Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1501

    Üyelik
    16 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja zx636 Abs krt edition
    Alıntı TimFx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1- amortısorlerde sorun yok sadece kilona göre ayarlamalısın. Oda zaman ve deneme yanılma ile olucak bişey. Ben 3. seviyede kullanıyorum.En sert ayar ise 5 yani yere çarpınca en az yaylanan ayar. Dolayısıyla en konforsuzuda o dur. Ona gore hesap et. Zaten genel olarak sert amortisorlere sahip bir motor. Boşuna daha iyi viraj alıcağını sanıp daha fazla sertleştirmenin konforsuz hale getirmenin anlamı yok. 45 kilo iki arkadaşım fabrika ayarları ile (seviye 2) gayet iyi viraj alıyorlardı. Onlar en sert ayarda kullanmadığına göre.(hafif adam daha fazla yaylanır motor üstünde) Normal boya posa sahip adamın 5. veya 4. sevıyede kullanmasının hiç bir mantıgı yok .Sertleştirmek uzun yolda tamiyle konforsuzluk sağlayacaktır. (Ben niye 3 de kullandım 2 kişi binerken arka amortisor cok yumusak olursa zamanla kolay yıpranıyor diye bir söylenti işitmiştim o yüzden bir tık sertleştirdim)

    2- Kaydırmalı debrıyaj teknolojisi, dişlilere minumum zarar vererek yarım debriyajla vites değiştirmeni sağlıyor. Yani acemi adamın daha kolay daha konforlu vites değiştirmesini sağlıyor. Pist motorları için üretilen Quick shifter (debriyajsız vites değiştirme) olayı ile karıştırılıyor bazen.

    Motor şehir içi kullanımda SS oturuş pozisyonuna sahip değil. Fakat cüssen ve hızında önemli. Yüksek hızlarda (120'den sonra) eğer motor uzerinde jokey gıbı ufak kalmıyorsan. Mecbur arka selenin başladığı yere kadar totoyu kaydırıp kafanıda eğiceksin (ss oturuşuna geçiyorsun). Buda eğer fit bir vücuda sahip değilsen. Uzun yolda bel ağrısı yapar. (yolu boş bulup gaz açtığını var sayıyorum.)

    3- Bir arkadaşım uyanıklık yapıp ucuz castrol kullanmıştı sonra motora iyi gelmediğini fark etti. Motul 5100 4T 10W50 veya 10W40 yada ipone yarı sentetik yağ kullan. Yarışmadığın sürece pahalı olan full sentetik yağ almana gerek yok.



    Motorun virajla ilgili bir sıkıntısı yok. Ama lasitkleri kötü , lastik ısınana kadar, özelikle kış aylarında motorun götü başı ayrı oynuyor. O lastiklerde kolay kolay ısınmıyor. Ayrıca fren mesefende o lastikle uzar. Ha ben aksiyon istiyorum heycan istiyorum kaydıra kaydıra sürecem dersen orjinal lastiklere devam, onunda keyfi ayrı . Ama şansın ve tecrüben yeterli gelmezse düşersin masraf çıkar.


    4- Pist için uygun tabi. Uygun lastik (rosso II) ve peg takmalısın. Çünkü pist asvaltı sihirli bir zemin pistede bir kaç turun ardından motoru çok yatırmaya başlıyorsun. Pegler sürekli yere sürtüyor dengeni bozuyor. Yani hobi olarak piste gidecem diyorsan ayarlanabilir pegler takmalısın. Fakat şunuda söyliyeyim. Yanından 1000lik ve 600lük motorların zıpkın gibi geçtiğini görünce bu alet niye gitmiyor gibi isyan edebilirsin (özellikle düzlüklerde) Çünkü otoyollarda genelde biz trafikten hızlı ve akıcı gidiyoruz. Piste çıkınca aslında hızlanamadığınızı daha iyi anlıyorsunuz

    Bu videoda en arkadan gelen benim. Arkadaşlar daha sonradan abi start/finish düzlüğünde niye gaz açmıyorsun demişlerdi.
    Ninja 300 ancak o kadar hızlanabiliyor. Öndekiler 1000cc'lik motor.

    http://www.youtube.com/watch?v=PczXDx-ijpk
    Piste çıkınca aslında hızlanamadığınızı daha iyi anlıyorsunuz
    https://www.youtube.com/watch?v=eZxXhZZu1zo
    Peg sürtüncede böyle oluyor. Bu seferde virajlara tedirgin girmeye başlıyorsunuz.
    Piste girecek adam pegleri değiştirmeli.

    http://www.youtube.com/watch?v=uPItIwQS7Nw

    Yorucu ama çok keyifli.



    Düzgün çalışan bir ABS sistemi hayat kurtarır. Ben Ninja 300'un ABS'li versiyonunu sana tavsiye ediyorum. Para sıkıntın yoksa ABS'li modeli almalısın. 20.000 km motor sürmüşsün fren sıkmayı hala bilmiyorsan bu tamamen senın hatan genç kardeşim. Kulak alışkanlığı ile ABS'yi mazeret göstermeyelim. Zaman zaman hepimiz motorları ucuza mal etmek için kendimize yalanlar söylüyoruz. ABS ,arabadaki emniyet kemeri gibi bişey, takmazsanda olur. Yıllarca emniyet kemeri takmadan hayatda kalabilirsin.Hatta bunla övünebilirsin. Ama gün gelir işe yarıyacağı bir anda takmadığına pişman eder adamı.

    ABS'li motor kullanmayanlarda şöyle bir yanlış algı var. Sanki motor ABS oldugunda sürekli kendi fren yapıyor. Her sıktığınızda abs devreye giriyor sanıyorlar. Yok öyle bişey sadece panik frende devreye giren bir sistem o. Yani Fren yapmayı bilmeyen, yolu okumayı bilmeyen her şekilde kaza yapar. Bunun için eğitim almak şart.

    ABS'nin görevi: Panik fren yaptığında tekerin frenden dolayı kitlenmesini önlemek. Bu sayede motor kayıp devrilmez. İnsanın ölümle burun buruna geldi o panik anında, tamamiyle soğuk kanlı olup, her seferinde ABS'den daha iyi frenleme yapacağına inanması, bence budalalıktır. Hangi birimiz motor üzerinde heran 100% konsatirasyonla sürüyoruz. Kaza dediğimiz şey zaten öngöremediğimiz olaylardan olur.
    Usta öncelıkle sorularımı cevapladıgın için tesekkur ederim benim yasım biraz genç bundan 5 ay önceye kadar tvs apache kullandım 10 bın km surdum ondan sonra arka dıslılerı karenajları sokerek motoru stunt halıne cektık tek teker falan yapmaya başladım.Ailemde bunu görünce destek oldular gıs akedemıde egitim aldım Tek hayalım ileride bir pist ayrıscısı olabılmek eğer şimdi motoru alırsam lastıklerını peglerini degistirerek gereklı yolu yapmak ve calıfornıa super bıke schoola katılmak ondan sonra bır tane 636 alıcagım ama buna daha zaman var o yüzden piste çıkarmı gibi sorular sordum cevapladıgın için tesekkur ederım
    TimFx ve OZ@N-GT250R bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1502
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Alıntı TimFx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende viraj üstası değilim zaten. Ama şu tarz bir eğitim hakimiyetini ciddi anlamda risk almadan geliştirecektir. Bir ara istanbula gelip Honda'nın kursundan veya bu linkteki ismi yazan hocadan eğitim almanı tavsiye ederim.

    https://www.youtube.com/watch?v=S5PF_oIEg_s


    Benim sürüşüm bu eğitim den sonra 10 kat değişti. Aslında olay tamamiyle bakışla ilgili.Motor baktığın yere dönüyor bunu sana eğitimde okadar dar alanda ve yavas hızlarda yaptırıyorlarki. Bakışın nekadar önemli olduğunu direkt kavrıyorsun .Daha sonra yollarda viraj almak daha bi kolaylaşıyor. Çünkü başlangıçta, dar alanda dubalar arasında dönerken önüne bakmayıp döneceğin yöne bakmak mantıksızmış gibi geliyor. Korkutuyor adamı vucüdun redediyor, istemsiz gaz kapıyorsun ve dengen bozuluyor. Fakat o alanda hoca gözetiminde pratik yaptıkca farkı hissediyor ve olayı çözüyorsun. Eğitime özellikle kendi motorunla katılmalısın. Boylece motorun dengesi ve lastiklerinin limitlerini daha iyi anlarsın. Başlangıç olarak bunları kavramak çok seyi yoluna koyar. sonrası senın nekadar bu işi ciddiye aldığınla ilgili.

    Bu eğitimi almadan önce bak nasıl dönüyordum.
    http://youtu.be/EFo4LCOITJ4?t=358
    Hocam harikasınız aynı benim şimdiki halim gibi Valla keşke imkanım olsa ne kadar eğitim varsa almak isterdim. Ama konya da yaşıyorum ve burada okadar kapsamlı bir eğitim merkezi malesef yok ;(

  3. #1503

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 300
    kawasaki ninji 300 12000 bakıma 510 tl diyorlar her yerde mi aynı bu ya yuh yağ yağ filtresi bujiler

  4. #1504
    seta34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R - 2014
    Alıntı OZ@N-GT250R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasaki ninji 300 12000 bakıma 510 tl diyorlar her yerde mi aynı bu ya yuh yağ yağ filtresi bujiler
    Sorsana 15 tane mi buji varmis :D
    Hondanin gozunu seveyim. 150 lira mis

  5. #1505
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Fitresini, yağını, bujini kendin götürceğini işçiliğini ne kadar tutacağını sor bence

  6. #1506
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı TimFx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1- amortısorlerde sorun yok sadece kilona göre ayarlamalısın. Oda zaman ve deneme yanılma ile olucak bişey. Ben 3. seviyede kullanıyorum.En sert ayar ise 5 yani yere çarpınca en az yaylanan ayar. Dolayısıyla en konforsuzuda o dur. Ona gore hesap et. Zaten genel olarak sert amortisorlere sahip bir motor. Boşuna daha iyi viraj alıcağını sanıp daha fazla sertleştirmenin konforsuz hale getirmenin anlamı yok. 45 kilo iki arkadaşım fabrika ayarları ile (seviye 2) gayet iyi viraj alıyorlardı. Onlar en sert ayarda kullanmadığına göre.(hafif adam daha fazla yaylanır motor üstünde) Normal boya posa sahip adamın 5. veya 4. sevıyede kullanmasının hiç bir mantıgı yok .Sertleştirmek uzun yolda tamiyle konforsuzluk sağlayacaktır. (Ben niye 3 de kullandım 2 kişi binerken arka amortisor cok yumusak olursa zamanla kolay yıpranıyor diye bir söylenti işitmiştim o yüzden bir tık sertleştirdim)

    2- Kaydırmalı debrıyaj teknolojisi, dişlilere minumum zarar vererek yarım debriyajla vites değiştirmeni sağlıyor. Yani acemi adamın daha kolay daha konforlu vites değiştirmesini sağlıyor. Pist motorları için üretilen Quick shifter (debriyajsız vites değiştirme) olayı ile karıştırılıyor bazen.

    Motor şehir içi kullanımda SS oturuş pozisyonuna sahip değil. Fakat cüssen ve hızında önemli. Yüksek hızlarda (120'den sonra) eğer motor uzerinde jokey gıbı ufak kalmıyorsan. Mecbur arka selenin başladığı yere kadar totoyu kaydırıp kafanıda eğiceksin (ss oturuşuna geçiyorsun). Buda eğer fit bir vücuda sahip değilsen. Uzun yolda bel ağrısı yapar. (yolu boş bulup gaz açtığını var sayıyorum.)

    3- Bir arkadaşım uyanıklık yapıp ucuz castrol kullanmıştı sonra motora iyi gelmediğini fark etti. Motul 5100 4T 10W50 veya 10W40 yada ipone yarı sentetik yağ kullan. Yarışmadığın sürece pahalı olan full sentetik yağ almana gerek yok.



    Motorun virajla ilgili bir sıkıntısı yok. Ama lasitkleri kötü , lastik ısınana kadar, özelikle kış aylarında motorun götü başı ayrı oynuyor. O lastiklerde kolay kolay ısınmıyor. Ayrıca fren mesefende o lastikle uzar. Ha ben aksiyon istiyorum heycan istiyorum kaydıra kaydıra sürecem dersen orjinal lastiklere devam, onunda keyfi ayrı . Ama şansın ve tecrüben yeterli gelmezse düşersin masraf çıkar.


    4- Pist için uygun tabi. Uygun lastik (rosso II) ve peg takmalısın. Çünkü pist asvaltı sihirli bir zemin pistede bir kaç turun ardından motoru çok yatırmaya başlıyorsun. Pegler sürekli yere sürtüyor dengeni bozuyor. Yani hobi olarak piste gidecem diyorsan ayarlanabilir pegler takmalısın. Fakat şunuda söyliyeyim. Yanından 1000lik ve 600lük motorların zıpkın gibi geçtiğini görünce bu alet niye gitmiyor gibi isyan edebilirsin (özellikle düzlüklerde) Çünkü otoyollarda genelde biz trafikten hızlı ve akıcı gidiyoruz. Piste çıkınca aslında hızlanamadığınızı daha iyi anlıyorsunuz

    Bu videoda en arkadan gelen benim. Arkadaşlar daha sonradan abi start/finish düzlüğünde niye gaz açmıyorsun demişlerdi.
    Ninja 300 ancak o kadar hızlanabiliyor. Öndekiler 1000cc'lik motor.

    http://www.youtube.com/watch?v=PczXDx-ijpk
    Piste çıkınca aslında hızlanamadığınızı daha iyi anlıyorsunuz
    https://www.youtube.com/watch?v=eZxXhZZu1zo
    Peg sürtüncede böyle oluyor. Bu seferde virajlara tedirgin girmeye başlıyorsunuz.
    Piste girecek adam pegleri değiştirmeli.

    http://www.youtube.com/watch?v=uPItIwQS7Nw

    Yorucu ama çok keyifli.



    Düzgün çalışan bir ABS sistemi hayat kurtarır. Ben Ninja 300'un ABS'li versiyonunu sana tavsiye ediyorum. Para sıkıntın yoksa ABS'li modeli almalısın. 20.000 km motor sürmüşsün fren sıkmayı hala bilmiyorsan bu tamamen senın hatan genç kardeşim. Kulak alışkanlığı ile ABS'yi mazeret göstermeyelim. Zaman zaman hepimiz motorları ucuza mal etmek için kendimize yalanlar söylüyoruz. ABS ,arabadaki emniyet kemeri gibi bişey, takmazsanda olur. Yıllarca emniyet kemeri takmadan hayatda kalabilirsin.Hatta bunla övünebilirsin. Ama gün gelir işe yarıyacağı bir anda takmadığına pişman eder adamı.

    ABS'li motor kullanmayanlarda şöyle bir yanlış algı var. Sanki motor ABS oldugunda sürekli kendi fren yapıyor. Her sıktığınızda abs devreye giriyor sanıyorlar. Yok öyle bişey sadece panik frende devreye giren bir sistem o. Yani Fren yapmayı bilmeyen, yolu okumayı bilmeyen her şekilde kaza yapar. Bunun için eğitim almak şart.

    ABS'nin görevi: Panik fren yaptığında tekerin frenden dolayı kitlenmesini önlemek. Bu sayede motor kayıp devrilmez. İnsanın ölümle burun buruna geldi o panik anında, tamamiyle soğuk kanlı olup, her seferinde ABS'den daha iyi frenleme yapacağına inanması, bence budalalıktır. Hangi birimiz motor üzerinde heran 100% konsatirasyonla sürüyoruz. Kaza dediğimiz şey zaten öngöremediğimiz olaylardan olur.
    pist videolarında üzerinde ne lastik vardı?

  7. #1507

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 300
    Alıntı seta34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorsana 15 tane mi buji varmis :D
    Hondanin gozunu seveyim. 150 lira mis
    başka bir servise sordum :D parçaları kendim almaya başladım tam , 350 diyor , yağ yağ filtresi 200 diyor değişecek ise hava filtresi ve bujilerle 350 gibi bişey diyor , 90 tl dedi bujilere buna takılan ngk bujilerin tam modeli var mı ? bahçelievler kawasaki servisi bu son sorduğum beylikdüzü 510 dedi avrupa yakasında beylikdüzüne felan yakın var mı böyle uyguna yaptırabileceğimiz yer ?
    Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.

  8. #1508

    Üyelik
    26 Ocak 2016
    Arkadaşlar bu motorun piyasası nasıl? Açıkça konuşmak gerekirse evet güzel motor hem şekil hem içerik açısından ancak ABS'lisi 22 bin TL. Ee bizde Türkiye'de yaşıyoruz her an paraya ihtiyacımız olabilir ve satmak zorunda kalabiliriz. Satan ve süren arkadaşlara sorum, piyasası ne durumda motorun? Satmak istediğinizde kolayca elinizden çıktı mı motor? Soran, arayan çok var mıydı ? Bu konuda fikir ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

  9. #1509
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Herkese merhaba 2015 special ninja 300 aldık malum grenajlar biraz pahalı olduğundan koruma takozu taktırmayı düşünüyorum. Daha önce motoruna taktıran var ise nereden ne kadara aldı yardımcı olabilecek olan var mı?
    ¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!

  10. #1510
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pist videolarında üzerinde ne lastik vardı?
    Pirelli Diablo Rosso II

    Alıntı keremkrmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba 2015 special ninja 300 aldık malum grenajlar biraz pahalı olduğundan koruma takozu taktırmayı düşünüyorum. Daha önce motoruna taktıran var ise nereden ne kadara aldı yardımcı olabilecek olan var mı?

    Kawasaki'nin bu motor için ürettiği orjinal motor koruma takozunu diyorsan. Heralde şimdi yaklaşık 1ooo tl vardır. Geçen sene 850 lira falandı.



    Piyasada daha uygun fiyata başka ürünlerde var (orjinal diye satılıyor.)
    initial-D bunu beğendi.

  11. #1511
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Bujimi yağ filtresini servis günü almiyorum. Elimde ufak tefek para varken alıp koyuyorum. Yağ değişimi işçilik 150 ödüyorum. Hava filtresi değişimine gerek yok. Yikat kullanmaya devam.

  12. #1512

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 300
    Alıntı TimFx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pirelli Diablo Rosso II



    http://i.ebayimg.com/images/a/(KGrHq...g~~/s-l300.jpg
    Kawasaki'nin bu motor için ürettiği orjinal motor koruma takozunu diyorsan. Heralde şimdi yaklaşık 1ooo tl vardır. Geçen sene 850 lira falandı.



    Piyasada daha uygun fiyata başka ürünlerde var (orjinal diye satılıyor.)
    bendede bunlardan var ama grenajı oyup öyle takmışlar pek hoş olmamış ama sağlam bulunduğu yer harika motor yatınca direksiyon yere değmemiş sanırım sağa ufak yatmış egsoz çizilmiş az birde takoz
    Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.

  13. #1513
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    http://m.ebay.com/itm/231643083104
    Benimde şu takozlar dikkatimi çekti, gayet sağlam görünüyor.Ayrıca sanırım grenaj delinmiyor oda artısı 👍
    Lastik konusunda sava mc 50 yi merak ediyorum...

  14. #1514

    Üyelik
    29 Mart 2015
    Arkadaslar bakimlar gercekten bu kadar pahalimi ya ? Sizler ne kadara yaptirdiniz bakimlari. Mesela 1350 bakimi kac paraya mal olur bana ?

  15. #1515
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    hava filtresini yıkatın 50 tl cepte kalsın

  16. #1516
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Alıntı Smylon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bakimlar gercekten bu kadar pahalimi ya ? Sizler ne kadara yaptirdiniz bakimlari. Mesela 1350 bakimi kac paraya mal olur bana ?
    180-200 civarı tutar..
    ''HER şey gelip Geçici ey Gönül,Bak az ÖNCE aldığın NeFeS bile geldi Geçti...

  17. #1517
    TimFx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ninja300SE ABS
    Alıntı OZ@N-GT250R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bendede bunlardan var ama grenajı oyup öyle takmışlar pek hoş olmamış ama sağlam bulunduğu yer harika motor yatınca direksiyon yere değmemiş sanırım sağa ufak yatmış egsoz çizilmiş az birde takoz
    Görevini tam yerine getiren bir takoz o. Hiç karenajı kesmişler falan diye düşünmeyin. Ben mutelif olaylar yaşadım takoz görevini tam yapıyor. ( Bu arada asıl amacı karenajı korumak değil motor aksamını korumaktır. Karenajı korumak işin hediyesidir. )
    OZ@N-GT250R bunu beğendi.

  18. #1518
    rebelrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2012
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    kawasaki ninja 300
    Komik buldum fiyatlari kusura bakmayin ben yagi filitreyi kendim aliyorum iscilik 40 tl veriyorum 500 tlye motorumu indiricekmis sormadinmi kaldiki hava filitresini degistirmeye gerek yok sen bile yikayabilirisin

  19. #1519

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 300
    arkadaşlar motor alınca şu lastiklerinize dikkat edin çoğunuz tecrübeli biliyorum ama , panik fren yapınca tehlike anında düşüyorsunuz , dün arkadaşımız vefat etti , motor düşünce arabaya çarpmış ciğerleri patlamış sanırım , mutlaka lastik alın hızınızı yola sokağa trafiğe göre ayarlayın , denk geliyor çok binen adama lütfen dikkatli olun :/

  20. #1520
    bugs buny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    BMW S1000RR.... Kawasaki H2
    Diğer arkadaşlarla aynı görüşte değilim. Ben motor alıcak olsam Grenajı kesilmiş, delinmiş bir motor ben tercih etmem.Aynı koruma görevini yapan delme kesme yapmadan montajı olan kaliteli bir slider bence daha makbul.( Tabi benim görüşüm.tercihler farklı olabiliyor)
    piyasada kaliteli koruma takozları mevcut.BEN pUİG Tavsiye ederim.

    http://www.motomagaza.com/PUIG-Koruma-Takozu-KAWASAKI-NINJA-300,PR-6500.html


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)