Küçük Haremim: GsxR, 600RR, R6...

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Bahsettiğim üzere küçük motosikletlerden oluşan küçük haremim ;)
Daha önce de ilgili arkadaşlar vardı. Modellerin çeşitliliğini artırmak adına faydalı olabilir belki. Umarım beğenirsiniz :wiinkk:
1:12 ve 1:18 ebatlarda monte ve demonte halde aldığım birkaç model.

DSC04531.jpg


DSC04570.jpg


DSC04536.jpg


DSC04540.jpg


DSC04542.jpg


DSC04548.jpg


DSC04550.jpg


DSC04556.jpg


DSC04559.jpg
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Allah hırsız eli değdirmesin, kem gözlerden saklasın :D ( amin)
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
128
hocam Bu motosiklet modellerinin demonte haliyle olanlarını nereden bulabilirim.Kendim toplamak ve boyamak istiyorum..Yardımcı olabilirmisiniz..Özel msj atarsanız sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam küfrediyodum sildim bak :p oyuncakmıs :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun hacı kmde kaç lira yakıyor bu..
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Bu tür koleksiyonlar MT de gördükçe ilgimi çekmeye çekmeye başladı.. Sonunda ben de başlayacağım yahu :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
benımde vardı ama sağolsun coluk cocuk sahıbı isenız pek elınızde tutamıyorsunuz yazık oldu hepsıne
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim varr , 2 tane , biri bmw chopper diğeride yamaha galiba ama eski model biraz . ikiside tarzım diil :mrgreen:satmayı düsünüyorum :p zaten yaşımızda ilerledi satıp araba maketi alıcam :mrgreen: ayy yazık ya cidden kendime acımaya basladım iice :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunları biriktirmek adamı ss'ci yapar. Es es es ki ki ki eski eski Es. :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Temennileriniz ve yorumlarınız için herkese ayrı ayrı teşekkürler. Tek tek alıntı yapıcaktım baktım çok uzun olucak mazur görün :wiinkk:


Ben aldığımda bu zx-9r modeli tekti ama daha sonra gördüğüm bir kaç yerde turuncu renke ninja vardı ;) ama illa kawa yeşili dersen :) Bir de onda şase ve üzerindeki gri aksamların tamamı metal diğerlerine nazaran çok daha ağır o epey hoşuma gitmişti.

Hoşuma giden nadide parçalar var sizlerin koleksiyonda da aman nazar değmesin :)

hocam Bu motosiklet modellerinin demonte haliyle olanlarını nereden bulabilirim.Kendim toplamak ve boyamak istiyorum..Yardımcı olabilirmisiniz..Özel msj atarsanız sevinirim.
:wiinkk:

nereden alıyorsunuz? fiyatları nedir?

çok güzeller, maşallah :)

Genellikle ne kadar detay o kadar para olarak düşünebiliriz. 15 liradan başlayan modeller var. Büyüklük arttıkça detay ve fiyat da arttıyor ancak uygun fiyatlıların içersinde de Tamiya,Newray,Maisto gibi aklıma gelen markaların ürünleri biraz daha kaliteli diye düşünüyorum.
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
53
bende de yaklaşık 14 tane var bunlardan 1:12 ve 1:18 oranlarında ayrıca birde 1:24 oranında bi 600RR anahtarlığım var baktıkça içim açılıyor kimseye elletmiyorum bile... :D
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
başlıgı görünce gerçek motorlar sandım yüregime iniyodu :mrgreen:
ama bunlarda güzelmiş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst