Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #16741
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    her iki mehmet'e de teşekkür ediyorum,sağolun..daha iyileri sizin olur inşallah.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #16742
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07

  3. #16743
    gencotr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul / Tuzla
    Motosikleti
    Honda NC 700 XA
    Herkese selamlar iyi akşamlar arkadaşlar.
    Aramıza yeni katılan arkadaşlara hoşgeldiniz diyor ve bir Gv 250 sahibi olup ruhunu özgürleştirmek isteyen herkesi kısa zamanda yollarda görmek istiyoruz.
    İlker sonunda istediğin otomobili bulabilmiş sevindim. Hayırlı olsun kazasız dertsiz tasasız iyi günlerde kullanmanızı dilerim.
    Bu gün havanın soğuk olmasına rağmen gökyüzünde görünen güneşten cesaret alıp Çayırova dolaylarından harekete eski İstanbul yolundan önce İzmite oradan Kandıra üzerinden Ağvaya ardından Teke Köyü üzerinden Çayırova ya geri döndüm. Biraz üşüdüm ama kesinlikle değdi. Bir gün kendinize fırsat yaratın bu rotayı kullanın emin olun pişman olmayacasınız veya bana bir tam gününüzü verin size bariyer dibinde yaptığınız akrobasinin aslında motosiklet kullanmak olmadığını göstereyim. Sayfamızda rotayı ve çektiğim bir kaç fotoğrafı paylaşmak istiyorum. Hem güzergah hakkında bilgi olsun hemde yeni motorumu sizlerle tanıştırmış olayım. Maksat sayfamız renklensin. Herkese kazasız keyifli sürüşler.







    Slayerrr, DALGIC_800 ve YÖRÜK bunu beğendiler.
    no one lives forever...

  4. #16744
    serdarsom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan S
    Olgaç, hayırlı olsun yeni motorun.

    İlker, zaten yüksek lisansı bitince dönmeyi planlıyoruz. Ama belli olmaz tabi.

    Onur, Colorado School of Mines'dan Petrol Mühendisliği bölümünden aldı kabulü. Bu arada sen nerede çalışıyorsun, makine mühendisiydin değil mi?

    Murat, güzel bir gezi olmuş. Topuktan vites değişimi nasıl, normalden daha rahattır herhalde?
    gencotr ve Zengibar bunu beğendiler.

  5. #16745
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Murat; motorun güzelmiş kazasız belasız kullanman dileklerimle
    bende sezon başında gv mi satıp, abisi olan gv 650 ye geçmek istiyorum bakalım..
    ama işte kafamın bir köşesinde hep bir naked merakı var.. onu yenmem lazım öncelikle
    gencotr bunu beğendi.
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  6. #16746
    gencotr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul / Tuzla
    Motosikleti
    Honda NC 700 XA
    Alıntı serdarsom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olgaç, hayırlı olsun yeni motorun.

    İlker, zaten yüksek lisansı bitince dönmeyi planlıyoruz. Ama belli olmaz tabi.

    Onur, Colorado School of Mines'dan Petrol Mühendisliği bölümünden aldı kabulü. Bu arada sen nerede çalışıyorsun, makine mühendisiydin değil mi?

    Murat, güzel bir gezi olmuş. Topuktan vites değişimi nasıl, normalden daha rahattır herhalde?
    Bu rotayı kullanan bir çok motosiklet sürücüsüyle karşılaşmak mümkün hatta bugün Ağvadan sonra mola verdiğim Teke Köyünde karşılaştığım kişiler benim önümden aynı güzergahı katetmişler. Tek farkımız onların birinde Varadero diğerindede DL650 olmasıydı. Benim motosikletimde vites için topuk aparatı yok ne yazıkki ama çok rahat bir şey olduğunu düşündüğüm ve edinmek istediğim bir parça. Koreden sipariş verecek arkadaş olursa kargoya ortak olabilirim.

    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat; motorun güzelmiş kazasız belasız kullanman dileklerimle
    bende sezon başında gv mi satıp, abisi olan gv 650 ye geçmek istiyorum bakalım..
    ama işte kafamın bir köşesinde hep bir naked merakı var.. onu yenmem lazım öncelikle
    Teşekkür ederim Uğur. Motosikleti alalı pek gezmeye fırsatım olmamıştı ama bugün 250 Km kadar bir yol yapınca artık yeni motosikletimle gezmedim demem. Ben de senin gibi aynı düşünceler ile yola çıkarak 2007 model GV250 motosikletimi GV650 e geçmek için sattım. Bir kaç gün sonra ne olduysa bir baktım gene bir Gv250 im var ama bu kez siyah. Böyle olduğuna da çok memnunum açıkçası. Gv650 nin kronik bazı problemleri yakıt ve bakım masrafları vs. vs. düşününce kendi şartlarımda gene en akıllıca tercihi yaptığımı düşünüyorum. Aklını çelmek gibi olmasın dostum zevkler tercihler kişiye göre değişir elbet. Umarım sende gönlünde yatan modele kavuşur kazasız belasız güle güle keyfini sürersin. ;)
    no one lives forever...

  7. #16747
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı gencotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Teşekkür ederim Uğur. Motosikleti alalı pek gezmeye fırsatım olmamıştı ama bugün 250 Km kadar bir yol yapınca artık yeni motosikletimle gezmedim demem. Ben de senin gibi aynı düşünceler ile yola çıkarak 2007 model GV250 motosikletimi GV650 e geçmek için sattım. Bir kaç gün sonra ne olduysa bir baktım gene bir Gv250 im var ama bu kez siyah. Böyle olduğuna da çok memnunum açıkçası. Gv650 nin kronik bazı problemleri yakıt ve bakım masrafları vs. vs. düşününce kendi şartlarımda gene en akıllıca tercihi yaptığımı düşünüyorum. Aklını çelmek gibi olmasın dostum zevkler tercihler kişiye göre değişir elbet. Umarım sende gönlünde yatan modele kavuşur kazasız belasız güle güle keyfini sürersin. ;)
    Valla Murat, bi statör sorunu var gv650 lerin sadece.. onunda halletme olayı yeni bobin sardırmak..çok bir uğraş olacağını sanmıyorum.. ayrıca bakım masraflarının bizimkinden kat kat fazla olduğunu da düşünmüyorum..yakt olayı da 5-6 lt civarındaydı galiba.. ee o kadarda olsun motorda 240 ibre var ve makine 650 cc bakalım şu anlık böyle bir düşüncem var, ileride ne olacağı belli olmaz

    bu arada eski motorun ile yenisi arasında bir fark varmı hiç ? her açıdan..ufak bir yorumunu alırsam süper olur.
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  8. #16748
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Arkadaşlar bizim motorların zorlanmadan yaptığı son hız nedir kendi motorumla karşılaştıracağım mesela 120 den sonra motorunuzun tepkisi ne oluyor??

  9. #16749
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim motorların zorlanmadan yaptığı son hız nedir kendi motorumla karşılaştıracağım mesela 120 den sonra motorunuzun tepkisi ne oluyor??
    Düzlükte yüksek vites geçişleriyle yapılırsa 140 km/s, sakin bir başlangıçla 130'dan sonra biraz zor. Motor uzun süre 130-140'la gidebiliyor ama titreşim artıyor ve 140'la çok stabil olduğunu da söyleyemem. Yani kullanılabilir stabil maksimum hız 130 diyebiliriz.

  10. #16750
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzlükte yüksek vites geçişleriyle yapılırsa 140 km/s, sakin bir başlangıçla 130'dan sonra biraz zor. Motor uzun süre 130-140'la gidebiliyor ama titreşim artıyor ve 140'la çok stabil olduğunu da söyleyemem. Yani kullanılabilir stabil maksimum hız 130 diyebiliriz.
    ya bugün bi denemek istedim 125 km hız yaptım gaz kolu sona dayalı bi şekilde bana az gibi geldi o yüzden sordum vites geçişlerini orta şekilde yapmıştım tabi ben 95 kilo bi adamım bununda etkisi olur die düşünüyorum önde cam var rüzgara karşı direnç artıyor ama 120 ye solukluz çıkabiliyor

  11. #16751

    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya bugün bi denemek istedim 125 km hız yaptım gaz kolu sona dayalı bi şekilde bana az gibi geldi o yüzden sordum vites geçişlerini orta şekilde yapmıştım tabi ben 95 kilo bi adamım bununda etkisi olur die düşünüyorum önde cam var rüzgara karşı direnç artıyor ama 120 ye solukluz çıkabiliyor
    Benimkide aynı 120 kadar çok rahat hızlanıyor.Bende de cam var,yan çantalarda var.120 den sonrası yavaş..hafif aşagı meyillli bi yerde 140 a kadar sorunsuz çıkıyor..Ben genelde 100-110 arası kullanıyorum uzun yolda..Daha fazlasını sevmiyorum,ihtiyaçda pek olmuyo..Bence makul son hızı 120 dir,paşa paşa gider o hızda.
    [I]Viraj Güzeldir..[/I]

  12. #16752
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS

  13. #16753
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otobanda ben de 155e çıktım, hatta biraz daha zorlasam 160a yaklaşırdı da tırstım. Gerek yok o kadar ama 95i geçmiyorum otoban harici. 100 kilo civarıyım. Yol yokuşaşağı olunca rahat çıkar, videoda da öyle.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  14. #16754
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuş aşağı ben de yaptım ama kesinlikle denemenizi tavsiye etmiyorum. Motorun aerodinamisi uygun olmadığından tüm stabilitesini kaybediyor ve tehlikeli bir şekilde ilerliyor.

  15. #16755
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    bence o kadar hızlı gitmeye gerek yok 120 km/h gayet yeterli bir hız.. hee arada yetmiyor ayrı konu onun da tek çözümü cc yükseltip abisini yani gv 650 yi almak ya da başka tarzda 500 cc üstü naked vb tarz olabilir
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  16. #16756
    gencotr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul / Tuzla
    Motosikleti
    Honda NC 700 XA
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla Murat, bi statör sorunu var gv650 lerin sadece.. onunda halletme olayı yeni bobin sardırmak..çok bir uğraş olacağını sanmıyorum.. ayrıca bakım masraflarının bizimkinden kat kat fazla olduğunu da düşünmüyorum..yakt olayı da 5-6 lt civarındaydı galiba.. ee o kadarda olsun motorda 240 ibre var ve makine 650 cc bakalım şu anlık böyle bir düşüncem var, ileride ne olacağı belli olmaz

    bu arada eski motorun ile yenisi arasında bir fark varmı hiç ? her açıdan..ufak bir yorumunu alırsam süper olur.
    Laf aramızda o ibre benim biraz gözümü korkuttu. Gv250 ile yaptığım belkide %90 nı uzun yollar olan 10 küsür bin km boyunca daha yüksek bir hız ihtiyacı hissetmedim. Düzeltiyorum bir defasında Lapseki ye maça yetişmek için gazı sonuna kadar açmış ve uzun bir müddet 120-130 km dolaylarında sürmüş Gv250 ler daha hızlı gitmediği için maçın ilk düdüğünü kaçırmıştık. Gv650 ile 235 leri görenler olmuş. Şeytana uyup gördüğüm son şeyin hız göstergesindeki 235 km sürat olmasını istemedim dürüstçe. Birde Gv250 yi kafa kafaya değiştirebileceğim birini bulmak için zamanım yoktu. Uzun lafın kısası bana pek uymadı. Gerek maddi gerek manevi sebeplerden birazda şans eseri yeni Gv250 imle yollardayız. Motosiklette en azından şu hep sinirimi bozan 3. vitesteki gaz yememe sorunu yok. Bu bile benim için büyük bir artı. Diğer taraftan göstergeler malum. Daha okunaklı daha gösterişli. Saat çok işe yarıyor. Önceki motosikletimde gidona Casio F91W takarak ta Türk usulü bu sorunu çözümlemiştim ama artık gerek kalmadı. Ayrıca Rıdvan eminim yok öyle bir şey sana öyle gelmiştir yanılıyorsun diyecek ama sanki enjeksiyonlu Gv250 nin gidişi bir başka güzel. Gerek performans gerekse stabilite anlamında. Bunların dışında motosikletimin önceki sahibinin yaptığı bir kaç modifikasyon ve ilave ettiği aksessuarlar sayesinde sürüş çok konforlu ve bir o kadar da keyifli. Görende motosikletimi satmaya çalıştğımı zannedecek.

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzlükte yüksek vites geçişleriyle yapılırsa 140 km/s, sakin bir başlangıçla 130'dan sonra biraz zor. Motor uzun süre 130-140'la gidebiliyor ama titreşim artıyor ve 140'la çok stabil olduğunu da söyleyemem. Yani kullanılabilir stabil maksimum hız 130 diyebiliriz.
    250cc bir motosikletten bahsediyoruz. 140 km ve üzerinde hız beklentisi içerisinde olmak 120 km den sonra ivmelenmiyor eğime ihtiyaç duyuyorum hız anlamında beni tatmin etmiyor demek abesle iştigalden öte bir şey değildir. Şahsi görüşüm 110-120 km iyidir ötesine gerek ve ihtiyaç duymuyorum.

    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence o kadar hızlı gitmeye gerek yok 120 km/h gayet yeterli bir hız.. hee arada yetmiyor ayrı konu onun da tek çözümü cc yükseltip abisini yani gv 650 yi almak ya da başka tarzda 500 cc üstü naked vb tarz olabilir
    Bak naked dedin de ER6N aşkım depreşti.
    no one lives forever...

  17. #16757
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı gencotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca Rıdvan eminim yok öyle bir şey sana öyle gelmiştir yanılıyorsun diyecek ama sanki enjeksiyonlu Gv250 nin gidişi bir başka güzel. Gerek performans gerekse stabilite anlamında.
    Yakıt besleme sistemi farklı olması sebebiyle tabii ki çalışmasında ufak farklılıklar olacak. Mesela 2011+ modellerde benzin pompasından öyle bir ses geliyor ki içine elektrikli süpürge kaçmış gibi ayrıca enjeksiyonlu olan tüm modeller 25 HP karbüratörlüler 28 HP Ama yenilerin göstergeleri gerçekten güzel, karanlıkta yarı aydınlanan km (mesafe) sayacını okuyacam diye uğraşmıyorsun, önemli bir ihtiyaç olan saat mevcut. Yine Gv250 alacak olsam karbüratörlü tercih ederim ikinci tercihim de sadece gösterge için 2011 model üzeri olur.

  18. #16758
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı gencotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Laf aramızda o ibre benim biraz gözümü korkuttu. Gv250 ile yaptığım belkide %90 nı uzun yollar olan 10 küsür bin km boyunca daha yüksek bir hız ihtiyacı hissetmedim. Düzeltiyorum bir defasında Lapseki ye maça yetişmek için gazı sonuna kadar açmış ve uzun bir müddet 120-130 km dolaylarında sürmüş Gv250 ler daha hızlı gitmediği için maçın ilk düdüğünü kaçırmıştık. Gv650 ile 235 leri görenler olmuş. Şeytana uyup gördüğüm son şeyin hız göstergesindeki 235 km sürat olmasını istemedim dürüstçe. Birde Gv250 yi kafa kafaya değiştirebileceğim birini bulmak için zamanım yoktu. Uzun lafın kısası bana pek uymadı. Gerek maddi gerek manevi sebeplerden birazda şans eseri yeni Gv250 imle yollardayız. Motosiklette en azından şu hep sinirimi bozan 3. vitesteki gaz yememe sorunu yok. Bu bile benim için büyük bir artı. Diğer taraftan göstergeler malum. Daha okunaklı daha gösterişli. Saat çok işe yarıyor. Önceki motosikletimde gidona Casio F91W takarak ta Türk usulü bu sorunu çözümlemiştim ama artık gerek kalmadı. Ayrıca Rıdvan eminim yok öyle bir şey sana öyle gelmiştir yanılıyorsun diyecek ama sanki enjeksiyonlu Gv250 nin gidişi bir başka güzel. Gerek performans gerekse stabilite anlamında. Bunların dışında motosikletimin önceki sahibinin yaptığı bir kaç modifikasyon ve ilave ettiği aksessuarlar sayesinde sürüş çok konforlu ve bir o kadar da keyifli. Görende motosikletimi satmaya çalıştğımı zannedecek.



    Bak naked dedin de ER6N aşkım depreşti.
    bence o gidişhat motorun lastiklerinden kaynaklanıyordur bundan önceki motorununu lastikleri orjinal ise şayet

    Ayrıca naked her an kafamın bir köşesinde olan bir tarzdır
    1- fazer
    2- kawasaki .. 2 si çooook kurcalıyor kafamı ne yalan söyliyim belkide bir ilk gerçekleştirip cruiserden sonra enduro yerine naked tarza geçen olabilirim
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  19. #16759
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Arkadaşlar benim amacım hız değil zaten ilk defa böyle denedim bu makinayı, ben gv 250 nin o devirli anlardaki hızlanmalarına ve torkuna hastayım bana bu yetiyo da artıyo bile

  20. #16760
    Johnizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul | Ümraniye
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    gv 650 çok cici yahu)) fıttırıyorum)) ölüm haberim gelir yakında, bu iron/kom-ik mesajım da referans olur 3. sayfa haberlerine))
    Carpe diem!

    4 teker bedeni, 2 teker ruhu taşır!


    Hayat; Aldığımız solukların değil, soluğumuzun kesildiği anların toplamıdır!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler