Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #321
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    lastikler tubeless mi?yoksa şambrellimi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    bende ilk defa motor sahibi bir acemi olarak izlenimlerimi yazmak isterim.

    motor sonderece yakışıklı.
    egzoz sesi güzel
    vitesler yağ gibi ve boşa geçme sorunu yok.
    koltuğu son derece rahat.
    kullanımı kolay.
    frenleri güzel
    motor gücü yeterli
    aynalar falan titremiyor
    gösterge okunaklı ve şık. saat var, tripmetre var, vites göstergesi var (istersen hızını ve gidilen mesafeyi mil ve km olarakta göstermesini seçebiliyorsun)
    bütün yazıları sticker (çıkartmak isteyen olursa diye yazdım)

    tek karşılaşabileceğiniz sorun montajdan kaynaklı sorunlar olabilir. o da servislerin iş bilmezliğinden kaynaklı.
    benim km göstergesi çalışmıyordu. iyi bir ustaya gittim hemen hallediverdi. iyi takamamışlar kabloyu. artı rolantiyi en yükseğe ayarlamışlar motor bağırıp duruyordu boşta. onuda halletmesi 3 saniye. rölanti vidasını gevşettik oldu.
    vites pedalını makanizmaya bağlayan iki tarafı vidalı bir çubuk var. onu güzel takmıyorlar. somunlarını hiç sıkmamışlar. dokunmumla elime gelmesi bir oldu. ben kendim sıkıverdim. (birisi daha yaşamıştı aynı sorunu. okuyunca hemen kontrol ettim de fark ettim. sizde kontrol edin)
    arada trafik ışıklarında vites boşta dururken 1. vitese falan geçmezse motoru 3-5 santim oynatın geçiverir.

    lastikler iç lastikli. Tubeless olsa daha iyi olurdu ve yüzde yüz naylon. Tubeless lastik jantlara uyuyorsa lastiği değiştirmek iyi olur.

    motor kısmıyla ilgili sonuçlar zamanla ortaya çıkacaktır. bakalım hep beraber göreceğiz.
    ayrıca motor yok macar malı yok bmv fabrikasında üretiliyor falan laflarına inanmayın. motorun TİP uygunluk belgesinde üretici adı ve adresi açıkça yazıyor. şimdi ismini hatırlamadığım çinli bir motor firması.
    çinli minli ben bu motoru sevdim ve aldım Allah kaza bela kimseye vermesin. motorunuza bakın. sağını solunu yağını falan kontrol edin. herkeze hayırlı sürüşler..
    faceofredd bunu beğendi.

  3. #323
    faceofredd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    RKS 150 TİTANİC
    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende ilk defa motor sahibi bir acemi olarak izlenimlerimi yazmak isterim.

    motor sonderece yakışıklı.
    egzoz sesi güzel
    vitesler yağ gibi ve boşa geçme sorunu yok.
    koltuğu son derece rahat.
    kullanımı kolay.
    frenleri güzel
    motor gücü yeterli
    aynalar falan titremiyor
    gösterge okunaklı ve şık. saat var, tripmetre var, vites göstergesi var (istersen hızını ve gidilen mesafeyi mil ve km olarakta göstermesini seçebiliyorsun)
    bütün yazıları sticker (çıkartmak isteyen olursa diye yazdım)

    tek karşılaşabileceğiniz sorun montajdan kaynaklı sorunlar olabilir. o da servislerin iş bilmezliğinden kaynaklı.
    benim km göstergesi çalışmıyordu. iyi bir ustaya gittim hemen hallediverdi. iyi takamamışlar kabloyu. artı rolantiyi en yükseğe ayarlamışlar motor bağırıp duruyordu boşta. onuda halletmesi 3 saniye. rölanti vidasını gevşettik oldu.
    vites pedalını makanizmaya bağlayan iki tarafı vidalı bir çubuk var. onu güzel takmıyorlar. somunlarını hiç sıkmamışlar. dokunmumla elime gelmesi bir oldu. ben kendim sıkıverdim. (birisi daha yaşamıştı aynı sorunu. okuyunca hemen kontrol ettim de fark ettim. sizde kontrol edin)
    arada trafik ışıklarında vites boşta dururken 1. vitese falan geçmezse motoru 3-5 santim oynatın geçiverir.

    lastikler iç lastikli. Tubeless olsa daha iyi olurdu ve yüzde yüz naylon. Tubeless lastik jantlara uyuyorsa lastiği değiştirmek iyi olur.

    motor kısmıyla ilgili sonuçlar zamanla ortaya çıkacaktır. bakalım hep beraber göreceğiz.
    ayrıca motor yok macar malı yok bmv fabrikasında üretiliyor falan laflarına inanmayın. motorun TİP uygunluk belgesinde üretici adı ve adresi açıkça yazıyor. şimdi ismini hatırlamadığım çinli bir motor firması.
    çinli minli ben bu motoru sevdim ve aldım Allah kaza bela kimseye vermesin. motorunuza bakın. sağını solunu yağını falan kontrol edin. herkeze hayırlı sürüşler..
    Yazıların tamamına katılmakla beraber vites arasındaki ufak çubuk bende olmuştu herkese tavsiyem makinayı aldıkları gibi bildikleri bir ustaya götürüp sağına soluna bahsedilen yerlerine baktırmaları çünkü yetkili servis konusu sıkıntılı dünyadan bi haber ve ilgisiz para tuzakları ..
    ADVENTURES LİVES FOREVER ...

  4. #324

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    dün motosikleti boğdum. bitürlü çalıştıramadım Ee tabi acemilikte var boğuldu gitti. şimdi ilk defa motor sahibi birisi olarak ve motor ile tamirat işleri hiç yapmamış biri olarak bugün motoru çalıştırmayı başardım. ben yaptıysam herkes yapar mantığıyla deneyimi mi benim gibi tecrübesiz arkadaşlar ile paylaşmak istiyorum.

    öncelikle internetten arattırdım baktım nasıl çözülüyormuş bu sorun diye. sonra uyguladıkları mı aynen yazıyorum.
    (bizim motorda ayak marşı yok malum)
    -önce yakıt musluğunu kapalı konuma getirip, karbüratör tahliye hortumunun ucuna bi pet şişe tuttum. tahliye vanasını açtım ve karbüratördeki benzini boşalttım.
    -sonra motorun sele altındaki alet çantasından buji anahtarı ile bujiyi söktüm. baktım ucu ıslak. güzelce kuruladım ardından bi keç saniye ucuna çakmak tuttum.
    -akabinde buji çıkık vaziyette iken ve kontak kapalı iken motoru 1.vitese takıp bir kaç kere vurdurdum. (buji yuvasından benzin çabucak buharlaşsın diye)
    -sonra bujiyi taktım ve kablosunu taktım. benzin musluğunu açtım.
    - rölantı vidasını bıraz sıktım ve rölantisini yükseğe getirdim. kontağı açtım, gazı tam çevirdim ve bir kaç kere marşa bastım. marş aralarında gazı hiç bırakmıyoruz. hep tam çevrik duracak. motor kısa süreler çalıştı ve tekrar durdu. bu arada göstergem kapanıp açılmaya başladı. anladım ki akü bitiyor. (dünden beri pek çok kere marş basmıştım.)
    -bende kontak açık vaziyette 1. vitese taktım motorun üstünde ayaklarımla ittirerek vurdurdum. ilk denemede kısa süre pırpırladı ikinci denemede çalıştı. çalıştığı anda debriyajı sıkıp, akabinde stop etmesine fırsat vermeden hafif gaz verdim. bir müddet 4000-5000 devirde çalıştırdım. gazı bıraktım baktım rölanti 3000 devirde tutuyor motoru.
    -akabinde mahalle biraz dolaştım. malum akü dolsun biraz diye. sonra eve gelip 5 dakika daha olduğu yerde çalıştırdım. rölantisini kıstım biraz çalışırken ve kapatıp evime çıktım.

    işte durum böyle. bilmeyen arkadaşlara da bir tecrübe olur inşallah.. herkese iyi günler kazasız sürüşler.
    faceofredd ve Salih_T bunu beğendiler.

  5. #325
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün motosikleti boğdum. bitürlü çalıştıramadım Ee tabi acemilikte var boğuldu gitti. şimdi ilk defa motor sahibi birisi olarak ve motor ile tamirat işleri hiç yapmamış biri olarak bugün motoru çalıştırmayı başardım. ben yaptıysam herkes yapar mantığıyla deneyimi mi benim gibi tecrübesiz arkadaşlar ile paylaşmak istiyorum.

    öncelikle internetten arattırdım baktım nasıl çözülüyormuş bu sorun diye. sonra uyguladıkları mı aynen yazıyorum.
    (bizim motorda ayak marşı yok malum)
    -önce yakıt musluğunu kapalı konuma getirip, karbüratör tahliye hortumunun ucuna bi pet şişe tuttum. tahliye vanasını açtım ve karbüratördeki benzini boşalttım.
    -sonra motorun sele altındaki alet çantasından buji anahtarı ile bujiyi söktüm. baktım ucu ıslak. güzelce kuruladım ardından bi keç saniye ucuna çakmak tuttum.
    -akabinde buji çıkık vaziyette iken ve kontak kapalı iken motoru 1.vitese takıp bir kaç kere vurdurdum. (buji yuvasından benzin çabucak buharlaşsın diye)
    -sonra bujiyi taktım ve kablosunu taktım. benzin musluğunu açtım.
    - rölantı vidasını bıraz sıktım ve rölantisini yükseğe getirdim. kontağı açtım, gazı tam çevirdim ve bir kaç kere marşa bastım. marş aralarında gazı hiç bırakmıyoruz. hep tam çevrik duracak. motor kısa süreler çalıştı ve tekrar durdu. bu arada göstergem kapanıp açılmaya başladı. anladım ki akü bitiyor. (dünden beri pek çok kere marş basmıştım.)
    -bende kontak açık vaziyette 1. vitese taktım motorun üstünde ayaklarımla ittirerek vurdurdum. ilk denemede kısa süre pırpırladı ikinci denemede çalıştı. çalıştığı anda debriyajı sıkıp, akabinde stop etmesine fırsat vermeden hafif gaz verdim. bir müddet 4000-5000 devirde çalıştırdım. gazı bıraktım baktım rölanti 3000 devirde tutuyor motoru.
    -akabinde mahalle biraz dolaştım. malum akü dolsun biraz diye. sonra eve gelip 5 dakika daha olduğu yerde çalıştırdım. rölantisini kıstım biraz çalışırken ve kapatıp evime çıktım.

    işte durum böyle. bilmeyen arkadaşlara da bir tecrübe olur inşallah.. herkese iyi günler kazasız sürüşler.
    Nasıl boğdun yav ben 1. yada 2. marşta çalıştırıyorum her gün böyle :D

  6. #326
    faceofredd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    RKS 150 TİTANİC
    http://www.cccme.org.cn/shop/cccme2550/index.aspx bizim makinaların üreticisi bu firma arkdaşlar ama her ülke için ayrı firmalar almış italyada benelli doğu avrupada keeway türkiyede kuba motor gibi...
    ADVENTURES LİVES FOREVER ...

  7. #327

    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    KARAMAN
    Motosikleti
    RKS 150 TITANIC-2013
    SELAM HERKEZE SONUNDA MOTORUMA KAVUŞTUM (2013-BEYAZ)... BUGÜN ÖĞLEN ELİME ULAŞTI ... HENÜZ PLAKA TAKMADIĞIM İÇİN SADECE 10 DK LIK BİR TEST SÜRÜŞÜ YAPTIM... FİYATINI PAHALI BULAN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM BENCE NE FAZLA NE EKSİK ... PAHASINA GÖRE FAZLASI BİLE VAR ...

    SAYGILAR

    KASKINIZI İHMAL ETMEYİN

    (GEÇEN HAFTA BİR KİŞİYİ DAHA KAYBETTİK *****KASKI OLMASINA VE KASKIN KALİTE OLMASINA RAĞMEN "KAZANIN ŞİDDETİYLE BEYİN HASARI SONUCU" **************)
    makseli bunu beğendi.

  8. #328
    felekman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2013
    Motosikleti
    xenter,cbf150
    ben almayı düşünüyorum. arkadaşlar birazcık destekleyin de felekman kardeşiniz de rks grubuna katılsın. bu arada bayiide siyah ve kırmızı vardı. siyahın resmini çektim. umarım beğenirsiniz. motoru ben çok beğeniyorum alırsam beyaz yada kırmızı alırım... sadece titanic 200 le titanic 150 arasında kararsız kaldım. kesin rks alacağım. lütfen karar vermeme yardımcı olun, uzun yola çıkmıyorum. anadolu yakası şehir içi kullanıyorum genelde. memurum gezme amaçlı alacağım. belki bi kaç kere şile izmit yalova adapazarı sapanca vs yapabilirim. cevaplarınızı bekliyorum. istanbul anadolu yakasındayım.

    http://imgur.com/WNbjDul

    bi tane 3000 km de 2. el titanic 150 buldum. beyaz renk henüz satıcıyla konuşmadım. plakalı ruhsatlı 3000 tl demiş.


  9. #329

    Üyelik
    15 Temmuz 2011
    Bu motor hakkında kendi görüşüm olarak şunları söyleyeceğim; Birbuçuk ay önce 7 yıllık mondialimi satıp bu motordan almaya karar verdim.Epey sürüncemeli bir süreç sonunda, belki 4-5 defa 2-3 gün sonra geliyor,hafta sonu elinde gibi söz vermelerle alt tarafı beyaz renkli bi motor 1 ayda zor geldi. Satıcı bayi tarafından iyi niyetim sanırım zayıflık olarak algılandı ve motor ellerine geldiği halde bana getirmekte nazlandılar.En sonunda gidip kendim alıp gelmek zorunda kaldım.Bir hafta sonra fatura geldi. Halen garanti belgesi ve kitapçığını beklemekteyim.Akşam karanlığında aldığım için ve zaten tek beyaz o olduğu için iyi inceleyememiştim. Aldıktan sonra sabah olup incelediğimde bi taraftan malzeme kalitesine hayran olmama rağmen, bu kalitede bi motora yakışmayan bi dünya işçilik kusurları ve sıyrıklarla dolu olduğunu farkettim.Bazı vidalarda bile tornavida sıyrıkları mevcuttu.Bu kalitede bir motorda bırakın sıyrığı, anahtar değmemiş bir görüntü olması lazım. El izi bile olmaması lazım.Epeyce moralim bozuldu. Kilometre kablosu bir yerlere sıkışıp sıyrılmış ve üzerine izole bant sarmışlar. Eksozda ve motorda bir sürü sürtme ve çizikler vardı. Kumanda düğmelerinde sıyrık ve direksiyonda boya kopmuş bir yer vardı.Neyse bunları sineye çekip iyi niyetime devam ettim.Yedek parça fiyatlarını merak edip araştırdım.Fakat ne göreyim bu sadece servislerin insiyatifindeymiş. Adam ister verir ister illa bana gelicek ben takıcam diyebilir.Balıkesir servisini arayıp sıyrık km. kablosunun fiyatını ve malzeme fiyatlarını sormak istediğimde (hemde cebimden alma düşüncesiyle) nedense bu servisin pek hoşuna gitmedi ve beni kibarca başından savdı. Kimden aldıysan o arkadaş sana parça bulsun.Şimdi ustanın işi var bakamaz gibi şeyler söyledi. Bu şimdi paranla rezil olmak değilmidir. Üretici firma kendisine sosyalizmi çağırıştıran bir isim koymuş ama uygulama ve muamele vahşi kapitalizmdende beter çıktı.Tekrar söylüyorum, motorun parça kalitesi güzel fakat hizmet ve muamele arızalı.Ya ben yanlış kişilerle karşılaştım yada hepsi böyleyse alan arkadaşlar, arızalanmasın diye dua etsinler. Mondialime istediğim parçayı internetten ve servislerden alabiliyordum.Bakalım bunda daha nelerle karşılaşıcaz. Şu an neden aldım bu motoru diye malesef pişmanlık ve kendimi sorgulama içindeyim.

  10. #330
    Uway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara-Samsun
    Motosikleti
    Rks Titanic 150-SYM Wolf 250-Hyosung RT125
    Alıntı user99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor hakkında kendi görüşüm olarak şunları söyleyeceğim; Birbuçuk ay önce 7 yıllık mondialimi satıp bu motordan almaya karar verdim.Epey sürüncemeli bir süreç sonunda, belki 4-5 defa 2-3 gün sonra geliyor,hafta sonu elinde gibi söz vermelerle alt tarafı beyaz renkli bi motor 1 ayda zor geldi. Satıcı bayi tarafından iyi niyetim sanırım zayıflık olarak algılandı ve motor ellerine geldiği halde bana getirmekte nazlandılar.En sonunda gidip kendim alıp gelmek zorunda kaldım.Bir hafta sonra fatura geldi. Halen garanti belgesi ve kitapçığını beklemekteyim.Akşam karanlığında aldığım için ve zaten tek beyaz o olduğu için iyi inceleyememiştim. Aldıktan sonra sabah olup incelediğimde bi taraftan malzeme kalitesine hayran olmama rağmen, bu kalitede bi motora yakışmayan bi dünya işçilik kusurları ve sıyrıklarla dolu olduğunu farkettim.Bazı vidalarda bile tornavida sıyrıkları mevcuttu.Bu kalitede bir motorda bırakın sıyrığı, anahtar değmemiş bir görüntü olması lazım. El izi bile olmaması lazım.Epeyce moralim bozuldu. Kilometre kablosu bir yerlere sıkışıp sıyrılmış ve üzerine izole bant sarmışlar. Eksozda ve motorda bir sürü sürtme ve çizikler vardı. Kumanda düğmelerinde sıyrık ve direksiyonda boya kopmuş bir yer vardı.Neyse bunları sineye çekip iyi niyetime devam ettim.Yedek parça fiyatlarını merak edip araştırdım.Fakat ne göreyim bu sadece servislerin insiyatifindeymiş. Adam ister verir ister illa bana gelicek ben takıcam diyebilir.Balıkesir servisini arayıp sıyrık km. kablosunun fiyatını ve malzeme fiyatlarını sormak istediğimde (hemde cebimden alma düşüncesiyle) nedense bu servisin pek hoşuna gitmedi ve beni kibarca başından savdı. Kimden aldıysan o arkadaş sana parça bulsun.Şimdi ustanın işi var bakamaz gibi şeyler söyledi. Bu şimdi paranla rezil olmak değilmidir. Üretici firma kendisine sosyalizmi çağırıştıran bir isim koymuş ama uygulama ve muamele vahşi kapitalizmdende beter çıktı.Tekrar söylüyorum, motorun parça kalitesi güzel fakat hizmet ve muamele arızalı.Ya ben yanlış kişilerle karşılaştım yada hepsi böyleyse alan arkadaşlar, arızalanmasın diye dua etsinler. Mondialime istediğim parçayı internetten ve servislerden alabiliyordum.Bakalım bunda daha nelerle karşılaşıcaz. Şu an neden aldım bu motoru diye malesef pişmanlık ve kendimi sorgulama içindeyim.
    Lütfen şehir ve bayi ismini söylermisiniz.

  11. #331

    Üyelik
    11 Nisan 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    Triumph Street Triple 675
    Arkadaşlar merhaba daha motorumu yeni saatım. Gercek anlamda cook rahat ve cok hoş bir motor. size kısaca iyi ve kötü yönlerini sayacağım. İYİ YÖNLERİ : Atik,rahat sele,rahat sürüş,vites geçişleri,aydınlatma,YAKIT KÖTÜ YÖNLERİ: vibrasyon( 5.500 devir ustu) lastikler , kaygan zemınde frenler cabuk kitlenmeye mahküm. Daha fazla sorunuz varsa hertürlü yardımcı olabılırım

  12. #332
    ugur377 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2012
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    @Kastamonu Kalesi



    Kastamonu'ya tepeden bakmak istedi bizim yakışıklı

  13. #333

    Üyelik
    15 Temmuz 2011
    Bunu baştaki samimiyet görüntüsünden sonra sonraki sorun ve sorunlarla ilgili gelin ilgilenelim yardımcı olalım demedikleri için istemeden mecbur kaldığım için söylüyorum. Onlara göre motorun geç gelmesi üretici kaynaklı. Hadi ona bişey demedim. Fakat en azından sıfır motorda sıyrılmış ve bantlı bir km kablosu olmamalıydı ve üretimden kaynaklı olduğu belli olan şasi, eksoz çizikleri vs. olmamalıydı. Size tavsiyem seçme şansınız olacak şekilde alın ve işi gücü çok olan, mal sirkülasyonu yoğun ve ilgi alaka zayıf görünen yerden almayın. Ben güvendim aldım, sanki en kötü toplanmış motoru bana vermişler gibi oldu. Arada samimi bir abimiz olduğu için sesimi çıkarmadım ama yerimde başkası olsaydı böyle davranmazdı. Bazı ufak tefek görüntü kusurlarını kendi teknik becerim ile gidermeye çalışıyorum. Yer Balıkesir Gönen ve firma oranın en çok motor satan işi çok yoğun bi firması.Fakat edep ve adabım gereği isim vermiyorum. Yer küçük yer zaten, gerisine siz dikkat edersiniz.Özellikle beyaz eşya ve mobilya vs. satan esnafta hep bu sıkıntı var malesef. Satana kadar kardeşim, bi sorun olduğunda öff işim gücüm var ya!! tripleri tavırları.Kazasız sürüşler ve sorunsuz alışverişler.

  14. #334
    faceofredd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    RKS 150 TİTANİC
    aynı durum bende de oldu anladımki servisi yok bende diğer servislere danıştım ve şu an motorumdan memnunum sınıfındaki bir çok modelden bence üstün sadece total hızda biraz az oda 115 son hızı bence normal belki arka dişli değişimi ile çözülebilir bence bu fiyata çok bile bir makina..ayrıca bendede siyahı var burda atmıştım diğer sayfaları var..
    ADVENTURES LİVES FOREVER ...

  15. #335
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Sınavlar bitince uğraşayım dedim ama beceremedim pek

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    makseli, ugur377 ve Akoklusoy bunu beğendiler.

  16. #336

    Üyelik
    14 Nisan 2013
    Arkadaşlar bn bu motoru hafta içi alcam ama aklıma takılan bişeyler var bazı rks ler kırmızı siyah bazıları ise beyaz bi rks yazıyor deponun üstünde.ikisinin arasındada farklar var

  17. #337
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Beyaz el yazısı şeklinde olan 2012 modellerde var kırmızı olan 2013 modellerde

  18. #338

    Üyelik
    14 Nisan 2013
    Valla çok saol adam bana 2013 die 2012 yi kakalıyodu kesin dediğin gibi demi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

    Bide önerirmisin nasıl motor bn kanuni siparişi vermeye gittim bunu gördüm çok hoş duruyor ne dersiniz

  19. #339

    Üyelik
    14 Nisan 2013
    Arkadaşlar kaporayı verdim yarın alıyom ne dersiniz

  20. #340
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Akoklusoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar kaporayı verdim yarın alıyom ne dersiniz
    Hayırlı olsun, kazasız belasız binin.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler