40kg zayıf olsa alırdım zatı muhteremi Çok şişman çooook...
Bunu yan ayaktan doğrultmak bile zordur eminim. Cross runner daha hafif olmasına rağmen öyleydi. Yoksa gerçekten güzel motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
Artı sesi bir garip.
valla gördüğün çantalı modelini denedim gayet güzel, güven verici konforlu ve çok seri motosiklet, ağırlığın önemi yok önemli olan ağırlık merkezi konumudur o yüzden ağırlığını pek hissettirmiyor, dene bence
Güzelmiş grisi. Deneme şansı yok gibi. Hatta görme şansım bile yok. Honda bayide yok bu motor Ankara'da...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
Motor tam @oocan abilik. Ben daha gencim, güzelim
Sen bana yaşlı mı demek istiyorsun
Çıkalım yola gazlayalım bakalım hangimiz daha genciz, ama trafik kurallarına uymayan kaybeder
Ayrıca ben yaşımın verdiği olgunlukta yakışıklı ve ideal göbek ölçülerine sahip (çevresi 1,5 metre felan ) bir Türk erkeğiyim her motora yakışırım.
---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:33 ----------
"Otobanda oocanın ensesinde bile gözü vardır derler"
Motosiklet atasözü ...
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
İşte ben de onu diyorum, motorun da şöyle yakışıklı-olgun bir havası var gibi.
yakalar bizi ne yaparsan yap kaçamazsın, demiştim ben luthier76'ya ben bişey demedim hepsini bahadır yaptı!
Beni glock yoldan çıkardı bütün suç onundur oocan abi
Çevirin kazı bakalım .....
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
sizce kaç cm görünüyorum
çok şükür boy sorunum yok kısa mı duruyorum hakkaten? komplekse sokmayın lütfen
boyum 1.72 sidileri giyince 1.74 oluyor
Kısa olduğunuzu düşünmemiştim açıkçası. Sele yüksekliği ile ilgili kendim için sormuştum, bence gayet iyi görünüyorsunuz motorda.
Şaka bir yana araba gibi motor maşallah. Sele yüksekliği nasıl glock? Senin ss ten çok yüksek mi?
Hocam bende 1.68 Kasılınca 1.69 boynu uzatırsam 1.70 diyorum. Boy konusunda çok memnunum. Ayrıca motosiklet çok güzel görünüyor.Sadece Honda'nın bu far stilini sevmedim.Yanakları sıkılmış bebek yüzü.
aaa yok canım, bu çok konforlu yani 1.72 boyla ben ayaklarımı yere basıyorum. selenin kasık hizzası nasıl desem ince yapıda olduğu için oldukça rahat artcı içinde rahat st ye göre...
torklu ve güçlü bir motoru var R gibi değil, gayet ciddi uzun yolda güven verici gidilebilecek bir motosiklet, alman italyan japon ortaklığıyla geliştirilmiş diye söylenmişti bana ne kadar doğrudur bilemiyorum. benim kendi motosikletimin selesi rezalet, ayak uçlarıyla tutuyorum kendi motosikletimi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
sn. oocan bey daha detaylı bilgiler verirse çok seviniriz, tabi gerçekten bmw ye oranla mesela mukayese edilirse nasıl bir motosiklet sizce Okan Bey?
teknolojik, performans, yol tutuş turing oranı sport oranı fln??? bence eski 800 kasa daha sporttu bu biraz enduro genleride almış gibi ama ters yüklü çatalda var.
diksin yani baya dik pozisyon...
Kağıt üzerinde touringden çok spor kanı ağır basmakta. VFR1200 kesinlikle Pan European ın halefi değil, daha çok eski VFR800 ün ağır abisi rolünü almış diyebiliriz.
Ehil ellerde SS lerin canını çok sıkabilir. Şaftlı aktarım,geniş koltuk ,büyük depo ve traction control konforu arttırmış olmak ile beraber elektronik süspansyon ,cruise control , koltuk ısıtma ,motorlu ön cam gibi ehlikeyf oyuncaklarının yokluğu VFR nin spor kanının ağır bastığının bir başka kanıtı.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)