Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Honda WİNG GO Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Ölçümlerime göre 100 km de 2lt yakıyor.İki kişi çıkamadığı yokuş yok gibi arazi sürüşü dahi yaptım gayet başarılı, dengeli ağırlığı avantaj açıkçası bu motorun sağlamlığı beni şaşırttı zinciri kapalı olduğundan kirlenmiyor.Çamurlukları çok güzel üzerinizi kirletmiyor.Üzerindeki çin malı cst lastikleri bile yumuşak hamurlu yol tutuşu güzel kışın ne olur henüz bilmiyorum.Artçı peglerinde titreşim var.Belkide cub motorlarda klasik bir şeydir.Sonuçta 97 cc bir motor ama her işi layıkıyla yapıyor.Belkide bizler bu cc olayına yıllarca boşuna takılmışız.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    oyunageldim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Wave 110i
    Cc olayına takılmayın en iyi motor zevk aldığınız motordur
    Yüksek cc cebe zarar

  3. #63

    Üyelik
    19 Eylül 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA WİNG GO
    Herkese Selamun Aleyküm. Ben de, yaklaşık olarak dokuz aydır tel jant Wing Go sahibiyim. İkinci el, dört aylıkken, 675 Km.'de, 2013 model ama, 2014 trafiğe çıkışlı olarak aldım. Motor tecrübem, bundan yıllar önce, boyum daha motoru düz tutmaya yetmezken Peugeot mobilete binmekten ibaretti. Ama, lise yıllarımda çok iyi bir bisiklet sürücüsüydüm. Wing Go'yu alalı 3.000 Km. civarı yol yaptım. Mesleğim şoförlük olduğu için, trafik ve yol tecrübem hatırı sayılır derecede iyidir. Birkaç kez uzun sayılabilecek yol yaptım. Zeytinburnu - Mudanya arası bir gün arayla gidiş dönüş (yaklaşık 185 + 185 Km.). Diğeri, Zeytinburnu - Ağva arası aynı gün gidiş dönüş (yaklaşık 150 + 150 Km.). Naçizane ben de görüşlerimi paylaşayım.
    Kullanımı genel olarak kolay ve rahat. Bisikletvari dengesi kolay sağlanıyor. Yakıtı arkadaşların da dediği gibi, sakin kullanımda 100Km.'de yaklaşık 2 Litre civarında. Hız ve çekiş performansı bana göre cc.'sine göre gayet başarılı. 1. ve 2. viteste neredeyse çıkamayacağı rampa yok. Son hız olarak, düz yolda 90 Km., rampa aşağı 115 Km. yapabildim. (Bu hızlar ilk zamanlar böyle değildi. Motor açıldıkça ulaşabildiğim hızlar bunlar.) Yol tutuşu ve dengesi beklediğimden daha iyi. Ellerimi bırakıp iyice yavaşlayana kadar, rahatlıkla gidebiliyorum. Titreşim neredeyse biç bir hızda yok. Genel bir Honda kalitesi var olduğu belli oluyor.
    Şimdi de bana göre artı ve eksilerini liste olarak yazayım:
    Artıları - 1. Yakıt tüketimi iyi.
    2. Dengesi iyi.
    3. Kampana olmasına rağmen, fren ve yol tutuş iyi.
    4. Kesintisiz ve mümkün olduğu her yerde dip gazla, yazın en sıcak zamanlarında yaptığım 150 Km. yolda bile şişme, çekişten düşme yapmadı.
    5. Şamyelli lastiklerde daha sık karşılaşılan, kendi kendine azalan lastik hava basıncı hiç yaşamadım.
    6. Aydınlatma çok iyi değil ama, tatmin edici.
    7. Korna güvenli sürüş için gayet yeterli.
    8. Gösterge paneli şık ve anlaşılır. (Zaten pek fazla bir şeyler içermiyor)
    9. Yağ yakmıyor. En azından şimdilik. (Şu an 3.900 Km. civarında.)
    10. Gevşeyen vidalar ve sağından solundan gelen seslerle henüz karşılaşmadım.

    Eksileri - 1. Selesi çok rahatsız. 15 dakikadan sonra resmen acıtıyor. (Bunu da, bu cc. bir motorun şehir içi ve kısa mesafe kullanımı için yapıldığını göz önüne alırsak, eksi puanını biraz azaltabiliriz.)
    2. Deposu çok küçük. Tepeleme doldurduğum zaman dört litre alıyor. Bu da 150 ila 175 Km. arası yakıt almayı gerektiriyor.
    3. Lastikleri nylon olduğu için yeteri kadar güven vermiyor.
    4. Soğuk havada jiglesiz çalışmıyor. Ve stop etmemesi için birkaç dakika ısıtılması şart.
    5. Vites pedalı iyi konumlandırılmamış. Ön tarafı ayarlayınca, topuk zor basıyor; topuğu ayarlayınca, ön taraf zor basıyor. (Ben yine de orijinal ayarı değiştirip, kendime göre en ideal ayarı yaptım.)
    6. Aynalar biraz daha büyük ve dışarda konumlandırılmalıydı.

    Naçizane görüş ve fikirlerim bunlar. Merak edenlere yardımcı olabildiysek ne mutlu...

  4. #64

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    wing-go motosikletim 6500 km'ye geldi şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım.çok çeşitli commuter kullanmama rağmen ilk defa cub denemek için almıştım,iyiki almışım çok keyifli bir kullanımı varmış.Sol elin boşta olması sıkışık trafikte rahatlık sağlıyor.Scooterlardaki gibi yokuşlarda sıcakta kayış kaydırma sorunları yok.Şehir içi kullanımı için pratik bir çözüm.Titreşim oldukça azaldı.

  5. #65

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Motorum şu anda 7500 km oldu yalnız bu günlerde soğuk havada jikle orta seviyede olursa çalışıyor kapattığımda istop ediyor kullanırkende hep orta seviyede olması gerekiyor yoksa tekliyor duruyor.jikleyi tamamen kapatamıyorum acaba rölanti yada hava ayarımı istiyor?Diğer wing-go kullanıcılarında durum nedir?Hava filtresi, buji yeni değişti bu motorla hiç kış geçirmedim kışın kullananların yorumlarını öğrenebilirsem memnun olurum.

  6. #66

    Üyelik
    26 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar ben kısa süre de olsa kullandım.

    Şehir içi kısa mesafeler için oldukça kullanışlı. Kullanım kolaylığı ön planda olsa da görünüşü de hiç fena sayılmaz.

    Çin işi makineleri daha ucuza alıp, pişman olmaktansa Honda alıp uzun vadeli kullanılabilir. Zaten çin işi makinelerin çıkaracağı arıza ve yedek parça fiyatlarıyla ikiden fazla wing go alabilirsiniz.

    İsterseniz iş için kullanan tanıdık birilerine sorun ya da yolda gördüğünüz birini çevirip sorun; yukarıdaki söyleyeceklerdir.

  7. #67
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kartalkadir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çin işi makinelerin çıkaracağı arıza ve yedek parça fiyatlarıyla ikiden fazla wing go alabilirsiniz.
    Öyle bişey yok tam tersi bu Wing Go'nun bakım parasına çinli cub'un motorunu sıfırlayabilirsin

  8. #68

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Winggo 8000 km ye geldi yagını kendim degistiriyorum.motul marka yag koydum sanki biraz farketti sesi gidisi falan belkide psikolojiktir.Onceden petrol ofisi 10 40 kullanıyordum zaten 700 cl yag aliyor.On fren balatasida cbf 150 ile ayni yan sanayi bir balata aldım 10 tl gayet guzel lastikler cok sogukta basarılı degil biraz daha eskisin onları ırc ile degistirmeyi dusunuyorum.Yogun trafikte pek rahat debriyaj olmaması pratik bazen insan daha fazla guc istiyor ama bazende ne gerek var zaten aralardan gidiyoruz amac iki nokta arasında ulasim ise yeterli.Malzeme kalitesi iyi sayilir.On far ampulu yandi degistirmek icin 50 tane vida soktum butun on grenajları sokmek zorundasınız bunu begenmedim honda super cub getirse kesinlikle alirim yada innova i gibi bir modeli niye getirmezler anlamiyorum.wave 110 bile daha iyiymis yakindan gorunce begendim honda bu modelle cinlilere karsi bir harekata girismis olmali yinede basarili calistirma konusunda uzun yillar kullandigim ybr konusunda daha iyi 15 gun hic calismiyor yinede tek marsta calisiyor masallah daha ne olsun 8000km de hic masraf cikarmadi sadece yag degisimi zincirini bile daha iki defa temizleyip yagladim kapali bir korumada oldugu icin tozlanmıyor.Simdilik gayet masrafsiz belediye otobusunden ucuza getirip goturuyor.

  9. #69

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Cub diyince akıllara gelen tek şey Wing Go

  10. #70

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Benim cub deyince aklima gelen innovadir aslinda honda getirmedigi icin winggo kullaniyorum.Ancak beklentilerimi karsılıyor.Motosiklet az yakmalı parcası ucuz olmalı ve saglam olmalı ne yazıkki bunların hepsini karsılayan motosiklet marka ve modeli ulkemizde az.

  11. #71

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Butun kis surekli kullandim herhangi bir olumsuzluk yasamadım ekonomik pratik bir motosiklet keske daha kaliteli cub getirselerde alsak herhalde yuksek fiyatları buluyor o nedenle bize Çinde uretilenleri getiriyorlar.

  12. #72

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    hem iş için hem de günlük kullanım için harika bir motor

  13. #73

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Motorumun trafik sigortasının dolmasına bir hafta kaldı bir fiyat araştırayım dedim 160 tl olan sigorta 400-700 tl arası çıkıyor bu fiyatlara sigorta yaptırabilmem mümkün değil yaptırmayacağım ne olduda böyle oldu anlamadım.

  14. #74

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Inanilir gibi degil bu gun itibariyle trafik sigortası 700-1200 arası cıkıyor ne olacak bu parayi verememki hem motoru satsan 3 lira eder cok saskin durumdayim

  15. #75

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir içinde kullanmak için ideal

  16. #76

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Yılan yılan yılan. Ateş ediyor namussuz. Bincem buna sakin sakin gezcen.


  17. #77

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Arkadaslar bu modeli cok begendiginiz anlasiliyor ancak bunlar ekonomik modeller sigorta fiyati boyle cikarsa hem sifir hem ikinci el satilmazki insan motorun ucte bir fiyatini sigortayami verecek yok efendim zarar varmis falan anlasilir gibi degil kaza yapmayan kisiyede indirim yapilmasi gerekir.ben uygun sigorta bulamadim hepsi anlasmis gibi birde demezlermi bugun yaptirirsan bu para yarin bunuda bulamazsin.bu is sabit fiyata gecerse kurtuluruz bu sorundan diye dusunuyorum.Yoksa sigortasiz kullanmak insanin endiselerini arttiriyor.

  18. #78

    Üyelik
    30 Temmuz 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Lifan cup 100
    iyiki winggo almamışım geçende arkadaşta ace vardı çok librasyon var ondanda vaz geçtim fakat bir honda ace cb125 kullanıcısınla karşılaştım 86 bin km daha motoruna elleşilmemişti(arkadaş kuryede kullanıyordu) ace'yi neden açtın derseniz önceki cevaplarda kıyas yapılmış benim görüşüm winggodan kaçın alacaksanız ya wave i yada innova alın alanlar çok memnun...

  19. #79

    Üyelik
    24 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 s
    Elbette innova ve wave winggo' dan daha iyi ancak bu motorların sıfırları gelmiyor.Winggo ekonomik ve sağlam bir model 15000km dır kullanıyorum sorun yaşamadım kronik sorunu yok titresim yok iki kişi her yokuşu rahat çıkıyor 100 km de 2 litre yakıt daha ne olsun.

  20. #80

    Üyelik
    23 Ağustos 2016
    herkese öncelikle merhaba arkadaşlar. gördüm ki konuda yaklaşık bir senedir konuşulmuyor. ama sizlerinde bazı konularda düşüncenizi almak isterim. 2. el olarak honda Wing-go aldım aldığımda 4500 km'deydi Nisan ayında almıştım fakat bir kaç hafta kullanımdan sonra anladım ki motorum halen açılmamış ve tek kişi 80 km hızı geçmiyor. sonrasında bir ustaya götürdüm, senden önce ki sahibi acemiymiş dedi ayağını hep vitesin üstünde tutmuş bu yüzden debriyaj balataları değişmesi gerekiyo o zaman açılır dedi. bende almışken orijinal olsun diyerekten 40 liraya kendi parçasını aldım internetten. ustaya götürdüm değiştirttim castrol yağı da koydurttum. fakat sorun şu ki motorum şuan 5600 km civarında ve halen açılmadı 80 km hızı geçmiyor. yokuşta iki kişi 2.vitesten bile düşüyorum ne kadar hızlı kaptırsam bile. size sorum sizce napmalıyım açılması için teşekkürler


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler