RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Aralık 2014, 00:57
#1801
Temiz bir rks bakabilirsin. 2013 10 bin kmye kadar pazarlıkla 2500-3000 arası alabilirsin. Kalan miktarla da ekipman ve sigorta işini halledersin. Unutma ekipman ve sigorta olmadan yola çıkamazsın.
Bunun dışında mondial mh 125 drift bakabilirsin. Ben rks bakıyordum, uygun fiyata bulamamıştım mondiale yönelmiştim. Son anda çok uygun fiyata bir rks buldum o yüzden aldım, yoksa kesinlikle mh 125 drift alacaktım. Mh drift tam başlangıç motoru, az yakar, sağlamdır, parçası bol ve ucuz. Ve mh drifti rksden daha ucuza alabilirsin, kalanla da başka bir ihtiyacını giderirsin.
Ekipman bütçeni belirle, sigortayı 300 tl olarak düşün, bunları bütçenden çık ve o kalan miktara göre motor bak.
Benim de 4 bine yakın masrafım oldu sanırım. Bak yazayım,
2400 tl motor,
200 tl lastikler,
150 lira bakım-düzeltmeler,
200 tl çanta-çanta demiri,
350 tl sigorta,
800 tl ekipman,
Etti sana 4000 zaten
Reklamlar
-
15 Aralık 2014, 02:42
#1802
Arkadaşlar motosiklet petrolde yıkanırken dikkat etmemiz gerekan bişey varmı? özellikle su kaçmaması gereken yerler felan. Bi de her yıkamadan sonra zinciri yağlamak gerekir mi?
-
18 Aralık 2014, 16:14
#1803
ReKaSe 150 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motosiklet petrolde yıkanırken dikkat etmemiz gerekan bişey varmı? özellikle su kaçmaması gereken yerler felan. Bi de her yıkamadan sonra zinciri yağlamak gerekir mi?
tabi ki zinciri yaglamak gerekir yıkarkende cok yakından yıkatma uzaktan yıkasınlar
-
20 Aralık 2014, 16:26
#1804
Arkadaşlar motoru aldığımda aynaları farklıydı ve çelik yapıştırıcısıyla yapıştırılmıştı. Bunun soldaki kırıldı ve düştü, ben de orijinal aynalarından aldım.
Orijinal aynalar yuvaya giriyor ancak tutmuyor, olduğu gibi geri çıkıyor.
Yani aynanın takıldığı vida yuvası yalama olmuş. Soldaki böyle, büyük ihtimal sağ ayna yuvası da öyledir. Biraz inceledim, yuvaların değişimi için debriyaj kolunun komple ve sağ kolun fren hidroliği deposuyla birlikte değişmesi gerekiyor. Bunun maliyeti de 100 lira. Bu işi değişimsiz, sağlam bir şekilde nasıl hallederim? Bir yuva için komple seti değiştirmek istemiyorum.
-
20 Aralık 2014, 17:29
#1805
melihbesikci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motoru aldığımda aynaları farklıydı ve çelik yapıştırıcısıyla yapıştırılmıştı. Bunun soldaki kırıldı ve düştü, ben de orijinal aynalarından aldım.
Orijinal aynalar yuvaya giriyor ancak tutmuyor, olduğu gibi geri çıkıyor.
Yani aynanın takıldığı vida yuvası yalama olmuş. Soldaki böyle, büyük ihtimal sağ ayna yuvası da öyledir. Biraz inceledim, yuvaların değişimi için debriyaj kolunun komple ve sağ kolun fren hidroliği deposuyla birlikte değişmesi gerekiyor. Bunun maliyeti de 100 lira. Bu işi değişimsiz, sağlam bir şekilde nasıl hallederim? Bir yuva için komple seti değiştirmek istemiyorum.
Bence sanayide bu tarz tamir islemleri yapan bir yere gostermelisin. Illa motosiklet ustasi olmasina gerek yok, torna tesviye isi yapanlar olabilir, yeni dis acarlar, veya baska bir yontem ile sabitlerler.
-
20 Aralık 2014, 18:52
#1806
Evet arkadaşlar çok üzücü bir gelişme var ..
Motorun eksozundan, gaz verdikçe çatalı tabağa sürtermişçesine garip bir ses geliyordu. Ben eksoz koruması titriyordur diye pek üstüne gitmedim. Gün geçtikçe bu ses artmaya başladı. Bugün aldım takımları şu sesi halledeyim diye çöktüm motosiklete. Eksoz korumasını çıkardım ve çalıştırdım, ses gelmeye devam etti. Merakla eksoz susturucusunu da çıkardım, tekrar çalıştırdım ve yine aynı ses. Moralim alt üst şekilde servise gittim, eksoz çatlamış dediler. Motor henüz 4 aylık ve 3400 km de. Fabrikadan garanti kapsamında sipariş vereceklerini söyledi direkt usta. Bekliyoruz sonuç ne olur.
Haberdar edeceğim. Bu arada motorumla ilgili gelişmeleri videoma ekliyorum :
-
21 Aralık 2014, 13:48
#1807
mrb öncelik ben bu motoru aralıksız 24.000 km kulladım motorun bazı servisleri tam o.ç sırf bu yüzden 200 km uzaktaki bi sevise gidiyorum .. motor elektronik olarak çok parçaya sahip genelde elektroniğinden arıza veriyo ve bu arızaların bazılarını sadece motordan anlayan elektronik mühendisleri çözebildi benim başıma elektronik arızası 20 den fazla kez geldi sadece bitanesini servis halledebildi.. Allahtan elektronik öğrencisiyim bu yüzden yolda kalmadım evet motor yağ konusunda uyuz bi motor yağı az yakıyo ama çok fena kirletiyo hemde acayip kirletiyo titreşim ilk 14.000 kmde yok denecek kadar azdı fakat bu sevvis şuna bi ayar çekeyim dedi tam 2 gün boyunca bi usta sırf benim motorla ilgilendi motoru teslim aldığımda berbattı salak salak sesler çıkarmaya başladı hızı acayip düştü 90 km lere zor gelir oldu ki tam 120 yapan motordu oysaki (bayır aşağı) bu motor sağlamlığına bişi diyemem henüz sağlamlığıyla bi sorun yaşamadım(motor um 4 tane ağır trafik kazası geçirmiştir) buna rağman sadece direksiyon ibre ayna ayaklıkları hasar gördü onlarıda değiştirdim sadece bi kazada servis bana 1.200 tl kitledi yedek parçası çok pahalı özellikle dijital ibreleri bana 800 küsür liraya mal oldu neyse öyle böyle geçti motoru abime verdimn 24.000 kmde 11.000 de o kullandı motoru bana geri getirdi ama o 11.000 km içinde epey bi macera yaşamış belli en az 15 tane kaza yaptığını söledi abim . motor hağla ayakta şu an için 39.000 kmde 2013 model alt sakal fln kalmadı plastiklerinin kalitesi orta seviyede kumandalar normal(çin malı işte ) lastikleri drifte göre bi tık daha iyi ama ıslak havada ölümcül kayıyo yer az bişi ıslaksa bile orjinala lastikleri ile sürmenizi asla tavsiye etmem direk yere yapıştırıyo . beyaz rengi çok var piyasada ama en çabuk eskiyenide o bende siyah var daha pas fln yok eskime yok normal işte . yakıt tüketimi nasıl sürerseniz sürün hep aynı 16...17 tl yakıyo 100 kmde hararet fln yapmadı şimdiye kadar çok fazla yola çıktım o motorla 3.100 tl ye almıştım ben ama şimdi 4.500 fln tam net bilmiyorum şimdi motorumu kışladım salonda uyuyo he bu arda sakın aküyü bitirmeyin çok pişman olursunuz sıksık elektronik arıza verdiğinde derhal bildiğiniz çok iyi bir elejktronik ten anlayan birine götürün siz kurçalamayın dahada kötü oluyo sonra bidaha geri döndüremiye bilirsiniz ön fren 5 kere değişti mağlum çok yol yaptık sizi durdurmaya yeteçek bi fren var arka fren berbat ona hiç dokunmayı tercih etmiyorum çok fazla yatırırsanız o şekilde tutmak kaydıyla virajı dönmenize izin veriyo ama en ufak bi hatada(parmağınızı fren koluna koymak yada kafanızı kıbırdatmak) bunları yaparsanız direk yere düşersiniz ve düştükten sonra farkınna varıyosunuz düştüğünüzün yağni olaylar çok hızlı gelişiyo benim başıma çok geldi şimdi bundan sonra alıp almamak size kalmış motor tamamiyle böyledir bayi size çok yalan atacaktır ama dinlemeyin sonuçta elindekini satmaya çalışıyo. benim 5. motorum du bu bidaha rks alırmıyım bilmiyorum ama satmakta istemiyorum şimdi ktm exc125 için para biriktiriyorum onu alıcam kısmetse şimdilik bu kadar
-
21 Aralık 2014, 20:33
#1808
Değerli arkadaşım,
Anlattıkların iyi hoş, ama 39.000 km ye gelmişsin. Motorla beraber başından bayağı kazalar geçmiş. Şükür ki motor da sen de hayattasın ve birlikteliğe devam ediyorsunuz. Anladığım kadarıyla motor bu kadar düşmeye kalkmaya rağmen size hizmet etmeye devam ediyor. Ben 9.000 kmdir bu motoru kullanıyorum. Şükürler olsun hala bir sıkıntım yok.ileride ne olur bilemiyorum.Ama şunu da ifade edeyim, Rks gerçekten çok iyi bir motor. Servislerin yetersizliği,bilgisizliği, parçalarının elde edilebilirliği ve fiyatlarının pahalı olması konusunda size katılıyorum.Kazasız sürüşler dilerim.
-
30 Aralık 2014, 04:01
#1809
arkadaşlar stop sorunum devam ediyor. artık marşı 2. 3. defada almaya başladı. rölantiyle alakası yok gibi, servis yaptım dedi ancak devam ediyor. ne yapmam lazım durduk yere devir düşüp stop ediyor ısınıncaya (20 dk) kadar. başka ustaya göstersem anlar mı acaba. trafikte büyük sıkıntı yaratıyor. lütfen bilgisi olan arkadaşlar aydınlatsın.teşekkürler.
-
31 Aralık 2014, 04:50
#1810
Merhabalar. Üniversite nedeniyle Edirne' de ikamet ediyorum. Ekim ayında ikinci el 2014 model bir Rks sahibi oldum. 5bin kilometeyi devirdim. Şu zamana kadar bir sıkıntım olmadı, beklediğimden çok çok daha iyi çıktı açıkçası. Edirne soğuğuna rağmen jikle açmak daha nasip olmadı. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
02 Ocak 2015, 17:48
#1811
-
02 Ocak 2015, 18:35
#1812
Gecenlerde test etme şansım oldu bu modeli bana kalırsa ybr 125den daha kaliteli ya maaşallah
-
03 Ocak 2015, 19:43
#1813
Bu motor fiyatının hakkını veren. İyi bir kullanıcıysanız, sizi çok yıllar üzmeden götürecek bir motor. Uzun yolda rahatlıkla 90-100 km hızla şişmeden, bayılmadan giden bir motor.
-
07 Ocak 2015, 19:01
#1814
Garantiden çatlamış olan eksozumu değiştirdiler. Kuruş para almadılar sağolsunlar.
( Gökova Motor Marmaris )
q
Arkadaşlar motorum jikle açsam dahi soğuk havada 5-6 marş yiyerek anca çalışıyor. Sizce bir problem var mı ? ( 0 derece )
-
09 Ocak 2015, 02:11
#1815
yeni rks 150 aldım. burdaki yorumlar çok yardımcı oldu teşekkürler öncelikle. şimdi bi sorum var. plaka muhtemelen salı veya çarşamba çıkcak. bende teslim aldım motoru daha önce vitesli motor kullanmadığım için alıştırma yapayım ufak ufak diye. böyle plkasız ruhsatsız polis yakalarsa neolur? bi bilginz var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
kısabi süre kullandım bisürü aksaklıkla karşılaştım umarım ciddi sorunları yoktur. uzun far yanmıyor zincirden sürtme sesi geliyor yağ damlatıyor ve gazı biraz verince kesik kesik çıkyor sesi. çok tedirginim şuan doğrumu yaptım bu motoru almakla. izmirde gösterebilceğim servis varmı acaba netten baktım bulamadım
-
09 Ocak 2015, 09:07
#1816
r.u.ç35 adlı üyeden alıntı
yeni rks 150 aldım. burdaki yorumlar çok yardımcı oldu teşekkürler öncelikle. şimdi bi sorum var. plaka muhtemelen salı veya çarşamba çıkcak. bende teslim aldım motoru daha önce vitesli motor kullanmadığım için alıştırma yapayım ufak ufak diye. böyle plkasız ruhsatsız polis yakalarsa neolur? bi bilginz var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
kısabi süre kullandım bisürü aksaklıkla karşılaştım umarım ciddi sorunları yoktur. uzun far yanmıyor zincirden sürtme sesi geliyor yağ damlatıyor ve gazı biraz verince kesik kesik çıkyor sesi. çok tedirginim şuan doğrumu yaptım bu motoru almakla. izmirde gösterebilceğim servis varmı acaba netten baktım bulamadım
Merhaba oncelikle bence plakasiz kulanma, basina dert alirsin. Birincisi polis motoru kilitler, ikincisi sigortasiz oldugundan bircok sikinti yasayabilirsin, vs...
Diger yandan RKS servisi degilde Kuba servisi bakarsan isini gorur, zira ayni servis agi.
-
09 Ocak 2015, 16:17
#1817
-
12 Ocak 2015, 17:49
#1818
Zinciri yeni yağlamışlar yağ damlatabilir. Sürtmesinin sebebi zincirinin gerilmemesi.
Aldığın şerefsizlere git ( afedersin ); zincirini gerdir şasiye değmeyecek şekilde, rölanti ve jikle ayarını yaptır, uzun far lambanı da takmamışlar büyük ihtimalle. taksınlar.
aynı şeyleri bende yaşadım oradan biliyorum. servisin işgüzarlığı.
-
21 Ocak 2015, 14:53
#1819
Rks Titanic 150 mi Bajaj Discover 125 ST mi arkadaşlar görüşleriniz nedir
-
25 Ocak 2015, 00:10
#1820
sitesinde şu an 12,2 hp yazıyor acaba bi yanlışlık mı var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler