Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1721

    Üyelik
    07 Eylül 2006
    merhaba herkese, izmirden ybr kullanıcısıyım. 27 yaşındayım ve makina mühendisiyim. bundan sonraki motorum olmasını istediğim hyosung Gt250 motorlarla uzun zamandan beri ilgileniyorum. belki tanışma mesajı yazmam gerekirdi ama ikisini bir msjda çıkarayım istedim. Öncelikle hyosung kullanıcıları bilgi paylaşımı başlığına yazan ve bilgilerini paylaşan kişiler farkında olarak veya olmayarak çok önemli bir iş yapıyorlar. devam etmesi ve hepimizin hayrınadır. Bu aşamada nacizane fikrimi belirtmek isterim. Benim şimdiye kadar gözlemlediğim kadarıyla gt250 (r) modellerinin sorun çıkarmasının nedeni servis bakımları gibi gözüküyor. Eğer motor komple hatalı olsaydı o zaman hiçbirinin yürümemesi gerekirdi. kimisi 3000km'de kimisi 6000 km'de bozulurdu. Ayrıca yurtdışında kullanılan gt250'lerde kronik bir sorun gözükmüyor. Bu durumda yıllardır sorunsuzca yurtdışında kullanılan gt 250'lerle bizim kullandıklarımız arasındaki tek fark servis bakımlarıdır ve servislerin yaptıkları ilk ayarlardır.(türkiyeye satılan motorların daha kalitesiz malzeme kullanılarak üretildigi veya bizim daha şuursuzca kullandığımız olasılıklarını kanıtlayamayacağımız için unutuyorum) Hyosungun servis ağının da yeterince gelişmemiş olduğu gerçeğini göz önünde tutarsak bu sav daha da güçleniyor. servislerin yetersiz bilgisinden ve eğitici doküman eksikliğinden birçok arkadaş bu başlıkta ve çeşitli başlıklarda şikayet etmişti zaten. Şimdi diyeceksiniz bu kadar konuştu, biz de zaten bunları biliyorduk diye. Benim önerim bu başlık altında servislerde yapılan işlemlere ve bu işlemlerin niteliklerine müdahale edebilecek miktarda bilgi birikimini oluşturmak. Bilgilendirme işini Global yapsın diyebiliriz. Ama bu arada bilgisiz servislerden çekenler yine siz(biz) olacağız. Bu kadar okuyup sabır gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Sadece fikrimi paylaşmak istedim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1722

    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul - Güngören
    Motosikleti
    Keeway SL 150
    Scorpio, İlgin için teşekkür ederim. Bu resimdekiler gayet şık duruyor. Peki aleti alınca bunları nerede yaptıra bilirim.

  3. #1723
    scorpi0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Hyo' GT650S
    Alıntı geoglel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scorpio, İlgin için teşekkür ederim. Bu resimdekiler gayet şık duruyor. Peki aleti alınca bunları nerede yaptıra bilirim.
    Rica ederim .

    Iste orasi biraz ugras gerektiriyor. Bu verdigim ornekler gordugun uzere Almanya'dan. Gerci IXIL bilinen bir eksoz markasi. Ben bilmiyorum ama Turkiye'de de ithalatcasi wardir sanirim. Biraz daha arastirman gerekecek.

    Bi de dikkat etmen gereken nokta, orijinal eksozu degistirirsen motor garanti disinda kaliyor. Bunu da bil, ona gore davran.

    Keyifli surusler!
    Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.

  4. #1724
    TAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul/Çağlayan
    Motosikleti
    KEEWAYsuper light150,HYOSUNG GT250
    Alıntı öylebiraz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaa arkadaşlar sizlere birşey danıştım ama 2 kişiden başka cevap veren çıkmadı nerede bu kardeşlik birlik beraberlik bir tutturdunuz motor yağı da motor yağı !! yardımcı olun biraz arkadaşlar lütfen.

    Selam,

    motoruna isterdiğin desenleri yaptırabileceğin bir yer biliyorum.msn den yada mail adresimden haberleşirsek gerekli bilgileri sana verebilirim.

  5. #1725

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Alıntı lubimaya54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte benım canavarın resımleri sizlerle paylasmak istedim
    canım motorun garantisine nasıl kıydın.

  6. #1726
    öylebiraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2006
    Motosikleti
    Hoysung GT250R Kan Krmızı
    [motoruna isterdiğin desenleri yaptırabileceğin bir yer biliyorum.msn den yada mail adresimden haberleşirsek gerekli bilgileri sana verebilirim.[/QUOTE]


    işte budur yaa kardeş seni allah gönderdi msn karaalis34@hotmail.com

  7. #1727
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı giallorosso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba
    arkadaşlar bir sorum olucak bildiğniz üzere geçen hafta hyosung gt250 aldım ve depoyu fulledim fakat benzin göstergesi yarım gösteriyor.aldığım yere sorduğumda ilk başta şamandıra yapar böyle bir sorun dedi bilgisi olan var mı aranızda ?
    Öncelikle bu sorun topicte Cometlerde ilk kez ortaya çıkıyor daha önce GT R larla gösterge nedeniyle yolda kalanlar oldu depo Full 17 lt benzin alıyor eğer bundan eminsen servise gitmelisin ve baktırmalısın arabadada şamandra takılı kalınca açıp temizlerler bizim ulaşmamız garantideki bir motoru kurcalamamız anlamsız bugün kendiliğinden düzelse bile yarın aynı sorunu tekrarlayacaktır...
    tavsel
    Aramıza hoşgeldiniz bende İzmirde bulunuyorum görüşmek üzere...
    Hakan demir...
    Bence farklı durmuş bende birkaç far söküp taktım ama beğenmediğim için söktüm çıkma far denedim olmadı...Ben fardan ziyade üst bölümüne rüzgarlık takmayı düşünmeye başlamıştım esas tipi görünümü değiştiren o...Salt far modifikasyonu şekilde çok fark etmiyor...
    İşte sizlere gerçek bir streetfighter...Özellikle alt koruma olayı bitirmiş bence bunları Türkiyede fiberglass tan yaptırabiliriz...Bunların sürüş esnasında aerodinami rüzgar sürtünme katsayıları gibi önemli değerleri değiştireceğini belirtmekte fayda var...Yakıt tüketimi yol tutuş sürüş dinamiği problemlerine bu aksesuarlar yol açabilir...





  8. #1728
    tekniker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    Yamaha FZ 6
    merhaba arkadaşlar, bende honda 900 RR vardı, eski olruğu için onu sattım. Hyosung gt250R almayı düşünüyorum. önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim

  9. #1729

    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Motosikleti
    1996 F650 / 2003 F650 GS
    Arkadaşlar GT 250 R için heryerde farklı bir kilo yazıyor hangisi doğru acaba? Yoksa ülkeye göre aksesuar vs. değişiyorda bu yüzden ağırlıkmı değişiyor?

    Türkiye: 150 Kg
    Korea: 171 Kg
    Avustralya: 155 Kg
    İngiltere: 171 Kg
    Almanya: 155 Kg

  10. #1730
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı scorpi0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Istedikten, masrafi ve emegi goze aldik sonra hersey mumkun:

    http://www.bikefarmmv.de/
    http://www.ixil.com/



    2007 modelin egsozunun böyle olması gerekiyor artık...


    lubimaya54 in motoruda çok estetik duruyor...ön granaj 650 galiba...nasıl değiştirdi anlamadım...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #1731
    sahilkentli007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GT 250R
    Alıntı tavsel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba herkese, izmirden ybr kullanıcısıyım. 27 yaşındayım ve makina mühendisiyim. bundan sonraki motorum olmasını istediğim hyosung Gt250 motorlarla uzun zamandan beri ilgileniyorum. belki tanışma mesajı yazmam gerekirdi ama ikisini bir msjda çıkarayım istedim. Öncelikle hyosung kullanıcıları bilgi paylaşımı başlığına yazan ve bilgilerini paylaşan kişiler farkında olarak veya olmayarak çok önemli bir iş yapıyorlar. devam etmesi ve hepimizin hayrınadır. Bu aşamada nacizane fikrimi belirtmek isterim. Benim şimdiye kadar gözlemlediğim kadarıyla gt250 (r) modellerinin sorun çıkarmasının nedeni servis bakımları gibi gözüküyor. Eğer motor komple hatalı olsaydı o zaman hiçbirinin yürümemesi gerekirdi. kimisi 3000km'de kimisi 6000 km'de bozulurdu. Ayrıca yurtdışında kullanılan gt250'lerde kronik bir sorun gözükmüyor. Bu durumda yıllardır sorunsuzca yurtdışında kullanılan gt 250'lerle bizim kullandıklarımız arasındaki tek fark servis bakımlarıdır ve servislerin yaptıkları ilk ayarlardır.(türkiyeye satılan motorların daha kalitesiz malzeme kullanılarak üretildigi veya bizim daha şuursuzca kullandığımız olasılıklarını kanıtlayamayacağımız için unutuyorum) Hyosungun servis ağının da yeterince gelişmemiş olduğu gerçeğini göz önünde tutarsak bu sav daha da güçleniyor. servislerin yetersiz bilgisinden ve eğitici doküman eksikliğinden birçok arkadaş bu başlıkta ve çeşitli başlıklarda şikayet etmişti zaten. Şimdi diyeceksiniz bu kadar konuştu, biz de zaten bunları biliyorduk diye. Benim önerim bu başlık altında servislerde yapılan işlemlere ve bu işlemlerin niteliklerine müdahale edebilecek miktarda bilgi birikimini oluşturmak. Bilgilendirme işini Global yapsın diyebiliriz. Ama bu arada bilgisiz servislerden çekenler yine siz(biz) olacağız. Bu kadar okuyup sabır gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Sadece fikrimi paylaşmak istedim.
    evet haklısınız bu servis olayını nasıl haledecegiz bilemiyorum artık... tabiiki bu konuda şanslı olan arkadaşlarda var.. yani servisi iyi olan ... bence olan olmayan herkes bu konuda bi fikir versin ve sesimizi duyuralım arkadaşlar, bu makinayı kullanacaksak.. bugun yarın insanın başına ne gelecegini tahmin bile edemeyiz.. yolunuz açık olsun...
    [B]^^ Akdeniz Akşamları ^^[/B]

  12. #1732
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R

    oh o ayaklık

    Merhaba arkadaşlar,

    Dünden aklımdaydı benzin ışığı tek yeşile inmişti, bazı arkadaşlar benzin göstergesi benzin var gösterdiği halde yolda kaldıkları için bir an evvel benzin alayım diyordum. Sabah ilk iş benzinciye uğradım. 13 litre ile doldu depo. 316 km yol yapmışım. Tabi akıldan 100km`de kaç yakmış hesaplayamadım. Devamlı tekrarlıyorum içimden,unutmamalıydım. 13-316, 13-316 .... Derken şirkete geldim. Motosikleti yanaştırdım. 13-316 Motoru kapattım. 13-316 Ayaklığı açtım. 13-316. çat diye bir ses geldi. O sesin nerden geldiğini daha sonra anlayacaktım. 13-316, devamlı tekrar ediyordum. Motoru yavaşça sola yatırdım. Yattı, yattıııı, yattııııı. Artık doğrultabileceğimden çok daha fazla yatmıştı. Motor altımda beraberce devriliyorduk. Eee anca beraber kanca beraber.

    Düşününce çok komikti. Ellerim gidonda, motorun üzerinde oturuyorum. Aynen kullanır gibi. Ve yavaş yavaş devriliyoruz. Yoksa hızlımıydı, bana mı öyle geldi emin değilim gerçi. O an motorla yaşadığımız tüm güzel anlar gözümün önüne geldi. Almaya gidişimiz, üzerine ilk binişim, 145`i ilk görüşüm, sahildeki gezintilerimiz. Daann diye omuzum yere çarpınca film şeridi kopuverdi.

    Gücüm ancak yavaş bir iniş yaptırmaya yetti. Sol ayağım da altında kaldı. Öyle yavaş indik ki ayağıma bir şey olmadı. Ayağımı çekince ayakkabıdan çıktı. Neyse ayakkabıyıda kurtarıp giydim. Sıra gelmişti motoru kaldırmaya. Aklıma geldi tabi; arkanı dön, belini daya falan filan.. Ama o an canın ciğerin yerde yatarken tek aklında gelen hemen kaldırmak. Hınghhh, ilk kasmamda yarıladım, bi hınghh daha kalktı motor. (Lütfen siz bunu evde denemeyin ) Aman dedim bu seferde öbür tarafa düşürmeyeyim. Düşürmedim.

    Ee tabi baktım ayaklığı açmamışım. Ayaklığı açtım, hüzünlü bakışlarda nerde ne var incelemeye başladım. Debriyaj kolunun topuz şeklinde olan ucu kopmuş. 1-2 cmlik bir kısım. Grenajda da bir kaç tane ufak çizik var. Hepsi o. Düşündüğümden çok daha az zarar gelmiş motora. Hemen filmi şeridini geri sardım

    Şirkete gelince benzin sarfiyatını hesapladım : 4,11lt/100km. Epey de devirli kullandım. Her ışıkda sonuna kadar gazladım vs. Sakin gidilirse 4 litrenin altına düşer.

    Soru; debriyaj kolunu nasıl birleştirebilirim ? Kaynak yapılır mı? Yapılırsa iyi olur mu? Yenisi sanırım 50-80$ arası bir fiyattı. Japonlasam mı yoksa

    sevgiler
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  13. #1733
    lubimaya54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    SAKARYA/adapazarı
    benım motor 250 r..2, el adım..aldıgım arkads takmıs eksozu ama bir sesi war duymalısınız....
    Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez

  14. #1734
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Soru; debriyaj kolunu nasıl birleştirebilirim ? Kaynak yapılır mı? Yapılırsa iyi olur mu? Yenisi sanırım 50-80$ arası bir fiyattı.
    Büyük ihtimalle yanılıyorsun aiqa bir manivela nın o kadar para olacağını sanmam 8-10 $ olmasın o

    Edit ;

    Şimdi öğrendim, debriyaj manivelasının (kol) fiyatları modele göre 10 - 17 $ arasında değişiyor (+ KDV)
    Yani Fiyatı (motorun modeline göre) 17 YTL ile 29 YTL arasında (KDV dahil)

  15. #1735
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı Eyong adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük ihtimalle yanılıyorsun aiqa bir manivela nın o kadar para olacağını sanmam 8-10 $ olmasın o
    Yanılmıyorum, daha öncede fren kolu kırılmıştı 80-100YTL gibi bir şey ödemiştim :(
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  16. #1736
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    aiqa o konuda haklısın, ayarlı fren maneti komple 58 $ + KDV. Kritik ve komplike bir eleman olduu için normaldir.

    Ama debriyaj kolu daha basit ve sade bir parçadır, bak fiatını bir üst mesajımda yazdım.

  17. #1737
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı Eyong adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aiqa o konuda haklısın, ayarlı fren maneti komple 58 $ + KDV. Kritik ve komplike bir eleman olduu için normaldir.

    Ama debriyaj kolu daha basit ve sade bir parçadır, bak fiatını bir üst mesajımda yazdım.
    Süpersin, çok teşekkürler. Akşam değiştireyim.
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  18. #1738
    PrOleTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    Alıntı lubimaya54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benım motor 250 r..2, el adım..aldıgım arkads takmıs eksozu ama bir sesi war duymalısınız....

    kardeş bi video ile eklesen şu seside bir duysak cok büyük sevaba girersin valla

  19. #1739
    cem.alper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2005
    Şehir
    istanbul
    Selamlar arkadaslar 250r da ön kaldıran var mı yoksa motoru kasaya yetmiyormu ben baya gaz veriyorum ve asılıyorum ama yerinden oynamıyor....

    yapan varsa bi irtibata gecmek isterim

    tirit@msn.com

  20. #1740
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Selamlar arkadaslar 250r da ön kaldıran var mı yoksa motoru kasaya yetmiyormu ben baya gaz veriyorum ve asılıyorum ama yerinden oynamıyor....
    Anladığım kadarı ile daha önce hiç bir makinede ön kaldırmamışsın, bence daha ufak ve kolay bi makinada öğrenip sonra bunda denersen daha sağlıklı olur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler