Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959109 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,

    Arkadaşlar bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.Motoru satışa çıkarttığımdan beri bir çok mesaj ve telefon almış bulunuyorum halen de devam ediyor.Arayan bir çok arkadaşım ya motoru satın almış ya da alma kararı vermiş kişiler.Ve sordukları ilk şey "Neden satıyorsun?"

    Öncelikle belirtmeliyim ki arkadaşlar motordan çok memnunum.200 cc olmasına rağmen oldukça güçlü.Asla bayılmıyor 0-100 hızlanması çok başarılı.Şehir için de çok pratik.Sıkışık trafikte ne yoruyor ne ısınıyor.Yakıt tüketimi ise sakin kullanım 2,5-3 litre arası.Ben 2,2 litreyi dahi gördüm deneme amaçlı.Malzeme kalitesi çok iyi.Çelik fren hortumları,amörtisörler,yol bilgisayarı mükemmel.Frenleri ve viraj kabiliyeti çok başarılı.Sebring egzost ile sesi harika.Ses çok gürültülü gelirse egzostun susturucusu takılabilir.Motor çok dikkat çekici.

    İstemeye istemeye satıyorum bu sene beklemediğim bir para elime geçti ve Duke 690 alıyorum.Ayrıca geçen sene kardeşimle planladığımız Balkan Turu için bu sene izin ayarlayamamıştım ama geçen hafta bayram tatili ile birlikte yaklaşık 15 günlükte bir izin imkanı doğunca böyle bir karar verdim.İmkanım olsa kesinlikle satmam motoru çok memnunum.

    Tekrar söylüyorum satma sebebim motordan memnun olmamam değildir Aksine üzülerek satıyorum.2 sene kesin binerim diyerek yaptığım aksesuar masraflarıda cabası:( Umarım motorum tanıdık birine gider.

    not:Şunu da belirtmeliyim ki ilan koyduğumdan beri o kadar mesaj ve telefon aldım ki.Bir kez daha anladım ki çok doğru bir seçim yapmışım bu motoru alarak.
    Tayfun abi hayırlı olsun. Satmadan şu fotoğrafları da koysan. Sonra iyice yalan olacak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    Markopaşa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul / Başakşehir
    Motosikleti
    Sym Gts 250İ Evo
    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,

    Arkadaşlar bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.Motoru satışa çıkarttığımdan beri bir çok mesaj ve telefon almış bulunuyorum halen de devam ediyor.Arayan bir çok arkadaşım ya motoru satın almış ya da alma kararı vermiş kişiler.Ve sordukları ilk şey "Neden satıyorsun?"

    Öncelikle belirtmeliyim ki arkadaşlar motordan çok memnunum.200 cc olmasına rağmen oldukça güçlü.Asla bayılmıyor 0-100 hızlanması çok başarılı.Şehir için de çok pratik.Sıkışık trafikte ne yoruyor ne ısınıyor.Yakıt tüketimi ise sakin kullanım 2,5-3 litre arası.Ben 2,2 litreyi dahi gördüm deneme amaçlı.Malzeme kalitesi çok iyi.Çelik fren hortumları,amörtisörler,yol bilgisayarı mükemmel.Frenleri ve viraj kabiliyeti çok başarılı.Sebring egzost ile sesi harika.Ses çok gürültülü gelirse egzostun susturucusu takılabilir.Motor çok dikkat çekici.

    İstemeye istemeye satıyorum bu sene beklemediğim bir para elime geçti ve Duke 690 alıyorum.Ayrıca geçen sene kardeşimle planladığımız Balkan Turu için bu sene izin ayarlayamamıştım ama geçen hafta bayram tatili ile birlikte yaklaşık 15 günlükte bir izin imkanı doğunca böyle bir karar verdim.İmkanım olsa kesinlikle satmam motoru çok memnunum.

    Tekrar söylüyorum satma sebebim motordan memnun olmamam değildir Aksine üzülerek satıyorum.2 sene kesin binerim diyerek yaptığım aksesuar masraflarıda cabası:( Umarım motorum tanıdık birine gider.

    not:Şunu da belirtmeliyim ki ilan koyduğumdan beri o kadar mesaj ve telefon aldım ki.Bir kez daha anladım ki çok doğru bir seçim yapmışım bu motoru alarak.
    Motoru çok beğendim hastası oldum diyebilirim. Param olsa dakka durmam alırdım şu motoru ama seneye kısmet olursa duke 200'ü alıcam. Hayırlı satışlar dilerim.
    Kötümser yanlız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı ve de gelecek treni görür
    GARAJ Müdavimi

  3. #163

    Üyelik
    17 Ekim 2011
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    KTM 200 Duke
    sert ve gereksiz bir ön fren sayesinde düştüm. sol peg ve vitesin bağlı olduğu alüminyum parça kırıldı. ayağım motorun altında kaldı. bot sayesinde ayağıma bir şey olmadı. tüm güvenlik ekipmanlarını giymiştim ve çizik bile almadım. bot giymeseydim bileğim kesin kırılmıştı. motorda da kırılan 2 alüminyum parça hariç çizik bile olmamasına daha çok şaşırdım. 25 dakikada spormotodan bir minibüs geldi, motoru aldı. tamirat dahil parçalar 155 tl tuttu. 70 tl de motoru taşıma ücreti.
    mustafaferah bunu beğendi.

  4. #164
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Arkadaşlar bugün motorumu satmış bulunuyorum.Motoruma çok iyi bakacağını düşündüğüm Erdal arkadaşıma hayırlı olmasını dilerim

    Shot at 2012-07-14

    Shot at 2012-07-14

    ---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

    [/COLOR]Reşit arkadaşımla buluşmamızda motorlarımızı test etmiştik.İşte NC 700 s ve Ktm Duke Reşit kardeşim biraz geç oldu kusura bakma ,elimdeki foto ve videolar bunlar.Sendekileride bekliyorum
    http://www.youtube.com/watch?v=fRmR7...1&feature=plcp
    http://www.youtube.com/watch?v=3WaSk...2&feature=plcp

    Shot at 2012-07-14

    Shot at 2012-07-14


    Shot at 2012-07-14


    Shot at 2012-07-14


    Shot at 2012-07-14
    Reşit ve mustafaferah bunu beğendiler.
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  5. #165
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı Anarchy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sert ve gereksiz bir ön fren sayesinde düştüm. sol peg ve vitesin bağlı olduğu alüminyum parça kırıldı. ayağım motorun altında kaldı. bot sayesinde ayağıma bir şey olmadı. tüm güvenlik ekipmanlarını giymiştim ve çizik bile almadım. bot giymeseydim bileğim kesin kırılmıştı. motorda da kırılan 2 alüminyum parça hariç çizik bile olmamasına daha çok şaşırdım. 25 dakikada spormotodan bir minibüs geldi, motoru aldı. tamirat dahil parçalar 155 tl tuttu. 70 tl de motoru taşıma ücreti.
    öncelikle geçmiş olsun, korumasız çıkanlar okusun, ayrıca korumasız kısa mesafe diye f650 ile yola çıkan şehir içinde taksiye çarpıp uçan bir abimiz de şu an hastanede, iki kol bir ayak kırık ... neyse frenlemeyi ani olarak mı yaptınız? ön ve arka eşit olarak mı sıkıyorsunuz yoksa sadece ön mü sıktınız? ben ileri sürüş eğitimi aldım, bize her koşulda frenlemenin ön arka eşit olarak sıkılarak yapılması gerektiği söylenip öğretilmişti, neyse geçen gün bende e6 da emniyet şeridi içinde araçlarla beraberdim, zaten o şeritte hız rekoru kırılıyordu, aniden emniyete girenler oldu, benim kaçacak yerim yok, eşit sıkarak frenledim, motor 8 çizdi, bıraktım frenleri, tekrar eşit sıktım, tekrar bıraktım ancak düzeldi ama ödüm de ... karıştı sizin de mi böyle oldu merak ettim, benim lastiklerde supermoto lastiği, sıcakta bunlar hep mi böyle, yoksa her lastik o sıcakta böyle mi tepki veriyor merak ediyorum ...
    mustafaferah bunu beğendi.
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  6. #166

    Üyelik
    17 Ekim 2011
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    KTM 200 Duke
    ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.

  7. #167
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Anarchy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.
    Orjinal lastikler nedir şuanda? Geçmiş olsun buarada
    #sürenadam

  8. #168

    Üyelik
    04 Haziran 2011
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Alıntı Anarchy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.

    Üstad büyük geçmiş olsun, korumalı olmana sevindim daha büyük bir hasar olmamış en azından, tamirat da baya ucuz tutmuş o da güzel, bugün ben de biraz fren çalıştım ani frende ön teker ciyakladı ve sağa doğru yatıyodu freni bırakınca toparladı kendini, lastiği değiştiren var mı? ya da lastik tavsiyesi olan?

  9. #169

    Üyelik
    17 Ekim 2011
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    KTM 200 Duke
    bugün değiştirmeye gittim. michellin pilot road 2 890tl, metzeller m5 980tl dediler ama servisteki elemanlar lastiklerin iyi olduğu, değiştirmeme gerek olmadığı konusunda ikna ettiler beni. iki satıcı da kendi lastiklerinin diğerinden iyi olduğunu iddia etti. üzerindeki orjinal lastikler nedir bilmiyorum. unuttum adını.

  10. #170

    Üyelik
    04 Haziran 2011
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Alıntı Anarchy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün değiştirmeye gittim. michellin pilot road 2 890tl, metzeller m5 980tl dediler ama servisteki elemanlar lastiklerin iyi olduğu, değiştirmeme gerek olmadığı konusunda ikna ettiler beni. iki satıcı da kendi lastiklerinin diğerinden iyi olduğunu iddia etti. üzerindeki orjinal lastikler nedir bilmiyorum. unuttum adını.
    üzerindeki lastikler bence hiç iyi değil çok sert ve hemen kaymaya başlıyor. Ata moto da bana pirelli diablo corsa önerdi, baya yumuşak hamurlu bi lastik fiyat da 800 civarıydı sanırım, hatta ata motoda tamir bekleyen bi duke125 var onun üzerinde de o lastikten vardı.

  11. #171

    Üyelik
    22 Kasım 2009
    Motosikleti
    KTM Duke 125
    MRF REVZ TYRE * hindistanın 1 numaralı lastik üreticisiymiş

    http://www.mrftyres.com/Products/Pro...st.aspx?pid=10

    aslında üstündeki lastikler fena değil. yağmurlu havada bile yol tutuşunu koruyor. fakat frenler çok güçlü. çok düşük hızlarda bile panik frende asılınca motor hemen durmak istiyor ve arkasıda önüde kayabiliyor. avantaj panik haliyle dezavantaja dönüşüyor.

  12. #172

    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Florya
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun ... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum ...

  13. #173
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı ReLoaD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun ... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum ...
    Hayırlı olsun... Çok isabetli karar vermişsiniz. Transalp harekete hazır halde 210 kg bir motor baya ağır, acemi için şehir içinde sıkışık trafikte büyük problem..Düşürmek yatırmak an meselesi

    Acemiyken yaşadığımız en büyük problem motorun ağırlığını kendisine taşıtamamak.. ben eğimli dönüşlerede cbr 125'i düşürüyordumki hafif olduğu için tutabildim

    Bide öğrenirken motora hakim olup keyif almak çok önemli... Daha sonraki özgüveniniz ve sürüşünüz buna bağlı daha iyi olucak. Alt yapısını düşük cc ile doldurmayanlarda genelde hep frenaj ve viraja giriş- çıkış sorunu gözlemliyorum..

    2000-3000 km tecrube ettikten sonra ağva virajlarında zevkli bir çalışma yapmanızı öneririm.... Tekrar hayırlı olsun
    mustafaferah bunu beğendi.

  14. #174
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Gule gule kullan Erdal kardesimGercekten biz de mutlu olduk senin ile tanistigimiza.690 la biz birbirimizi cok sevdik.Her halde kolay vazgecemeyecegiz birbirimizden:pIlk motor baskadir tadini cikart.Hele Duke 200 ayri bir dunya bence.Sayfa benden sonra resimsiz videosuz kalmasin senden bol bol resim video bekliyoruz

    Alıntı ReLoaD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun ... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum ...
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  15. #175
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Tayfun abi o gün ben sadece video çektim. Hiç resim çekmemişim Go pro çok yer kaplıyor. Onları atmak benim gibi üşengeç biri için zor. Ama en kısa zamanda diyorum. Resimler için de teşekkür ediyorum

  16. #176
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Rica ederim kardeşim ne demek Anlıyorum seni benim içinde zor oldu eklemek ama ben anlamam isterim bütün videoları Reşit

    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tayfun abi o gün ben sadece video çektim. Hiç resim çekmemişim Go pro çok yer kaplıyor. Onları atmak benim gibi üşengeç biri için zor. Ama en kısa zamanda diyorum. Resimler için de teşekkür ediyorum
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  17. #177

    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Florya
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Teşekkürler Tayfun, Resim ve Video eklemeye çalışacağım, senden de 690 videoları bekliyoruz ...[COLOR="Silver"]

    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gule gule kullan Erdal kardesimGercekten biz de mutlu olduk senin ile tanistigimiza.690 la biz birbirimizi cok sevdik.Her halde kolay vazgecemeyecegiz birbirimizden:pIlk motor baskadir tadini cikart.Hele Duke 200 ayri bir dunya bence.Sayfa benden sonra resimsiz videosuz kalmasin senden bol bol resim video bekliyoruz


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

    Teşekkür ederim,
    Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor ... inanılmaz gidiyor!

    Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...


    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun... Çok isabetli karar vermişsiniz. Transalp harekete hazır halde 210 kg bir motor baya ağır, acemi için şehir içinde sıkışık trafikte büyük problem..Düşürmek yatırmak an meselesi

    Acemiyken yaşadığımız en büyük problem motorun ağırlığını kendisine taşıtamamak.. ben eğimli dönüşlerede cbr 125'i düşürüyordumki hafif olduğu için tutabildim

    Bide öğrenirken motora hakim olup keyif almak çok önemli... Daha sonraki özgüveniniz ve sürüşünüz buna bağlı daha iyi olucak. Alt yapısını düşük cc ile doldurmayanlarda genelde hep frenaj ve viraja giriş- çıkış sorunu gözlemliyorum..

    2000-3000 km tecrube ettikten sonra ağva virajlarında zevkli bir çalışma yapmanızı öneririm.... Tekrar hayırlı olsun

  18. #178
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    ERdal 5000 devir ve üstü kalkış yaptığında ve 7000-9000 devir aralığında kullandığında aletin verdiği performansı inan bir çok büyük cc makinada alamayacağın keyfi alırsın.Duke 200 kesinlikle CC sine göre değerlendirilemeyecek bir motor bence.Trafikte,bozuk yolda ve virajlarda tozu dumana attıracağında cabası

    Ben daha iş güçten fırsat bulamadım ama kısmetse haftasonu biraz resim video çalışması yapacağım

    Susturucuyu çıkartıp kullanıyorsundur umarım
    Alıntı ReLoaD adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim,
    Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor ... inanılmaz gidiyor!

    Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------

    Teşekkürler Tayfun, resim video ekleyeceğim, senden de 690 videoları bekliyoruz ...



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

    Teşekkür ederim,
    Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor ... inanılmaz gidiyor!

    Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  19. #179

    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Florya
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Tayfun dediğin gibi 7000devirden sonra makinaya bişeyler oluyo :D, çıldırıyo, hafif olmanın avantajıda var... geçen susturucuyu çıkarıp dağ bayır gideyim biraz dedim, inanılmaz keyifliydi , resmi ekliyorum...

    http://instagram.com/p/NTPHvasVYA/?f...58147503597%7D

    Alıntı TAYFUNBORA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ERdal 5000 devir ve üstü kalkış yaptığında ve 7000-9000 devir aralığında kullandığında aletin verdiği performansı inan bir çok büyük cc makinada alamayacağın keyfi alırsın.Duke 200 kesinlikle CC sine göre değerlendirilemeyecek bir motor bence.Trafikte,bozuk yolda ve virajlarda tozu dumana attıracağında cabası

    Ben daha iş güçten fırsat bulamadım ama kısmetse haftasonu biraz resim video çalışması yapacağım

    Susturucuyu çıkartıp kullanıyorsundur umarım

  20. #180

    Üyelik
    17 Ekim 2011
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    KTM 200 Duke
    istanbul'dan datça'ya ktm 200 duke ile geldim. akhisardan itibaren kıçımda oluşan ağrı yüzünden sık sık mola vermek zorunda kaldım. selesinin sertliğine bir çözüm bulmam lazım. sanırım benim motorda speed limiter var. 139'a geldiğimde gaz kesti. devir saatine baktığımda biraz daha hızlanabilecek gibi görünüyordu ama aniden gazı kapadı. tehlikeli olabileceğini düşünüp tekrar denemedim. buradan da fethiye'ye doğru devam edecem. selesi hariç bir zorluk yaşamadım. şöyle bir sorun yaşıyorum; bu motor istanbul dışında infial yaratıyor. nerede park etsem, motorun başına 4-5 kişi toplanıyor. üzerine binenler, fotoğrafını çekenler vs. üzerinde 200 yazmasına rağmen 200lük olduğunu duyunca şaşırıyorlar. 200lük motorla bu seyahati yapabilmeme daha çok şaşırıyorlar. off-road'a da, kuma da girdim. rahatsız olması bir yana, saplanma, kayma falan yaşamadım. her yolda gidiyor.


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959109 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)