Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    1 200 KM de son hız 133 gördüm arkadaşlar.

    sonra kesiciye girdi.

    Telefonun GPS iyle kıyaslama yaptım 4-5 km fazla gösteriyor.

    Gün geçtikçe motor daha bi rahat hareket etmekte. İlerki zamanlarda ( KM arttıkça ) tekrar son hız paylaşırım.

    Bence motor açıldıktan sonra 140 + görür. 200 lük makineden daha başka birşey beklememek lazım.

    Sürat için almadım motoru, kıvraklığı için aldım. Zaten motosiklette hız değil ivmelenme - hareket kabiliyeti tat verir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200

  3. #83
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    bizim polatla (syanur) ankarada bi buluşma yapında karşılaştırmalarınızı görelim , kardeşim
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  4. #84

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    olur abi inş.
    da nasıl karşılaştırma?
    resim çekerik, boyunu ölçerik heralde, onda da boy polatta, gösteriş bende iyi çıkar :D

    polat la angaranın bağlarında gezemedik bi

    Ankara MT olarak ilk buluşma da görüşürüz inş. ;)

  5. #85
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    nasıl bir karşılaştırma olacak , yaparsınız ortaya karışık burnout, drag, dirft , stopie filan
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  6. #86

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    hee, olur o zaman

    duydunmu Polat, dersine çalış gel :D

  7. #87

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Direkten dönen Kurtboğazı gezintisi
    Öncelikle herkesin Ramazan bayramını tebrik ederim.

    Bayram ın birinci ve ikinci günü Memlekete gitmiştik ve 3. sabah gibi gelmeyi planlıyorduk. olmadı ve ikindi civarı anca Ankara da idik.

    Bende vakit kaybetmeden giydim korumalıkları ve kaskı çıktım yola. Benzin aldım ve Ankara MT grubundan birini aradım. Kurtboğazı gezisi vardı. Bitmediyse katılayım diye ama malesef çoktan gelmişler. Tekrar döndüm bende ne yapayım

    bunlarda dönmeden önceki fotolar.





    devamı http://rkstitanic200.blogspot.com/20...gezintisi.html

  8. #88
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    merhaba, cuma günü fazerimi verip rks yi aldım.
    ilk izlenimim motor kesinlikle çok şık.
    önde ters maşa amortisör, arkada gazlı ayarlı amortisörler bana biraz sert geldi. çukurlarda tümseklerde çok rahatsız ediyor. arka ayarlanabiliyor ama elimde anahtarı ve kitapçığı yok. kullanım klavuzu olan varsa bakıp cevap verirse sevinirim. bir de yağını değiştiricem ama kaç litre yağ aldığını bilmiyorum ayrıca yağ filtresi varmı?
    frenler çok iyi bence. benim fazer ufak frenlerde bile kayma yapıyordu bu çok başarılı. sadece arka fren evimin önündeki dik bayırdan inerken kuvvetli fren yaptığımdan ötüyor nedense.
    arka fren lambası ledli çok şık bir tasarım. yanılmıyorsam 5 sıra led var fakat benim motorda üst 2 sıra yanmıyor daha sonra bakıcam arızalımı diye.
    selesi çok rahat ve yumuşak. en çok düşündüren soru "fazerden sonra rahat edebilecekmiyim" di. hiç sıkıntı olmadı, artçım da bende rahatız.
    titreşim konusu motoru almadan önce iki kişiye sordum kullanan, birisi var dedi diğeri hiç yok dedi
    yaklaşık 100 km kullandım ve titreşiminin çok az olduğunu söyleyebilirim. kesinlikle rahatsız etmedi. kymco ck 125 kullanırken titreşimin ne olduğunu öğrenmiştim
    debriyaj, fren, gaz kolu yumuşacık hiç yormuyor. gösterge tasarımı ve işlevselliği çok başarılı, klasik analog devir göstergesi ve sağında mavi taban aydınlatmalı km saati, km ve trip sayacı, saat, benzin seviye göstergesi hepsi var.
    aydınlatması başarılı. üstte var altta H4 ampuller var. kısada üstteki, uzunda sadece alttaki yanıyor.
    deponun üzerindeki şerit benim çok hoşuma gitti. fakat yandaki koca harflerle RKS yazısı sökülemiyor. üzeri verniklenmiş sanırım.
    gücü biraz olması gerekenden düşük geldi bana. 2 kişi uzun ve eğimli bir yolu tırmanırken hızı 4. vites 70 lere kadar düştü. 125cc motorla da ben aynı hızda çıkıyordum rampayı. motor daha 1700 km de belki de yeterince açılmamış olabilir.
    aldığımda motorun bir problemi vardı, debriyajı sıkıp beklerseniz motor her seferinde stop ediyordu. basit birşeydir diye önemsemedim aldım.
    bakımlarımı yaptırdığım ustama gittim ertesi gün, subap ayarı yapalım bir de kalbüratör hava ayarına bakalım düzelir dedi. yan grenajları söktü, koltuğun nerden açıldığını bulamadık. meğer altta 2 adet somun ile açılıyormuş.
    güzel bir detay vereyim sağ grenajı sökünce içinde Yuasa akü olduğunu gördük, çinliler kaliteyi yükseltmiş. neyse subap ayarları yapıldı (motor 4 valf) kalbüratör ayarlandı deneme turları atıldı problem çözüldü gibi.
    fakat o günün akşamı eve dönerken lambalarda durunca 1 defa yine stop etti. Galiba tam çözülmedi. Birde motorun çalışması daha gürültülü oldu gibi hissettim.

    şimdilik bu kadar, artık sürekli burdan paylaşım yaparım, ortak çözümler üretir, yaşadıklarımızı yazarız.
    (merak edenler olmuştur mutlaka neden fazerden buna geçtim? biriken borçlarımı kapatmak için küçük motorla takas arıyordum. CBF 150 istiyordum aslında ama bir türlü kısmet olmadı.)
    herkese selamlar.

    ---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

    yedek parça kataloğunu buldum. işe yarar.

    http://www.keeway-thailand.com/wp-co...atalog-rkv.pdf
    makseli bunu beğendi.

  9. #89

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı sgurdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba, cuma günü fazerimi verip rks yi aldım.
    ilk izlenimim motor kesinlikle çok şık.
    önde ters maşa amortisör, arkada gazlı ayarlı amortisörler bana biraz sert geldi. çukurlarda tümseklerde çok rahatsız ediyor. arka ayarlanabiliyor ama elimde anahtarı ve kitapçığı yok. kullanım klavuzu olan varsa bakıp cevap verirse sevinirim. bir de yağını değiştiricem ama kaç litre yağ aldığını bilmiyorum ayrıca yağ filtresi varmı?
    frenler çok iyi bence. benim fazer ufak frenlerde bile kayma yapıyordu bu çok başarılı. sadece arka fren evimin önündeki dik bayırdan inerken kuvvetli fren yaptığımdan ötüyor nedense.
    arka fren lambası ledli çok şık bir tasarım. yanılmıyorsam 5 sıra led var fakat benim motorda üst 2 sıra yanmıyor daha sonra bakıcam arızalımı diye.
    selesi çok rahat ve yumuşak. en çok düşündüren soru "fazerden sonra rahat edebilecekmiyim" di. hiç sıkıntı olmadı, artçım da bende rahatız.
    titreşim konusu motoru almadan önce iki kişiye sordum kullanan, birisi var dedi diğeri hiç yok dedi
    yaklaşık 100 km kullandım ve titreşiminin çok az olduğunu söyleyebilirim. kesinlikle rahatsız etmedi. kymco ck 125 kullanırken titreşimin ne olduğunu öğrenmiştim
    debriyaj, fren, gaz kolu yumuşacık hiç yormuyor. gösterge tasarımı ve işlevselliği çok başarılı, klasik analog devir göstergesi ve sağında mavi taban aydınlatmalı km saati, km ve trip sayacı, saat, benzin seviye göstergesi hepsi var.
    aydınlatması başarılı. üstte var altta H4 ampuller var. kısada üstteki, uzunda sadece alttaki yanıyor.
    deponun üzerindeki şerit benim çok hoşuma gitti. fakat yandaki koca harflerle RKS yazısı sökülemiyor. üzeri verniklenmiş sanırım.
    gücü biraz olması gerekenden düşük geldi bana. 2 kişi uzun ve eğimli bir yolu tırmanırken hızı 4. vites 70 lere kadar düştü. 125cc motorla da ben aynı hızda çıkıyordum rampayı. motor daha 1700 km de belki de yeterince açılmamış olabilir.
    aldığımda motorun bir problemi vardı, debriyajı sıkıp beklerseniz motor her seferinde stop ediyordu. basit birşeydir diye önemsemedim aldım.
    bakımlarımı yaptırdığım ustama gittim ertesi gün, subap ayarı yapalım bir de kalbüratör hava ayarına bakalım düzelir dedi. yan grenajları söktü, koltuğun nerden açıldığını bulamadık. meğer altta 2 adet somun ile açılıyormuş.
    güzel bir detay vereyim sağ grenajı sökünce içinde Yuasa akü olduğunu gördük, çinliler kaliteyi yükseltmiş. neyse subap ayarları yapıldı (motor 4 valf) kalbüratör ayarlandı deneme turları atıldı problem çözüldü gibi.
    fakat o günün akşamı eve dönerken lambalarda durunca 1 defa yine stop etti. Galiba tam çözülmedi. Birde motorun çalışması daha gürültülü oldu gibi hissettim.

    şimdilik bu kadar, artık sürekli burdan paylaşım yaparım, ortak çözümler üretir, yaşadıklarımızı yazarız.
    (merak edenler olmuştur mutlaka neden fazerden buna geçtim? biriken borçlarımı kapatmak için küçük motorla takas arıyordum. CBF 150 istiyordum aslında ama bir türlü kısmet olmadı.)
    herkese selamlar.

    ---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

    yedek parça kataloğunu buldum. işe yarar.

    http://www.keeway-thailand.com/wp-co...atalog-rkv.pdf

    hayırlı olsun sgurdal

    motor hakkında başka bir sürücünün fikirleri okumak güzeldi.

    böylece bu model hakkında daha objektif düşünceler paylaşılır.

    stop etme olayı için karburator hava ayarını bende düşünüyorum. vakumlu karbüratör kullanıldığını söylediler. artısını eksisini bilmem ama hava ayarından sonra hiç olmadı başka bir karbüratör ile deneme yapar alabilrim.

    bu arada bende fren performansından memnunum. önde çift piston kaliper kullanılmış. diskler gayet geniş ve frenleme hissi mükemmel.

    yağmurlar yağmaya başlayınca tekerleri değiştirmeyi düşünüyorum.

    şuan üstünde gelen cordial marka tekerler. sizinde tekerler konusunda fikrinizi almak isterim.

    benim düşüncem hamuru sert olabilir. ısındıktan sonraki firenlemelerde sıkıntı olmadı.

    tekrar hayırlı olsun ;)

  10. #90
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    teşekkürler
    stop etme olayı sende de varmı? can sıkan birşey çünkü. tam giderilmiş değil bende, fikirlere ihtiyacım var.
    tekerlekleri tabiki kaliteli sayılmaz. hamuru sert, ısınınca fena değil. bende güzel bir marka ile değiştiricem ilerde.
    kullanım/servis kılavuzu varmı sende?

  11. #91

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    stop etme şu şekilde.

    normal şekilde ilk çalıştırdığım stop etmiyor.

    sadece motor ısındığında ve biraz boşluk bulup bastıktan sonra ışıklar felan durunca yapıyor.

    klavuz yok. fabrika 150 lik için olan kullanım klavuzuna bakabilirsiniz dedi. sitede var ama önemli bir bilgi yok bence rksmotor.com olması lazım sitesi.

    önemli birşey bulursanız bana da yazın

  12. #92
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    baya bi araştırdım, ancak ispanyolca servis kılavuzunu buldum.
    onu da google translate ile önemli yerlerini çevirdim. merak ettiğim ne kadar yağ aldığıydı 1 Litreymiş. 10/40 zaten biliyoruz kapakta yazıyor.
    lastik havaları da ön 28 arka 30 diyor ama bunlar 90/90 ön 110/80 arka ebatlar için. bizim motorların lastikleri daha geniş. aynı hava mı basılcak yoksa farklı mı bilmiyorum.
    bujisi NGK DR8EA

    ---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

    koruma demiri taktırmak istiyorum ama şase çift boru olduğundan biraz zor olur dediler.
    sen düşündün mü taktırmayı? tipini bozarmı acaba

  13. #93

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    tekerlere 30 ar psi olması lazım.

    bu arada akünün altında avdanlık var. belki görmüşsünüzdür.

    yani anahtarlık seti. irili ufaklı anahtarlar ve tornavida yıldız-düz olmak üzere

    http://rkstitanic200.blogspot.com/20...eti-var-m.html

    burada resmi var, hatta bu



    ---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

    Alıntı sgurdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koruma demiri taktırmak istiyorum ama şase çift boru olduğundan biraz zor olur dediler.
    sen düşündün mü taktırmayı? tipini bozarmı acaba
    koruma demirinin görüntüyü bozacağını sanmıyorum ama bence gerekli birşey.

    çatal şasi olayı bozdu, bende taktıracaktım ama bulamadım henüz. sanırım sıfırdan bir demirciye bordan yaptırmamız gerekiyo.

    ben top-case arka çanta düşünüyordum, bu vergilendirme mi ruhsata işletme olayından sonra vazgeçtim. depo üstü mıknatıslı çanta almayı düşünüyorum.

    eğer koruma demiri bulursanız bana da haber edin. parasını gönderirim bana bir tane yollarsınız ;)

  14. #94
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    avadanlık yeri var ama benimki eksik. bomboş orası
    demir işine gelecek haftasonu bakarım artık. en uyabilecek birini alıp artık kesip biçip taktırıcam. haber ederim
    topcase ben şimdilik düşünmüyorum görüntüyü bozacak diye. zaten onun taşıma demirini de yaptırmak ayrı bir mesele.
    depo üstü çanta ile idare ediyorum.

  15. #95

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı sgurdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    avadanlık yeri var ama benimki eksik. bomboş orası
    demir işine gelecek haftasonu bakarım artık. en uyabilecek birini alıp artık kesip biçip taktırıcam. haber ederim
    topcase ben şimdilik düşünmüyorum görüntüyü bozacak diye. zaten onun taşıma demirini de yaptırmak ayrı bir mesele.
    depo üstü çanta ile idare ediyorum.
    belki önceki sahibi çıkarmış ve tekrar koymamış olabilir. neyse.

    bu arada son hız denemesi yaptınız mı hiç ?

    koruma demiri netleşince kesinlikle haberleşelim...

  16. #96
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    yok hız denemesi yapmadım 90-100 ü geçmedim daha

  17. #97
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    ön frende bir gariplik var
    mesela uzun bir bayırdan iniyorum, hızımı kontrol altında tutmak için ön freni sabit bir güçle sıkmama rağmen frenin verdiği tepki sanki sık-bırak sık-bırak yapıyormuşum gibi önü hafif hafif sallıyor.
    bunun nedeni ne olabilir?

  18. #98
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı sgurdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön frende bir gariplik var
    mesela uzun bir bayırdan iniyorum, hızımı kontrol altında tutmak için ön freni sabit bir güçle sıkmama rağmen frenin verdiği tepki sanki sık-bırak sık-bırak yapıyormuşum gibi önü hafif hafif sallıyor.
    bunun nedeni ne olabilir?
    ön diskde yamukluk yada çizikolabilir,sanırım
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  19. #99

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    bilmiyorum.

    bende bahsettiğin gibi birşey olmuyor.

    motosiklet büyük bi çukura girip çıkmış olabilr mi, servise bi baktırın isterseniz.

    birde tek kişi son hız denemesi yaparsanız, paylaşırsanız sevinirim

  20. #100
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    aslında dün biraz bastım, gerçi aşağı eğimli bir yoldu 130 oldu bıraktım ama devir kesiciye tam girmek üzereydi sanırım


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler