seçim yapmıyorumki temiz gördüğüm her motoru alıp binerim. bunu satınca cg almıyacağımda meçhul. belkide 1200gs alırım belli olmuyor benim sağım solum.
ama eninde sonunda vstrom benim olucak gerekirse deposuna ilaç atarım...
Arkadaşlar motorumuzu korumak için neler yapıyoruz mesela motor koruma takozları vs ekipman kullanan varmıdır acaba.?
Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin
Sarper arkadaşımız denedi memnun kaldı, saol sarper
2013 kasalara koruma topuzu takmışlar bakın hoş ama biraz uzun olmuş acaba yapmamı hazır satılıyomu
http://www.youtube.com/watch?v=NzODm50SkAM
iyi de bunun önü eski kasa arkası yeni
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:42 ----------
bunlarda benim yeni egzozdan kareler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:46 ----------
two brothersın stainless steel bi nevi olabilir ama full carbonunu getirmeniz risk almanız anlamına gelir, egzoz dağıldığında, carbon çatladığında yaptıracak yer ararsınız egzoz elinizde patlar o yüzden dikkat edin bunu bilgi amaçlı söylüyorum, bu tarz sorunlar yaşayıp madur olanlar olabiliyor.
Arkadaşlar lastik üzerinde lastiğin istenilen hava (ps) ölçüsü yazıyormu yazıyorsa neresinde yazıyor.
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
Arkadaşlar linkteki balatalar iş görür mü acaba? İtalyan malı olduğu yazıyor. Pakette sanırım ön ve arka balata var. Fiyat iyi midir?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-gt-250-r-2006-2010-brenta-fren-balata-takimi-on-arka-120195743/detay/
hayırlısı olsun bende de 250 gt var avatarda görünen... 2012 model ve 7000 kmde. 1 ay önce aldım kırığı döküğü çiziği düşmesi falan yok. 8bin tlye aldım şuanda da aktif olarak kullanıyorum. üzerinde orijinal egzoz vardı sesini beğenmiyordum tiger aldım bir tane taktım şimdi sesi fena değil. zaten orijinal egzoz çok daha ağır ve içi ızgarayla doluydu ve çıkış deliği çok dar olduğu için motoru çok sıkıyordu. tigerin montajını kendim yaptım kolay zaten 4 tane alyana bakıyor şimdi hem ses hem de performans yönünden çok rahatladı. bugüne kadar çok sıkıştırmadım zaten 250cc çok zorlamaya da gelmez. daha önce 1.4 bir fiesta aracım aşırı yüklenmeden elimde kaldı. piston kırıldı sibop kesti bilmem ne derken o işten artık uzak duruyorum. motorla da en son 140 falan gördüm o kadar. eksileri de var artılarıda... düşük devirde çok ama çok hareketsiz devir ibresi 4 bin gördükten sonra agresifleşmeye başlıyor oda çok uzun değil zaten çok zorlarsan tank ısınır ve kokuları duymaya başlarsın dolayısı ile gerek yok. v motorlarda ki müzmin sarsıntı bunda da var racignlerdeki kol ve bilek kasılmaları ilk zamanlar zorlayabiliyor. farın şeklini hiç beğenmiyorum ona da stickerli çözüm buldum idare eder fena durmadı.son olarak da birinci ve ikinci vitesten boşa atmak beni hala zorluyor. hareket halinde iken daha rahat ama durduğum zaman geçişte zorlanıyorum. diğer taraftan görüntü itibarı ile harbiden klas duruyor. kaslı ve gözalıcı. virajlarada ki kıvraklığı da fena değil. fiyatına gelince pahalı olduğunu düşünmüyorum. çünkü tek silindir ve çin malı daelim ve bumoto gibi makineler bile o fiyatlara yakın gidiyor8 tl verip aldım aynı fiyata istediğim zaman da satarım gibi geliyor bana
Egsoz degistirince yakit arttimi birde bu bosa atamama olayi kimisi arada oluyo sadece diyor alisnca sknti olmuyormus
34 RJJ 90 plakali siyah-beyaz hyonun sahibi arkadas buradan mı? biraz evvel umraniye sondurakta gordum
arkadaşlar şu boşa atamama olayına takıldım bende kanuni seyhan 150c var 2007 model onda da boşa atamama oluyo ama motoru hafif ileri geri yapıyorum weya 2. vites te ya da 1. vitesteyken yarım debriyaj yapıp hafif ilerletiyorum motoru kolayca geçiyo hyosung sürmedim ama sanırım ondada bu şekilde yapılabilir.birçok motorda yağ gibi geçmiyo zaten ybr flan commuter tarzı motorlar 125-150 sınıfında motorlar sürdüm bir seferde geçende var 1-2 deneme de geçende
two brothers egsoz aldıım yerden 2 sene garantili, bilgi tabiiki ver ama doğru bilgi ver, atıp tutmamak lazım bilmiyosanda bilene sormak lazım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------
Arkadaşlar merhaba,
motorumu satıyorum, ilanı linkte görebilirsiniz... isteyenlere de tavsiye edin mutlaka, tşk ler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-2012-gt-250r-7200km-two-brothers-egsoz-uzerinde-servis-bakimli-120201308/detay/
yakıtta çok farkedilir bir değişim olmadı gibi geliyor bana zaten çok çok farketse 1-2 kuruş belki farkeder diye düşünüyorum. boşa atamama olayına gelince sadece hyosungda değil çok makinada bu sıkıntı olabiliyor. mehmetcimcik arkadaşın dediği gibi yarım debriyajla ileri geri yaptığında daha kolay geçiyor ama bu sıkıntıyı hiç yaşamamayı tercih ederdim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
mehmet, tüm söylediklerine aynen katılıyorum. dediğin olay hyosungda da net şekilde var
Debriyaj teli ayarından oluyor o. Hassas ayarla %80'i düzeliyor.
*** 2013 Model Hyosung Gt250r EFI Full Kırmızı Racing ***
son bakımda ustaya dert yandım. tele çok iyi ayar çekti. resmen şanzuman yenilendi sanki. bir kez bile boşa geçmede güçlük yaşamadım. harika oldu viteslerim
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)