Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15121
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    hyosung ss lere geçmek isteyenler için güzelde..ya motoru büyük göstermek için..depoyu biraz daha kibar yapabilrlerdi..yakından gördüm sanki üstüne çıkıp ezmişler gibi..estetik sıfır..
    sesi de güzel değill..gidip sıfıra 7.250 vereceğime 2004 modle 8.-8.5 a SV 650 S ALIRIM..
    8 E DUCATİ MONSTER 620İ VERİYORLAR....BİRAZ DA PAHALI..
    2020 'Tracer 900 İcon Blue


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15122
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı hllmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun ağırlık noktasının daha aşağıya kaydırıldığını söylemeye çalışıyor..
    son mesajıma ilave olarak evet ağırlık noktasını biraz daha aşağıya çektiklerini öğrendim servisten..bu daha iyi viraj hakimiyeti ve denge sağlayacaktır..şimdi tek merak ettiğim bu motora power commander gibi bir yazılım yada kit'in uygulanabilirliği..

  3. #15123
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Arkadaşlar abs fren sistemi aracın kaymaya başlayarak manevra kabiliyetini yitirmesini engellemek maksatlı bir icattır. Asıl amaç aracın manevra yapabilmesini sağlamaktır. En ani frende dahi araç dreksiyon hareketlerinize tepki verebilir.

    Kullanım la alakalı olarak bazı durumlarda fren mesafesini kılastırken bazen de ciddi ve gereksiz oranlarda fren mesafenizi uzatabilir. Burada zemin lastikler ve sürücü faktörleri devreye girer.
    Abs ye güvenerek geç frenaj yapmak hatadır.

    Ayrıca abs fren mesafesini kısaltsaydı spor araç ve yarış motorlarında abs kullanılırdı çünki bir aracın virajdan ne hızla çıkacağını belirleyen faktör ne oranda ve nerede frenaja başladığıdır. Bazen pilotlar riske girer ve önlerindeki yarışçı ile farkı kapatmak için geç frenaj tekniği kullanırlar. Apekin girişindeki son sınıra kadar frensiz yakaşıp sonra frenle makul hıza inerek viraja girmeye çalışırlar. Buda risktir ve en usta pilotlar dahi her an virajdan çıkabilirler. Yani uzun lafın kısası bir yarışçı için bu kadar önemli bir hususta abs kullanılmıyorsa burdan bir sonuç çıkarabilirsiniz.
    Hatta bazen hiç fren kullanmayıp viraj içinde sol ayak freni tekniği ile dönüşü tamamlamaya çalışırlar.
    Demem oki abs ye güvenmeyin sizi daha kısa mesafede durdurmayacağı gibi fren mesafenizi uzatabilir.
    Kilitlenen lastikle araç kontrolden çıkar fakat abs ile yine sizin kontrolünüzde olur. Ama kesinlikle daha kısa mesafede durmaz.Çok çok kaygan zeminde hiç durmayacak aracı uzun mesafede de olsa durdurabilir fakat tehlike sınırları içerisinde.
    Disk balata fren sistemi lastik vs vs vs bunların içinde en önemlisi freni zamanında kullanmaktır. Frene basmaya zamanınız olmadıktan sonra hangi fren sisteminin olduğunun ne önemi var. ve motosiklet kazalarına bakın inceleyin çoğunda sürücülerin fren için hiç zamanları bile olmuyor. Genelde de yol şartlarına göre fazla hızlı ve temkinsiz sürdüklerinden.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  4. #15124

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3S...eature=related

    Abs ile abssiz sistem arasındaki fark budur ve bunun gibi yüzlerce video var.Eyüp abi spor araçlarda da abs sistemi var ama yarışlarda neden kullanmadıklarını bilmiyorum.Onunda elbet vardır bir açıklaması adamların yarışlarda kullandığı hiçbirşey normal değilki

  5. #15125
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    Alıntı mancuryalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3S...eature=related

    Abs ile abssiz sistem arasındaki fark budur ve bunun gibi yüzlerce video var.Eyüp abi spor araçlarda da abs sistemi var ama yarışlarda neden kullanmadıklarını bilmiyorum.Onunda elbet vardır bir açıklaması adamların yarışlarda kullandığı hiçbirşey normal değilki
    o nasıl bi şey öyle ilk baktığımda dedim bu adam nasıl geliyor böyle sonradan farkettim yandaki ayakları
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  6. #15126
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    estetik sıfır..
    sesi de güzel değill..8 E DUCATİ MONSTER 620İ VERİYORLAR....BİRAZ DA PAHALI..
    Estetikten bahsetmişsin ninja ile yanyana koy bakalım hangisi görsel olrak seni daha çok tatmin edecek..ses dersen her iki motoru da eksoz takılmış olarak kullandım emin ol ninjanın sesi çok daha cılız..fiyat etiketi dersen 6 küsür civarında cbr125r olduğunu düşünürsen pahalı olmadığını farkedersin..ha bu demek değil ki hyosung hepsinden iyi motor diye..ama birazda ufak detayları incelemeni tavsiye ederim..
    ( ters ön çatallar,dijital kadran,ön fren manetinin sertlik ayarı,optik far vs..)

  7. #15127
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastiğin büyük olmasıyla daha cok yatması direk baglantılı değildir.
    Ön lastiğin 110Lük ken arka taraf 160 olursa o 160lık lastıkte ne kadar zorlarsan zorla 2 parmaktan kadar daha mesafe olur ve genede yatıramassın cunku on lastikle uyumsuz oluyo.
    +Yanak yükseklikleri viraj konusunda çok daha önemli.
    Ön le arka arasında bi uyumsuzluk yokta biraz da benim acemiliğim fazla yatıramıyorum. Orjinal ebatından şaşmamayı düşünüyorum . üzerindekiyle bi sezon daha süreceğim sonra hayırlısı bakalım 150 lik alırız

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:04 ----------

    Alıntı uğuR1000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üzerindeki orjinal shinko marka lastikler zaten lastik değil plastik gibi,yatmak imkansızlaşıyor neredeyse, ön ve arka uyumu için bence orjinal ebattan şaşmamak lazım,ovallik birbirini tutmuyor zira.michelen plot taktım çok rahatım.
    biriside zincirde o ring x ring farkını sormuş geçmiş sayfalarda bi çizimi vardı ama açıklamak gerekirse o ring eski x ring yeni nesil .bi nevi karbüratör le enjeksiyon kıyaslaması gibi. yakıta bi etkisi yok tabi.
    Şu an 170 michelin var bende de yine de dediğin gibi orjinal ebat sonuçta yapan bu motora o ebatı uygun görmüş şaşmamak lazım

  8. #15128

    Üyelik
    06 Kasım 2010
    Şehir
    ist/g.o.paşa
    Motosikleti
    gt250R Siyah
    vay arkadaş amma çok seven varmış hyosungu yoksa bu kadar çok ok atarlarmıydı acaba
    İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur! Ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmaz...

  9. #15129
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı mancuryalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3S...eature=related

    Abs ile abssiz sistem arasındaki fark budur ve bunun gibi yüzlerce video var.Eyüp abi spor araçlarda da abs sistemi var ama yarışlarda neden kullanmadıklarını bilmiyorum.Onunda elbet vardır bir açıklaması adamların yarışlarda kullandığı hiçbirşey normal değilki
    Bak videoda da aynen dediğim gibi. Abs tamamen kontrole dayalı bir sistem. Oradaki amaç kısa mesafede durmayı değil kontrollü durmayı örnekliyor. Ayrıca olay motosiklet olunca abs tartışılmaz. Fakat yinede daha kısa mesafede duracağınızı düşünmeyin. Çünki öyle birşey yok. Yada amacı o değil.
    Belki okumaya üşenirsiniz diye video anlatım buldum
    http://www.uzmantv.com/abs-fren-sist...an-ne-saglamaz
    http://www.uzmantv.com/abs-fren-sist...ndan-ne-saglar
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  10. #15130
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Eyüp Abi dun akşam yanınızdan geçtim sizin dukkanın ordan geçerken biyere gidiyorduk dönemedim.
    Yarın uğrayabilirim bi çayını içerim.

    Mancuryalı abs her zaman fren mesafesini uzatır ve sana fren yaparken manevra yapıp tehlikeden kaçmanı sağlar.

    Ve abs'siz fren kitler diye bir kalıp yok panik fren hariç süspansiyonlarını kullanarak frenajını orantılı şekilde arttırarak uygularsa lastiklerinde bir problem yok ise kitlemez.
    Ama sen süspansiyonlara birden yüklenip frene anı basarsan amortisor sonuna gelir ve kitler.

    Tabiki abs kullanmayı bilirsen çok hata affeder.

    Buda benim yeni Manita
    Turunçgiller ailesinden

  11. #15131

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak videoda da aynen dediğim gibi. Abs tamamen kontrole dayalı bir sistem. Oradaki amaç kısa mesafede durmayı değil kontrollü durmayı örnekliyor. Ayrıca olay motosiklet olunca abs tartışılmaz. Fakat yinede daha kısa mesafede duracağınızı düşünmeyin. Çünki öyle birşey yok. Yada amacı o değil.
    Belki okumaya üşenirsiniz diye video anlatım buldum
    http://www.uzmantv.com/abs-fren-sist...an-ne-saglamaz
    http://www.uzmantv.com/abs-fren-sist...ndan-ne-saglar
    Eyüp abi benim anladığım kadarı ile ıslak zeminde durma mesafesini uzatıyor diyor ama ben bu uzmanada katılmıyorum Abs ıslak zeminde durma mesafesini uzatıyorsa absesiz bir araç ıslak zeminde buzun üstünde kayar gibi kızaklar ve absli araçtan daha uzun mesafede durur Benim fikrim abs hem kontrollü durmayı hemde en minimum mesafede durmayı sağlıyorBu muhabbet uzar gider böyle.Eyüp abi ben sana bir demet gül veriyim konuyu kapatalım senin ustalığın,tecrüben ve bilgi birikimin benden kat kat fazla ama benim abs konusundaki bu fikrim değişmeyecek

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyüp Abi dun akşam yanınızdan geçtim sizin dukkanın ordan geçerken biyere gidiyorduk dönemedim.
    Yarın uğrayabilirim bi çayını içerim.

    Mancuryalı abs her zaman fren mesafesini uzatır ve sana fren yaparken manevra yapıp tehlikeden kaçmanı sağlar.

    Ve abs'siz fren kitler diye bir kalıp yok panik fren hariç süspansiyonlarını kullanarak frenajını orantılı şekilde arttırarak uygularsa lastiklerinde bir problem yok ise kitlemez.
    Ama sen süspansiyonlara birden yüklenip frene anı basarsan amortisor sonuna gelir ve kitler.

    Tabiki abs kullanmayı bilirsen çok hata affeder.

    Buda benim yeni Manita
    Turunçgiller ailesinden
    Vay hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullan.Makine fena.Ben kapattım abs konusunu Mevzu uzar gider.Kaça aldın bu arada ?

  12. #15132
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı mancuryalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyüp abi benim anladığım kadarı ile ıslak zeminde durma mesafesini uzatıyor diyor ama ben bu uzmanada katılmıyorum Abs ıslak zeminde durma mesafesini uzatıyorsa absesiz bir araç ıslak zeminde buzun üstünde kayar gibi kızaklar ve absli araçtan daha uzun mesafede durur Benim fikrim abs hem kontrollü durmayı hemde en minimum mesafede durmayı sağlıyorBu muhabbet uzar gider böyle.Eyüp abi ben sana bir demet gül veriyim konuyu kapatalım senin ustalığın,tecrüben ve bilgi birikimin benden kat kat fazla ama benim abs konusundaki bu fikrim değişmeyecek

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------



    Vay hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullan.Makine fena.Ben kapattım abs konusunu Mevzu uzar gider.Kaça aldın bu arada ?
    9750TL'ye aldım
    2006 model 32binde

  13. #15133

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    9750TL'ye aldım
    2006 model 32binde
    Tek silindir mi bu alet Birde kaç bergir var bu canavarın içinde

  14. #15134
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı mancuryalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindir mi bu alet Birde kaç bergir var bu canavarın içinde
    660cc tek silindir 48 beygir 5000rpm'de 60nm tork 6000 devirde 48 beygir güc üretiyo.
    1-2-3.viteslerde gaza dokanınca yanlıyo
    1-2 teker

  15. #15135
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Hayırlı olsun güzel makine.
    Dün akşam seni farkettik ama bizim tornacıya benzettim son anda gördüm zaten
    Kazası belasız kullan. Kıymetini bil iyi alettir.

    Bu arada o alet düz gidebiliyormu yaw ?
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  16. #15136
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun güzel makine.
    Dün akşam seni farkettik ama bizim tornacıya benzettim son anda gördüm zaten
    Kazası belasız kullan. Kıymetini bil iyi alettir.
    saolasın
    Tornacıyaa

  17. #15137
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    ben araç sevkiyat işinde çalışıyorum. yurt dışından gelen araçları gemiden indirip sahaya park ediyorum. 4500 araç kapasiteli gemiler var ve 12 katlı.arabayla git git bitmiyor. yerler ise fena kaygan rampa kısımları hariç. öyle ki yürürken kaydıgım çok oldu o derece. ben bu ABS fren yüzünden defalarca kaza tehlikesi atlattım çünkü çok kaygan zeminde frene ani bastıgımda freni deli gibi pompalıyor ve araba aynen gitmeye devam ediyor =) defalarca el freni ile kurtardım ve bir gün bu ABS yüzünden sanırım işimden olucam =) bence normal freni kontrollu kullanırsak daha çabuk dururuz.
    Karadeniz - Giresun.

  18. #15138
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben araç sevkiyat işinde çalışıyorum. yurt dışından gelen araçları gemiden indirip sahaya park ediyorum. 4500 araç kapasiteli gemiler var ve 12 katlı.arabayla git git bitmiyor. yerler ise fena kaygan rampa kısımları hariç. öyle ki yürürken kaydıgım çok oldu o derece. ben bu ABS fren yüzünden defalarca kaza tehlikesi atlattım çünkü çok kaygan zeminde frene ani bastıgımda freni deli gibi pompalıyor ve araba aynen gitmeye devam ediyor =) defalarca el freni ile kurtardım ve bir gün bu ABS yüzünden sanırım işimden olucam =) bence normal freni kontrollu kullanırsak daha çabuk dururuz.
    Ro-Ro gemilerinde mi çalışiyorsun ?

  19. #15139
    Doobly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2008
    Şehir
    Nilüfer/BURSA
    Motosikleti
    GT250R

    Kimine iğrenç gelir kimine güzel.Beni rahatsız eden bir durumu olmadı şimdiye kadar.Doğru olabilir bu konuda pek çeşit denemediğim için aradaki farkı bilmiyorum.Başka lastik deneme fırsatım olsa belki bende senin gibi düşünebilirim ya da fark yokmuş diyebilirim ama bir çok kişinin beğenmediği doğru
    Michelin Pilot denediğin vakit görüşelim üstad.

  20. #15140
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    9750TL'ye aldım
    2006 model 32binde
    ohooo üstad sen ben cbr 125 aldktan sonra cbr 125i sattın, gt250r aldım şimdi bu da gitti bana mıdır garezin anlayamadım hayırlı olsun ben xt660 alsam onu da mı satcan


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)

Bu Konudaki Etiketler