum için , kendisi kalıbı nasıl çıkaracağımı anlattı. İmkan varken erezyonu kullanmayı düşünüyorum, zaten eğe , mengene biraz bakır tozu uğraşmak iyi gelir. Arka dişli değişiminde orjinal dişlisini takacaktım zaten ama aşınma az sanırım gerek yok gibi, birde bizim makinelere AÇIK HAVA filtresi takmamızın bir sakınca varmıdır ?
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  7. #3287
    k4d1r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2011
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    as200 gy-TAY
    açık hava filtreleri bir ara benim de aklımdaydı fakat bu tür filtreler uyumlu değil çünkü göz kararı baktığınız zaman arka amortisöre denk geliyor o da çukura tümseğe denk geldikçe yerinden çıkacaktır mehmetmumtaz.

    ferdagulbenli hocam mesajlarını hep forumda görmek dileğiyle. hoşgeldin tekrar
    En Güzel Çamur Tekerlerimdeki Çamurdur.

  8. #3288

    Üyelik
    25 Temmuz 2011
    Şehir
    Göller Yöresi
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR DAYTONA 350 2012 ve Asya TAY 200 2011
    Arkadaşlar,bugün üç tehlike atlattım ve üç kez sinirlerim bozuldu. Birincisi: Bir ilçe yolunda önümdeki traktörü kurallı yöntemle sollarken, arkadan hızını arttırarak gelen bir doblo da beni solladı ve daracik yolda bir santimlik mesafeyle yandan çarpılmaktan zor kurtuldum,traktörle de aram bir santim kadar kaldı,içi köylü kasabalı insanlarla dolu bir araba. İkincisi: Şehir içinde arabalar arkanızdan takip etmiyor, sağ şeridi kamyonlara bırakıp soldan ilerlerken bir otomobil beni sıkıştırıp önce sağımdan geçti, ileride yavaşlayıp kendisini geçmemden sonra bu kez solumdan geçti,içi it kopuk dolu bir araba. Üçüncüsü: Bu yaz duble yolların hali duman. bölünmüş yol filan kalmadı, kilometrelercesi bir yanları kapatılmış ve tek şeritten. İlerlerken siz motorcuların en kıyıdan geçmesini istiyor diğer araçlar.120 ile giderken arkadan gelen bir lüks otomobil beni, sollama alanını tehlikeye atarak 130-140 hızla geçti ve az daha bir tırın altına giriyordu, zor kurtardı.BİLMİYORUM SİZDE NASIL SÜRÜŞ HALLERİ....Ancak yollar zırto ve eşşoğlu eşşek dolu. Aman dikkat arkadaşlar!

  9. #3289
    k4d1r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2011
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    as200 gy-TAY
    evet agarta o bölünmüş yolları tek yola çevirme olayının aynısını bende yaşıyorum. sürekli bizim en sağa çekilip yol vermemizi bekliyorlar ve arzuluyorlar ki selektör yapan şoförlere denk gelebiliyoruz. son tecrübemde yolun da vermiş olduğu stresle bana selektör yapan tır şoförüne "ne var" şeklinde işaret ettim bilinçsizce oldu adamın altındaki aracın nelere kadir olabileceğini unutarak... adam allahtan hızını kesti mesafeyi açtı... ileride de ışık vardı bir kaç km sonra aksaray girişinde. adam yaklaşamadı yanıma gerimde bekliyor ışığı yinede denenmemesi gereken bir davranış o koltuğa ne kafası kırık ruh hastaları oturuyor Allah vermesin üzerime de sürebilirdi... Yol durumu müsait oldukça ben sağa çekiliyorum kimileri teşekkür manasında düt yapıp geçiyor ama her zaman imkanı olmuyor tabi gerek yol gerekse psikolojik durumumuz açısından...
    En Güzel Çamur Tekerlerimdeki Çamurdur.

  10. #3290

    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    asya 200 gy
    Selamün aleyküm arkadaşlar . Ben yine muzdaribim benim motordan :( yardımınıza ihtiyacım var . .
    Geçen gün motorumdan şakır şakır ses geliyordu . . Motorcuya sordum egzantirik zinciri dedi ve motoru bıraktım . Ertesi gün almaya gittiğimde egzantirik zinciri ve kayışı ..vs
    değiştirdim dedi 150 tl para verdim ve '' Bilyeler boşluk yapmış , krank değişmesi lazım ..vs '' falan dedi onada 500 lira istedi . :/ Ve motorumdan garip bi ses geliyor şuan . Halbuki motoru henüz 5-6 ay önce ( pistonlar falan yamulmuştu ) regtefe ettirmiştim ve onada 500 lira vermiştim . Motorcu da dün bana gidebildiğin yere kadar git dedi bu yazı geçirirsin böyle dedi . Motoruda satılığa çıkarttığımdan dolayı acayip canım sıkıldı . Bu iş neyin nesidir arkadaşlar ? Ne yapmam gerekiyor ? Bana yol gösterinnnn ?

  11. #3291
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı uninvited adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamün aleyküm arkadaşlar . Ben yine muzdaribim benim motordan :( yardımınıza ihtiyacım var . .
    Geçen gün motorumdan şakır şakır ses geliyordu . . Motorcuya sordum egzantirik zinciri dedi ve motoru bıraktım . Ertesi gün almaya gittiğimde egzantirik zinciri ve kayışı ..vs
    değiştirdim dedi 150 tl para verdim ve '' Bilyeler boşluk yapmış , krank değişmesi lazım ..vs '' falan dedi onada 500 lira istedi . :/ Ve motorumdan garip bi ses geliyor şuan . Halbuki motoru henüz 5-6 ay önce ( pistonlar falan yamulmuştu ) regtefe ettirmiştim ve onada 500 lira vermiştim . Motorcu da dün bana gidebildiğin yere kadar git dedi bu yazı geçirirsin böyle dedi . Motoruda satılığa çıkarttığımdan dolayı acayip canım sıkıldı . Bu iş neyin nesidir arkadaşlar ? Ne yapmam gerekiyor ? Bana yol gösterinnnn ?
    motosikleti aldığın problem varmıydı? bende 2006 model makine kullanıyorum daha motorunu debriyaj balatası hariç elletmedim, çok hor kullanıyorsunuz sanırım.
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  12. #3292

    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    asya 200 gy
    Aldığımda problem yoktu .. Yani hor kullandığım söylenemez yalnız işimden dolayı çok kullanıyorum motoru . 3 - 4 haftada 1000 km ortalama . yağını da 2000 km olmadan değiştiriyorum . Yani benim merak ettiğim o bilye boşlukları dediği şey nedir ? Motora ne zararı var ? Yani motorcunun dediği gibi 3-4 ay mı gider böyle :/

  13. #3293
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    dostum genelde doğru düzgün arıza tespit etmeden. kafadan eksentırık zinciri falan diye sallarlar. sonradan iş olumlu sonuçlanmayınca sıradan krank ve biley kolu diye devam ederler. paranı bu tip ustalara kaptırma. dogru düzgün bir usta bul ilk mudahalede dertlerınden kurtul. verdiğin paralar çiklet parası değil sonuçta.

  14. #3294

    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    asya 200 gy
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum genelde doğru düzgün arıza tespit etmeden. kafadan eksentırık zinciri falan diye sallarlar. sonradan iş olumlu sonuçlanmayınca sıradan krank ve biley kolu diye devam ederler. paranı bu tip ustalara kaptırma. dogru düzgün bir usta bul ilk mudahalede dertlerınden kurtul. verdiğin paralar çiklet parası değil sonuçta.
    Yani üstadım ne yapayım ben şimdi motoru komple regtefeye mi vereyim ? Yani bi zararı var mı bu durumun onu anlıyamadım ben . . Bu bilye boşluğu dediği şey ne adamın ?? subabları kırar mı dedi ne dedi bişey dedi adam bana kafamı karıştırdı :/

  15. #3295

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    ASYA-TAY-200
    merhabalar herkese motorumda 1 haftadır bi problem var hava filtresine yağ atıyor asırı sekilde teizliyorum yine tekrarlıyor.sorun motordan mı ?

  16. #3296
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı uninvited adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani üstadım ne yapayım ben şimdi motoru komple regtefeye mi vereyim ? Yani bi zararı var mı bu durumun onu anlıyamadım ben . . Bu bilye boşluğu dediği şey ne adamın ?? subabları kırar mı dedi ne dedi bişey dedi adam bana kafamı karıştırdı :/
    bilya dedikleri sag ve sol kalterde krankın geçtigi yerde bulunun yataktır,
    şekil 1

    fiyatı 5-6 liradır. klitesine göre 20 liraya kadar yolu var.
    burduki bir boşluk tenk tank sese sebeb olur. bunun takılmasi için motoru açacaklar hatta yaracaklar.

    yani ucuzu iş çıkarmak istersen kendinde yaparsin yeterki alet olsun.
    bu resimde görduğun gibi,
    bu resimdeki krank oralara geçiyor.



    Alıntı ykayayol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar herkese motorumda 1 haftadır bi problem var hava filtresine yağ atıyor asırı sekilde teizliyorum yine tekrarlıyor.sorun motordan mı ?
    çok aşırı ise ilk önce karburatore bir bak, ayarı bozuk olabilir. bir ihtimalde şamandıra tam kapamıyor ( pislik falan denk gelmiştir, )

  17. #3297
    korbygs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MCX 162 CC
    bor yağı koy keser kesinlikle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

    Alıntı ykayayol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar herkese motorumda 1 haftadır bi problem var hava filtresine yağ atıyor asırı sekilde teizliyorum yine tekrarlıyor.sorun motordan mı ?
    bor yağı al koy 55 tl ama kesinlikle keser madeni yağ boşlukları dolduracak tahliye den yağ atmayı kesecek hararet yaptırmışsın makineye segmanlar morarmış yakında krank bilyalarından da ses gelir korkma bizim makineler ölmez kolay kolay

  18. #3298
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    @ korbygs sen bor katkısımı demek istedin yoksa borlu yağ mı demek istedin.
    motora koydıgımız bu bor yağı motorun kalterinde ıslak çalışan depriyaz balatasını nasıl etkiliyor. ondada boşluk vesaire doldurup çalışmasına yardımcı mı oluyor, yoksa kattıktan sonra değiştirmek gerekecekmi depriyaj balatasını.

  19. #3299

    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    asya 200 gy
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilya dedikleri sag ve sol kalterde krankın geçtigi yerde bulunun yataktır,
    şekil 1
    http://www.avrupamotorrad.com/ad/uru...291_ms4219.jpg
    fiyatı 5-6 liradır. klitesine göre 20 liraya kadar yolu var.
    burduki bir boşluk tenk tank sese sebeb olur. bunun takılmasi için motoru açacaklar hatta yaracaklar.
    http://www.albaymotor.com/static/ima..._w280_h170.jpg
    yani ucuzu iş çıkarmak istersen kendinde yaparsin yeterki alet olsun.
    bu resimde görduğun gibi,
    bu resimdeki krank oralara geçiyor.
    http://www.albaymotor.com/static/ima..._w280_h170.jpg



    çok aşırı ise ilk önce karburatore bir bak, ayarı bozuk olabilir. bir ihtimalde şamandıra tam kapamıyor ( pislik falan denk gelmiştir, )
    Aletim hırdavatım var . Eksik kaldığı yerdede alırım hoş . Ama takıldığım yerde bana yardım edin sallamayın beni :D :D Yoksa gider motor :D

  20. #3300

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    ASYA-TAY-200
    içindeki normal yağın üstüne ilave etse olurmu bor yagını yoksa tamamen bor yagımı olması gerekiyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler