Nikon D90 a sadece güzel demek, makineye biraz hakaret olur be üstad!
Benim de almak istediğim bir makina ama Türkiye de çok pahalı fiyatları, sadece gövde 3500 TL civarında, artı lensler, objektifler tripod vesaire derken fiyat uçuyor.
Ebay den almayı planlıyorum ama gümrüğe takılmasından endişe ediyorum zira orda da fiyat yüksek, 1200 USD civarı full aksesuar geliyor makina.
Bence kimse resimlerden sıkılmaz. En azından bu başlıkta öyle birşey olacağını sanmıyorum. Gönül rahatlığı ile resimleri ekle bence
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Canan Dostum,
Siteyi maksadından uzaklaştırıyoruz ama olsun, siz bana GV250 konusunda bir çok kez yardımcı oldunuz, bu konuda da bir dostuma yardımcı olmak bana mutluluk verir. Ben İngiltere'den bir akrabama getirttim. Bana lensler dahil 2500 Tl. mal oldu. Kendisi getirdiği için gümrüğe de takılmadı. Yalnız bir dostum var. Yurt dışında bu tür makinalar getirip sahibinden.com da satışa çıkartıyor. O arkadaşımdan yurt dışındaki fiyata çok yakın alma imkanın olabilir. Eğer düşünürsen fiyat sorabilirim.
Şarköy'de Sigortacı...
Teşekkür ederim, en azında fiyat öğrenmek isterim.
Bu başlıktaki arkadaşların hepsi samimi ve içtendir, dolayısı ile bu konuyu burada paylaşmanın problem olacağını düşünmüyorum. Ama sen rahat edeceksen makine ile ilgili detayları özelden mesajla atabilirsin
Şimdiden teşekkür ederim...
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Arkadaşların hepsinden memnunum, sağolsunlar hepsi ayrı ayrı yardımcı oluyor. Kısmet olursa yarın makine fiyatını sorar seni bilgilendiririm. ;)
Şarköy'de Sigortacı...
Arkadaşlar merhaba. Üç hafta önce ilk motorum Hyosung GV250'yi aldım. Motoru aldığımda hiç vitesli motor kullanmamış ve bir kere scoter kullanmıştım. Çok iyi bisiklet ve araba kullanmama ve motorun kullanma kılavuzunun İngilizce ve Türkçe’sini (bu arada ikisi arasında küçük farklar var) baştan sona okumama güvenerek hafta içi saat 17:30'da Ankara Bülbülderesi civarında motor sürmeye başladım. Bir arkadaşım arabayla arkamdan gelip beni sıkıştırmalarını engellese de nerelerimden terlediğimi burada yazmayacağım tabi. Ertesi gün bir saat kadar boş bi yolda ne kadar mesafede duruyor kavrama noktası neresi gibi çalışmalardan sonra hava soğuk motoru Ankara'dan Çorum’a kargoyla göndereyim dedim. Bir gün boyunca kargocu bekledim ki muhabbeti siz de bilirsiniz abi 12’de geleceğiz, abi 2- 3 gibi olur falan filan. Neyse kargocu geldi motora baktı abi bu motor yeniymiş çizilirse nolacak dedi. Bunu demesiyle benim şalterlerin atması bir oldu tabi sen bana böyle bir soru sorarsan ben bu motoru sana verir miyim diye sakince sorduktan sonra kargocu arkadaşı gönderdim. Motoru iki hafta Ankara’da bırakıp havanın güzel olduğu bir Cumartesi Ankara’ya geri döndüm ve Çorum’a doğru yola koyuldum. Bu arada motorun aküsü bitik olduğundan ve ben vurdurarak motor nasıl çalıştırılır bilmediğimden ara kablo ve araba aküsü vasıtasıyla motoru çalıştırıyorum. Yola yeni çıkmıştım ki Kolej civarında kırmızı ışıkta motoru stop ettirdim. Akü de yok marş basmıyor tabi ben kaldırımda motoru vurdurmayı denedim olmadı yoldan geçen motorcu bir arkadaşı durdurdum sağ olsun hemen yardım etti motoru çalıştırdık. Gıyabında tanımadığım o arkadaşa da çok teşekkür ediyorum. Motor çalıştıktan sonra 200 kilometre durmadım. Çorum’a yaklaşınca bir benzincide durup çay içtim sigarayı bırakmasaydım onu da içerdim çok zevkli olurdu ama bıraktım. Arkadaşlar acayip güzel bir yolculuktu motor hakkakten hiç yormuyor ve kesilmiyor. Birkaç haftadır çocuklar gibi şenim. Herkese selamlar.
Hoşgeldin timoti.
Güzel ve de farklı bir başlangıç olmuş seninkisi!
Biraz da kendinden bahsedersen çok iyi olur!
Bu arada motorun kaç model?
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
Arkadaşlar Merhaba;
Motosikletime korumda demiri almak istedim, sahibinden.com da aynı şahıs tarafından yayınlanmış fiyatı 175 Tl. olan buldum. Şahısla telefonda görüştüm, adresimi sms ile istedi verdim, bana ödemeli olarak göndereceğini söyledi, bir hafta geçti, göndermeyince tekrar aradım, önce ödeme yapmam gerektiğini söyledi. Bende caydım, bana koruma demiri konusunda yardımcı olabilecek arkadaşım var mı? Teşekkürler...
Şarköy'de Sigortacı...
coskun resimler çok güzel hatta güzel ötesi,ellerine sağlık..bizde bekleriz daha çok resim haberin olsun birde orta sehpa yaptırmışsın anladığım kadarıyla..onunda bir,iki açıdan resmini eklersen sevinirim...sabit orta sehpa taktırmak istemiyorum ama sehpasızda zincir temizlemek çok zahmetli oluyor...senin yaptırdığından fikir edinip bende yaptırayım seyyar bi ortasehpa
timoti yeni motorun hayırlı olsun..ALLAH kazasız belasız kullanmak nasip etsin..ilk deneyimde 200 km yolda cesaret işi he
konuyu ben de biraz motosikletten uzaklaştırmış olacağım belki ama fotoğrafçılık veya fotoğraf makinası konusunda merak ettiğiniz her şeyi bana da sorabilirsiniz.
canantas'ın gümrük sorusuna gelince değeri 100 euronun üstündeki her şey gümrüğe takılıyor. sadece büyük tatillerden önceki bir aylık sürede bu rakam 300 euro'ya kadar çıkıyor.
Yeni gelen arkadaslara hoş geldiniz der ve canan abinin de dediği gibi kendilerinden biraz bahsetmelerini bekleriz.
31 yaşındayım Çorum'un bir ilçesinde memurus biçimli bir hayat sürüyorum. Motor 2007 model fakat 2008'in 6. ayında trafiğe çıkmış. Ben 7100 kilometrede aldım ve şimdiye kadar 300 kilometre bindim. Yeni akü ve yağ değişimi ile zincir temizliği yapmak lazım bakalım belki 8000'de buji de değiştiririm. Bunların nasıl yapılacağı ile ilgili forumda ipuçları vardır önce araştırayım bulamazsam yardımlarınıza başvururum. Teşekkürler.
Çoşkun manzara ve resimler süpermiş çok beğendim, devamını da bekleriz Burda kimse sıkılmaz resimlerinde merak etme. Hepimiz az çok tanıdık birbirimizi artık
Koruma demiri konusunda şöyle yardımda bulunabilirim istersen. Sitedeki Rebel (Murat) ve emekkoray (Koray) arkadaşlarımız için de ben gidip almıştım Çağlayandaki adamdan. Daha sonra kendilerine elden teslim etmiştim yerleri uzak olduğu için ben gitmiştim. Çağlayan bana da biraz uzak kalıyor ama istersen cumartesi günü işimin bitiş saatine göre karşıya geçip elden teslim alabilirim koruma demirini. Tabi adamın elinde hazır varsa yapabilirim.
Sonrada senin adına kargoya verebilirim. Eğer düşünürsen özelden haberleşebiliriz.
timoti, hoşgeldin aramıza. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin inşallah
..::.. GO ..::..
Merhaba Hazer;
Yarın hem ön camın hem hem de orta sehpanın detaylı fotoğraflarını çekip göndereyim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 ----------
Merhaba Orko
İlgin için çok teşekkür ederim, çok memnun olurum. Özelden bana hesap numaranı verirsen hemen ücretini bu akşamdan havale edeyim de, yarın elinde olsun, teşekkürler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:49 ----------
Canan Dostum Merhaba;
Bu gün arkadaşla görüştüm, Nikon D90 gövde, 18-105 objektifi ile beraber ve 2 yıl Türkiye garantili bana özel bir fiyat 1.900 Tl. dedi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 ----------
Timoti Merhaba;
Hoş geldin aramıza, ilk seferde o kadar yol her babayiğidin harcı değil, büyük cesaret ister. Hele bir de marşı arızalı, 200 km Sungurlu'yu biraz geçmişsin, Sanki Mavi Ocağı geçince sağa dönüpte Boğazkale ilçesi midir ;) O motosikletten Sungurlu'da ve Boğazkale'de hiç yoktu. Hayırlı uğurlu olsun tekrar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------
Merhaba queequeg;
Zaman zaman fotoğraf üzerine yardıma ihtiyacımız oluyor. Motor sevdası ve fotoğraf sevdası önceden vardı. Şimdi ikisini de birleştirip aynı anda kullanıyorum. Bu sitede yayınlayacağım fotoğraflarda sadece motosikletle çektiğim fotoğraflar olacak. İlk fotoğraflarımı yayınladım, inşallah zamanla daha çok göndereceğim, ama seninde yardımına ihtiyacımız mutlaka olacaktır. Teşekkürler...
Şarköy'de Sigortacı...
arkadaşlar merhaba,
aquila 250'nin boş vitesi bulma ve genel sert şanzıman sorunu çok dile getirildiği için beni düşündürüyo..bunca yıllık modelde nasıl çözemiyolar bu sorunu anlamıyorum.
bir de devirli kullanımda krank kırıyomuş dediler...
bu arada çok zorlamadan kullanıldığında yakış ne kadar oluyor. enjeksiyonlular için ;1 depo şehir içi ve dışı ne kadar yakar ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
aşağıdaki paragraf hazer'den alıntıdır.
dostum aramıza hoşgeldin...bu sorularına ilker gayet güzel yanıt vermiş...benin tek eklemek istediğim şey prestij hakkında söylediklerin...yarın öbürgün bunu neden aldın kore malı bu falan filan diyecekleri kafana takacaksan gv250 alma...ama bundan daha iyi 250 cc motosiklet bulamazssın bunuda unutma..taş gibi motor,ne ısınır ne soğur insana yolda keyif verir,ver gazı uçar tık demez..bence aldığına pişman olmazssın...ama ben prestij yapacam,motorun ne diye soranlara bilinen marka söylemek isterim dersen başka..
.................................................. .................................................. .................................................. ...................................
prestij derken elbette Hyosung prestijli marka ve bu markadan gocunmam.
prestijsizden kastım Kanuni. bir de daha önce kulanınca ne kadar dandik bir marka daha iyi anlıyorsunuz.
diyeceğim o ki;
mal Kore ve Hyosung
ama marka dandik ve Kanuni
Kuralkan firması bilgi almak için yazdığım kısa maile bile cevap vermedi.
bunların müşteri anlayışı buysa Kanuni den elbette prestij beklenemez.
ama orjinal markaya lafım yok.
(ama St Kore'ye ve Kymco Tr'ye attığım maile cevap geldi) sonuç; bence yanlış distürbütör.
size katılıyorum, genel manada iyi makina.
motorun hayırlı olsun çok temiz görünüyor zaten sahibinden.com'da görmüştüm sanırım ilanını. güle güle kullanmanı temenni ederim.
bu arada dikkat ettiğim kadarıyla egzozun el yapımı gibi duruyor, sesini de duymak isterdim şahsen.. ben geçen gün egzozların en arkadaki susturucularını çıkardım, rolentide ses çok güzel ama devir yükselince açıkçası beni çok sevindirmedi.. sen nasıl memnun musun sesinden?
Orhan abi çok teşekkür ederim de şu an iş yerimde olduğum için resimleri göremiyorum ama eve gidince ilk işim bakmak olucak tekrar çok teşekkür ederim.
arkadaşlar hepinize günaydın..bakıyorum da sayfa baya işler hale gelmiş.acoşkun resimleri ben göremiyom yaaa hangi siteden attıysanız hakanın koyduğu ve senin koyduklarının ortasında kocaman bir çarpı var açılmıyo resimler
timoti arkadaşım motorun hayırlı olsun,çok iyi yol yapmışsın.çok farklı bir tecrüba olmuş senin için.umarım kazasız belasız nice km ler yaparsın..
orhan kardeşim sen nasılsın??valla Türkiye ye dönünce koruma demiri için seni bende rahatsız edicem.antalya ya göndermen için.umarım çok da rahatsız olmazsın keşke murat ve koray abiler alırken bende alsaydım ama o zaman hiç vaktim yoktu maalesef çok yoğundum..neyse döneyim yine haberleşiriz tmm?
heobike arkadaşım.bizim motorlar da (gv250 için söylüyorum) krank kırma olayı yoktur olmamıştır,kimsenin başına da gelmemiştir.bu söylenti gt250r ler için söylenmiş bir sözdür.kendi çapımda şöyle açıklayayım; gt250r ve gv250 lerde motoru yüksek devirlerde sınırlayan bir sistem yoktur.onun bir ismi var ama aklımda değil biz sınırlayıcı diyelim.bu çoğu motorlarda var bildiğim kadarıyla,özellikle yarış tipi denilen motorlarda.yüksek devirde giderken motora zarar vereceği zaman motor o devirden düşürüyormu yada daha fazla devirlenmiyor mu orasını tam bilemicem ama motorun emniyeti için son devire çıkartmıyor.bizim motorları geçiyorum çünkü bizim motorlar cruiser dediğimiz gezi tarzı motorlar olduğu için biz redline diye tabir edilen göstergede kırmızı çizgilerle gösterilen devirlerde kullanmadığımız için,bizim motorların doğasına aykırı olduğu için sorun yok bizde.ama gt250r da böyle sıkıntılar olmuş galiba.ama kullanıxı hatası bence çünkü sürekli redline denilen devirlerde seyir yapmazsan bir sıkıntı olmaz gt250 lerde de..ama bizim insanımız heyecan arayııp gaz kolunu sonuna kadar çevirince haliyle motorda sonn devirde gide gide belli bir zamandan sonra pes ediyor ve o krank kırma olayı yaşanıyor.durum bu.
gelelim yakıt olayına..enjeksyonlu gv kullanmadığımdan tam olarak bilemesemde, bence karbüratör ile enjeksiyon arasında gözle görülür bir yakıt sarfiyatı olmaz.özellikle 250cc için.ama enjeksiyonlu kullananlar var yakıt olayını onlar daha iyi açıklar.benim şimdiye kadar ki en uzun seyrim olan antalya-izmir arasında şehir dışında 3,7 lt/100 km ye kadar düşmüştü yanlış hatırlamıyorsam.ama enjeksiyonlu ne yakar bilmem..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Abi eski tip hyosung gv-250 olan modellerde yani st kanuni olmayan modellerde benim motorum full depo rezerve dahil 50 milyona doluyor tam 50, 50 milyonlada şehir için tam olarak 300 km yol yapıyor, yani km başına 170 kuruş tarzı birşey yakıyor.Geri hesapları siz yapın artık.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)