Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #10661
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    rıdvan bu arada sen ne zaman gideceksin pantalon için ?
    Çarşamba günü gidebilirim gitmeye de bilirim

    Alıntı Batuizm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    power ledlerimi aldım çil çil, lenslerde tamam, pcb denen zımbırtıyı açgözlülükten 12li aldım ;oD sığmadı sislerin içine 6lı yada 9lu bişi uydurcam bu eksiğim var bide süpürge mi faraşmı ne motorsa eminönünden sis farı bağlantı demiri almam gerek ;oD
    Siz şu sis farı işine giriyorsunuz ama ön cam engel olmayacak mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10662
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Batuizm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]knight online da demeyin bana!!! 200 küsür tl lik gb li hesabım hacklenmişti ;oD töbe ettim o oyuna sonra wow mow oynadım baya bi baktım yok bilgisayar başında çürüyeceğiz, sildim attıp hepiceğizini...
    bende 75-80 gb falan biriktirmiştim o zaman 1 gb 20 tl falandı maradon mercant kralıydım logosta taaki işe girene kadar iyiki de girmişim.. pc başında oturma rekorumu bu oyun yüzünden kırdım ( 70 küsür saat )..işe girince gb leri sattım çatır çatır yedim parasını
    char duruyor hala ama şifre oyun vb hiçbirşey yok bende silmiştim

    ---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 00:10 ----------

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çarşamba günü gidebilirim gitmeye de bilirim



    Siz şu sis farı işine giriyorsunuz ama ön cam engel olmayacak mı?

    ben çarşamba gelemem maalesef

    ayrıca sis farının ön camı etkileyeceğini düşünmüyorum..
    ahanda bir örneği

    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  3. #10663
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayrıca sis farının ön camı etkileyeceğini düşünmüyorum..
    Fotoğraftaki sis farlarının derinliğinin olmadığını da farketmişsindir herhalde. Ahmet'in aldığı sis farları daha derin. Belki sorun olmaz ama olabilir de

  4. #10664
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğraftaki sis farlarının derinliğinin olmadığını da farketmişsindir herhalde. Ahmet'in aldığı sis farları daha derin. Belki sorun olmaz ama olabilir de
    farkettim kanka , maksat gaza gelmek
    bu arada o fotodaki motorun ön camının kenarındaki şey bu arabalarda olan yapıştırmalı parlak şeyler dimi (ismini unutunca böyle yazdım )
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  5. #10665
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada o fotodaki motorun ön camının kenarındaki şey bu arabalarda olan yapıştırmalı parlak şeyler dimi (ismini unutunca böyle yazdım )
    Nikelaj bant/şerit gibi bir şeyden bahsediyorsan ondan olduğunu sanmıyorum. Çünkü fotoğrafta görüldüğü kadarıyla üzerinde yapıştırılmış gibi değil de yanlardan geçirilmiş gibi duruyor.

  6. #10666
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nikelaj bant/şerit gibi bir şeyden bahsediyorsan ondan olduğunu sanmıyorum. Çünkü fotoğrafta görüldüğü kadarıyla üzerinde yapıştırılmış gibi değil de yanlardan geçirilmiş gibi duruyor.
    anladım kanka ama güzel duruyor bence..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  7. #10667
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nikelaj bant/şerit gibi bir şeyden bahsediyorsan ondan olduğunu sanmıyorum. Çünkü fotoğrafta görüldüğü kadarıyla üzerinde yapıştırılmış gibi değil de yanlardan geçirilmiş gibi duruyor.
    O bant nikelajlı bant,fitil diye de geçer,oto parça-aksesuar satan yerlerde vardırgiydirme şeklinde kenarlara takılır,gerekirse yapıştırıcıyla da sabitlenebilir

  8. #10668
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O bant nikelajlı bant,fitil diye de geçer,oto parça-aksesuar satan yerlerde vardırgiydirme şeklinde kenarlara takılır,gerekirse yapıştırıcıyla da sabitlenebilir
    Ben de onu diyorum işte Fotoğrafta görülen fitil şekilde ama Uğur'un bahsettiği şey genelde tamponlarda olan, yapıştırma nikelaj bant.

  9. #10669
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    on cam, sis farlari, far kaslari, om camurluk korumasi hepsi birbirinden guzel, masallah mi deniyordu boyle durumlarda

    ozellikle camurluk korumasi super olmus, nerden bulabiliriz camurluk korumasini?

    ugur fotografi nerden buldun, sahibiyle iletisime gecip buluruz belki

    *bir de on koruma demirinin uzerinde ayaklik mi var?

  10. #10670
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    on cam, sis farlari, far kaslari, om camurluk korumasi hepsi birbirinden guzel, masallah mi deniyordu boyle durumlarda

    ozellikle camurluk korumasi super olmus, nerden bulabiliriz camurluk korumasini?

    ugur fotografi nerden buldun, sahibiyle iletisime gecip buluruz belki

    *bir de on koruma demirinin uzerinde ayaklik mi var?
    Uğur'un böyle motorları bulmakta üstüne yok

    Hyosungsource'da bu parçadan mevcut ama 2000 model yılına kadar Gv125 için diyor. Yeni modellere uymaz, hele 250cc'ye hiç uymaz diyor. Hatta bunun normalde 60$'ın üzerinde bir fiyatı var ama eski stokları tüketmek için 31 TL'ye satıyoruz diyor.

    Koruma demirleri orjinal ve üzerinde kelepçe tipi bağlantısı olan ayaklıklardan koyulmuş.


    Bu arada bizim motorun 2001-2003 model arası hiç gören oldu mu? Ben dün araştırırken bir şeyler buldum.

    Nasıl?


  11. #10671
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    camurluk korumasina baktim, turkiye'de yok galiba, yurtdisinda da bikac yerde var, 79$ fiyat yazmislar, shipping falan derken ucar gider fiyat.

    ---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:00 ----------

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada bizim motorun 2001-2003 model arası hiç gören oldu mu? Ben dün araştırırken bir şeyler buldum.

    Nasıl?

    eski logo daha iyiymis.

  12. #10672
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    eski logo daha iyiymis.
    Bence asıl güzel olan tel jantlar

  13. #10673
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence asıl güzel olan tel jantlar
    Kesinlikle tel jant bu motorun en büyük eksiğini 2001-2003 te gidermişler ama şimdi bilerek yapmıyorlar,yoksa diğer 250cc ler satamaz:D

  14. #10674
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle tel jant bu motorun en büyük eksiğini 2001-2003 te gidermişler ama şimdi bilerek yapmıyorlar,yoksa diğer 250cc ler satamaz:D
    Aslında çelik jant çok daha iyi. Tel jantta şambrelli lastik, tel yamulması gibi sorunlar var. Ama tabii ki görüntü olarak daha güzel

  15. #10675
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    tel jant bana, benim ex motorum mct 250'yi hatirlatiyor, o yuzden ne kadar kullanisli da olsa gozume guzel gelmiyor

    ayrica kalin jant daha estetik bence, hatta venox'un arka tekerindeki gibi ful kapali jant olsa daha iyi bile durabilir.

    bu arada yagmurda camurda giyilebilecek bir bot tavsiyesine ihtiyacim var, motosiklet botu olmasina gerek yok, saglam olsun, su gecirmesin yeterli.

  16. #10676
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ayrica kalin jant daha estetik bence, hatta venox'un arka tekerindeki gibi ful kapali jant olsa daha iyi bile durabilir.

    bu arada yagmurda camurda giyilebilecek bir bot tavsiyesine ihtiyacim var, motosiklet botu olmasina gerek yok, saglam olsun, su gecirmesin yeterli.
    Tamamen kapalı olması bence hiç hoş değil ama temizlemesi kolay olur

    Bot olarak da motor botları hariç su geçirmez diye satılan hiç bir bot uzun süre suya dayanamaz. Mesela benim botlarım yağmura 1 saate yakın dayanıyor ama sonuna pes edip bağcık yerlerinden su alıyor. Çünkü adamlar bu botu "bu adam saatte 100 km hızla suyun içine dalar" diye üretmemişler.

  17. #10677
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Bujileri ne kadar sıkıştıracağımızı nasıl ayarlıyoruz?

  18. #10678
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Dr.Aequitas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bujileri ne kadar sıkıştıracağımızı nasıl ayarlıyoruz?
    Bujiyi taktıktan sonra elle sıkabildiğin kadar sıkıp sonra da buji anahtarıyla çeyrek tur sıkman yeterli.

  19. #10679
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul - beylikdüzü
    Motosikleti
    S&T Kanuni GV250 Aquila (2009)
    çıt diye ses gelene kadar sık ve nekadar cevirdigini aklinda tut, sonra kirilan bujileri cikar ve saglam bi cift bujiyi aklindaki kadar sık ;oD

  20. #10680
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Batuizm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çıt diye ses gelene kadar sık ve nekadar cevirdigini aklinda tut, sonra kirilan bujileri cikar ve saglam bi cift bujiyi aklindaki kadar sık ;oD
    Peki zarar gören silindir kapağı olursa ne yapıyoruz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler