gençleree kötü örnek olmayın...
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
M3 ün hiç şansı yok
bizim burdan bi arkadaşımızda Audi A8 4.2 Qudro var o arabayıda kullandım
inan onunda şansı yok ;)
ben öle çabuk gaza gelene genç diyorum abi o sebepten...
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
İlk racing motora artçı olarak bindiğimde kullanan arkadaşa yanımızda kırmızı ışıkta duran camaro'yu göstererek "bununla kalkar mıyız" gibi saçma bir soru sormuştum
Arkadaşın cevabı da "kalkarız da hiç şansı olmaz ki, yazık!" olmuştu.
Daha sonra kendim ss makine sahibi olunca ne demek istediğini daha iyi anladım. Artık yoldaki 911 Turbo'lara bile dönüp bakmıyordum.
Bence de bir racing makinanın tek rakibi F1 aracı olabilir, ona da geçilir ama arayı çok açmaz diye düşünüyorum...
F1 araçları 18.000rpm ile sınırlandırılmış. 25000 max. ulaşabileceği devir saysıymış...
Yanlış bilgilendirme için özür diler keyifli sürüşler dilerim...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
evet izledim hemde defalarca
ama ankaradaki supra gibi kaçtane araba var türkiyede 1 veya 2 tane
o supra full+full dolu . yarıştığı motorlar standart
halbuki birazcık oynanmış bir motor karşısında onunda şansı yok
zaten bir videoda K5 deliyodu o suprayı burun farkı ile
Formula 1 araçlarına karşı pistte hiçbir iki tekerin, hatta hiçbir başka aracın şansı yok
Tüm F1 araçlarında 18.000 devirde limitli 2.4 litre V8 motor kullanılıyor, yaklaşık 750HP güç üretiyorlar, ağırlıkları 600kg. MotoGP motorları limitsiz halde 18.000 devir yapıyorlar, 250HP güç üretiyorlar, 150kg (sürücüyle 200) ağırlığındalar. Güç/ağırlık oranı olarak iki araç da eşit.
F1 araçlarının 285'le döndüğü İstanbulPark 8. virajı MotoGP motorları 200'le zor dönüyorlar, F1 araçları çok İstanbulPark 8 ve Spa-Eau Rogue gibi hızlı virajlarda 5.5G yanal ivmeye ulaşabilirken MotoGP motorları maksimum 1.5-2G yapabiliyorlar. İspanya Jerez pistinde Formula 1'in tur zamanı 1 dakika 22 saniye, MotoGP'nin zamanı ise 1 dakika 40 saniye.
Ayrıca pistte yarış motorları ile süperspor otomobiller arasında aşırı bir fark yok. Motosikletler hızlanmada açık ara öndeyken, otomobiller yol tutuş avantajı sayesinde virajlarda çok daha hızlı. Geçen yıl İkiteker'in testinde GSXR1000, Porsche 911 Turbo ile aşağı yukarı aynı tur zamanlarını yaptı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)