Kenan Hollanda'da 4 puan aldı
-
Admin
Kenan Sofuoğlu, Dünya Superbike Şampiyonası'nın dördüncü ayağı Hollanda yarışında 4 puan topladı. Türk pilot, 21. sıradan start aldığı yarışın ilk bölümünde 12., ikincisinde ise 19. oldu. Dünya Superbike Şampiyonası'nın dördüncü ayağı olan Hollanda yarışı Assen'da koşuldu.
Hannspree Ten Kate takımında yer alan Türk pilot Kenan Sofuoğlu, iki bölümden oluşan yarışta 4 puan topladı.
Sıralamalarda kötü bir derece elde eden ve yarışa 21. sıradan başlayan Sofuoğlu, ilk bölümdeki başarılı performansının ardından 12. sırayı aldı ve 4 puan aldı. Türk pilot ikinci bölümde ise finişe 19. sıradan ulaştı fakat puan alamadı.
Assen Pisti'deki birinci ve ikinci yarışı Ducati Xerox Team’den Troy Bayliss kazandı. Kenan Sofuoğlu’nun takım arkadaşı Carlos Checa, ilk yarışta ikinci, ikinci yarışta ise üçüncü sıranın sahibi oldu.
Gelecek yıl kariyerine nokta koyacak olan Troy Bayliss, Assen'de aldığı 50 puanla, genel klasmanda toplam 178 puana ulaştı ve liderliğini korudu. Bu yarıştan 36 puan çıkaran Carlos Checa, 108 puanla ikinci sıraya yükselirken, Yamaha Motor İtalia pilotu Troy Corser 89 puanla üçüncü sırada yer aldı.
Kenan Sofuoğlu, pilotlar klasmanında 26 puanla 16. sırada yer alıyor.
Sezonun 5. yarışı 11 Mayıs'ta İtalya'nın Monza Pisti'nde koşulacak.
Kaynak: Ntvspor
Reklamlar
-
Yavaş yavaş 1000 liklerinde kralı olcak inşallah
Gururumuz Kenan Allah cbr 1000rr'ına ve sana güç kuvvet versin
-
Motosiklet Eğitmeni
Patron;
NTV haber kaynağı olarak işkembesini kullandığı için içerik yanlış olmuş.
Kenan 24. değil 21. sırada yarışa başladı.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
coq adlı üyeden alıntı
Patron;
NTV haber kaynağı olarak işkembesini kullandığı için içerik yanlış olmuş.
Kenan 24. değil 21. sırada yarışa başladı.
Evet 21. sırada başladı. 7. sıraya kadar ilerledi. Bir ara Max Biaggi'nin ensesindeydi.
-
Super Moderator
kalidor adlı üyeden alıntı
Evet 21. sırada başladı. 7. sıraya kadar ilerledi. Bir ara Max Biaggi'nin ensesindeydi.
...hatta ilk turlarda bir süre Biaggi'nin önündeydi...
-
türkiyeye motosikLeti sevdirecek bu abimiz, başarıLarıyLa annemin biLe ıLımLı bakmasına neden oLuyor, artık motosikLet yurdum annesine o kadar yabancı geLmiyor cünki tv da her seferinde bir türkün adınıda duyuyor.
KENAN SOFUOĞLU
Kafa FLY
Görüntü FLU
Hayat FREE
-
Çok güzel olacak ısındıkça, alışdıkça...
Türkiye'nin gururu...
Ne yöne dönersen dön, arkan her zaman arkandadır.
Okyanus43
-
olcan138 adlı üyeden alıntı
...hatta ilk turlarda bir süre Biaggi'nin önündeydi...
Aynen öyle...Kenan gerçekten dünya çapında bir pilot. Ne kadar gurur duysak azdır.
-
ya Kenan gerçekten bence de çok iyi gidiyor ama.. sıralama turlarındaki dereceleri ve aldığı puanlar her yarış düşüyor.. bu sizce çok garip ve bizim için sıkıcı değil mi.. yani bilmiyorum Kenan'ın kendisini geliştirdiği kesin ama.. acaba rakipleri her yarış kendilerini daha fazla mı geliştiriyorlar... çünkü Kenan'ın topladığı puanlarda ve aldığı sıralama derecelerinde sürekli bir düşüş var...
-
-
Motosiklet Eğitmeni
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
rüzgarla ilgili olabilirmi coq abi ?
-
Motosiklet Eğitmeni
VaScO1925 adlı üyeden alıntı
rüzgarla ilgili olabilirmi
coq abi ?
Olabilir....
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
tamam o zaman virajlarda yatarken karşıdan gelen rüzgar o çamurluk kesiyor tekerleğin dönmesini zorlaştıran bi etkeni saf dışı bırakıyor ne kurdum ama merak ettim vallahi
-
coq adlı üyeden alıntı
Valla bravo.
Çook güzel soru.
Hadi bakalım, kim bilebilecek bu sorunun cevabını.
Yollar kaymak dök yala cinsinden.
Çamurluğa ihtiyaç yok yani.
(Tabii sizin çamurluk dediğiniz şey gerçekten bir çamurluksa)
Bizim için camurluk görevi görüyor ya ondan öle söyledim zaten gercektende baska ne işe yaradıgını bilmiyorum ve camurluktan baska ne işe yaradıgını cok merak ediyorum. bilen biri bizi aydınlatırmı acaba??
-
kenan süper inaşallah bu sınıfta bir yıl kaybetmez biraz daha üst sıralarda görmek istiyorum
yağmurlu günlerde ne yapacaklar her yarışta hava günlük güneşlik olmuyor düşük bir ihtimalde toz haline gelmiş lastik parçalarından korunmak için ola bilir
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
s3ns4t10n
600RR kullanan birinden beklenmeyecek bir soru açıkçası
Biz çamurluk desekte aslında işi rüzgar sürtünmesini (aerodynamic drag) azaltmak.Bu sayede daha yüksek hız, daha düşük yakıt tüketimi, daha stabil sürüş vs. sağlanıyor.Daha basite indirgersek ön tekerleğin üstüne sepet koyup 200 km/s hıza çıkmaya çalıştıklarını düşün
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
Çamurluk var çünkü o çamurluklar aynı formula 1 otomobillerindeki ön kanat gibi motosikletin ön lastiğine "down force" yaratıyor...
Hatta sadece yarış motosikletlerinde değil piyasada satılan motosikletlerde de ön çamurluklar aerodinamik olarak da iş görüyor. Örneğin yeni Fazer s2'nin ön çamurluğu bu yüzden değiştirildi..
Kenan'ın aldığı benzinle herhalde Troy Bayliss'in yada Toseland'in aldığı yakıt miktarı arasında fark yoktur. Kenan'ı şimdilik bu pilotlarla karşılaştırdığımı düşnmeyin fakat Kenan'ın yakıtı bitmesin diye özellikle yavaş gittiğini de hiç sanmıyorum. Böyle bir arenada bir üst sırada yarışı bitirebilmek için bile var gücüyle yarışıyordur mutlaka Kenan da...
-
-
Bizim Gururumuz Ve Iftarımız Oluyor.. Helal Olsun Ona Ve Damarlarındaki Türk Kanına... Türklerede Bu Ve Daha Iyisi Yakışır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler