Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Mart 2011, 13:16
#2101
o rolanti yükselmesi benimde başıma gelmişti ama sonradan kendi kendine düzeldi.2.vitesle kalkışından dolayı falan yapmaz onu motorla biraz dolaştıktan sonra park et ama durdurma aleti rolantisini kendin sesini dinleyerek ayarla o şekilde sabit kalsın ben öyle yapmıştım sonrada bi sıkıntı olmadı belki hala aynı ayardadır benim motor.
ANGARAJ
Reklamlar
-
23 Mart 2011, 21:57
#2102
arkadaslar öncelikle herkese merhaba,
bi sorum olacak eger yardımcı olursanız sevınırım, bende zongshen zs200gy var avatardakı kırmızı motor bugun 1 saat kadar kontagı acık unutmusun far acık diildi,boş vitesdeydı sonra geldım kı kontak ustunde kapadım actım çaliştirdim hemen aldı sıkıntı yapmadı fakat boş vites müşürü yeşil lamba söndü birden bire sonra boş viteste olmasına ragmen bida yanmadı,naptıysam olmadı dolaştım falan filan olmadı acaba arıza neden kaynaklanıodur, viteslemi alakalı yoksa lamba ile mi, ama boş vitese geçişte bi sıkıntı yok , bilen arkadaslar yardım bekliorum şimdiden tesekkurler
-
24 Mart 2011, 01:43
#2103
arkadaşlar bir sorum daha var bana cvp veren arkdaşlarada teşekkürler...benim motor 1 gün binmediğimde jikle çekmeden çalışmıyo normal bişey mi?
-
24 Mart 2011, 12:20
#2104
derin ilker adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum daha var bana cvp veren arkdaşlarada teşekkürler...benim motor 1 gün binmediğimde jikle çekmeden çalışmıyo normal bişey mi?
normal sıkma canını motor iyice ısınmadıysa normalde her seferinde jikle çekmen gerekir konuyu okuysaydın başından itibaren görmüş olurdun
ANGARAJ
-
24 Mart 2011, 13:59
#2105
Teşekkürler.. Yok Okudumda FAzla Yazı okumaktan Beynim durmuştu.ben motoru kapalı otoparka bırakıyorumda gün içinde gittiğim yerlerde kaldırım kenarlarında falan bırakıyorum.. bu bırakma süresi boyunca çalınma riskine karşı zincir mi önerirsiniz. yoksa disk kilitimi yada alarm mı?
-
24 Mart 2011, 15:36
#2106
derin ilker adlı üyeden alıntı
Teşekkürler.. Yok Okudumda FAzla Yazı okumaktan Beynim durmuştu.ben motoru kapalı otoparka bırakıyorumda gün içinde gittiğim yerlerde kaldırım kenarlarında falan bırakıyorum.. bu bırakma süresi boyunca çalınma riskine karşı zincir mi önerirsiniz. yoksa disk kilitimi yada alarm mı?
ben arka tekerle salıncağın oraya kilit takıyorum ve motorsikletin kendi gidon kilidini yapıyorum.Tek çare kaldırıp götürmeleri oluyorki buna pek çare yok.
-
24 Mart 2011, 15:47
#2107
benbi tane büyük motosiklet zinciri aldmıştım 17 liramıydı neydi eve gelince pencerenin önüne kitliyorum ki oraya sokmak ayrı bi beceri ben koyarken akla karayı seçiyodum ilk başlarda ama alıştıktan sonra tek hame yetiyo çalıcak adam abartmayım 2 kişi gelmezlerse işi zor rahat yarım saat uğraşır.
ANGARAJ
-
24 Mart 2011, 15:47
#2108
Soykan67 adlı üyeden alıntı
ben arka tekerle salıncağın oraya kilit takıyorum ve motorsikletin kendi gidon kilidini yapıyorum.Tek çare kaldırıp götürmeleri oluyorki buna pek çare yok.
EYVALLAH SAOL..
-
25 Mart 2011, 01:22
#2109
motoru yeni alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. ayhan2190: aynı sorun bende de var gibi bazen çok nadir ışık yanmıyor ama düzeliyor büyük bir sorun gibi değil. bu arada benim de bir sorum var. motorun 300 km bakımından sonra biçok şeyi yerine oturdu gibi daha atikleşti ama kırmızı ışıklarda durduğumda motor istop eder oldu nedendir acaba rölantisi mi düşük geliyor sizde de var mı aynı sorun
-
25 Mart 2011, 01:32
#2110
k4d1r adlı üyeden alıntı
motoru yeni alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. ayhan2190: aynı sorun bende de var gibi bazen çok nadir ışık yanmıyor ama düzeliyor büyük bir sorun gibi değil. bu arada benim de bir sorum var. motorun 300 km bakımından sonra biçok şeyi yerine oturdu gibi daha atikleşti ama kırmızı ışıklarda durduğumda motor istop eder oldu nedendir acaba rölantisi mi düşük geliyor sizde de var mı aynı sorun
büyük ihtimal rölantiden olabilir gibi.Benimde tam ters sorunum var boşa alınca rölanti yükseliyor bir süre kullanımdan sonra.Benimki daha 70 km'de umarım iyi rodaj yapıyorumdur.Birde ayrıca akü dolmuyor 300 bakımında iyi bir kontrol yapın diyeceğim.periyodik bakımlar ne kadar tutuyor masraf olarak?
-
25 Mart 2011, 02:04
#2111
Bu gün Tam anlamıyla ilk motorumun zevkini yaşadım... fazla basmasadığımı düşünsemde :S 105 gördüm dayanamadım ama artık fazla zorlamam...ilk motorumdan bu kadar zevk alabileceğimi hiç düşünmemiştim.. motor gerçekten güçlü önemli olan bence hızlı gitmesi değil kıvraklığı diye düşünüyorum.. şimdi arkdaşlar size gene bi kaç sorum olcak .... motorun direksiyonu 95 geçince titremeye başlıyo normal midir.. rodaj döneminde olduğu için midir? 300 bakımı falan ücretlimi yoksa garanti kapsamına giriyo mu? bide istanbulda oturan arkdaşlar varsa bi gün bişeyler yaparlım diycektim:D
-
25 Mart 2011, 17:47
#2112
derin ilker adlı üyeden alıntı
Bu gün Tam anlamıyla ilk motorumun zevkini yaşadım... fazla basmasadığımı düşünsemde :S 105 gördüm dayanamadım ama artık fazla zorlamam...ilk motorumdan bu kadar zevk alabileceğimi hiç düşünmemiştim.. motor gerçekten güçlü önemli olan bence hızlı gitmesi değil kıvraklığı diye düşünüyorum.. şimdi arkdaşlar size gene bi kaç sorum olcak .... motorun direksiyonu 95 geçince titremeye başlıyo normal midir.. rodaj döneminde olduğu için midir? 300 bakımı falan ücretlimi yoksa garanti kapsamına giriyo mu? bide istanbulda oturan arkdaşlar varsa bi gün bişeyler yaparlım diycektim:D
motoru rodajdayken zorlarsan bundan 5 ay sonra gitmediğini görmeye başlarsın sakın öyle şeyler yapma rodajdayken yumuşak hareketlerle kullan yumuşak vites geçişleri yap 1000 den sonra rahat eahat gazlarsın. bizim motorlarda önemlidir dönüşlerde ağırlığını azda olsa öne vermen virajını rahatlatır tehlikeyi düşürür. motorum çıkıcak servisten bu hafta. bişeyler yaparız çıksın bi. Tek beyaz asyayla takılcaksın benim motor fabrikadan albino çıktı bende rodaj yapıcam motor sıfırlandı komple bidaha dert
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
26 Mart 2011, 01:28
#2113
arkadaslar benım boş vites müşiri olayını çözdük lamba patlamış patlama sebebi ise, kontagı 1 saat kadar acık unutmustum lamba ısınmıs,sonra rölantıde gaz verınce asırı ısınmıs lamba yuksek amperden patmaıs yenısını taktık sorun olmadı,bu arada k4d1r tesekkurler ve dıger hayırlyana arkadaslara tesekkurler, ve yıne ustaya göturmeden once motorun kalkısı cok yavastı sordum neden boyle dıe debrıyaj balatası eskımıstır dedı japon balata taktık motor daha bı atık oldu aynı sorunu yasayan arkadaslar varsa bılgılerı olsun, herkese ıyı aksamlar
-
26 Mart 2011, 01:54
#2114
debriyazj balatalarını değiştirmen kaça mal oldu acaba?
ANGARAJ
-
26 Mart 2011, 12:23
#2115
Merhaba arkadaşlar Yeni motor alan arkadaşlara öncelikle hayırlı olsun, kazasız sürüşler dilerim. KTM'deki aynaların fotoları ekleyeceğim akşama..
Ayrıca sormak istediğim bir konu var, Malum benzim göstergemiz yok, siz bunun zorluğunu çekiyor musunuz? böyle bir gösterge takmak istesek mümkün müdür araştıran var mı?
-
27 Mart 2011, 04:52
#2116
Soykan67 adlı üyeden alıntı
rölanti yükseliyor bir süre kullanımdan sonra..Birde ayrıca akü dolmuyor 300 bakımında iyi bir kontrol yapın diyeceğim.periyodik bakımlar ne kadar tutuyor masraf olarak?
aynı durumlar bende de vardı ilk bakımından sonra ikisi de düzeldi. zaten usta beni uyarmıştı rölanti düşüp yükselecek hiç kafana takma demişti. akü de şarj olmuyordu ilk bakımdan aldıktan sonra canavar gibi oldu herşeyiyle. usta yağını değiştirmiş birde benim sol debriyaj kütüğünün yivi bozulduğu için değiştirttim toplam 35 lira verdim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:48 ----------
arthur4 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Yeni motor alan arkadaşlara öncelikle hayırlı olsun, kazasız sürüşler dilerim. KTM'deki aynaların fotoları ekleyeceğim akşama..
Ayrıca sormak istediğim bir konu var, Malum benzim göstergemiz yok, siz bunun zorluğunu çekiyor musunuz? böyle bir gösterge takmak istesek mümkün müdür araştıran var mı?
evet ben sıkıntısını çekiyorum mesela bugün benzin bitti yedek depoya geçeyim dedim musluğu aşağı çevirdim bastım bastım motorda tık yok jikle açık kapalı 2 türlü denedim akü bitti yine çalışmadı zaten antremandan geliyodum fazla da basamadım pedala :D elimde tıslaya tıslaya götürdüm mecbur... az önce benzin aldım geldim çalıştı... sonuç olarak: hangi akla hizmet bi benzin göstergesi koymamışlar anlamak güç... beğenmediğimiz scooterlarda bile devir saati benzin göstergesi vites göstergesi hepsi var...
-
27 Mart 2011, 14:48
#2117
arthur4 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Yeni motor alan arkadaşlara öncelikle hayırlı olsun, kazasız sürüşler dilerim. KTM'deki aynaların fotoları ekleyeceğim akşama..
Ayrıca sormak istediğim bir konu var, Malum benzim göstergemiz yok, siz bunun zorluğunu çekiyor musunuz? böyle bir gösterge takmak istesek mümkün müdür araştıran var mı?
benzin göstergesi sıkıntısını bi kere bile yaşamadım yolda giderken benzin biter hiç durmadan hareket halinde rezerveye alırım gaz pompalarım yoluma devam eder. yedek depo 5 tl aldığı içinde aşşa yukarı ne gitceğini bilerim ama yedek depodaysam en yakın benzinciye yada bağdat caddesindeysem evime doğru yol alırım çook basit
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
27 Mart 2011, 16:50
#2118
Motorsikletimle bugün uzun yol yapayım dedim uzun yoldan kastım 60 km.Giderken debriyaj birden boşaldı ama içimi acıtan şekilde bağırdı.Debriyaj teli bir anda nasıl gevşedi anlamadmı alttan yukardan en son kademeye kadar sıktım anca oldu.Birde rolantiyi ayarlayamadım gitti eskiden yüksek devirden şikayet ederdim şimdi ise trafiket durunca motor stop ediyor.0 motor rodajda vs çıkar böyle şeyler diye neyse diyorumda birgün yolda bırakmasından korkuyorum herhangi birşeyin.Sizce ne yapmayılıyım As 200 üstadları
-
27 Mart 2011, 20:06
#2119
Soykan67 adlı üyeden alıntı
Motorsikletimle bugün uzun yol yapayım dedim uzun yoldan kastım 60 km.Giderken debriyaj birden boşaldı ama içimi acıtan şekilde bağırdı.Debriyaj teli bir anda nasıl gevşedi anlamadmı alttan yukardan en son kademeye kadar sıktım anca oldu.Birde rolantiyi ayarlayamadım gitti eskiden yüksek devirden şikayet ederdim şimdi ise trafiket durunca motor stop ediyor.0 motor rodajda vs çıkar böyle şeyler diye neyse diyorumda birgün yolda bırakmasından korkuyorum herhangi birşeyin.Sizce ne yapmayılıyım As 200 üstadları
Debriyaj konusuna dikkat et debriyaj telini hep kontrol et koparsa acemi motorcusun eve kadar gidemezsin. ben debriyajsız kadıköyden maltepe yapıyorum minibüs caddesinden sıkntı olmuyoda aman diyim. rolantide artık sana kalmış ama rolanti ayarını motoru çalıştır 1 dakka bekle ısınsın ondan sonra yapki ayarlı olsun trafikteyken yüksek veya düşük olmasın
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
28 Mart 2011, 01:37
#2120
o debriyaj gidici soykan67 ben sana söyleyim. al sana bir alıntı yapayım bakalım olay tanıdık gelecek mi
k4d1r adlı üyeden alıntı
2 gün önce debriyaj kolu boşa çıktı bu olay olmadan önce vitesler zor geçiyor ve geçişlerde istop edecek gibi oluyordu. motoru bir kenara çektim istop ettikten sonra boşa alıyım derken debriyajı bi sıktım tık diye bir ses geldi ve debriyaj boşa çıktı geri gelmiyordu
çalıştırdığımda debriyajın iptal olduğunu gördüm elimde servise götürmek zorunda kaldım "abi motora atla da gel" şeklinde ısrarlarıma rağmen "abi sen getir" şeklinde ısrar etti. götürdüm bi baktı yanına eğildi bişeyler yaptı (çıplak elle) 2 saniye içinde düzeldi... "nasıl olmuş usta" diye sordum şakacı ustam "yeeeeaaav sen napacan boşver
" diyiverdi
.... Şimdi aynı sorunu yaşayan var mı bilmiyorum ama tekrarlarsa kendim nasıl düzeltirim acaba bilen varsa paylaşırsa çok memnun olurum asyacı kardeşler abiler hayırlı günler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler