Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555 ... SonuncuSonuncu

Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Sahibinden de ilk ilanlarda sm modeli icin jantlari 17 hatirlamiyorum, sizin 17 ise iyi...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    mugla fethiye de dün kipa nın orada gördüğüm RX sahibi burada mıdır ?

  3. #83

    Üyelik
    27 Mayıs 2013
    Motosikleti
    RX 250 Cross
    RX sahibini yanlış yerde arıyorsun
    cenkito bunu beğendi.

  4. #84
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    yani yani

    sıcaklardan bende nasibimi almıs konumdayım
    Carbondioxid bunu beğendi.

  5. #85

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mugla fethiye de dün kipa nın orada gördüğüm RX sahibi burada mıdır ?
    Vallahi ben değilim
    cenkito bunu beğendi.

  6. #86

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Motor an itibarı ile 1440 kilometrede, yakıt yavaş yavaş düzelmeye başladı, ancak sübap ayarı istiyor gibime geliyor, malesef servis kitapçığında değerler verilmemiş, malesefki ana merkezlerinden sübap değerleri ile ilgili sorularıma gerekli cevapta verilmemiş

    Bu zamana değin ciddi bir motor arzası çıkarmamakla beraber Far ampulü 2 defa patlayınca daha güçlüsü konularak sorun çözüldü.
    Sağsol sinyal ampüllerinden ikisi patladı muadili bulunamadı, fabrikadan taleb edildi ordada envantere girmemişş.
    Egzost daha ik gün altın sarısı olmuştu, arka kısım halen altın sarısı olmakla beraber, manifolda yakın ve katalizör civarı çelik mavisi/siyahı tonlarında, bildiğiniz yanık)

    Özetle bazı sorunlarına rağmen, seviyorum Hanzo'yu
    cenkito bunu beğendi.

  7. #87
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Güzeeeeeelll.....

    Carbondioxid bunu beğendi.

  8. #88

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Egzost kararması, ve kurum birikme tıkanma şüphesi ile elden geçirmeye karar verdim, aldım elime sazları

    Egzost'un hali



    Derken bide ne göreyim radyatör rezerv ve ana tank arasında'ki bağlantı hortumunun, kıvrık olduğunu tespit ettim, hemen ameliyat, kesip az kısaltınca kıvrıklık giderilmiş oldu.






    Efendime söyleyeyim, depoyu söküp radyatör ile uğraşır'ikene motor bloğunun üstünde boşta bir konnektör gördüm, ve muhtemel devir ölçer bağlantısı yada, başka bişey ama ne olduğunu tam çözemedim öylece boşta garibim, rahatsız etmedim öylece bıraktım





    Cenkito bana hep demiştir arka dişli yerine ön'ü değiş daha kolay diye ama ne mümkün, muhafazası bir kenara galiba 13'den büyük dişli takmaya pek müsait değil.





    Buda çıplak hali.





    Biraz'da nostalji Sm hali hanzomun





    Bu'da son hali, tam hanzo yanlış anlaşılmasın gücüne binaen "Hanzo"

    cenkito, sgurdal ve LIDYALI bunu beğendiler.

  9. #89
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    ne yazikki ugrasacan kardesim o zaman haklısın 14 de sıgmaz oraya

  10. #90
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    Motosikleti kullanan sayfada tek bilinen biri olarak çok tarafsız ve aydınlatıcı eleştiriler yapmışsınız sizi tebrik ederim.Güç nasıl bir tatmin hissidir ki herkesi bu sayfaya toplamış
    Carbondioxid ve LIDYALI bunu beğendiler.
    CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
    Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )

  11. #91

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Murat 48/30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikleti kullanan sayfada tek bilinen biri olarak çok tarafsız ve aydınlatıcı eleştiriler yapmışsınız sizi tebrik ederim.Güç nasıl bir tatmin hissidir ki herkesi bu sayfaya toplamış
    Aman efem, objektif tutum= takdir )

    Nasıl bir güç dersek daha doğru olur, ilk çalışmada nispeten naif kalkışta şakam yok diyor, gaz kolunu sona çevirince hanzoluğu ortaya çıkıyor

    ahanda böyle



    Allah rahmet eylesin, klasik laf bidaha gelmez böyle bir adam dünyaya.
    cenkito bunu beğendi.

  12. #92

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Nasıl bir teknolji ile üretmişler, bu motor bloğu neymiş arkadaş, sanki ufo motoru neden bukadar saklarlar anlamış değilim.

    Denediklerim: Livingincebuforums , Xmotos , Crossfiremotor , Işıldar , tabiiiki Kendi klavuzu , Zongshen , Mychinamoto , Chinariders , Asiawing , her birine mesaj attım değerler hakkında, dönen olmadı.

    Forumlar çok yardımcı oldular bilhassa :Livingincebuforums.com'dan bay David_LivinginTalisay kendisine teşekkür ediyorum buradan'da.

  13. #93
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Teşükkürleriniz iletilmiştir

  14. #94

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Vayy, Asiawing sitesine teşekkür ediyorum buradan yanıt vermiş, anlamadığm gelen yanıt 0.04mm-0.06mm şeklinde, ancak ben kontrol ettiğimde fabrika ayarı egzost ve emiş ikiside 0.10mm idi tahminen motor rahat rodaj yapsın diye, iki değeride bayaa gevşek yapmışlar, zaten servis kitapçığında 1000'i geçince sübab ayarlanması diyordu demek bu yüzden, bu konuda daha detaylı bilgisi olanlar yardım eder ise sevinirim.

  15. #95
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    0.04 ve 0.06 bana cok küçük değerler geldi
    0.06mm 0.08 mm biraz daha rahat olacaktır
    fabrika max a da 0.06 0.07 demişti ama yapabilecek kimse bulamadım yetkili servisde dahil bende aliexpress den uygun sentil aldım ama bende halen sıkı gecme 0.10 yapıyorum gayette memnunum

  16. #96
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Aynen 0.04 ve 0.06 epey küçük değerler. Bugüne kadar 2 değerinde bukadar küçük olduğunu görmemiştim. Olamaz demiyorum ama biraz değişik geldi...

    Buarada servis kitapçığında 1000kmden sonra subap ayarı yapın diye çevirmiş olabilirler belki ama genelde kontrol maksatlı yazılır oraya. Yani 1000 kmden sonra subaplarınızın aralığını kontrol edin, bir gariplik varmı diye. Yoksa fabrika çıkışı rahat rodaj yapsın diye subapların biraz gevşek bırakılmış olması ve bunun da 1000km bakımında düzeltilmesi gerekmesi gibi bişey söz konusu değildir diye düşünüyorum.

    Ben konuyu yanlış mı anladım acaba

  17. #97

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Üst ölü noktaya alana kadar canım çıktı sağolsun komşu Cemal yetişti , değerler banada garip geldi, hemen sübap kapağını açıp ölçeyim dedim bende mevcut sentil çakısı standart aralıkta yani 0.05mm sonuç olarak, emme 2 sübapta'da aralığa geçmedi, muhtemelen tam 0.04mm, akşama diğer egzost tarafındaki sübaplara bakacağım, gerek buji deliği gerek üst ölü nokta işaretleri tam, garip olan aklımda 0.10mm kalması, değerlere gelince galiba tam ayarlı yinede kontrol edeyim.


    Aklıma zihni sinir procesi olarak şu geldi, üst ölü noktada iken tüm sübapları tamamen gevşeteceğim ve istenen değere tekrar ayarlayacağım (zaten buşekilde ayarlanıyor yaa neyse)


    İşin klavuz tarafına gelirsek hayır, aynen hem kontrol hemde ayarlama denmiş 1000'de foto buyrunuz



    Amcalar yağ konusunda Malezya petronas'tan şaşma demişş

  18. #98

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Eveet, o değerler yani " 0.04mm-0.06mm " olacak şey değiller, ayarladım ancak bariz performans kaybı ve sübap sesi olarak bana geri döndü, ve tekrardan ayarlama yapıp emiş 0.15mm, egzostu 0.18-20mm aralığına aldık, performans geri geldi ancak bir miktar sübap sesi halen mevcut, bu işte gariplik muallak'lık mevcut ama çözemedim gitti.

  19. #99
    spil444 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    rx 250
    merhaba carbondioxcid konuyu yeni farkettim hayırlı olsun güzel makina bütçem yetmediği için ben rx almıştım ancak arka dişliyi büyütmek istiyorum buradaki usta arkadaşlara danıştım ama ilgilenen olmadı 48 ve 52 takan var biliyorumda ben 42 45 arası bişey takmak istiyorum senin usta arkadaşa bi danışabilirmisin bu konuyu görünüşe göre göbekler aynı zaten sen değiştirdiğin için görsel olarak daha iyi biliyorsundur.

  20. #100

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı spil444 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba carbondioxcid konuyu yeni farkettim hayırlı olsun güzel makina bütçem yetmediği için ben rx almıştım ancak arka dişliyi büyütmek istiyorum buradaki usta arkadaşlara danıştım ama ilgilenen olmadı 48 ve 52 takan var biliyorumda ben 42 45 arası bişey takmak istiyorum senin usta arkadaşa bi danışabilirmisin bu konuyu görünüşe göre göbekler aynı zaten sen değiştirdiğin için görsel olarak daha iyi biliyorsundur.
    Merhaba malesef bende küçültme derdindeyim, "süpermoto" iken'de şuan'da arka dişlim "51" , küçültmeye müsade etmiyecek gibi görünüyor,usta arkadaşın bana önerisi ise, cnc tornacı bulup, başka bir ilçede uygun küçük dişli taktırmamdı, zinciri tevcih ettiren yumuşak plastik makara ve şerit müsade etmiyecek gibi.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)