Kendiniz yaparsanız maliyeti hava filtresi hariç
Yağ /yağ filtresi /buji toplam 95 tl
Kendiniz yaparsanız maliyeti hava filtresi hariç
Yağ /yağ filtresi /buji toplam 95 tl
resim koymuştum ama link çıkmış şimdi düzeltiyom bak bakalım topkeis yakışmıyomu
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
diyorum ya bu gidişle öyle olucak zaten takım taklavat var hiç sıkıntı olmaz yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
bugün İSTANBULMOTO ya gitim ve sordum 5000 bakım neye maal olur dedim ve cevap şuydu 200 tl cıvarı
ustayı öpesim geldi ahanda şimdi keyfim yerine geldi dedim ve gülmseyerek zamanı gelince önceden arayıp randevu alcam dedim ve çıktım.
Zekerya bey var orda gitmek isteyen duk çüler gitsin söyledim zaten gelmek isteyen başkalarıda var diye büyürsunlar gelsinler dediler.
demeki insan evladı olan servislerde varmış..
şimdi bu servis para kazanıyoda diyerleri nabıyo KTM sahiplerini kucaa oturtuyo bence.
şimdi sıra fabrikaya meil atıcam ve sorucam nasıl bi mantıkla üç kat fazla işçilik alabiliyo bu servisler hangi öküz çıkarmış bu tarifeyi...
[/COLOR]bugün İSTANBULMOTO ya gitim ve sordum 5000 bakım neye maal olur dedim ve cevap şuydu 200 tl cıvarı
ustayı öpesim geldi ahanda şimdi keyfim yerine geldi dedim ve gülmseyerek zamanı gelince önceden arayıp randevu alcam dedim ve çıktım.
Zekerya bey var orda gitmek isteyen duk çüler gitsin söyledim zaten gelmek isteyen başkalarıda var diye büyürsunlar gelsinler dediler.
demeki insan evladı olan servislerde varmış..
şimdi bu servis para kazanıyoda diyerleri nabıyo KTM sahiplerini kucaa oturtuyo bence.
şimdi sıra fabrikaya meil atıcam ve sorucam nasıl bi mantıkla üç kat fazla işçilik alabiliyo bu servisler hangi öküz çıkarmış bu tarifeyi...[/QUOTE]
Ahmet abide (atamoto) önceden ucuz yapıyordu ama spormoto adama cazz yapıyor piyasayı düşürme diye ... siz siz olun spormotoya şurası su kadara yapıyor demeyin hemen ararlar napıyorsun sen diye
Sorum bu motor başlangıç motoru mudur? olacaktı ama cevabımı aldım.
Ehliyetimi alıp bu motordan alıcam.
Selamlar!
motosikletime gündüz farları yaptım Ebay dan getirdiğim 3w tlık pawar letlerden baya görünür oldum trafikte
ben hala o motorun üzerinde aksesuar koyulabilir bi boşluk görüyorum ama, çalışmalarınızı hızlandırmalısınız sayın teneke
dostlar selam,
haftaya sıfır ABS'siz beyaz2014 duke200 teslim alıyorum. 12000TL anlaştım nakit.
Motor ile beraber aksesuar ne tavsiye edersiniz?
Koruma demiri, ön uzun cam, ön-arka diskin oralara takılan yan yatmada koruma takozu aklımdakiler.
elçik yaprak şeklindeki (uçantenekenin fotolarında var) korumalar motoru çok crossa benzeteceğinden hoşlanmıyorum
bunların faydası/gerekliliği hakkında ne düşünürsünüz?
önceki motorum 250lik sym scooter.
yatırmam diye düşünüyorum ama bu korumaları alayım mı yine de?
Bir de bu ön cam aksesuarın rüzgara etkisi olur mu acep? boyum 190cm (azıcık uzun.
Kullanan var mı?
Değerli kullanıcı yorumlarınız önemli benim için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------
bir de istanbul motorun KTM bayiliği alınıyormuş sanırım.
Satışı durdurmuşlar, sitelerinde KTM modelleri de görünmüyor artık, sadece marka görünüyor.
Bilgisi olan var mı?
aramısa hoş geldin.
uzun cam dediğin aslında pek uzun değil benim resimlerde görmüşsündür ya ni senin için pek farketmez sadece görüntü bendede boy 185 olduğundan biliyom.
ön arka düşme takozları değilde sehpaya kaldırma takazları al hem daha ucuz hem daha iyiler.
elcik korumalar trafikte fazla kulancaksan çarpmala karşi işe yarıyo yani arabaların aynaları genelde vede allah kimseye nasip etmesin kapı açmalarında parmaklarının kırılmasını önlüyo tecrubeden biliyom bide kış günü kapalı elcik takıcaksan bizim kuryelerin kulandığından daha rahat oluyo.
istanbul moto geçen hafta ordaydım bakıma gelicem dedim bişey söylemediler yetki hakında hem de sordum bakıma size gelirsem garanti devam ediyomu diye tabiki dediler.
koruma demirini tavsiye ederim ne olur ne olmaz diye al taktır.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Üstad hoşbulduk teşekkürler
Cam hakkaten bilmeyen farkı anlamaz uzun mu normal mi diye. Rüzgara herhangi bir etkisi var mı? Kesme yönünden. Fark yoksa almaya
Koruma demiri turuncu olduğundan şık da duruyor. Onu alırım muhtemelen.
Sehpa takozları yatmada koruyor mu acaba? Şöyleki 2012 scooterımı 1000küsür km de sattım. Kötü havada kullanmam motoru genelde. Yoğun kullanımım olmaz sizin gibi. Tatlısu motorcusuyum biraz
Sehpa takozu sadece bakımda avantajlı ise çok kullanılmayacak, ben yatma olursa onu koruyacak birşeyler bakıyorum.
Elçik koruma da dediğim gibi cross havası istemediğim için çekimserim.
Kask için de bende givi jet kask var, sanırım duke ile kullanamam.
Nolan N86 baktım, buğu ve ses problemi olmaz değl mi? Max hız 100km civarı kullanırım genelde.
Selamlar
Merhaba arkadaşlar,
2013 KTM 200 ABS kullanıcısıyım, bugün motor hiç olmadığı kadar ısındı fakat herhangi bir uyarı vermedi. Nette birçok yere baktım ama tatmin edici bir cevap bulamadım. Sizce neden olabilir? Neyine bakmam gerekir?
Bir de motor yağ seviyesini gösteren ufak cam göstergesinde hiçbir şey anlaşılmıyor tam dolu mu tam boş mu anlayamadım, motoru otoparka bıraktığım için resim koyamıyorlar şimdi, yardımcı olursınız sevinirim..
göstergesine bakmalısınız? eğer çok endişelendiysen müşürünü kontrol ettirebilirsin servise
kullanıcı kitapçığından söylenen, ilk 3 dilim sırasında motor soğuk, H seviyesinin üzerindeki ayrı kademelendirme ile gösterilen 3 dilimde de aşırı sıcaktır motor. Onun dışındaki her seviye çalışma sıcaklığı olarak geçiyor.
2 seneye yakındır kullanıyorum, yaz aylarında ve sıcak havalarda H harfinin altındaki bar boş kalana kadar çıkıyor sıcaklık, ve onun üzerine gaz-debiryaj-arka fren (yavaş yarış) kullanımı yapmadığın sürece de çıkmıyor.
yağ için de motorun yana eğimini değiştirerek bakabilirsiniz bir telefon ışığıyla, büyük ihtimalle fazla yağ olduğu için camı tamamen kapladığından seçemiyorsunuzdur.
Yorum için teşekkürler, aslında belirttiğiniz gibi H seviyesinin üzerine çıkmıyor hararet seviyesi, fakat H hariç tamamı doluyor. Endişelenecek bir şey yok gibi bu durumdagöstergesine bakmalısınız? eğer çok endişelendiysen müşürünü kontrol ettirebilirsin servise
kullanıcı kitapçığından söylenen, ilk 3 dilim sırasında motor soğuk, H seviyesinin üzerindeki ayrı kademelendirme ile gösterilen 3 dilimde de aşırı sıcaktır motor. Onun dışındaki her seviye çalışma sıcaklığı olarak geçiyor.
2 seneye yakındır kullanıyorum, yaz aylarında ve sıcak havalarda H harfinin altındaki bar boş kalana kadar çıkıyor sıcaklık, ve onun üzerine gaz-debiryaj-arka fren (yavaş yarış) kullanımı yapmadığın sürece de çıkmıyor.
yağ için de motorun yana eğimini değiştirerek bakabilirsiniz bir telefon ışığıyla, büyük ihtimalle fazla yağ olduğu için camı tamamen kapladığından seçemiyorsunuzdur.
hararet H seviyesine kadar doluyosa sıvı az bişey azalmıştır bi bak ve ilave et çünkü benimki hergün trafikte ki bu sıcakta mercan yokuşuna bile gidiyom fan çıldırıyo ama sıcaklık hep H seviyesine tek çızgi kala fan açıyo ve aşağa iniyo.
yağı konusunda motoru düzle ve bak cama ortadadır kesin yada eksikse vitesleri zorlar anlarsın.
çok sık kulanmıyosan sorun değil.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Mühendis kim ?
Ucanteneke
Egzoz takınca haber verde bir sesini duyayım .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)