Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Mart 2014, 18:38
#20941
http://www.akusepeti.com/
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
ns_elessar adlı üyeden alıntı
Günaydın arkadaşlar. Benim akü bitmiş. Nerden alabilirim? bosch almayı dusunuyorum ama altarnatif varmıdır. Ankara dışı olursa kargolatırız..
yukarıdaki mesajı bu mesaja istinaden yazmıstım ama beceremedim.Benim Aku durduk yere bitmişti,aldım hatta bozdum aldılar tekrar gonderdiler memnun kaldım.
Reklamlar
-
30 Mart 2014, 21:12
#20942
arkadaşlar acil yardım lazım... şuanda maltepede bir arkadaşın y anındayım ve motor sağlıklı çalışmıyor... yani şöyle ki 2nci 3ncü marşta gaz verirsem ancak çalışıyor.. ve elimi gazdan çekersem stop ediyor.. yaklaşık 1 2 dakıka elımı gazdan cekmeden çalısır vazıyette tuttum ısınsın flan diye ama gazı kesınce yıne stop ettı...
-
31 Mart 2014, 00:36
#20943
chuckmak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar acil yardım lazım... şuanda maltepede bir arkadaşın y anındayım ve motor sağlıklı çalışmıyor... yani şöyle ki 2nci 3ncü marşta gaz verirsem ancak çalışıyor.. ve elimi gazdan çekersem stop ediyor.. yaklaşık 1 2 dakıka elımı gazdan cekmeden çalısır vazıyette tuttum ısınsın flan diye ama gazı kesınce yıne stop ettı...
Hocam çok bir bilgim yok ama sadece bir fikir olarak, evine ya da servise gidene kadar, rölanti devrini artırabilirsin istop etmesin diye.
-
31 Mart 2014, 01:05
#20944
Utided adlı üyeden alıntı
Hocam çok bir bilgim yok ama sadece bir fikir olarak, evine ya da servise gidene kadar, rölanti devrini artırabilirsin istop etmesin diye.
hocam motoru arkadasın garaja çektım kufrede ede ede eve gıttım
son izlenim şöyle..
biraz gaz destegıyle çalıstırınca 3000 4000 devırde bile motor çok gurultulu ve cırtlak calısıor eskı halınden farklı ses cıkıor yani.. egzosta öyle tok bir ses çıkıor
2 3 dk gaz destegıyle calıstırınca hanı ısınır belkı ondandır flan... yok gazdan cekınce elımı stop edıyor.. ama 2 saatlık bır zamandan bahsedıorum bahsedıorum 10 dk ılk bırsaat ugrastım basında caba nıe mars basıodum hıc calısmıordu 3ncu 4ncude flan gaz destegıyle alıordu ama braz ara verıp 2ncı saatte daha cabuk calısmaya basladı ılk marsta gaz destegıyle calısmaya basladı ama gazı kesınce yıne stop..
1ncı vıteste 6 mtrelık bır rampadan cıkamadım gaza bastıkca boguluomus gıbı oluor stop edıordu sankı altımda bsıkletvar pedal cevırmesem gıtmıcek gıbı... nyse sokaga cıkarttık zorda olsa bagırtarak flan anca hareket ettırebıldım baya bı 100 200 metre gezdım 2ncı 3ncu vıtese kadar cıktım ama ınanılmaz bır tork dususu oldu sankı altımda 50 cclık makına var gıbı uzun lafın kısası sanki 18lık gecn gıttı yerıne 80 yasında ıhtıyar geldı dermanı yok gibi :D
birde rolantı ayarı nasıl yapılıor bılmıorum gaz kablosuyla oynadım braz kullanma klavuzundakı gıbı bıraz ama sonuc bu yani...
-
31 Mart 2014, 03:50
#20945
chuckmak adlı üyeden alıntı
hocam motoru arkadasın garaja çektım kufrede ede ede eve gıttım
son izlenim şöyle..
biraz gaz destegıyle çalıstırınca 3000 4000 devırde bile motor çok gurultulu ve cırtlak calısıor eskı halınden farklı ses cıkıor yani.. egzosta öyle tok bir ses çıkıor
2 3 dk gaz destegıyle calıstırınca hanı ısınır belkı ondandır flan... yok gazdan cekınce elımı stop edıyor.. ama 2 saatlık bır zamandan bahsedıorum bahsedıorum 10 dk ılk bırsaat ugrastım basında caba nıe mars basıodum hıc calısmıordu 3ncu 4ncude flan gaz destegıyle alıordu ama braz ara verıp 2ncı saatte daha cabuk calısmaya basladı ılk marsta gaz destegıyle calısmaya basladı ama gazı kesınce yıne stop..
1ncı vıteste 6 mtrelık bır rampadan cıkamadım gaza bastıkca boguluomus gıbı oluor stop edıordu sankı altımda bsıkletvar pedal cevırmesem gıtmıcek gıbı... nyse sokaga cıkarttık zorda olsa bagırtarak flan anca hareket ettırebıldım baya bı 100 200 metre gezdım 2ncı 3ncu vıtese kadar cıktım ama ınanılmaz bır tork dususu oldu sankı altımda 50 cclık makına var gıbı uzun lafın kısası sanki 18lık gecn gıttı yerıne 80 yasında ıhtıyar geldı dermanı yok gibi :D
birde rolantı ayarı nasıl yapılıor bılmıorum gaz kablosuyla oynadım braz kullanma klavuzundakı gıbı bıraz ama sonuc bu yani...
motor enjeksiyonluysa o ayar vidası yok, eğer karbratörlüyse soldaki vtwin yazılı kapağın altında vidası var. ordan ayarlayabilirsin.. baktırman gereken yerler, buji, ateşleme,beyin, pis benzin.
-
31 Mart 2014, 10:39
#20946
enjeksiyonlu hacı motor... bakalım aksam bıdaha denıcem olmazsa yol gozuktu..
birde maltepeden kadıkoye motoru nasıl naklederim kaça naklederim bilgisi olan varsa cok makbule gecer..
-
31 Mart 2014, 23:54
#20947
kardeş bujilerden biri ateşlenmiyor yani tek silindir çalışıyor. bujileri sök temizle tek tek kontrol. Boğulma yaşanmıştır (benzin birikmesi) silindirlerin içindeki benzinin uçmasını bekle ve geri tak. Bu işlem için Tamirciye paranı kaptırma.
2. ihtimal kirli benzinden enjeksiyonlardan biri tıkanmıştır. Bu iş uğraştırıcı olur
3. ama düşük ihtimal rölanti motoru kapalı vaziyette takılı kalmıştır. Bu olsaydı motor ısınma yapmazdı sadece düşük devirden stop ederdi
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
yok yok kararım kesin teşhisim 1. şık
Bilgi paylaşıldıkça çoğalır!
-
01 Nisan 2014, 00:08
#20948
chuckmak adlı üyeden alıntı
enjeksiyonlu hacı motor... bakalım aksam bıdaha denıcem olmazsa yol gozuktu..
birde maltepeden kadıkoye motoru nasıl naklederim kaça naklederim bilgisi olan varsa cok makbule gecer..
sanırım kadıköy baymotoya götüreceksin motoru. ne yalan söyleyeyim baymotoya hiç gitmedim ama dersen kartal topselvide yeşilyurt motor var. adamlar 30 lira civarı bir ücrete motoru taşıyorlar yanlışım olmasın. istersen bir ara konuş. ustasıda iyidir muammer abi eski motorum kanuni phantomdu ordan biliyorum. bugünde gv250'me kavuştum.
arkadaşlar sissy bar, çanta ve rüzgar siperliği önerisi olan varmı. özellikle sissy bar hangisi uyar hangisi uymaz bilemedim.
-
01 Nisan 2014, 01:06
#20949
chuckmak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar acil yardım lazım... şuanda maltepede bir arkadaşın y anındayım ve motor sağlıklı çalışmıyor... yani şöyle ki 2nci 3ncü marşta gaz verirsem ancak çalışıyor.. ve elimi gazdan çekersem stop ediyor.. yaklaşık 1 2 dakıka elımı gazdan cekmeden çalısır vazıyette tuttum ısınsın flan diye ama gazı kesınce yıne stop ettı...
Ateşleme sisteminde sıkıntın var gibi..Buji ve buji pipolarını kontrol ettiriver..
Onda da bir sıkıntı çıkmadıysa şayet geriye alınan benzin kalıyor.
Bilinmedik dandik yerlerden benzin almayın arkadaşlar.
Motosikletler araba gibi değildir benzin konusunda.Enjektörler veya karbüratörler hassastır bu konuda
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
nines adlı üyeden alıntı
bugünde gv250'me kavuştum.
arkadaşlar sissy bar, çanta ve rüzgar siperliği önerisi olan varmı. özellikle sissy bar hangisi uyar hangisi uymaz bilemedim.
Öncelikle Hayırlı olsun yeni makinen
Çanta olarak şunu kesinlikle tavsiye ederim,Herkezte var ama çok kullanışlıdır..
http://www.hudsonderi.com/?urun-3132...50-Shadow.html
Rüzgar siperliği bu uygun var :
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...24104144/detay
Sissy bar ya yurt dışından getirticen ya da bizimkiler bir yerde yaptırdılar,tam yerini ve fiyatını bilmiyorum ama Orijinalinden biraz pahalı ama kesinlikle değer
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
Arkadaşlar bu arada Karbüratörlü model için Egzoz susturucusu arıyorum.Elinde var olan veyahut ben susturucuları çıkartıcam diyen varsa bana haber verebilir mi ?
-
01 Nisan 2014, 04:58
#20950
chuckmak adlı üyeden alıntı
enjeksiyonlu hacı motor... bakalım aksam bıdaha denıcem olmazsa yol gozuktu..
birde maltepeden kadıkoye motoru nasıl naklederim kaça naklederim bilgisi olan varsa cok makbule gecer..
fi lambasındaki arıza devam ediyor mu? Yakın zamanda ikaz alıyordun o ikaz ile ilgili bir problem olabilir.
Egzoz gazının renginde değişiklik oldu mu? Siyah veya beyaz(mavi) mı?
En son benzini nereden aldın?
-
01 Nisan 2014, 14:36
#20951
arkadaş hepinize tesekkurler.. sorun çzüldü (şimdilik) :D oda şöyle dun aksam garaja gıttım tekrar mars bastım direk çalıştı ama torktan dusmuslugu devam edıyordu.. neyse deponun vıdalarını sökü braz kaldırıp altına flan baktık akan sızan bısey varmı flan dıe..şimdi çokta anlamam ben motordan bujı sök desen bujı nerde derim o derece yani :D nyse taktık depoyu marş bastım ses düzgün bi şekilde çalıstı düzeldi rampadan cıktım ve 5 dk tur attım eski haline dönmüştü.. eve gittim sabahtan gkn motora goturdum kadıkoye gokan abı bıseyı yok dedı hersey yerlı yerınde.. arızalıda olmadıgı ıcın suan teshıs koyamam dedi.. uzun lafın kısası suan eskısı gıbı ama neden oldu anlamadık.. depoyu kaldırdık öyle braz salladık acaba tortu pıslık flan mı dıe ve taktık eskı halıne dondu... sanırım benzın akısıyla bı sorunu vardı...
abi fi lambası hala yanıyor ama şöyle 1ncı vıtesteyken... arasıra devırı yuksekken yanıyor flan seklınde ust vıtesteyken yanmıor... servıse gıdemedım ıse baslayalı 3 hafta oldu.. 4 gun ızın aldım o yuzden kasmıyorum :D
bay motoyada motoru alırken ekspertız ıcın gıttım 2 tane cocuk gordum motoru sehpaya almıslar altına bakıolar flan.. dedim oldu görüşürüz :D kanuni servislerinde motora muamele çok kotu dıolar o yuzden gıtmeyı dusunmuorum...
ama yıne bir şey oldu abi anlamaıorum nedır bu gkn motordan nzman cıksam ardından baska bı sıkıntı baslıor :D dıreksıyonu sola kırıp kıtleyemıorum saga kırınca kıtlenıor sola kıtlenmıyor.. bugun km teli taktırdım onla alaklı bısey olabılırmı ?
-
03 Nisan 2014, 17:31
#20952
Arkadaşlar merhaba geçenlerde yazmıştım FI ışığım birkaç kere yanıp söndükten sonra motorum yolda giderken 2 viteste stop etmişti tekrar marş bastığımda aküm tamamen bitmiş olduğu için marş basamamıştım, sonrasında akü yü söküp şarj ettirdim ve tekrar çalıştırdım hiç bir sıkıntı çıkarmadı iki gündür de biniyorum hiç bir ikaz vermedi.Sanırım sarsıntıdan dolayı akü kutup başları gevşedi ve şari olamadığı için aküm bitti buda böyle birşeye sebep verdi diye düşünüyorum.Bu şekilde arıza ile karşılaşacak olan arkadaşları uyarmak için yazdım akünüzü arada kontrol etmeniz faydalı olacaktır.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
Arkadaşlar gv 250 için yağ yakıt hava filitresi alacağım bulunduğum yerde satılmıyor internet üzerinden orijinal güvenilir olarak nereden alabilirim daha önce alışveriş yapan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi?
-
04 Nisan 2014, 04:51
#20953
bozanaki adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba geçenlerde yazmıştım FI ışığım birkaç kere yanıp söndükten sonra motorum yolda giderken 2 viteste stop etmişti tekrar marş bastığımda aküm tamamen bitmiş olduğu için marş basamamıştım, sonrasında akü yü söküp şarj ettirdim ve tekrar çalıştırdım hiç bir sıkıntı çıkarmadı iki gündür de biniyorum hiç bir ikaz vermedi.Sanırım sarsıntıdan dolayı akü kutup başları gevşedi ve şari olamadığı için aküm bitti buda böyle birşeye sebep verdi diye düşünüyorum.Bu şekilde arıza ile karşılaşacak olan arkadaşları uyarmak için yazdım akünüzü arada kontrol etmeniz faydalı olacaktır.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
Arkadaşlar gv 250 için yağ yakıt hava filitresi alacağım bulunduğum yerde satılmıyor internet üzerinden orijinal güvenilir olarak nereden alabilirim daha önce alışveriş yapan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi?
http://www.merkezyedekparca.com/agru...20|%20GV%20250
-
04 Nisan 2014, 15:50
#20954
Merhaba Arkadaşlar
Bu sezon kimler lastiklerini değiştiriyor? Ne almayı düşünüyorsunuz?
Ben aşağıdaki takımlardan birin almayı düşüyorum. Aralarında neredyse iki katı fark var. Değer mi diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8627
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8629
http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastikleri-veri/sava-mc7-110-90-16-59-p-front-rear-tt-m-c#54914955
http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastikleri-veri/sava-mc7-140-90-15-70-r-rear-tl-m-c#54914680
Birde aşağıdaki iki lastik arasında ne fark var?
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8644
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8627
-
04 Nisan 2014, 19:47
#20955
Exzina adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar
Bu sezon kimler lastiklerini değiştiriyor? Ne almayı düşünüyorsunuz?
Ben aşağıdaki takımlardan birin almayı düşüyorum. Aralarında neredyse iki katı fark var. Değer mi diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8627
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8629
http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastikleri-veri/sava-mc7-110-90-16-59-p-front-rear-tt-m-c#54914955
http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastikleri-veri/sava-mc7-140-90-15-70-r-rear-tl-m-c#54914680
Birde aşağıdaki iki lastik arasında ne fark var?
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8644
http://www.lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=8627
ben mc7 kullanıyorum, heralde 1500 km falan yapmışımdır ani frenlemelerder kuru zeminde iyi virajlara girerkende güven veriyor. ama ıslak zemin için aynısını söyleyemem dikkatli kullanmak lazım..
-
06 Nisan 2014, 21:32
#20956
Arkadaşlar geçen FI ışığımın yandığını ve sonrasında nasıl düzeldiğini yazmıştım çözüm geçici oldu asıl arıza konjektörde imiş bugün buldum.Geçenki arızanın aküyü şarj ettikten sonra bir haftadır biniyordum fakat bugün gene aynı şekilde motorum yolda giderken boğulur bir şeklide gaz yemeyerek stop etti.Sonrasında arızanın aküyü şarj eden ve bujiler için voltaj üreten konjektörde olduğunu buldum diğer adıyla voltaj regülatörüm yanmış.Konjektörü yerinden söktüğümde arkasında ki plastik kısmın yandığını gördüm.
Arkadaşalar forumda birçok sayfa okudum fakat göremedim konjektör alacağım hyosung orijinal olanı mı alayım yoksa daha iyi bir marka bilen bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı.Konjektörü daha kaliteli olduğu için Suzuki nin kini takanlar olduğnu duydum doğruluğunu bilen varmı?
-
07 Nisan 2014, 02:56
#20957
Selam arkadaslar, artık benim de bi gv250 im var.. Mersinde 2012 model 1500 km de bi motor buldum.. haftaya teslim alcam inşallah. . Babamın viragosunu kullandım daha once.. sonra ilk motorum olan Mondial Mh 125 aldım halen satmış degilim.. satmaya da kiyamiyorum. Burada motor hakkında çok bilgi sahibi oldum.. emeği geçen tüm arkadaslara teşekkür ediyorum. . Gemide çalışıyorum çok aktif olarak forumu kullanamam ama elimden geldiğince motorla olan izlenimlerimi sizinle paylaşcam inşallah. . Tekerinize taş değmesin.. selametle..
-
07 Nisan 2014, 14:27
#20958
bozanaki adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar geçen FI ışığımın yandığını ve sonrasında nasıl düzeldiğini yazmıştım çözüm geçici oldu asıl arıza konjektörde imiş bugün buldum.Geçenki arızanın aküyü şarj ettikten sonra bir haftadır biniyordum fakat bugün gene aynı şekilde motorum yolda giderken boğulur bir şeklide gaz yemeyerek stop etti.Sonrasında arızanın aküyü şarj eden ve bujiler için voltaj üreten konjektörde olduğunu buldum diğer adıyla voltaj regülatörüm yanmış.Konjektörü yerinden söktüğümde arkasında ki plastik kısmın yandığını gördüm.
Arkadaşalar forumda birçok sayfa okudum fakat göremedim konjektör alacağım hyosung orijinal olanı mı alayım yoksa daha iyi bir marka bilen bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı.Konjektörü daha kaliteli olduğu için Suzuki nin kini takanlar olduğnu duydum doğruluğunu bilen varmı?
konjoktörleri iyidir aslında yanma sebebi nedir onu bulmanı tavsiye ederim tesisatta kısa devre mi var akü normalmi okü içerisinde kısa devrede olabiliyor,startör çıkış voltajları normalmi.akü bitmiş durumdayken konjoktör zorlandımı aşırımı ısındı? bunları kontrol etmeden yeni konjoktör takarsan oda yanabilir. senin konjoktörün hangi tip enini boyunu yazarsan tipi belli olur. bende conjoktör mevcut 130 tl gv650 conjoktörü takıyoruz randıman veriyor.
-
07 Nisan 2014, 20:33
#20959
gv650i adlı üyeden alıntı
konjoktörleri iyidir aslında yanma sebebi nedir onu bulmanı tavsiye ederim tesisatta kısa devre mi var akü normalmi okü içerisinde kısa devrede olabiliyor,startör çıkış voltajları normalmi.akü bitmiş durumdayken konjoktör zorlandımı aşırımı ısındı? bunları kontrol etmeden yeni konjoktör takarsan oda yanabilir. senin konjoktörün hangi tip enini boyunu yazarsan tipi belli olur. bende conjoktör mevcut 130 tl gv650 conjoktörü takıyoruz randıman veriyor.
Hocam 8cm 6cm ebatlarında konjektör 32800HN9110 numarası,stator çıkış voltaj değerlerini nereden bulabilirim? Kısa devre ihtimaline karşı bakmamı önereceğiniz kronik arıza çıkaran bir yer varmı?teşekkür ederim cevabınız için.
-
08 Nisan 2014, 00:47
#20960
Emrah hayirli olsun motorun..
@bozanaki konjektor değiştireceksen kannuninin sitesinde iki tip var,buyuk olandan takarsan daha iyi olur.ustamiz yazmış zaten;kısa devreyi kontrol ettir mutlaka,ayrıca dediği gibi muhtemelen aku de gitmiştir,eger öyleyse konjektor tekrar yanacak akudeki kısa devreden dolayı,şişme falan varsa mutlaka akuyu de degistir.statoru de kontrol etmek lazım,servis bilir nasil olacağını.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler