4 cm. den fazla alçaltmanızı önermem. Artçı ile tümseklerde çamurluğa deyebilir. Zaten 4 cm. alçalınca S ile aynı oluyor sele yüksekliği.
4 cm. den fazla alçaltmanızı önermem. Artçı ile tümseklerde çamurluğa deyebilir. Zaten 4 cm. alçalınca S ile aynı oluyor sele yüksekliği.
Motosiklet sahipleri bu motor hakkında izlenimlerini biraz daha paylaşsa çok faydalı olur inancındayım..Zira bir sürü insan niyet etmekte ancak bilgisizlik yüzünden almaya cesaret edememekte..
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Selamlar,
Ben 5.000 km CB125E kullandıktan sonra cesaret edip NC700X alanlardan biriyim. Şu anda 1.500km'yi geçtim. Henüz hiç bir şikayetim yok. Almadan önce CBF500, BMW G650 test sürüşüne çıktım. Hepsi güzeldi hiçbirine kötü diyemem ama NC700X'e ilk bindiğim andan itibaren çok farklıydı. Dengesi, gazı, freni derken 4-5 sene boyunca değiştirmeden kullanacağım bir motorum oldu diye düşünüyorum. Honda olması sebebiyle bazı zorunlu aksesuarlar yoktu üzerinde. Koruma demiri, orta sehpa gibi şeyler. Bazılarının henüz gelmesini bekliyorum. Bu arada Trax alüminyum yan çanta, ve Givi koruma demiri takdırdım. Çakmak soketi, orta sehpa, Trax topcase, ayak deflektör seti ve tutoro automatic chain oiler sipariş verdim. Bunlar gelince sanırım uzunca bir süre motosikletime masraf yapmam gerek kalmayacak. Bu haliyle bile bence piyasada alınabilecek en iyi şehir + uzun yol motosikleti. 100km de ortalama 3,5 lt yakıyorum. Yağmurlu havalarda ise bir sıkıntı yaşamadım. Sadece hızımı %30 civarında düşürdüm. Vibrasyon neredeyse hiç yok. Aksesuarlarımın tamamı gelince sizlerle resim de paylaşırım.
Arkadaşlar merhaba. Honda'nın yedek parçada uyguladığı fiyat politikası hakkında görüşümü belirtmek istiyorum. Üç gün önce arka fren balatasının bittiğini fark ettim. Honda'yı aradım ve fiyatı öğrendim. Sıkı durun, tam 207 TL + işçilik. Evet yanlış duymadınız böyle saçma sapan bir fiyatı var. Sinyali sordum keza o da ateş pahası. Tam 298 lira. Yahu arkadaş hiç mi insafınız yok, motor az yakıyor diye yedek parça ve aksesuardan geçirmek zorunda mısınız? Orta sehpa 480 lira. Çanta seti 3000 lira. Ne oluyoruz yahu. Aynı markanın cbr 250 model motorunun karenajı 54 lira iken bir üst sınıfa ait motorun karenajı neden binlerce liraya satılır. Bu vicdansızlıktır. Ben de arkadaş çevrem vasıtasıyla bulduğum EBC marka fren balatasını değiştirdim ve cebimden 100 tl çıktı. 70 liraya da vardı ama bu daha yumuşak bir balata ve daha iyi fren performansı sunuyor. Biraz daha kısa süre kullanırım ama iyisini kullanayım dedim. Kawasaki ve Yamaha'ya fiyatlar konusunda çamur atanlar Honda'nın fiyatlarına da baksınlar ve öyle yorum yapsınlar. Bundan sonra servise de götürmüyorum motoru. 100 lira nerede 240 lira nerede. Çok sinirlendim vallhi
Paylaşmak istedim. Kazsız sürüşler..
gercekdende pahalı imiş ,merak ettiğim şuki hangi ara balatayı bitirdin yani kac km de ,cünkü motor daha cok yeni,kaçbin km de bir değiştireceğiz fikir verir
reşit honda fiyat politikası bu.. normal yani... üstelik bazen çözülmeyen kronik problemleri kullnıcıya yüklemeleride başka dert.
BİRDE ŞU VAR MOTOR KAÇ BİNE geldi... yani ne kadar sık bir balata değişimi olacak... sen işi bilen düzenli fren kullanan birisin sende erken biterse diyerlerinin vay haline..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Selam hocam bende sizin izinizden gidiyor gibiyim zira bende şimdiye kadar sadece 5000 km civarı olan (ilk motor bu yaz her hafta sonu bir yerlere gittim) CB125E kullandım. Şehir içinde kullanmıyorum genelde hafta sonları gezi amaçlı kullandım... CB125E'den sonra bu motoru kullanırken ağırlık,kullanım vs.. açısından zorlk çektiniz mi? Çrktiyseniz ne gibi zorluklar??? Ben motoru büyüteyim mi yoksa biraz daha bu CB125'le devam mı edeyim karar veremedim... Zira bazen büyük motor daha güvenli diyorum ABs,denge,ivmelenme, bazen de küçük motora bira daha hakim ol motoru evire çevire kullan sonra büyüt diyorum arada kaldım..Sen bu değişimden memnun musun??
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
Sevgili arkadaşlar resim eklemem biraz gecikti kusura bakmayın.Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim sanirim 5ay oldu 4000km yakin yol yaptim. Bu ikinci buyuk motorum dolayisiyla kiyaslama sansim da oldu sorusu olan varsa her konuda yardimci olmaya calisirim. Orjinal honda touring cami orjinal koruma demiri ve orta sehpa, led sis fari ve cakar , bagaja cakmak soketi, acerbis dual road ledli elcik koruma ve stop ledli shad 42 lt topcase taktim. Arzu eden olursa foto ekleyebilirim. Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum aklima geldigi sirayla:
* touring cam uzun yola gidecekseniz kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor ruzgar,ha touring cam mukemmel mi boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da soyleyeyim. ama artik orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
*koruma demiri sis fari cakar icin ve motorun heybeti icin oldukca faydali
*keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
*cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam.onlari orjinal almak inanilmaz gereksiz bence
*topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi vs si full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da $ik duruyor.
*orjinal cantalar keza felaket pahali cok dusundum fakat sadece orjinal topcase bile 1300 lirayi buluyor aparatlariyla ustelik ne isik var ne yaslanma.ayni plastik.
*Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum bu makina vstrom kadar genis ve rahat degil. Ha ona gore cok artisi var mi saymakla bitmez ama uzun yolda en rahat olmak ruzgardan tam koruyamadigi icin tam olarak mumkun degil. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Vibrasyon yok bunu rahatca soyleyebilirim fakat sele tasarimi sehir ici ve kisa mesafeye yonelik sert biraz. Yumusak bi sele destegi ve basiniza ayaginiza ruzgar siperi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim. İki kisi uzun yolda ufak kaliyor devamli temas edersiniz artciyla korumali ceket vs varken, yani biraz daral gelebilir benim gibi rahatiniza duskunseniz.
*kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, bunu abs olunca virajda dahi cart fren sikarim diye dusunen olursa diye tecrube ettigimden soyluyorum az daha islak virajda bilincli yapilmis ani fren sonrasi gidon ice kapanip yere yapisiyordum. Ha abs olmasa muhtemelen yapismistim onuda soleyeyim, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.sonuc olarak abssiz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani. Hayatinizi kurtardigi an olacak bana inanin.
*depo ustu cantalari heryeri plastik oldugundan ancak koruma demiri taktirip ona baglayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
*ustundeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir reklama aldanmayin. Cin mali 30tl lik kapali kask kullanmadiginizi varsayiyorum. Onlar nispeten ufak olabiliyor.yine diger bir yandan bence mukemmel bir ozellik akliniza gelebilecek her turlu ivirmziviri atin unutun,fener ,bagaj lastigi, telefon cuzdan,yelek, kilit,anahtar takimi vs vs vs dunyayi alir.
*aklima gelmisken artciyla binecekseniz ve sizin icin kiymetli ise topcase sart sart sart. Yoksa tutunuyorum diye uzun yolda bel sirt agrisindan perisan olur tedirginlik yasar daha da binesi gelmez artcinizin.
*ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile gercekten cok cok az yakiyor. Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.
O yuzden yukarida da belirtildigi gibi 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur. Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.
Sorular olursa seve seve cevaplarim. Bu makinayi pazar gunlerini bekleyemem ben sehir ici ya da aksam disari cikarken de binerim diyorsaniz alin alin alin. Pisman olmayacaksiniz. Sadece racingciler bagittira bagittira gezip tehlikeli sekilde surat sevenler uzak durmali bence
İyi aksamlar
http://postimage.org/image/u90c653fb/
http://postimage.org/image/xhkcil89d/
http://postimage.org/image/n2lvybf8v/
BU arada kask büyüklüğü konusunda bazı arkadaşlar XL bazı markalar depo üstündeki bagaja sığabilir demiş doğrudur tabiki yalnız şu var detay olarak bluetooth intercom cihazı takılıysa kaskınızda yada en ufak çıkıntı yapacak bir aparat varsa boyu ne olursa olsun girmemesi muhtemel. o yuzden bende interkom cihazı bulunduğundan o bagajı diğer herşey için kullanıyorum artık.
sorularınız olursa cevaplayabilirim
Geldim arkadaşlar, biraz geç gördüm kusura bakmayın. Motor 9000 km'de. Normal değişim süresi maksimum 12000 miş zaten. Ben iyi gittiğimi düşünüyorum. Yeni aldığım balata ne kadar gidecek bakalım..
Bana göre kalitesi ve verimi yerinde olduktan sonra ömrü mühim değil, benim canımı sıkan da maliyeti oldu
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Abi sonuçta GKN 5000'de arka balata bitiriyor. Arka piston tek olduğu için 220 kg makineyi durdurmak için çabuk eriyor zavallı Mesela ön balatam daha 4-5 bin civarı gider. Ben sürekli arka pedalı kullandığımdan dolayı arka daha çabuk bitti. Kombine olduğundan önü çok kullanmıyorum. Normal yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
Ön balatanın bitmesine yakın yurt dışından getireceğim balataları. Bir site buldum ön arka EBC yumuşak balata yani en iyisi kargo dahil 145 liraya geliyor. Bence çok iyi. Takım olarak getireceğim [COLOR="Silver"]
Selamlar,
Ben motoru ilk aldığımda çok ciddi bir zorluk çekmedim. Öncesinde bir arkadaşın cbf500'ünü biraz kullanmıştım. Sonrasında ise Borusan'da G650'yi test ettim. Yani NC700X'i teslim aldığımda nasıl bir şey ile karşılaşacağımı aşağı yukarı biliyordum. Ama en önemlisi aldığım eğitim diye düşünüyorum. Daha önce cb125e konusunda da bahsetmiştim. CB125e'yi eğitimde ki 8 çalışmalarında pegi yere sürtecek kadar yatırmıştık. bu tek başına bir gösterge değil ama motora çok hakimdim. Sonrasında buna geçince yaklaşık 500 km sonra alıştım. bugün 2000km yi devirdim. Artık alıştım mı diye düşünmüyorum bile. Sadece motora alışmaya çalışırken bazı alışkanlıkları yitirdim şimdi onlara çalışıyorum. Ben ağırlıklı haftaiçi kullanıyorum. Yoğun trafikte oluyor genelde. Kıvraklık konusunda bence cb125e'den daha kıvrak bir motor. kesinlikle daha dengeli ve titreşimsiz. Kombine ABS ise çok rahat. Yağmurlarda çok rahat ettim. Ama en güzeli TEM ve E5 te artık kamyonların olduğu şeritte bulunma zorunluluğumun kalmamış olması. Maalesef bu motor ciddi bağımlılık yapıyor. Ama en güzeli motoru aldığım gündü. Benzinci beğenmeme gafletine düştüğümden benzini bitirdim ve ilk günden yaklaşık 200metre motoru itmek zorunda kaldım. İyi bir adaptasyon eğitiminin başlangıcını yapmış oldum böylece. CB125E'den sonra gerçekten ağır bir motorsiklet.
arkadaşlar selam bende nc 700 s beğeniyorum ve alıcam fakat 2013 model olsun diye bekliceceğim. sizce fiyatında veya renklerinde yada özelliklerinde değişim olacakmı yani bir duyumu olan varmı.....keyifli sürüşler
yurt dışından getirtmek daha mantıklı..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)