Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1761
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı öylebiraz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sadece ben herkez gibi bişeyler paylaşmak istedim sizlerle bu gayet normal bişey! dalga geçmek bence olmuyo ben cidi bir konudan bahsettim aklınızda bulunsun makine şukadar hız yapabiliyo diye yukardaki arkadaş gibi saçma sapan cevap vermek benim ve sizlerin kalbini kırar
    zaten aynısı sizlerdede var yol musait olduğu zaman basın gaza göreceksiniz libre kaç gösteriyo

    saygılar kardeşşşşş. demekki neymiş motorda ve bende problem yokmuş sorun sendeymiş!!!
    Güzel arkadaşım, alınacağını bilsem bu şekilde espirili yazmazdım. Sitedeki arkadaşların genel samimiyetine dayanarak yazmıştım. Kusura bakma.

    Bende uygun bir zamanda deneyeceğim ama hiç olası gibi görünmüyor. O hızda giderken fotograf falan çekip ispatlamaya da çalışma, tehlikeli olabilir. 5. vitede 7000 ve 10000 devirde kaç yapıyor motorun, bunu yazabilir misin?
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1762
    Kartal23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Esenyurt
    Motosikleti
    Motorumu Sattım
    aslına bakılırsa 125cc lik kalite bir motor daki kadran 140km ise
    250cc hyo neden 180km hıza çıkamasın ki... sadece rodajını ve motorun performansını iyi ayarlamak gerekir diye düşünüyorum...

    bir arkadaşımın copper motoru vardı... rodaj kuralına uyup motoru zorlamadan
    belirli bir süre hız yapmadı... sonuç rodaj km si dolunca 4. viteste 130 la giderken 5. vitesde 120 düşüyordu hızı... ve motor bağırmaya başlıyordu...

    Hyo dada böyle bir motor açma olayına giden yokmu sitede...

    bence ful performans alan arkadaşlar mutlaka vardır... 250cc de 165km görmek bence biraz az değilmi?

    ben öylebiraz arkadaşımızın yaptığı hıza inanıyorum...

    bir de Hyo kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak yabancı ülkelerde de Hyo kullanılıyordur... onların da topic leri vardır.. hiç okudularmı acaba + veya - leri varmı... ingilizce bilsem ben araştırcam ama ingilizcem yok...
    Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
    ( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
    Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize

  3. #1763
    lubimaya54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    SAKARYA/adapazarı
    bizim gt 250 r ların lastık hawalarını bilen war mı???ön arka kaç olacak??
    Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez

  4. #1764
    scorpi0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Hyo' GT650S
    Alıntı Kartal23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    bir de Hyo kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak yabancı ülkelerde de Hyo kullanılıyordur... onların da topic leri vardır.. hiç okudularmı acaba + veya - leri varmı... ingilizce bilsem ben araştırcam ama ingilizcem yok...
    Ben yurtdisindaki Hyo forumlarini da takip ediyorum. GT250R ile en yuksek 172 km/h yaptigini soyleyen gordum. Normalde son hizin 160-170 km/h arasi oldugunda birlesiyor cogunluk.

    Ekleme:
    Pardon, ben sorunu sadece hiz acisindan ele almisim. Genel olarak +/-'lerine gelince bu forumda gorduklerinden cok farkli bir dusunce yok. Ortak kani performans/fiyat orani oldukca yuksek, gittikce kendini gelistiren ve cok gelecek vaadeden bir marka. Ulkeden ulkeye degismekle beraber, genelde yeni yayginlasan bir marka oldugu icin ozellikle Amerika'da distributor ve parca problemi yasanabiliyor. Cokca gorulen teknik problemlere ornek olarak ara sira krank/sibop dagitan motorlar (!) , zor gecen bos vites, bir de burda henuz pek bahsi gecmeyen LCD gosterge problemi soylenebilir.

    Alıntı lubimaya54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim gt 250 r ların lastık hawalarını bilen war mı???ön arka kaç olacak??
    Kullanici kitapciginda ve arka catal uzerinde yaziyor olmali. Ama yine de sordun madem bos gecmeyelim

    Tek kisi on/arka: 29/32 psi
    Cift kisi on/arka: 29/36 psi
    Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.

  5. #1765
    lubimaya54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    SAKARYA/adapazarı
    tesekkur ederım scorpi0
    Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez

  6. #1766
    öylebiraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2006
    Motosikleti
    Hoysung GT250R Kan Krmızı
    şimdi bakın ben sizler gibi motorsikletin detaylarını bilmiyorum benim cahilliğim bu!
    ben 1 senedir motorsiklet kullanıyorum ama çok cesaretliyimdir motor 195 gösterdi diyosam bu yalan değil benim gördüğümdür fakat ben demiyorumki arkadaşlar ben gaza bastım motor rahat rahat fırladı.. ben zorladım arkadaşlar ve yol dümdüzdü tek kişiydim ve ibre 194i gösterdi neden yalan konşayımki demekki görmüşüm sizilere anlattım bunu kiii anlatmaz olaydım!! ben gidip yaa kardeşim bu motor niye 194 gösterdi diye motoru bana satan adamımı döveyim!! ben motorsikletin dediğim gibi deteylarını, falanını filanını bilmiyorum okuduğum gördüğüm bu motorun maksimum hızı 165 ama değilmiş ben kendimden biliyorum !! sadece bastım ve gitti yani motor yolda kalsa elimden hiç bir iş gelmez cünkü bilmiyorum şimdi diyceksinizki kardeşim madem bilmiyon neden sürüyon benimkisi sadece kullanmak olsun diye tabiyki güzel olanı sizin gibi işi bilmek ama ben o işi motor ustalarına bıraktım ben sadece sürme görevini üstlendim.
    arkadaş mesela demişki motor 10000 devirde kaç gösteriyo vallaa ben o devirin ne işe yaradığını bilmiyorum keşke anlasamda cevap versem :((
    lütfen gülmeyin ben ciddiyim belki çok önemlidir bana anlatın lütfen devir ne işe yarar duyduğum kelimeler var mesela, krank dağıtmak nedir? sübap ayarı sübap dağıtmak nedir? ( kusura bakmayın (libre) gibi yanlış yazmış olabilirim scorpion teşekkürler)

  7. #1767
    snrtrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul/içerenköy
    Motosikleti
    keeway sl 150 / hyosung gv 650
    ben 171 yaptım boyum 1,85 kilom 65 rüzgarsız ve düz yolda 171 oldu bence en fazl 175 hadi hadi 180 olur gibiydi ama 200 yapıyorsa bu alet helal hoş olsun derim
    koluna taktığın kask kafanı korumaz

  8. #1768
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    lubimaya54
    ,
    comet lerde arkada sol tarafta çatalın üstünde yazıyo hava basınç değerleri ...yanılmıyosam gtr lerdede aynı yerde yazıyodur bi kontrol et istersen
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  9. #1769
    hakandemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Öylebiraz canını sıkma sen 194 gördüm diyorsan görmüşündür.Ama gösterge hatası ama gerçek.Gt650 comet ler içinde yabancı bir sitede gördüğüm topspeed 210..Ama benim yaptığım 230 u biraz geçti Birbaşka arkadaş 240 + yaptığını söylüyor Bunlar rakamsal değerler Tutmayabilir Arabalar içinde aynı durum sözkonusu A arabası için verilen fabrika çıkış değeri 210 ken aynı araba 230 yapabiliyor.Önemli olan bu süratlerin bu motorlar için ne kadar güvenli olduğudur çok usta bir sürücü bile olsak mevcut motorlarla yüksek süratlerde ani kararlara cevap nasıl gelecek bu önemli Ben yazını okuduğumda yaptığın süratin gerçek değer olup olmadığından ziyade bu süratlerde ne kadar güvende olabileceğimizi düşündüm.Şahsen kendi motorumda sürat denemelerinde 180 sonrasında (yol boş iken) kendimi pek güvende hissetmiyorum.Şu an 130 km/h i fazla geçmiyorum (libre 453.60 gr a falan karşılık geliyor heralde ben bunuda okuyunca _genelde balık avı ile ilgili yazılarada baktığım için arkadaşta benim gibi balık avcılığı falan var eli sürçmüş diye düşündüm)yani kısacası insanın bakış açısı önemli.Hata varsa düzeltilir.İnsanın hatasınıda düzeltmenin bir adabı vardır Ama art niyet varsa fazla takmayacaksın..görmemezlikten geleceksin ..Lafım üzerine alınanlaradır buraya heleki daha yeni motosiklete başlamış bir sevinçle motosikletini almış ve yanlışta olsa bazı yazılar yazmış arkadaşlara had bildirir gibi cevaplar yazıpta bu camiadan soğutanlaradır Hiçbirimiz bu işi anamızın karnında öğrenmedik.Hele motosiklete binmeden o araç üzerine ahkam kesenlerde cabası... saygılarımla

  10. #1770
    lubimaya54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    SAKARYA/adapazarı
    Alıntı öylebiraz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi bakın ben sizler gibi motorsikletin detaylarını bilmiyorum benim cahilliğim bu!
    ben 1 senedir motorsiklet kullanıyorum ama çok cesaretliyimdir motor 195 gösterdi diyosam bu yalan değil benim gördüğümdür fakat ben demiyorumki arkadaşlar ben gaza bastım motor rahat rahat fırladı.. ben zorladım arkadaşlar ve yol dümdüzdü tek kişiydim ve ibre 194i gösterdi neden yalan konşayımki demekki görmüşüm sizilere anlattım bunu kiii anlatmaz olaydım!! ben gidip yaa kardeşim bu motor niye 194 gösterdi diye motoru bana satan adamımı döveyim!! ben motorsikletin dediğim gibi deteylarını, falanını filanını bilmiyorum okuduğum gördüğüm bu motorun maksimum hızı 165 ama değilmiş ben kendimden biliyorum !! sadece bastım ve gitti yani motor yolda kalsa elimden hiç bir iş gelmez cünkü bilmiyorum şimdi diyceksinizki kardeşim madem bilmiyon neden sürüyon benimkisi sadece kullanmak olsun diye tabiyki güzel olanı sizin gibi işi bilmek ama ben o işi motor ustalarına bıraktım ben sadece sürme görevini üstlendim.
    arkadaş mesela demişki motor 10000 devirde kaç gösteriyo vallaa ben o devirin ne işe yaradığını bilmiyorum keşke anlasamda cevap versem :((
    lütfen gülmeyin ben ciddiyim belki çok önemlidir bana anlatın lütfen devir ne işe yarar duyduğum kelimeler var mesela, krank dağıtmak nedir? sübap ayarı sübap dağıtmak nedir? ( kusura bakmayın (libre) gibi yanlış yazmış olabilirim scorpion teşekkürler)
    dostum ben sana inanıyorum..dümdüz bir yolda görür bu makıne ben 165 gördum..ama daha ustunede cıkardım yol bitti
    Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez

  11. #1771
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    bu motorun boş ve eğimli yolda 195 görüceğine inanırım ama bursa yolunda o tarz bi düzlük olduğunu hatırlamaya çalışıyorum nerede basmışşsındir die istanbuldaysan bi ara bikaç arkadaş buluşalım bikaç test yaparıs hem rolling hem kalkış hem topspeed ibre dogruluğu km sayaç kontrolü benzin ışık kontrolü vs. (trafiğe kapalı alanda tabii)
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  12. #1772
    öylebiraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2006
    Motosikleti
    Hoysung GT250R Kan Krmızı
    Alıntı hakandemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öylebiraz canını sıkma sen 194 gördüm diyorsan görmüşündür.Ama gösterge hatası ama gerçek.Gt650 comet ler içinde yabancı bir sitede gördüğüm topspeed 210..Ama benim yaptığım 230 u biraz geçti Birbaşka arkadaş 240 + yaptığını söylüyor Bunlar rakamsal değerler Tutmayabilir Arabalar içinde aynı durum sözkonusu A arabası için verilen fabrika çıkış değeri 210 ken aynı araba 230 yapabiliyor.Önemli olan bu süratlerin bu motorlar için ne kadar güvenli olduğudur çok usta bir sürücü bile olsak mevcut motorlarla yüksek süratlerde ani kararlara cevap nasıl gelecek bu önemli Ben yazını okuduğumda yaptığın süratin gerçek değer olup olmadığından ziyade bu süratlerde ne kadar güvende olabileceğimizi düşündüm.Şahsen kendi motorumda sürat denemelerinde 180 sonrasında (yol boş iken) kendimi pek güvende hissetmiyorum.Şu an 130 km/h i fazla geçmiyorum (libre 453.60 gr a falan karşılık geliyor heralde ben bunuda okuyunca _genelde balık avı ile ilgili yazılarada baktığım için arkadaşta benim gibi balık avcılığı falan var eli sürçmüş diye düşündüm)yani kısacası insanın bakış açısı önemli.Hata varsa düzeltilir.İnsanın hatasınıda düzeltmenin bir adabı vardır Ama art niyet varsa fazla takmayacaksın..görmemezlikten geleceksin ..Lafım üzerine alınanlaradır buraya heleki daha yeni motosiklete başlamış bir sevinçle motosikletini almış ve yanlışta olsa bazı yazılar yazmış arkadaşlara had bildirir gibi cevaplar yazıpta bu camiadan soğutanlaradır Hiçbirimiz bu işi anamızın karnında öğrenmedik.Hele motosiklete binmeden o araç üzerine ahkam kesenlerde cabası... saygılarımla
    gösterge hatası olabilirmi bilmiyorum ama ben sadece gördüğümü yazdım bana inandığın için teşekkür ederim ve diğer inanan arkadaşlara.

    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorun boş ve eğimli yolda 195 görüceğine inanırım ama bursa yolunda o tarz bi düzlük olduğunu hatırlamaya çalışıyorum nerede basmışşsındir die istanbuldaysan bi ara bikaç arkadaş buluşalım bikaç test yaparıs hem rolling hem kalkış hem topspeed ibre dogruluğu km sayaç kontrolü benzin ışık kontrolü vs. (trafiğe kapalı alanda tabii)
    bahsettiğim yollardan bolca var bursa yolunda :D samimiyetimle söylüyorum ben tam olarak neresidir bilmiyorum ama yolun sonunda ışıklar vardı ve genelde yol boş oluyo yolu karşı şeritten ayıran ortada kaldırım taşları bulunan süper bir yol işşallah seninde dediğin gibi hep beraber gideriz hem tanışmış oluruz benim istanbulda çok fazla arkadaşım yok
    saygılar..

    Alıntı lubimaya54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum ben sana inanıyorum..dümdüz bir yolda görür bu makıne ben 165 gördum..ama daha ustunede cıkardım yol bitti
    kardeş aynen ben ışıkları gördüm yavaşlamak zorunda kaldım.

  13. #1773

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Şu 200 gördü görmedi geyiğini kapatalım lütfen baydı artık.

  14. #1774
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    öylebiraz sen nerde oturuyosun tam olarak artık yaz gelmeden şöyle beraber bi gezinmenin zamanı geldi de geçiyo bile havalar soğuyo yavaş yavaş o ışıkları biliyorum eğim fazla adapazarı sapağı olması lazım bursaya kadar gerek yok buradada denemelerimizi yaparız (trf. kplı aln)
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  15. #1775
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    valla ben cometle geçen 145 e kadar geldim rüzgardan çok örahatsız oldum gazı kestim ama 3 viteste red line yaklaşık 137 km gördüm
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  16. #1776
    lautreamont - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Kartal23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslına bakılırsa 125cc lik kalite bir motor daki kadran 140km ise
    250cc hyo neden 180km hıza çıkamasın ki... sadece rodajını ve motorun performansını iyi ayarlamak gerekir diye düşünüyorum...

    bir arkadaşımın copper motoru vardı... rodaj kuralına uyup motoru zorlamadan
    belirli bir süre hız yapmadı... sonuç rodaj km si dolunca 4. viteste 130 la giderken 5. vitesde 120 düşüyordu hızı... ve motor bağırmaya başlıyordu...

    Hyo dada böyle bir motor açma olayına giden yokmu sitede...

    bence ful performans alan arkadaşlar mutlaka vardır... 250cc de 165km görmek bence biraz az değilmi?

    ben öylebiraz arkadaşımızın yaptığı hıza inanıyorum...


    bir de Hyo kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak yabancı ülkelerde de Hyo kullanılıyordur... onların da topic leri vardır.. hiç okudularmı acaba + veya - leri varmı... ingilizce bilsem ben araştırcam ama ingilizcem yok...

    Arkadaşlar Gv650 kullanıcısım ben. Ama bu gt 250 konusu olmasına rağmen bir kaç satır yazmadan duramadım. Rodaj kuralına uygun ama hakkıyla yapılırsa öyle 4 den 5 e atınca hız düşmesi bağırma falan olmaz. O arkadaş yanlış bir şeyler yapmıştır illaki. Mekaniğin doğasına aykırı bir kere vites yükseltince devir yükselmesi. (Motorun bağırması için devirin yükselmesi gerekir) Ben çok sağlıklı bir rodaj geçirdim makinam 1500 km civarında. 1000 km den sonra da makinamı fazla sıkıştırmadım 500 km daha disiplinli gittim. Dün deneme amaçlı açtığım gaz da 205 gördüm üstünüde görebilirdim ama camım yok cesaret edemedim. Şimdi elinizdeki makinalara gelelim. 250 cc 29 bg sınıfının alternatifsiz makinası. MAkina zorlanırsa 180 belki üzerini de görebilir belki diyorum. Ama görmesi lazım diye bir şey yok. 180 çok büyük bir sürat ve makinalarınızın bu hızlara göre dizayn edilip edilmediğini ya da bu hızlara direnç gösterebilecek malzeme dirençlerinin olup olmadığını biliyor musunuz. Bana öyle geliyorki eğer kullanıcıları bu zihniyette devam ederse Türkiye kısa sürede Gt 250 çöplüğü haline gelecek. Unutmayınki elinizdeki makinaların bir limiti var ve bu kadar zorlamanın bir anlamı yok. Elinizde 600 lük ya da 1000 lik bir SS olsa bu takıntınızı anlarım. Ama 250 cc makinalara biniyorsunuz. Makinalarınızı düşünmüyorsunuz bari kendi canınızı düşünün. 250 cc makina ile 180km büyük ama çok büyük bir risk. Kazasız sürüşler diliyorum.

    Tekeriniz düz bassın...

  17. #1777
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı lautreamont adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc makina ile 180km büyük ama çok büyük bir risk. .
    aynen katılıyorum. Sadece 250cc için değil her cc için 180km/saat çok büyük risk. Hele Türkiye yollarında ve böyle araba sürücülerinin arasında.
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  18. #1778
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    lautreamont

    +1
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  19. #1779
    Kartal23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Esenyurt
    Motosikleti
    Motorumu Sattım
    lautreamont

    dostum.. tabiki her motora binişte 180km hıza ulaşılacak diye bir kural yok ama bana sadece 165km az gibi geldi o kadar... çünki ben 150cc scooter da yol düz ve iyi hızlandırınca 120km yi görüyordum... bu makinalar da da böyle bişey olabilir diye yazdım... inşallah ben de Şubat ayında GT250R alıcammm tabiki son hızına kadar zorlamıyacağım... ama bu makineLERİN tam hızını bir türlü kaç olduğunu bilemiyorum... herkes farklı km hızlara çıkmışş hepside doğrudur... ben de öylebiraz gibiyim sadece zevk için sürüyorum.. bozulsa tık diye kalırım.. elimden bişey gelmez... hehe

    bir de hararet için motorun hyo yazan yerinin bir yerinde tapa varmış oradan gösterge takacak bir arkadaş vardı...galiba ertuğrul_öz dü sanırım... diğer bir arkadaş ta radyatörden alacaktı bı çıkışı ne oldu acaba bilgi verebilirler mi??


    (benim en büyük (-) yanım bir ürünü almadan önce çok ve çok araştırma yapmam... bu benim doğam da var... ne yapayım... )
    Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
    ( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
    Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize

  20. #1780
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Motor garanti dışı kalmasın hem de sezon sonuna yaklaştık havalar serinlemeye başladı hararer ihtimali azaldı diye o işi ertelemiştim, İyi de yapmışım.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler