Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #241
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forever mondial diyosun yani-senin avatarındaki mondi,hangi testlerden geçmiş???
    Tüm bu yazdıklarımın herhangi bir yerinde ben mondi dedim mi ? Yada herhangi bir çin malına övgüde bulundum mu ? Sadece kalite standartlarını anlattım. Evet Mondial sahibiyim, senin hala bağnaz bir şekilde savunmaya kalktığın şu kıçı kırık hondadan yedek parçası daha ucuz, motoru daha güçlü, daha fonksiyonel ve daha sağlam.

    Tüm bu kanıya nasıl vardım biliyormusun ? Piyasaya sürüldüğü 2010 yılından bu yana bir kaç parçasının düşük kalite olmasından başka bir sorunu yok, bazı apaçi ruhlu arkadaşlar krank kırar piston patlatır ama fabrika 1 hafta 10 gün içinde onu da gönderiyor Garanti dahilinde.
    Mondialin tüm motorları bir yana drift bir yana. Çünkü en güvenilir test olan kullanıcı testlerini geçmiş bi kere. Ama ben tekrar söylüyorum ben drift ile ace yi kıyaslamadım bile. Hemen bakıp mondi var diye buradan karalamaya çalışma. Bu motoru alırken yaklaşık 7-8 bin tl civarı bütçem vardı. Bu paraya alınabilecek tüm motorları değerlendirip benim için parçası ucuz, bol bulunur, alırken ucuz satarkende kılına çöpüne bakılmayacak bir motor arıyordum. 2750 liraya bunu aldım. Ne cbf, ne cb nede ybr almadım. 8 bin tl ye 2. el CBR yada hyo da alabılırdım ama kendime güvenemedim. Şu andan itibaren yine aynı miktarda param var artık tecrübemde var ama gidip yine hyo yada cbr almayacğım. Bu motoru sattıktan sonra alsam alsam ya kawasaki alırım yada suzuki alırım. Onları alacak para var mı ? yok. O zaman geri kalan cbr, hyo, ybr veya cbf gibi motorların benim için driftten çok bir farkı yok. Kimisi biraz daha tipli, kmisi 15 km/h daha hızlı gidebiliyor. Ama en ufak bir kazada benim başıma açacakları masraf vb düşünülünce hiçte almak istemiyorum.

    Uzun lafın Türkçe'si Hocam, Ben bilinçli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum. Pejo 103 te olsa bazı yönleri benim motorumdan iyi olabilir, bazı yönleri kötü aynı ace, cb ,ybr veya cbf te olduğu gibi. Parası anca buna yetmiş yağız anadolu apaçisi falanda değilim. Forever Mondi deme gibi bir tutumum hiç yok. Bu motoru alırken forumlardan okuduğum bilgiler dahilinde aldım ve şimdide istiyorumki birisi ace almaya niyetlenirse bu motoru alınca nelerle karşılaşabilir onları bilsin. Ama gider mobylette alır ama CBR 600F alır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242
    xman19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2013
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda cb 125 ACE
    Öncelikle hiç kimseyle tartışmak atışmak gibi bir niyetim yok. Saygı içerisinde bilgi paylaşımı sağlandığı bir site olduğunu düşünerek evet bugün üye oldum. Bu güne kadar bu tür sitelere üye olmazdım fakat kendi tecrübelerime dayanarak ace almayı düşünen kullanmış ve bu katagorideki motorları kıyaslama yapacak kadar tecrübesi olan biriyim. Honda firmasıyla hiç bir ilgimin olmadığını belirtmek isterim. Ben Hondayı anlatırken 2006 yıllarında zealsun marka motorumla 12000 km yapıp 1 debriyaj teli 1 akü ve arka jant takozlarını belirttim sorum yaşamadığımı anlatmak istedim.Bu çin malı motorlar piyasaya girmeseydi bizler hala 350 lik java larla 250 lik aynalı java planet ızh motorlara binen insanlardık benzin yetiştiremez aküsü biter yolda kalırdık. Ben yazımda hondanın çin malı olmadığına veya üretimi yapılmadığına dair bir şey söylemedim. Bence mondial de iyi yedek parça olsun servis olsun fakat o markaların balansörlü motoru fiyatına hondanın ace si alınabilir devir saati ve benzin göstergesi benim için sorun değil. Neden yazdıklarıma bu kadar karşı çıkılıp yeni üye için eleştirmişsiniz anlamadım. Amacımız bilgi paylaşımı değilse benimde bu formda işim olmaz. Şu videoyu izlemeni isterim;

    http://v.youku.com/v_show/id_XMjc0Nzg2NjQ0.html

    İllaki paramız çok olsa bizde gider daha büyük motor alırız. Benim amacım şehir içi ve azda olsa uzunyol için bana ideal geldi Tabiki benim görüşümdeki tın tın tın uzun yolla sizin uzun yolunuz farklıdır bilemem. Be zealsunla 250 km yolu 3 saat 15 dk alıyordum ve 5. vitese giderken hafif rüzgarda 4 e düşerdi... Bu düşmez demedim neden 4 vites yapılmış diyenlere söyledim ha siz derseniz ki ben cg istiyorum yaparım 200 lük ona bişey demem.

    Amacım sadece ve sadece ace yi merak edip almayı düşünen arkadaşlara motor hakkında bilgi vermekti.
    Freezzer bunu beğendi.

  3. #243

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm bu yazdıklarımın herhangi bir yerinde ben mondi dedim mi ? Yada herhangi bir çin malına övgüde bulundum mu ? Sadece kalite standartlarını anlattım. Evet Mondial sahibiyim, senin hala bağnaz bir şekilde savunmaya kalktığın şu kıçı kırık hondadan yedek parçası daha ucuz, motoru daha güçlü, daha fonksiyonel ve daha sağlam.

    Tüm bu kanıya nasıl vardım biliyormusun ? Piyasaya sürüldüğü 2010 yılından bu yana bir kaç parçasının düşük kalite olmasından başka bir sorunu yok, bazı apaçi ruhlu arkadaşlar krank kırar piston patlatır ama fabrika 1 hafta 10 gün içinde onu da gönderiyor Garanti dahilinde.
    Mondialin tüm motorları bir yana drift bir yana. Çünkü en güvenilir test olan kullanıcı testlerini geçmiş bi kere. Ama ben tekrar söylüyorum ben drift ile ace yi kıyaslamadım bile. Hemen bakıp mondi var diye buradan karalamaya çalışma. Bu motoru alırken yaklaşık 7-8 bin tl civarı bütçem vardı. Bu paraya alınabilecek tüm motorları değerlendirip benim için parçası ucuz, bol bulunur, alırken ucuz satarkende kılına çöpüne bakılmayacak bir motor arıyordum. 2750 liraya bunu aldım. Ne cbf, ne cb nede ybr almadım. 8 bin tl ye 2. el CBR yada hyo da alabılırdım ama kendime güvenemedim. Şu andan itibaren yine aynı miktarda param var artık tecrübemde var ama gidip yine hyo yada cbr almayacğım. Bu motoru sattıktan sonra alsam alsam ya kawasaki alırım yada suzuki alırım. Onları alacak para var mı ? yok. O zaman geri kalan cbr, hyo, ybr veya cbf gibi motorların benim için driftten çok bir farkı yok. Kimisi biraz daha tipli, kmisi 15 km/h daha hızlı gidebiliyor. Ama en ufak bir kazada benim başıma açacakları masraf vb düşünülünce hiçte almak istemiyorum.

    Uzun lafın Türkçe'si Hocam, Ben bilinçli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum. Pejo 103 te olsa bazı yönleri benim motorumdan iyi olabilir, bazı yönleri kötü aynı ace, cb ,ybr veya cbf te olduğu gibi. Parası anca buna yetmiş yağız anadolu apaçisi falanda değilim. Forever Mondi deme gibi bir tutumum hiç yok. Bu motoru alırken forumlardan okuduğum bilgiler dahilinde aldım ve şimdide istiyorumki birisi ace almaya niyetlenirse bu motoru alınca nelerle karşılaşabilir onları bilsin. Ama gider mobylette alır ama CBR 600F alır.
    Gözüm senin yaşın kadar motora bindim(yaşım 36)-ekmeğimi motordan kazanırım-bana mondiali öğretme-istanbulda mot.kuryelik yapanlara şöyle bir bak-kıçı kırık cbf 150,cb125e,ve ybr 125 çok az da olsa tvs 150...hiç mondi yok...sen bana istediğin kadar masal anlat-kendini kandırırsın ancak(şasesi çukurdan geçince 2'ye ayrılan,yolda eksozu düşen , vs.vs....bu arada 2 mottorum var 2011 honda hornet 600(16.000 km) ve 2012 cb125e(68.000 km)-sorunsuz yola devam...
    bak bu arada mondial 650'lik çift silindir 2 makine getiriyor(büyütmek istediğin zaman bunları da değerlendirirsin),

    ---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm bu yazdıklarımın herhangi bir yerinde ben mondi dedim mi ? Yada herhangi bir çin malına övgüde bulundum mu ? Sadece kalite standartlarını anlattım. Evet Mondial sahibiyim, senin hala bağnaz bir şekilde savunmaya kalktığın şu kıçı kırık hondadan yedek parçası daha ucuz, motoru daha güçlü, daha fonksiyonel ve daha sağlam.

    Tüm bu kanıya nasıl vardım biliyormusun ? Piyasaya sürüldüğü 2010 yılından bu yana bir kaç parçasının düşük kalite olmasından başka bir sorunu yok, bazı apaçi ruhlu arkadaşlar krank kırar piston patlatır ama fabrika 1 hafta 10 gün içinde onu da gönderiyor Garanti dahilinde.
    Mondialin tüm motorları bir yana drift bir yana. Çünkü en güvenilir test olan kullanıcı testlerini geçmiş bi kere. Ama ben tekrar söylüyorum ben drift ile ace yi kıyaslamadım bile. Hemen bakıp mondi var diye buradan karalamaya çalışma. Bu motoru alırken yaklaşık 7-8 bin tl civarı bütçem vardı. Bu paraya alınabilecek tüm motorları değerlendirip benim için parçası ucuz, bol bulunur, alırken ucuz satarkende kılına çöpüne bakılmayacak bir motor arıyordum. 2750 liraya bunu aldım. Ne cbf, ne cb nede ybr almadım. 8 bin tl ye 2. el CBR yada hyo da alabılırdım ama kendime güvenemedim. Şu andan itibaren yine aynı miktarda param var artık tecrübemde var ama gidip yine hyo yada cbr almayacğım. Bu motoru sattıktan sonra alsam alsam ya kawasaki alırım yada suzuki alırım. Onları alacak para var mı ? yok. O zaman geri kalan cbr, hyo, ybr veya cbf gibi motorların benim için driftten çok bir farkı yok. Kimisi biraz daha tipli, kmisi 15 km/h daha hızlı gidebiliyor. Ama en ufak bir kazada benim başıma açacakları masraf vb düşünülünce hiçte almak istemiyorum.

    Uzun lafın Türkçe'si Hocam, Ben bilinçli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum. Pejo 103 te olsa bazı yönleri benim motorumdan iyi olabilir, bazı yönleri kötü aynı ace, cb ,ybr veya cbf te olduğu gibi. Parası anca buna yetmiş yağız anadolu apaçisi falanda değilim. Forever Mondi deme gibi bir tutumum hiç yok. Bu motoru alırken forumlardan okuduğum bilgiler dahilinde aldım ve şimdide istiyorumki birisi ace almaya niyetlenirse bu motoru alınca nelerle karşılaşabilir onları bilsin. Ama gider mobylette alır ama CBR 600F alır.
    Hala de ikna olmamışsan-bu soruyu Türkiyenin en iyi motosiklet test editörü Barkın Bayoğluna(Altın elbiseli adam) sorabilirsin(face'ten-cvp verir-kimseyi kırmaz...)!!!Cb125 mi drifting mondi mi??? diye....
    Kal sağlıcakla
    The Power of The Dreams.

  4. #244
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her malın kör bir alıcısı vardır-haa bu arada x-City'nin birçok parçası , made in china'dır(jantlar-amortisörler-elektrik tesisatı v.b.)
    Çin ürünlerine karşı bir allerjim yok. Fakat kötü mal satıp çok para kazanmaya çalışanlar ve şakşakçıları için aynı şeyi söyleyemem. "Çin'de yapılan parçaları var" diyerek kötülemeye çalıştığın Yamaha XCity250 ile yaptığım İstanbul-Doğu Karadeniz-Batum gezisini okursan bu motora sataşmaya cesaretin kalmaz. Uzun lafın kısası, ne kadar yırtınırsanız yırtının Türkiye motosiklet pazarı CB125 Ace'yi kabul etmeyecek...

  5. #245
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Herkes istedigini alır kimse kimseye niye sunu aldın niye bunu aldın diyemez hosuna gidene yapısacan aga bende mantık bu
    Bende drift kullanıcısıyım bu modelin asıl üreticisine bakın Mondial deyip gecmeyin Mash, Zat Zc gibi modellerin yanından gecmemis bir model
    Millet balansörsüz cinliye titresimsiz diyor yani herkes kendi bindigini övüyor
    Bi ara Honda her hafta mesaj atıp duruyordu acelerde indirim var diye bende diyordum kendi kendime aceler elde kalmıs alan yok müsteri cekmeye calısıyor diye ..

  6. #246

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin ürünlerine karşı bir allerjim yok. Fakat kötü mal satıp çok para kazanmaya çalışanlar ve şakşakçıları için aynı şeyi söyleyemem. "Çin'de yapılan parçaları var" diyerek kötülemeye çalıştığın Yamaha XCity250 ile yaptığım İstanbul-Doğu Karadeniz-Batum gezisini okursan bu motora sataşmaya cesaretin kalmaz. Uzun lafın kısası, ne kadar yırtınırsanız yırtının Türkiye motosiklet pazarı CB125 Ace'yi kabul etmeyecek...
    Okudum-daha evvel,yalnız eksik olan bişey var-olay ''yırtınmak''değil de halis ÇİN(çin menşei) ile çin'de üretilen Honda'nın aynı kefeye konulması...kaptın?...sende destek çıkınca mondicilere-payını düşeni de zaruretten almış oldun...

    ---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:23 ----------

    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes istedigini alır kimse kimseye niye sunu aldın niye bunu aldın diyemez hosuna gidene yapısacan aga bende mantık bu
    Bende drift kullanıcısıyım bu modelin asıl üreticisine bakın Mondial deyip gecmeyin Mash, Zat Zc gibi modellerin yanından gecmemis bir model
    Millet balansörsüz cinliye titresimsiz diyor yani herkes kendi bindigini övüyor
    Bi ara Honda her hafta mesaj atıp duruyordu acelerde indirim var diye bende diyordum kendi kendime aceler elde kalmıs alan yok müsteri cekmeye calısıyor diye ..
    Arkadaş herkes-her istediği şeye binebilir-benim açımdan sakıncası yok...yalnız şöyle bir fark var...benim ufaklıkta(cb125e) benzin deposunda yazanla(honda)-tanıtım etiketinde(ön şaseye perçinli olan metal levha)honda ,isimler tutuyor...sizinkilerde ise deposunda mondial-etikette-farklı bir ''isim'' mevcut...nasıl olacak?(inanmıyorsan kontrol edebilirsin)...???
    The Power of The Dreams.

  7. #247

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Arkadaşlar,
    isteyen istediği şeye biner, foruma da isteyen istediğini yazar. hiçbirimizin bu konularda diyeceği bir şey olamaz. Ben yalnızca şunu ekleyebilirim. özellikle bu tür model incelemeleri başlıklarında, boy göstermek ya da bir tartışmadan galip gelmek için değil, potansiyel alıcıları korumak/uyarmak için yazmalıyız. Esasen forumların temel amacı bence birbirimizi markadan, üreticiden korumaktır, birbirimizi uyarmaktır. Bu uyarı bir motorun kronik bir arızasına yönelik de olabilir, servislerin ilgisizliğine yönelik de olabilir, ya da motorun üretici tarafından tasarlanmış bir özelliğine yönelik de olabilir. Örneğin MT-09 başlığında arkadaşlar demişler ki, "A modunda motor tecrübeli kullanıcılar için bile çok hırçın, çok atak ona göre." Bu uyarıyı okuyan adam ister "bu özellik tam bana göreymiş" desin, ister "yok hacı bu özellik beni bozar" desin.. Foruma yazarken birbirimize üstü kapalı olarak verdiğimiz taahhüt budur. Bilgi kirliliği yaratmadan, üfürmeden, uydurmadan izlenimlerimizi aktarmak, birbirimizi uyarmak. Karşılıklı atışmalara girmek bu konuda yarar sağlamıyor. herhalde sayıları çok azdır ama , bu motoru almayı düşündüğü için bu foruma giren adam, bu motoru kullanan adamın tarafsız izlenimini görmek ister, sayfalarca havanda su dövme yazısı değil.
    merak edenler için son güncellemeler şöyle:
    1. vitesten 2'ye geçerken takılma sorunu için haftasonu tekrar servise gittim. Hatta tam servise girerken yine vites boşta takıldı ve boş ışığı yanmadı. o haliye servis ustasına gösterdim, boş vites müşürüdür dedi. Dedim sadece müşür olsa yalnızca boş ışık yanmama sorunu olur, vitese de geçmiyor. Rica ettim, servisteki bir görevli bir test sürüşü yaptı. 5-10 km ve 20 dakika sonra geldi, "ben sorun yaşamadım, geçiyor vites" dedi. Peki o zaman dedim, belki de sorun bendedir. Yine de vites kolunu biraz aşağıya aldılar, kol biraz yukarıdaymış. Ama bunun da bir yararı olmadı.

    bir kaç ihtimal var: ya sorun gerçekten bende, vitesi değiştirmeyi beceremiyorum. ya viteste gerçekten sorun var ama test sürüşünü yapana denk gelmedi ya da ilki kadar küçük bir ihtimal olsa da sorunu o da yaşadı ama açık etmedi. bunun için bir sebep yok gerçi. 3 gün boyunca Hondanın GS eğitimlerine gittim, cbf 150’yi saatlerce 1. Ve 2. Viteste kullandım. Vites değiştirmeyi beceremediğimi de sanmıyorum. Fırsat bulduğumda başka bir servise daha götüreceğim. Yalnızca ben değil, yukarıda yazan en az bir arkadaş daha aynı sorunu yaşamış. Benim tavsiyem, eğer hala düşünen varsa, benim sorunumun nasıl çözüleceğini görene kadar beklesin.
    Bunlar dışında izlenimlerimi bir kez daha derli toplu bir arada yazmak isterim. motor 900 km'ye geldi. rodaj yağı değişti. Yağ değişiminden sonra motor daha pürüzsüz çalışıyor, yüksek hızlarda biraz daha rahat.
    1- motor 70-80'den sonra yavaş. son hız düzde 100 (gps 100 kadran 105). yokuşta yokuşuna göre 85-90'a düşüyor. 70-80’e kadar ara hızlarda bence gayet iyi. Neye göre iyi derseniz, 90 beygirlik dizel arabamdan iyi, bunun üzerindeki diğer herşeyden daha kötüdür herhalde
    2- titreşim peglerde ve selede çok dinlerseniz hissediliyor. Ancak son hızda 1 saat sürüşten sonra bile uyuşturmuyor, aynadaki görüntü bozulmuyor. Kaldı ki yağ değişiminden sonra titreşim kalmadı gibi bir şey. Tartışmalı bir konu, 4silindirli birşeye binmiş olsam belki farklı bir yorum yapardım.
    3- rodaj boyunca 2,3 lt ortalama yakıt yaktım. biraz daha azalır sanıyorum. 1000 bakımı 40 lira tuttu.
    4- Koruma demiri ve çanta demiri takdırdım. ilki 60 ikincisi 125 lira.
    5- Çok hafif, yokuşlarda bacaklarınızla tutabilirsiniz. Frenler gayet iyi. Rodaj bakımında ayar çektiler, dozlaması, ısırma kuvveti vs. gayet yeterli.
    6- Vites sorununu yaşamamış olsam, beklentileri yukarıda saydıklarımla uyuşam bir adama gayet rahat önerebilirdim ama tekrar söylüyorum : BENİM TAVSİYEM, EĞER HALA DÜŞÜNEN VARSA, BENİM SORUNUMUN NASIL ÇÖZÜLECEĞİNİ GÖRENE KADAR BEKLESİN.

  8. #248
    xman19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2013
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda cb 125 ACE
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,
    isteyen istediği şeye biner, foruma da isteyen istediğini yazar. hiçbirimizin bu konularda diyeceği bir şey olamaz. Ben yalnızca şunu ekleyebilirim. özellikle bu tür model incelemeleri başlıklarında, boy göstermek ya da bir tartışmadan galip gelmek için değil, potansiyel alıcıları korumak/uyarmak için yazmalıyız. Esasen forumların temel amacı bence birbirimizi markadan, üreticiden korumaktır, birbirimizi uyarmaktır. Bu uyarı bir motorun kronik bir arızasına yönelik de olabilir, servislerin ilgisizliğine yönelik de olabilir, ya da motorun üretici tarafından tasarlanmış bir özelliğine yönelik de olabilir. Örneğin MT-09 başlığında arkadaşlar demişler ki, "A modunda motor tecrübeli kullanıcılar için bile çok hırçın, çok atak ona göre." Bu uyarıyı okuyan adam ister "bu özellik tam bana göreymiş" desin, ister "yok hacı bu özellik beni bozar" desin.. Foruma yazarken birbirimize üstü kapalı olarak verdiğimiz taahhüt budur. Bilgi kirliliği yaratmadan, üfürmeden, uydurmadan izlenimlerimizi aktarmak, birbirimizi uyarmak. Karşılıklı atışmalara girmek bu konuda yarar sağlamıyor. herhalde sayıları çok azdır ama , bu motoru almayı düşündüğü için bu foruma giren adam, bu motoru kullanan adamın tarafsız izlenimini görmek ister, sayfalarca havanda su dövme yazısı değil.
    merak edenler için son güncellemeler şöyle:
    1. vitesten 2'ye geçerken takılma sorunu için haftasonu tekrar servise gittim. Hatta tam servise girerken yine vites boşta takıldı ve boş ışığı yanmadı. o haliye servis ustasına gösterdim, boş vites müşürüdür dedi. Dedim sadece müşür olsa yalnızca boş ışık yanmama sorunu olur, vitese de geçmiyor. Rica ettim, servisteki bir görevli bir test sürüşü yaptı. 5-10 km ve 20 dakika sonra geldi, "ben sorun yaşamadım, geçiyor vites" dedi. Peki o zaman dedim, belki de sorun bendedir. Yine de vites kolunu biraz aşağıya aldılar, kol biraz yukarıdaymış. Ama bunun da bir yararı olmadı.

    bir kaç ihtimal var: ya sorun gerçekten bende, vitesi değiştirmeyi beceremiyorum. ya viteste gerçekten sorun var ama test sürüşünü yapana denk gelmedi ya da ilki kadar küçük bir ihtimal olsa da sorunu o da yaşadı ama açık etmedi. bunun için bir sebep yok gerçi. 3 gün boyunca Hondanın GS eğitimlerine gittim, cbf 150’yi saatlerce 1. Ve 2. Viteste kullandım. Vites değiştirmeyi beceremediğimi de sanmıyorum. Fırsat bulduğumda başka bir servise daha götüreceğim. Yalnızca ben değil, yukarıda yazan en az bir arkadaş daha aynı sorunu yaşamış. Benim tavsiyem, eğer hala düşünen varsa, benim sorunumun nasıl çözüleceğini görene kadar beklesin.
    Bunlar dışında izlenimlerimi bir kez daha derli toplu bir arada yazmak isterim. motor 900 km'ye geldi. rodaj yağı değişti. Yağ değişiminden sonra motor daha pürüzsüz çalışıyor, yüksek hızlarda biraz daha rahat.
    1- motor 70-80'den sonra yavaş. son hız düzde 100 (gps 100 kadran 105). yokuşta yokuşuna göre 85-90'a düşüyor. 70-80’e kadar ara hızlarda bence gayet iyi. Neye göre iyi derseniz, 90 beygirlik dizel arabamdan iyi, bunun üzerindeki diğer herşeyden daha kötüdür herhalde
    2- titreşim peglerde ve selede çok dinlerseniz hissediliyor. Ancak son hızda 1 saat sürüşten sonra bile uyuşturmuyor, aynadaki görüntü bozulmuyor. Kaldı ki yağ değişiminden sonra titreşim kalmadı gibi bir şey. Tartışmalı bir konu, 4silindirli birşeye binmiş olsam belki farklı bir yorum yapardım.
    3- rodaj boyunca 2,3 lt ortalama yakıt yaktım. biraz daha azalır sanıyorum. 1000 bakımı 40 lira tuttu.
    4- Koruma demiri ve çanta demiri takdırdım. ilki 60 ikincisi 125 lira.
    5- Çok hafif, yokuşlarda bacaklarınızla tutabilirsiniz. Frenler gayet iyi. Rodaj bakımında ayar çektiler, dozlaması, ısırma kuvveti vs. gayet yeterli.
    6- Vites sorununu yaşamamış olsam, beklentileri yukarıda saydıklarımla uyuşam bir adama gayet rahat önerebilirdim ama tekrar söylüyorum : BENİM TAVSİYEM, EĞER HALA DÜŞÜNEN VARSA, BENİM SORUNUMUN NASIL ÇÖZÜLECEĞİNİ GÖRENE KADAR BEKLESİN.
    Merhabalar;

    Bahsettiğiniz sorunun anladığım kadarıyla sizden kaynaklı olmadığını zannediyorum. Servisin ilgisizliği ve ya size inanmaması ile ilgili sorunlarınız honda müşteri hizmetlerine bildirmenizi bunun haricinde de şikayetvar.com a yazmanızı tavsiye ederim. Bende yavaştan alıyorum sizin son durumunuza göre değerlendirme yapacağım diğer merak ettiğimde cbf gibi yağ yakma olayı olur mu?
    Test için kullandığım 2 farklı ace de vites geçişlerde sorun yaşamadım. Hatta toplu olarak honda müşteri hizmetlerini tek tek arayıp almayı düşündüğümüzü ve sizin vites geçiş sorunlarınızı çözmedikleri için güvensizlik oluşturduğunu belirtmemizin faydalı olacağını düşünüyorum.
    Bu konuda tamam derseniz sizin plaka bilgisi yeterli olur sanırım formdan benim gibi almayı düşünen arkadaşlar la haberleşip arayabiliriz.

  9. #249

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı xman19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar;

    Bahsettiğiniz sorunun anladığım kadarıyla sizden kaynaklı olmadığını zannediyorum. Servisin ilgisizliği ve ya size inanmaması ile ilgili sorunlarınız honda müşteri hizmetlerine bildirmenizi bunun haricinde de şikayetvar.com a yazmanızı tavsiye ederim. Bende yavaştan alıyorum sizin son durumunuza göre değerlendirme yapacağım diğer merak ettiğimde cbf gibi yağ yakma olayı olur mu?
    Test için kullandığım 2 farklı ace de vites geçişlerde sorun yaşamadım. Hatta toplu olarak honda müşteri hizmetlerini tek tek arayıp almayı düşündüğümüzü ve sizin vites geçiş sorunlarınızı çözmedikleri için güvensizlik oluşturduğunu belirtmemizin faydalı olacağını düşünüyorum.
    Bu konuda tamam derseniz sizin plaka bilgisi yeterli olur sanırım formdan benim gibi almayı düşünen arkadaşlar la haberleşip arayabiliriz.
    Merhabalar,
    tavsiyeleriniz için teşekkürler. önce bir kez daha farklı bir servise göstereceğim. yakalarsam motordan anlayan bir arkadaşımın da fikrini alacağım, ondan sonra ortalığı velveleye vereceğim Sonucu mutlaka yazarım.

    Yağ konusuna gelince, motoru aldığım gün yağını kontrol etmiştim. Rodaj bakımını 750 km'de yaptırdım, 750 km'de farkedilir bir eksilme yoktu. Rodajı motoru çok zorlamadan, kısa gezilerle ama motor frenini olabildiğince çok kullanarak yapmıştım. Yağ yakma konusunda rodajın önemli olduğunu düşünüyorum.

  10. #250
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,
    isteyen istediği şeye biner, foruma da isteyen istediğini yazar. hiçbirimizin bu konularda diyeceği bir şey olamaz. Ben yalnızca şunu ekleyebilirim. özellikle bu tür model incelemeleri başlıklarında, boy göstermek ya da bir tartışmadan galip gelmek için değil, potansiyel alıcıları korumak/uyarmak için yazmalıyız. Esasen forumların temel amacı bence birbirimizi markadan, üreticiden korumaktır, birbirimizi uyarmaktır.
    Olmaz, neden, potansiyel alıcıları bilinçlendirmeye gerek mi var ? Bak Capon Barçın kararını vermiş. Hem bu Honda, daha çok para verildiyse mutlaka daha kalitelidir. Unutmaki şase numarasının hemen yanındaki metal etikette Honda yazıyor. Herhangi bir problemi varsa bu motordan değil mutlaka kullancııdandır.

    Bizde alıcılara motorun ne problemi varsa onu aktarmaya çalışıyoruz, motordaki eksik kısımların nelere mal olacağını aktarmaya çalışıyoruz. Benim çin malı motor kullanıyor olmamın ne önemi var. Ben almışım bitmiş. Yeni alacaklara örnek olsun diye buraya yazdığımızda birisi çıkıp gelip motordaki onca eksiğe birşey demiyor bana etikette ne yazıyor diye soruyor. Başka bir tanesi ammaan boşver. Zaten ne kadar çok aksesuar o kadar problem. Devir saati, benzin göstergesi, kick starter bunlar fazlalık diyor. Ne hikmetse moderatörlerde barçın gibi önyargılı. Adam biz çin malı motor kullanıyoruz diye ha bire benim mesajlarımı siliyor. Doğru, ötekinin cbr 600'ü var nasıl olsa. Onun mesajını mı silecekti.

  11. #251
    p356spt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2013
    Motosikleti
    2005 Suzuki GSX 1400
    Selamlar Byanmaz Bey,

    Anlatması zor oalcak ama deneyeyim ;) Vitesi atarken vites kolunu en üst sınıra getirip dayadığınızdan emin misiniz? Yukarıda daha gidecek yer kalmadığı halde halen 2. vitese geçmiyorsa son oalrak debraj kolunu erken bırakmadığınızdan da kontrol edebilir misiniz?

    NOT: askere giden arkadaşın CB125Ace'si bende isterseniz gelip bendeki emanet motor'dada deneyebilirsiniz. Arkadaştan izin alacağım tabi ki ;)

    Teşekkürler,
    Motosiklet A noktasından B noktasına gitmenin en özgür hali

  12. #252
    p356spt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2013
    Motosikleti
    2005 Suzuki GSX 1400
    Gerek kalmadi bu sabah artci ile uzun sureli istanbul trafiginde test etme imkani bulduk. Hem bana denk geldi hem de ben artrci iken arkadasimin basina geldi. Fakat panik durumlarinda oluyur seklinde yorumladik en sonunda. Debraja basma vites atma ve debrajdan cekme duzgun yapirlirsa ve toplam islem icin yeterli vakit verilirse problem olmuyor.

    Test etmeye devam edecegiz, gelismelerden sizi haberdar edegiz.

    Not: articyla arka fren harika calisiyor

  13. #253
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,
    isteyen istediği şeye biner, foruma da isteyen istediğini yazar. hiçbirimizin bu konularda diyeceği bir şey olamaz. Ben yalnızca şunu ekleyebilirim. özellikle bu tür model incelemeleri başlıklarında, boy göstermek ya da bir tartışmadan galip gelmek için değil, potansiyel alıcıları korumak/uyarmak için yazmalıyız. Esasen forumların temel amacı bence birbirimizi markadan, üreticiden korumaktır, birbirimizi uyarmaktır. Bu uyarı bir motorun kronik bir arızasına yönelik de olabilir, servislerin ilgisizliğine yönelik de olabilir, ya da motorun üretici tarafından tasarlanmış bir özelliğine yönelik de olabilir. Örneğin MT-09 başlığında arkadaşlar demişler ki, "A modunda motor tecrübeli kullanıcılar için bile çok hırçın, çok atak ona göre." Bu uyarıyı okuyan adam ister "bu özellik tam bana göreymiş" desin, ister "yok hacı bu özellik beni bozar" desin.. Foruma yazarken birbirimize üstü kapalı olarak verdiğimiz taahhüt budur. Bilgi kirliliği yaratmadan, üfürmeden, uydurmadan izlenimlerimizi aktarmak, birbirimizi uyarmak. Karşılıklı atışmalara girmek bu konuda yarar sağlamıyor. herhalde sayıları çok azdır ama , bu motoru almayı düşündüğü için bu foruma giren adam, bu motoru kullanan adamın tarafsız izlenimini görmek ister, sayfalarca havanda su dövme yazısı değil.
    merak edenler için son güncellemeler şöyle:
    1. vitesten 2'ye geçerken takılma sorunu için haftasonu tekrar servise gittim. Hatta tam servise girerken yine vites boşta takıldı ve boş ışığı yanmadı. o haliye servis ustasına gösterdim, boş vites müşürüdür dedi. Dedim sadece müşür olsa yalnızca boş ışık yanmama sorunu olur, vitese de geçmiyor. Rica ettim, servisteki bir görevli bir test sürüşü yaptı. 5-10 km ve 20 dakika sonra geldi, "ben sorun yaşamadım, geçiyor vites" dedi. Peki o zaman dedim, belki de sorun bendedir. Yine de vites kolunu biraz aşağıya aldılar, kol biraz yukarıdaymış. Ama bunun da bir yararı olmadı.

    bir kaç ihtimal var: ya sorun gerçekten bende, vitesi değiştirmeyi beceremiyorum. ya viteste gerçekten sorun var ama test sürüşünü yapana denk gelmedi ya da ilki kadar küçük bir ihtimal olsa da sorunu o da yaşadı ama açık etmedi. bunun için bir sebep yok gerçi. 3 gün boyunca Hondanın GS eğitimlerine gittim, cbf 150’yi saatlerce 1. Ve 2. Viteste kullandım. Vites değiştirmeyi beceremediğimi de sanmıyorum. Fırsat bulduğumda başka bir servise daha götüreceğim. Yalnızca ben değil, yukarıda yazan en az bir arkadaş daha aynı sorunu yaşamış. Benim tavsiyem, eğer hala düşünen varsa, benim sorunumun nasıl çözüleceğini görene kadar beklesin.
    Bunlar dışında izlenimlerimi bir kez daha derli toplu bir arada yazmak isterim. motor 900 km'ye geldi. rodaj yağı değişti. Yağ değişiminden sonra motor daha pürüzsüz çalışıyor, yüksek hızlarda biraz daha rahat.
    1- motor 70-80'den sonra yavaş. son hız düzde 100 (gps 100 kadran 105). yokuşta yokuşuna göre 85-90'a düşüyor. 70-80’e kadar ara hızlarda bence gayet iyi. Neye göre iyi derseniz, 90 beygirlik dizel arabamdan iyi, bunun üzerindeki diğer herşeyden daha kötüdür herhalde
    2- titreşim peglerde ve selede çok dinlerseniz hissediliyor. Ancak son hızda 1 saat sürüşten sonra bile uyuşturmuyor, aynadaki görüntü bozulmuyor. Kaldı ki yağ değişiminden sonra titreşim kalmadı gibi bir şey. Tartışmalı bir konu, 4silindirli birşeye binmiş olsam belki farklı bir yorum yapardım.
    3- rodaj boyunca 2,3 lt ortalama yakıt yaktım. biraz daha azalır sanıyorum. 1000 bakımı 40 lira tuttu.
    4- Koruma demiri ve çanta demiri takdırdım. ilki 60 ikincisi 125 lira.
    5- Çok hafif, yokuşlarda bacaklarınızla tutabilirsiniz. Frenler gayet iyi. Rodaj bakımında ayar çektiler, dozlaması, ısırma kuvveti vs. gayet yeterli.
    6- Vites sorununu yaşamamış olsam, beklentileri yukarıda saydıklarımla uyuşam bir adama gayet rahat önerebilirdim ama tekrar söylüyorum : BENİM TAVSİYEM, EĞER HALA DÜŞÜNEN VARSA, BENİM SORUNUMUN NASIL ÇÖZÜLECEĞİNİ GÖRENE KADAR BEKLESİN.
    Vites pedalının ucuna iyice gir ayak ucunla vitese basma yağda önemli diğer viteslere göre 1 den 2 ye o kadar zor geçiyorsa sorun olabilir vites aralıklarında sağında solunda

  14. #254

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    sorun şu : dün tekrar denedim. motor iyice ısınana kadar sorun yok. Tüm vitesler yumuşak sessiz sedasız geçiyor. ayak ucumla atabiliyorum tüm vitesleri. ama motor bir kere ısındıktan sonra 2. vitesin arası uzuyor gibi. yani 1.den 2'ye atmak için motor soğukken olduğundan daha fazla mesafe gerekiyor. ek olarak geçiş kemikleşiyor. yukarıda dendiği gibi ayak ucuyla değil tarak kemiğiyle şak diye atmak gerekiyor. bunu farkettikten sonra otoparkta 20 kere filan denedim. hiçbirinde takılma olmadı ama tarak kemiğimde kızarma oldu . benim açımdan sorun kalmadi. bu kronik sorun değil, kadı kızı kusurudur benim açımdan. fikir veren herkese teşekkürler.

  15. #255
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorun şu : dün tekrar denedim. motor iyice ısınana kadar sorun yok. Tüm vitesler yumuşak sessiz sedasız geçiyor. ayak ucumla atabiliyorum tüm vitesleri. ama motor bir kere ısındıktan sonra 2. vitesin arası uzuyor gibi. yani 1.den 2'ye atmak için motor soğukken olduğundan daha fazla mesafe gerekiyor. ek olarak geçiş kemikleşiyor. yukarıda dendiği gibi ayak ucuyla değil tarak kemiğiyle şak diye atmak gerekiyor. bunu farkettikten sonra otoparkta 20 kere filan denedim. hiçbirinde takılma olmadı ama tarak kemiğimde kızarma oldu . benim açımdan sorun kalmadi. bu kronik sorun değil, kadı kızı kusurudur benim açımdan. fikir veren herkese teşekkürler.
    Vites pedalına ayar yapmayı deneyebilirsiniz, yani daha az bir hamlede pedalın daha çok oynaması için nasıl anlatılır bılmıyorum ama o aradaki kolu kısaltacak şekilde kontralarla oynayın, motor ısındıktan sonra deniyor hep, benim bilidğim kadar ile debriyaj balatası çok olsa 20 tl, debriyaj balaatasını değiştirip ve 10-50 yağ kullanmak ısınmayı geciktirebilir. Son olarak motorunuzdaki katalitik konvektör var ise bazı ustalar bu konvektörü iptal ediyorlar Bu iptal motorda bariz ısınma artışına sebep oluyor. Konvektörünüz iptal edilmiş ise yeniden açtırın ısınma azalacaktır. Drift ile 10-50 yağ kullanarak 1 saat gezdiğim zaman elimi motor bloğuna 5 sn bile bassam elim yanmıyordu taki usta konvektörü iptal edene kadar. Şu an 10 dakika sonra el değmek mümkün değil.

  16. #256

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorun şu : dün tekrar denedim. motor iyice ısınana kadar sorun yok. Tüm vitesler yumuşak sessiz sedasız geçiyor. ayak ucumla atabiliyorum tüm vitesleri. ama motor bir kere ısındıktan sonra 2. vitesin arası uzuyor gibi. yani 1.den 2'ye atmak için motor soğukken olduğundan daha fazla mesafe gerekiyor. ek olarak geçiş kemikleşiyor. yukarıda dendiği gibi ayak ucuyla değil tarak kemiğiyle şak diye atmak gerekiyor. bunu farkettikten sonra otoparkta 20 kere filan denedim. hiçbirinde takılma olmadı ama tarak kemiğimde kızarma oldu . benim açımdan sorun kalmadi. bu kronik sorun değil, kadı kızı kusurudur benim açımdan. fikir veren herkese teşekkürler.
    son olarak, 2. vitese geçse bile tekrar boşa düşme sorunu peydah oldu arkadaşlar. yani ikinci vitese geçiyor, önce gazı alıyor, sonra tak diye boşa düşüyor. artık şanzımanda bir üretim sorunu olduğuna kani oldum. ve her halükarda 2. vitese atmak oldukça kemikli. sorun yine 8-10 km sürüşten sonra motor iyice ısındığında ortaya çıkıyor. bir kaç dakika parktan sonra yine normale dönüyor. sanıyorum servise götürdüğümde servis görevlisine bu yüzden denk gelmedi. başağrısı, vitese geçse de geçmese de bütün sürüş keyfimin içine ediliyor. uğraşacağım bakalım.

  17. #257
    xman19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2013
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda cb 125 ACE
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son olarak, 2. vitese geçse bile tekrar boşa düşme sorunu peydah oldu arkadaşlar. yani ikinci vitese geçiyor, önce gazı alıyor, sonra tak diye boşa düşüyor. artık şanzımanda bir üretim sorunu olduğuna kani oldum. ve her halükarda 2. vitese atmak oldukça kemikli. sorun yine 8-10 km sürüşten sonra motor iyice ısındığında ortaya çıkıyor. bir kaç dakika parktan sonra yine normale dönüyor. sanıyorum servise götürdüğümde servis görevlisine bu yüzden denk gelmedi. başağrısı, vitese geçse de geçmese de bütün sürüş keyfimin içine ediliyor. uğraşacağım bakalım.
    Yanlış yağ felan konuyo desem genede yapmaması gerekir.Dün yolda yürürken siyah renk ace yanımdan geçti 1 den 2 ye taktı (farkettim tabiki)oda boşa geçti bağırdı bi sonra tekrar taktı. Fakat gene söylüyorum 2 farklı acede benim başıma gelmedi.Artık ortalığı velveleye verme zamanın geldi diye düşünüyorum.

  18. #258

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    honda'ya aşağıdaki gibi bir mesaj gönderdim. bakalım ne olacak :


    Anes Motor İstoç'dan Eylül 2013'de sıfır olarak aldığım .. plakalı ace 125 motosikletimde aşağıdaki gibi bir sorun yaşıyorum: Takriben 8-10 km'lik bir sürüşten ve motor iyice ısındıktan sonra, 1. vitesten 2. vitese geçiş oldukça zorlaşıyor ve kemikleşiyor. 10 denemeden 7-8'inde motor 2. vitese geçmiyor ve boşta takılı kalıyor. 2. vitese geçtiğinde de nadiren tekrar boşa düşüyor. Motoru stop edip bir kaç dakikalık parktan sonra sorun normale dönüyor ta ki motor tekrar ısınana kadar. Bu sorunla ilgili iki kez basın ekspres yolundaki Anes Motor'a servise gittim. Başlangıçta sorunun benim tecrübesizliğimle ilgili olduğunu söyleseler de motoru iyi niyetle incelediler ve kısa bir test sürüşü de yaptılar. Ancak herhalde sorunun yukarıda tarif ettiğim yapısı (sorunun motor iyice ısındıktan sonra ortaya çıkması ve biraz soğuduktan sonra ortadan kalkması) sebebiyle onlar probleme şahit olmadılar. Yani bu talebi şikayet bölümüne açtım ancak şikayetim servisle ilgili değil.

    Bu benim ilk motosikletim ancak Honda motosiklet merkezinden 3 günlük eğitim aldım. (gs1 ve gs2 hazırlık). Bu eğitimlerde saatlerce 1. ve 2. viteste motosiklet kullandım ve bir sorun yaşamadım. Dolayısıyla sorunun benim tecrübesizliğimle ilgili olmadığını düşünüyorum. Ayrıca http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/113038-honda-cb-125-ace-13.html#post3234325 adresindeki forumu incelerseniz, bu problemin benim dışımda en az 3 kullanıcının daha başına geldiğini görebilirsiniz.

    2012 model cbf 150'lerde, yüksek hızlarda karbüratör tahliye hortumundaki vakum etkisi nedeniyle yetersiz yakıt besleme ve kesiklik yaşanması üzerine, honda sorunu kulak arkası etmemiş ve yaptığı testlerle sorunu teyit edip gidermişti. Bunu öğrenmiş olmam, ilk motosikletimi honda'dan seçmemde ve eğitimlerimi honda'dan almamda etkili olmuştu. Benzer bir yaklaşımı bu sorunda da göstereceğinizi umuyorum.
    Saygılarımla,

  19. #259
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda'ya aşağıdaki gibi bir mesaj gönderdim. bakalım ne olacak :


    Anes Motor İstoç'dan Eylül 2013'de sıfır olarak aldığım .. plakalı ace 125 motosikletimde aşağıdaki gibi bir sorun yaşıyorum: Takriben 8-10 km'lik bir sürüşten ve motor iyice ısındıktan sonra, 1. vitesten 2. vitese geçiş oldukça zorlaşıyor ve kemikleşiyor. 10 denemeden 7-8'inde motor 2. vitese geçmiyor ve boşta takılı kalıyor. 2. vitese geçtiğinde de nadiren tekrar boşa düşüyor. Motoru stop edip bir kaç dakikalık parktan sonra sorun normale dönüyor ta ki motor tekrar ısınana kadar. Bu sorunla ilgili iki kez basın ekspres yolundaki Anes Motor'a servise gittim. Başlangıçta sorunun benim tecrübesizliğimle ilgili olduğunu söyleseler de motoru iyi niyetle incelediler ve kısa bir test sürüşü de yaptılar. Ancak herhalde sorunun yukarıda tarif ettiğim yapısı (sorunun motor iyice ısındıktan sonra ortaya çıkması ve biraz soğuduktan sonra ortadan kalkması) sebebiyle onlar probleme şahit olmadılar. Yani bu talebi şikayet bölümüne açtım ancak şikayetim servisle ilgili değil.

    Bu benim ilk motosikletim ancak Honda motosiklet merkezinden 3 günlük eğitim aldım. (gs1 ve gs2 hazırlık). Bu eğitimlerde saatlerce 1. ve 2. viteste motosiklet kullandım ve bir sorun yaşamadım. Dolayısıyla sorunun benim tecrübesizliğimle ilgili olmadığını düşünüyorum. Ayrıca http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3234325 adresindeki forumu incelerseniz, bu problemin benim dışımda en az 3 kullanıcının daha başına geldiğini görebilirsiniz.

    2012 model cbf 150'lerde, yüksek hızlarda karbüratör tahliye hortumundaki vakum etkisi nedeniyle yetersiz yakıt besleme ve kesiklik yaşanması üzerine, honda sorunu kulak arkası etmemiş ve yaptığı testlerle sorunu teyit edip gidermişti. Bunu öğrenmiş olmam, ilk motosikletimi honda'dan seçmemde ve eğitimlerimi honda'dan almamda etkili olmuştu. Benzer bir yaklaşımı bu sorunda da göstereceğinizi umuyorum.
    Saygılarımla,
    Eski bir Honda mağduru olarak senin sorununu çözmeleri için destek olmak isterim. Fakat öncelikle yasal prosedürleri yerine getirmelisin. Eğer "Honda büyük markadır. Yaparlar herhalde" diye düşünerek yasal prosedürleri ihmal edersen büyük hata edersin. Honda'nın bana yaşattıklarından sonra bunu anladım. Aynı arıza ile servise girişlerini belgele. Servis çıkış formlarını al ve sakla. Daha sonra Tüketici mahkemesi sorunun çözümü için en etkili yer olacaktır. Umarım sorununu çözerler. Alooooo !... Hondaaaa! Orda kimse yok muuuu !....

  20. #260

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski bir Honda mağduru olarak senin sorununu çözmeleri için destek olmak isterim. Fakat öncelikle yasal prosedürleri yerine getirmelisin. Eğer "Honda büyük markadır. Yaparlar herhalde" diye düşünerek yasal prosedürleri ihmal edersen büyük hata edersin. Honda'nın bana yaşattıklarından sonra bunu anladım. Aynı arıza ile servise girişlerini belgele. Servis çıkış formlarını al ve sakla. Daha sonra Tüketici mahkemesi sorunun çözümü için en etkili yer olacaktır. Umarım sorununu çözerler. Alooooo !... Hondaaaa! Orda kimse yok muuuu !....
    iş sulh yoluyla çözülmezse tek seçenek bu gelişmeleri haber veririm. sen de cbf tekleme sorunu mu yaşadın?


    REKLAM ALANI
13. sayfa BirinciBirinci ... 3111213141523 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)