Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
44. sayfa BirinciBirinci ... 34424344454654 ... SonuncuSonuncu

Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #861
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayfa basındaki syanur un eklediği resminden

    Ta kendisi, sade kapak ve camgöz, yağ gözlem portu
    ruhsatta motor numarasının basları tutuyor mu?
    dockerengin bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #862

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ruhsatta motor numarasının basları tutuyor mu?
    Hemde nee gayet tabii

    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  3. #863
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten malumumuz ancak şaka ile karışık, güç bakımından benim babam seninkini döver babında, bayılıyorum böyle sataşmalara

    Çünkü bu modeli internetten almadan evvel, klx, ve crf yurt içi lansmanı yeniydi galiba, bunlara yetecek bütçedde o zaman için var idi, taaki bu hanzo'yu keşf edene değin, elbette bir japon kalitesi servis ağı vs değil, ama güç olarak hakkını yemeyelim, 1-2 japon 250cc cross kullanıcı sidik yarıştırmaya kalktı, tabii oturdular geri
    Şahsen ben crf ile sidik yarışına girmezdim. Sonuçta apachi 20 kilo daha hafif ve 4-5 beygir daha güçlü. Onlar kaşınmışlar
    cenkito bunu beğendi.

  4. #864
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Çok crf tokatlamışlığım vardir hem arazide hem düzde vesselam hatta oyleki bizim hayvandan çıkan ses yuzunden kendi devirlerini anlayamayip benden uzakta surmeyi tercih edenler olmustur

  5. #865
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sagol resim için carbon.

    demekki dogru biliyormusum
    Carbondioxid bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  6. #866

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sagol resim için carbon.

    demekki dogru biliyormusum
    Rica ederim, ancak şuan şoktayım yeni şükür secdesinden kalktım, konuyu açayım burayada yazarım az sonra(motor ile ilgili daha doğrusu verilmiş sadaka varmış).
    cenkito bunu beğendi.

  7. #867
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim, ancak şuan şoktayım yeni şükür secdesinden kalktım, konuyu açayım burayada yazarım az sonra(motor ile ilgili daha doğrusu verilmiş sadaka varmış).
    hayırdır insallah , gecmiş olsun
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  8. #868

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırdır insallah , gecmiş olsun
    Sağolasın ALLAH HEPİMİZİ KORUSUN VE ESİRGESİN

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...amd-olsun.html

    Bir süredir motorun boyası sübapı, elektrik aksamını gözden geçirmeye niyetli idim, bu süre zarfında en son 100 kilometrelik bir yol yapıp motoru yerine çekmiştim, hiç kimsenin girmesi vs söz konusu değil.

    Sinir stres yedek parça var yok, şubu nerede derken, neredeyse vaz geçip motoru tekrar toplayıp, birazda asab bozukluğu ile belkide süratli kullanacaktım.

    Ancak son olarak dün artık olsada olmasada, en azından şasiyi boyar, elektrik aksamına göz gezdirim diye, tekrar söküme başladım az önce
    (şuan saat 01:40, şükür secdesinden yeni kalktım) arka fren merkezini söktüm, şubu derken zinciri sökeyim dedim.

    Zincir bakla kilidini sökmemle, el yordamı ile zinciri çekmemle ÖN DİŞLİ yere düştü, meğer cıvatası bi şekilde çıkmış, benim bir önceki zincir değişiminde sıkmamam'la (belki) yada seyahat esnasında gevşek kalıp düştümü bilemiyecem, kimse gelip sökmedi ben dahil bundan eminim.

    Şayet o moral asabiyetle geri toplayıp, balık avı kafayı dinleyeyim diye 100 kilometre öteye birazda dağ rampası olan yere gitmeye teşebbüs etse idim, belkide en ucuzundan bir uzvumu kaybetmiş olacaktım, dişlinin yere düştüğü an betim benzim bembeyaz oldu neye uğradığımı şaşırdım

    Ön dişli muhafazsı olduğu gibi durmakta


    Allah hepimizi görünür görünmez kaza beladan esirgesin

    (sadaka/zekat/fitre ne aklımıza gelirse maddi, ve manevi olarak bazı şeyleri unutmayalım, bu satırları yazan mümin olamamış, envayi çeşit küllümün ayıbı yemiş, bir müslümandır,(notun notu ne gt kılıyım ne aksi cephe nede başka bir terane )

  9. #869
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    cok cok gecmiş olsun valla, buyuk tehlike arz ediyor zincir-dişli olayları

    bence ön zincir dişli muhavazasına bir el atıp , dişli yerinden cıkmayacak sekilde yaklastırmak daha dogru olabilir.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  10. #870

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Hacım halen, düşünüyorum, motorun olduğu yerin anahtarı sadece bende mevcut, acaba açık bırakıp gitimde biri geldi sabotajmı yaptı tabii komik şey, demekki enson İskenderun balık dönüşü, bir şekilde yerinden çıkmış civata ve ben o halde eve gelebilmişim, yahut o zıkkım çooktandır çıkmış yerinden ben motoru toplamaktan vaz geçip söküme devam edince ortaya çıktı, hasılı kelam bi şekilde hayır duası almış olmalıyızki, kendim zaten küllümünayıbın tekiyim, Allah allah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok cok gecmiş olsun valla, buyuk tehlike arz ediyor zincir-dişli olayları

    bence ön zincir dişli muhavazasına bir el atıp , dişli yerinden cıkmayacak sekilde yaklastırmak daha dogru olabilir.
    Aslında fikir güzel belkide o sayede geldim daha sökmedim o parçayı sert plastik bişey o, belkide dediğin gibi o tutmuştur.

    Birazdan söküp iç kısmına bakayım belkide aşınma falan varsa dediğin şekilde olmuş olay.

  11. #871
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    öyle düşünme, belkide cogumuzdan cok sevabın vardır. bilemezsin

    vardır bundada bir hayır

  12. #872

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Her işte hayır var ...
    cenkito bunu beğendi.

  13. #873
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    R1200Rt - Planet (78)
    Abi geçmiş olsun Allah yaşatmasın. Ne biçim tırstım laaa gittim benim dişliye baktım el yordami ile gorunurde birsey yok tabi
    Carbondioxid bunu beğendi.

  14. #874
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Extra kargo bedelleri baya külfetli, yurt içi firmlarda internet üzerinden regal raptor fan buldum 90 liraya ancak dediğim gibi bizim radyatör yerleri/boşlukları dar, bu yüzden tatbikatlı görerek alma tarafındayım, olmadı enson çare seni " rahatsız edeceğimden" emin olabilirsin

    Not: KESSİNLİKLE BENİM MOTOR SATILIK DEĞİL, BİR YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN, HATTA SIFIR FİYATININ ÜSTÜ VERİLSE DAHİ ( motor ile aramda duygusal bağ oluştu )
    Bir bak bakalım, ayarlayamazsan konuşalım tabi, rahatsızlık ne demek. Yanlız 90 TL ye 1 adet regal raptor fanı bulduysan eğer salla, bence mondialden bizim fanlar için fiyat alalım. Bakalım kaç diyecekler. Ellerinde var mı bilmiyorum ama varsa ve 90 TL ve altında bir fiyatsa(düşük bir ihtimal) benim fanlardan alırız. Ama tabi önce sen radyatör genişliğini ölç. Benim ebatlar belli , foto atmıştım. Benim fanın oturup oturmayacağını anlarız

    Ya onu hiç deme, duygusal bağ konusunda çok kötüyüm :( Bırak motoru satmayı (sanırım yakındaki arkadaşlardan birine satıcam) bundan sonra kapalı garajda saklanmayacağı için bile üzülüyorum!!

    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler Syanur. SM olmasaydı senin motoru da düşünebilirdim ama ben arazi için bakıyorum.
    Trafikte kullanmayacağım römork ile taşıyacağım o yüzden problem yok. Evrak olmaması işime geliyor. Vergi ve sigortadan kurtuluyorum
    Üstad, işinize karışmak gibi olmasın, siz arazide daha çok takılıyorsunuz, daha iyi bilirsiniz ama madem römokt vs takılacaksınız 7-8 TL ye bir KTM almanızı tavsiye ederim. Apachi CRF den daha okkalı gidiyor olabilir ama bence CRF den sonra geçecekseniz KTM'e geçin. Hani benim gibi hergün iş-arkadaş-ev-gezi-vs, vs, şeklinde motoru kullanıyor olsaydınız tamam ama sadece h.sonları için römorkla takılcaksanız benim tercihim special bişey olurdu.

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok cok gecmiş olsun valla, buyuk tehlike arz ediyor zincir-dişli olayları

    bence ön zincir dişli muhavazasına bir el atıp , dişli yerinden cıkmayacak sekilde yaklastırmak daha dogru olabilir.
    Mümkün değil Cem, benzer bir sorunu ben de yaşadım. Ön dişliyi tutan rondela tamamen aşınmış, ama dişli yerindeydi. O koruma parçasını vs, inceledim az çok, o hızda dönen ve milin ucuna gelmiş bir dişliyi(yada zinciri) hiçbişey tutamaz. Ancak kilidini sağlam yapmak lazım işte.

    Geçmiş olsun CO2
    cenkito bunu beğendi.
    #sürenadam

  15. #875
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad, işinize karışmak gibi olmasın, siz arazide daha çok takılıyorsunuz, daha iyi bilirsiniz ama madem römokt vs takılacaksınız 7-8 TL ye bir KTM almanızı tavsiye ederim. Apachi CRF den daha okkalı gidiyor olabilir ama bence CRF den sonra geçecekseniz KTM'e geçin. Hani benim gibi hergün iş-arkadaş-ev-gezi-vs, vs, şeklinde motoru kullanıyor olsaydınız tamam ama sadece h.sonları için römorkla takılcaksanız benim tercihim special bişey olurdu.
    Rica ederim hocam. Fikirlerimizi paylaşıyoruz burada hepimiz. Ben önerilere açığım. Ben hem motor hem de bakımı uygun olsun diye apachi'yi düşünüyorum. Bakımını çok dert etmesem 7-8 liraya Yz125 yada Kx125 alırım. Gönlümden geçen de bu motorlar ama araba aldığım için bütçe biraz sıkıntılı. Bu arada Ktm'lere de bakıyorum ara ara ama gördüğüm kadarıyla 7-8 bin liraya düzgün bir motor bulunmuyor. Bir de Ktm'lerin parçaları bu motorlara göre daha pahalı. Special olarak parçaları en uygun motor bana Yz125 geliyor. Ortalama 7 bin liraya da düzgün bir Yz125 bulunuyor.
    Bu arada 2 hafta önce abime Yz125 aldık ama malesef ben hala kullanamadım. Yz'yi test ettikten sonra kararım büyük ölçüde belli olur diye düşünüyorum. Yz tarzı makineleri kullanmak her adamın harcı değil diye düşünüyorum. Belki de bana çok hayvani gelecek makine ve tırsıp kullanmıyacağım Arazi ayrı olay ama özellikle 2 zamanlı special makineler çok daha ayrı bir olay. Abim gaz tepkisinin çok farklı olduğunu söylüyor. 7-8 haziran'da Açıköğretim finallerinden sonra 1 hafta izinliyim. İnşallah 1 hafta bol bol arazide olacağım ve bir senenin acısını çıkartacağım Hayırlısı olsun.
    cenkito bunu beğendi.

  16. #876

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim hocam. Fikirlerimizi paylaşıyoruz burada hepimiz. Ben önerilere açığım. Ben hem motor hem de bakımı uygun olsun diye apachi'yi düşünüyorum. Bakımını çok dert etmesem 7-8 liraya Yz125 yada Kx125 alırım. Gönlümden geçen de bu motorlar ama araba aldığım için bütçe biraz sıkıntılı. Bu arada Ktm'lere de bakıyorum ara ara ama gördüğüm kadarıyla 7-8 bin liraya düzgün bir motor bulunmuyor. Bir de Ktm'lerin parçaları bu motorlara göre daha pahalı. Special olarak parçaları en uygun motor bana Yz125 geliyor. Ortalama 7 bin liraya da düzgün bir Yz125 bulunuyor.
    Bu arada 2 hafta önce abime Yz125 aldık ama malesef ben hala kullanamadım. Yz'yi test ettikten sonra kararım büyük ölçüde belli olur diye düşünüyorum. Yz tarzı makineleri kullanmak her adamın harcı değil diye düşünüyorum. Belki de bana çok hayvani gelecek makine ve tırsıp kullanmıyacağım Arazi ayrı olay ama özellikle 2 zamanlı special makineler çok daha ayrı bir olay. Abim gaz tepkisinin çok farklı olduğunu söylüyor. 7-8 haziran'da Açıköğretim finallerinden sonra 1 hafta izinliyim. İnşallah 1 hafta bol bol arazide olacağım ve bir senenin acısını çıkartacağım Hayırlısı olsun.
    Yz125 gibi 2 zamanlı hafif 30+ beygir ve sadece arazi için kullanım, bütün tanımlara uyuyor, ancak motor ömrü, yedek parça vs bilemiyorum, buna rağmen şahsen salt arazi için yz125 derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir bak bakalım, ayarlayamazsan konuşalım tabi, rahatsızlık ne demek. Yanlız 90 TL ye 1 adet regal raptor fanı bulduysan eğer salla, bence mondialden bizim fanlar için fiyat alalım. Bakalım kaç diyecekler. Ellerinde var mı bilmiyorum ama varsa ve 90 TL ve altında bir fiyatsa(düşük bir ihtimal) benim fanlardan alırız. Ama tabi önce sen radyatör genişliğini ölç. Benim ebatlar belli , foto atmıştım. Benim fanın oturup oturmayacağını anlarız

    Geçmiş olsun CO2
    Bende atmıştım fotoyu, bendekiler 14cm genişlikte, şayet fiat uygunsa güzel değil ise senin bi ara verdiğin linkteki yassı fana hasta oldum, ancak gelmesi zaman, vsvs düşündürüyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

    Neyseki doğru geldi parçalar, telefonda yok o değil, yok şu şekilde vs, tarifle olacak iş değil neyse çok şükür, ancak sübap'lar bana küçük göründü, oda sanırım o kapağa 4 sübap sığdırmak için olsa gerek.





    Sübap'ları takıp takmama konusuda heln çelişkideyim, hem usta arkadaş hem bizim ihtiyar amca değiştirme diyor, herhalde yedekte tutacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

    Arkadaşlar, arka dişlinin altında bulunan, maşaya sabit zincirin çamurlarını silmeye yarayan(ben öyle biliyorum) parçayı sökeceğim, ve uzantısı lamaları spiral ile kesteceğim, bunun daha hayati bir işlevi varmıdır?

    Sebeb olarak, küçük dişli takılınca zincir yukarı kalkıyor doğal olarak tabii, ve o parça'da krros büyük dişli/zincire göre ayarlanmış bundan sonra ekseri küçük dişli kullanacağımdan o parçayı çıkarıp uzantılarını keseceğim, eğer daha önemli bir işe yarıyorsa dokunmayacağım yoksa küçük dişli takınca zinncir , o parçanın içindeki plastik/kauçuka hem zarar vermekte hem frenlemiş silgi gibi zinciride aşındırmakta fikirleri alayım?
    cenkito bunu beğendi.

  17. #877
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    o parcanın görevi zincire klavuzluk etmektir.

    zincir normal gerginlikte iken arka dişliden atmasını engeller,

    önemli parcadır,

    bence kesmeden önce yenisini arastır sıfırı varsa yedekleyip orjınali kes,

    buyuk dişli takılınca sorun olur yoksa
    Carbondioxid bunu beğendi.

  18. #878

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o parcanın görevi zincire klavuzluk etmektir.

    zincir normal gerginlikte iken arka dişliden atmasını engeller,

    önemli parcadır,


    bence kesmeden önce yenisini arastır sıfırı varsa yedekleyip orjınali kes,

    buyuk dişli takılınca sorun olur yoksa
    Zaten bir dişli/zincir belası gidiyor, hayırlısı korktum yine yahu, o parça sökülüyor ancak sökülünce onu tutan lamalar daha tehlikeli şekilde ortaya çıkıyorlar, küçük dişli olmazsa asfalt seyahati kabus, oluyor, biraz kurcalayaym belki daha aşağıya alma şansı doğar bakayım hemen.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

    Parça bu ve sanırım mümkün değil ne söküp kullanmaya, ya söküp, lamalar kesilecek, yada eski usul devam bakalım.




    Buda motorun son hali, bundan kelli , fotoğraf atmamaya özen göstereceğim, ne yapım aşaması ne, boya nede bitirdikten sonra, artık iyice huylanmaya başladım bu forumlara foto atma işine çarşı artık karşı.

    cenkito bunu beğendi.

  19. #879

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Son durum, sanırım bir hafta daha uğraşacağım, bitince(biterse şayet ) resim foto moto toto yok artık, bunla idare edin.

    cenkito ve dockerengin bunu beğendiler.

  20. #880

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    Carbon kolay gelsin.motorculuğun hakkını veriyorsun.tam benim yapmak isteğim işler bunlar,ama işten güçten uğraşamıyoruz.hafta sonu arazide tepinip duruyoruz.kırkından sonra motorcu olduk bu arada.virüsü kapınca kurtuluş yok görünüyor.
    cenkito bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
44. sayfa BirinciBirinci ... 34424344454654 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)