Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Moto GP, İstanbul Park’ta son kez sahne alıyor !

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Moto GP, Türkiye'ye veda ediyor. Sporvizyon'a konuşan Motosiklet Federasyonu Başkanı Bekir Yunus Uçar, 3 yıllık daha anlaşmamız olduğu halde Moto GP'nin bu haftasonu son kez yapılacağını söyledi.

    Motosiklet sporlarının en hızlısı Moto GP, 3. yılında Türkiye’ye veda ediyor. Bu haftasonu koşulacak sezonun 3. ayağına ev sahipliği yapmamıza rağmen yarışın akabinde Türkiye Motosiklet Federasyonu (TMF), Uluslararası Motosiklet Federasyonu (FİM)’na müracaat edip kontratın iptalini isteyecek. 2005’te düzenlemeye başladığımız ve iki yıl boyunca büyük maddi zararla gerçekleştirilen yarışlar, TMF Başkanı Bekir Yunus Uçar’ı sonunda pes ettirdi. Sporvizyon’a konuşan Uçar, 3 yıldır her Moto GP yarışı yaklaştığında hayatının en karanlık günlerini geçirdiğini söyledi.

    Moto GP’nin Türkiye’de son kez koşuluyor olmasının çeşitli nedenleri var; ama başta da belirttiğimiz üzere en çok maddi imkânsızlıklar bu dev organizasyonun uçup gitmesine yol açıyor. Oysa nasıl Formula 1 dünyadaki otomobil sporlarının zirvesiyse, Moto GP de motosiklet sporlarının en üst basamağında duruyor. Uçar, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile Gençlik Spor Genel Müdürlüğü’nün bugüne dek verdikleri destek olmasa yarışın belki bu yılı da göremeyeceğini belirtiyor. İstanbul Park’taki yarış sonrasında yetkili mercilere artık ayrılacağımızı yazılı ifade edeceklerini vurgulayan Uçar, “Şu anda ‘Moto GP takviminden birileri çıksın da biz girelim’ diye düşünen 8 ülke var. Bizimki gibi bir durumla karşılaşmazsanız takvimden 5-6 yıl çıkmıyorsunuz. Yani Türkiye, gelecek yıllarda yeniden bu yarışa ev sahibi olmak isterse en az 5 yıl beklemek zorunda kalabilir.” diyor.

    Dünyanın en pahalı pistinde Moto GP düzenlediklerinin altını çizen Uçar, “Pist kirasının en pahalı olduğu ülke, yarışı 250 bin dolara getirirken; maalesef biz İstanbul Park’a 1 milyon 60 bin YTL ödüyoruz. Yani, tam dört katı. Gümrük vergilerimiz de inanılmaz rakamlarda. Birçok ülke, Moto GP’ye tanıtım gözüyle bakıp gümrüklerden para almadığı gibi maddi katkıda dahi bulunuyor. Geçen yıl Türkiye, Le Mans’a, Dünya Ralli Şampiyonası (WRC)’na veda etti. Sıra Moto GP’de. Şimdi herkes şapkasını önüne koyup düşünsün.” sözlerini kullanıyor.

    Tanıtıma büyük katkısı vardı

    Bekir Yunus Uçar, masraflarının üçte birini karşılayacak kadar para temin edilse, Moto GP’nin sürdürülebileceğini de kaydediyor. Ne var ki bugüne kadar sponsor bulmak maksadıyla çalınmadık kapı da bırakılmamış. Kısacası, parasızlık yüzünden dünyanın en önemli motosiklet sporu organizasyonu bu haftasonu Türkiye’de son kez sahne alacak.

    Gelelim, son kez koşulacak yarışa... Türkiye’de düzenlenen yarışın en büyük sponsoru 6 milyon 500 bin YTL’lik desteğiyle İstanbul Büyükşehir Belediyesi. Başbakanlık Tanıtma Fonu da 450 bin dolar ile organizasyona destek veren sponsorlardan. Şampiyona için 5 milyon dolar isim hakkı ödenecek. Geçen yılki organizasyon 187 televizyon tarafından naklen yayınlanmıştı. İstanbul Park Pisti’ndeki şampiyonayı NTV naklen ekranlara getirecek. 236 televizyon muhabiri, 258 yabancı gazeteci, 12 radyocu ve 2 uluslararası internet sitesi yetkilisi geçen yılki organizasyonda görev almıştı.

    Moto GP sezonunun ilk yarışı olan Katar’da Ducati pilotu Avustralyalı Casey Stoner kariyerinin ilk zaferine ulaşmıştı. İspanya’nın Jerez Pisti’nde yapılan 2. yarışı da Yamaha’nın İtalyan pilotu Valentino Rossi kazanmıştı. Haftasonu kimin ilk sırayı alacağını kestirebilmek çok güç. Fakat 2005 ve 2006’da Marco Melandri damalı bayrağı en önde geçmişti.

    İlk yıl mücadeleyi 21 bin biletli seyirci izlemişti. Geçen yıl rakam 48 bin 500’e çıkmıştı. Bu yıl toplu bilet satışı yapıldı. En az 65 bin kişinin tribündeki yerini alacağı tahmin ediliyor. Organizasyonla ilgili hiçbir aksilik yok. Motosikletler ve eldivenlere varıncaya kadar kıyafetlerin tümü pazartesi günü itibariyle gümrükten geçmişti. Bakalım, son kez nasıl bir yarış ortaya çıkacak?

    TOLGA CENK

    KAYNAK; Sporvizyon
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    yuh olsun bize okadar yırtınalım ondan sonrada elimize yüzümüze bulaştıralım

  3. #3

    Üyelik
    17 Mart 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kapatalım bu bahsi lütfen..
    o kadar emekler ve uğraşlar sonucu Türkiyeye getirilen MotoGP nin beceriksizlik ve saçma sapan uygulamalar nedeniyle elimizden uçup gitmesine dayanamıyorum.Bundan güzel tanıtım mı olur.neden kimse bu yarışların devamı için fedakarlık göstermiyor
    Elimizdekilerin kıymetini nedense bilemiyoruz
    Yazık Bize

  4. #4
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    tam bir türkiye klasiği
    al, eline yüzüne bulaştır, ilgilenme
    parayı alakasız yerlere har vurup harman savur
    sonrada oturup vah vah de
    1 sene bile geçmeden herşeyi unut gitsin...
    aferim valla, alkışlıyorum bütün ilgilileri...
    daha doğrusu ilgisizleri...
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  5. #5
    bboy_iced - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki zx6r
    Size şunu söyleyeyim biz ne tarihi değer ve yapılarımıza nede geleceğimize sahip çıkabildik çıkabileceğizde bakın göreceksiniz F1 ide bir kaç seneye kadar çekerler istanbuldan geçen sene gördünüz kaç kişi gitti neden para ve istanbul parkta tarih olacak bu ilgisizlikten ve bu saçma vergiler ve ücretlerden ne bekliyosunuzki koskoca başbakanlık 450 bin dolar yardım etmişse ne bekliyosunuz. Biz yine televizyonun başında iç geçiricez anlaşılan çok üzücü çok
    Albert EİNSTEİN derki;
    Biri sana çok kötüsün derse boşver takma. Banada GERİZEKALI sın dediler, ATOMU PARÇALAYIP ELLERİNE VERDİM

  6. #6
    zafer80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Şehir
    ist/avrupa
    açıkcası ben yetkililerin bu konuyu kulak ardı edeceklerini sanmıyorum bekir yunus uçar'ın basın yoluyla ettiği sitemlerin kesinlikle karşılığını alacağını umuyorum.. herif zaten bu yarışdan sonra gidip anlaşmayı fesh edicem filan diyor yani daha anlaşma bozulmadı hala şansımız var diyor bi bakıma kurnazca davranıyor ki doğruyuda yapıyorr. herife helal olsun kendini yırtıyor tebrik etmek lazım ne diyelim inşALLAH umduğumuz gibi olur ...

  7. #7
    desperadost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul küçükyalı
    Motosikleti
    TİGER 250 S
    bu seneki yarış patlar bu organizasyon türkiyede kalır! bakın görün inşallah yanılmam...
    çocuklar hepimizin onları kucaklayalım.......

  8. #8

    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul
    Tribünler bomboş olursa tabii kaldırırlar.

  9. #9
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Desperados inşallah yanılmam demişsin ama yanılmış olabilirsin.

    MotoGp'nin problemi seyirci değil arkadaşlar.
    Bunu artık kavramamız gerekiyor.
    Konu motorsporlarına ilgi.

    Şimdi bakın.
    Yarışları seyretmeye 100bin seyirci gelse ve 50 lira ödeseler toplanacak para:
    5000 000 YTL
    Organizasyonun isim hakkını bile karşılamıyor.
    Önemli olan bu işlere sponsor bulmak.
    Peki ilgi gösterilmeyen bir spora kim sponsor olacak?

    Şimdi diyebilirsiniz ki 100bin seyircinin geldiği bir spora daha nasıl ilgi olacak?
    Tamam ama 2-3 gün.
    Sonra?
    Bu işlere para dökecek bir firma uzun vadeli ilgi çeken işlere yönelir.

    Bu gün futbol maçlarına bir bakın.
    3 büyükler maçlarını en az 20bin seyirci ile oynuyor.
    Bu demektirki toplamda en az 100-150 bin seyirci her hafta maça gidiyor.
    Futbol bahseden gazeteler çok satıyor.
    Hatta sadece futbol için çıkan gazeteler var.(her ne kadar aksini iddia etseler de)

    Motor sporlarına ilgiyi yıl içine yaymazsak daha çok şeyi kaçırırız.
    Bu gün motosiklet dergilerinin tirajı milyonu bulsun bakın neler olacak.
    Daha öncede yazmıştım.
    Motosiklet tutkunları, bu konuyla ilgili medyayı yakından takip etmelidirler.
    En az bir dergi alalım.
    Motosiklet haberi veren gazeteyi o gün kapışalım.
    Motosiklet konuşan tv kanalına reyting rekorları kırdıralım.
    Bakın neler oluyor.

    MotoGp bu yıl olmasa da önümüzdeki yıl Türkiye'den gider.
    Bunun %50 suçlusu bizleriz.
    Elimizi cebimize atıp ayda 5-6 lira vermekten kaçınıyoruz.
    Ondan sonra da 5-6 milyon verecek keriz arıyoruz.
    Olmaz!!!
    Akıl işi değil....

  10. #10
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    patriote dediklerinin virgülüne kadar katılıyorum dogru söylemişsin. fakat;

    -vergilerinin %50 oldugu
    -trafikte saygı görülmeyen
    -trafikte yok gibi sayılan ve ona göre hayati tehlikeleri üst sevide olan

    bir araca bu millet neden ilgi duysunki ülkemizde motosiklet sektörü gelişemiyorsa( karınca hızı ile bir gelişme var evet) bunun sorumlusu yine devletin kendisidir. bu milletin motosikletten nefret etmesi için elinden geleni ardına bırakmıyor.

    ülkemizde motosiklete binen kişilerin birçogu bizler gibi motosiklet tutkunlarıdır. motosikleti bir araç degil arkadaş gibi gördüklerinden kullanıyorlar.

    motosikleti sadece bir ulaşım aracı olarak kullanmak bu ülkede mantıklı degil. uçuk oranda maddi kayıplar(vergiler,pahalı yedek parça,pahalı servis vs..) üst düzey hayati tehlike vs.. saymakla bitmez.

    şimdi sen söyle abi bukadar motosiklete ilgi duymamamız gereken neden varken bu milleti motosiklete ilgi duymuyor diye eleştirmek dogrumu??

    bu millet motosiklet sektörünün gelişmesi için elinden geleni yapıyor sorun devletteee...

  11. #11
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    20 Ocak 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    koskoca turkiye cumhuriyetin de para yok ya normaldir böyle şeyler değil mi arkadaslar
    34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]

  12. #12

    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    eskişehir(okul dolayısıyla) aslen iskenderunluyumdur
    Motosikleti
    benzin 2 tl olana kadar ss yok
    aslında bu işin sorumluları sadec dergi almayan insanlar değil.dergi almalarını engelleyen motorsiklet kültürünün önünü kesen yöneticiler.motor kültürü artarken vergilerin mantıksız bişekilde uçurulması motosiklet satışlarını ve doğal olarakta motosikletle tanışacak insanların azalmazsına neden oldu.motosiklete trafiğin kabusu olarak görülmesi ve her köşede motor toplanması da ayrı sorun.
    aslında yarışın bu yıl yapılması büyük şans.ama seneye anca ekran karşısında ahh bidaha bizim ülkemizde yapılsa diye tutuşaçağız.bu yıl seyirci sayısının artmasıda arkadaşımızın dediği gibi işe yaramayacak
    motorsikletlerden elinden geldiği kadar para koparmaya çalışan üst kurumlarında bu spor için ödenek çıkaraçağını sanmıyorum

  13. #13
    belifeless - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    MSX 125
    ülkemiz için evet çok iyi bir tanıtım bu tarz organizasyonlar
    devletin daha büyük oranda maddi katkı sağlaması gerekiyor ama bu kadar çok dış borcu varken nasıl olacak ki :-(
    devamlılığın sağlanabileceği sponsorlar bullunmadıktan sonra bu iş zor
    Hak edene değer verilir, Hak etmeyene de yol!!!

  14. #14
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    iyi, bundan sonra zengin çocukları orada bisiklet kullanmayı öğrenir... eh, hiç değilse bi şe yarar
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  15. #15
    arinrin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X9 250 Evo
    Yazık şu ülkenin bir ucundan diğer ucuna halk tarafından harcanmış, çabalanmış herşeye yazık. Bu zihniyet şu güzelim havayı, berektli toprakları en önemlisi bu vefakar halkı bitirdi.

  16. #16
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    Bernie Ecclestone'un İstanbul Park'ın işletmesini alması işleri değiştirebilir... Belki de antlaşma fesh edilmez Bernie pist kirasını yurt dışında olduğu gibi 250 bin dolarlara çeker ve yarışlar devam eder... bu işler belli olmaz..

  17. #17
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Ne olucak arkadaşlar ben motorumu aldığım zaman (o şeytan işi o paraya
    araba alınır bee) diyen kaç kişidir sizce 10 kişiden 8'inden bunları duydum.
    Motogp gidicem dediğim zaman (o kadar yol gidilir mi tv zaten canlı veriyor)
    bu zihniyet neden sizce sorarım.Eğitim arkadaşlar eğitim şart okullarda trafik dersleri olsa içerisinde motorsiklet kulanımını içeren konular işlensede yurdum
    insanıda motor kültürünü biraz kapsa ama nerde o günler.Yurdum yetkilileri zaten
    aldıkları sorumlulukları agızlarına yüzlerine bulaştırmamak için hemen yap işleteme
    sat hafifle mantığı olursa motogp'de gider f1'de gider.Vallahi arkadaşlar motogp giderse çok ama çok yazık olcak umarım bir yol bulunur pek umudum olmasada
    hadi hayırlısı bakalım.

  18. #18
    kaptaniderya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Motorsuz
    "Geçen yıl Türkiye, Le Mans’a, Dünya Ralli Şampiyonası (WRC)’na veda etti. Sıra Moto GP’de. Şimdi herkes şapkasını önüne koyup düşünsün.”

    Seyircisi olan organizasyonlar hayatta kalir .....
    Bakar ve ah cekeriz genelde ..
    Oysa hareket etmek gerek ....
    Ama her daim bir bahanemiz vardir...
    Bizler herseye ragmen gitmeliyiz ..
    Tek bir süpürge çöpü işe yaramaz ama süpürgenin bütünü ???

    Syg
    Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı

  19. #19
    marwel114 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Bmw G650 Xmoto
    çok yazık... wrc ye de çok üzülmüştüm, ama moto gp ye veda edeceğimizi hiç düşünememiştim. ben geçen 2 sene de gitmiştim yarışlara, bambaşka birşey yerinde seyretmek...

    şimdi elimizde wtcc ile F1 kaldı heralde, ikisine de gitmek istiyorum. umarım ben eyretmeden onlar da gitmez. gerçi F1 kolay kolay gitmez, çünkü pistler arasında beğenilen bir pist burası ve de öncelikle F1 için tasarlanmıştı zaten.

    umarım diğer yarışları da tekrar türkiyeye getirebiliriz...........................

  20. #20
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patriote dediklerinin virgülüne kadar katılıyorum dogru söylemişsin. fakat;

    -vergilerinin %50 oldugu
    -trafikte saygı görülmeyen
    -trafikte yok gibi sayılan ve ona göre hayati tehlikeleri üst sevide olan

    bir araca bu millet neden ilgi duysunki ülkemizde motosiklet sektörü gelişemiyorsa( karınca hızı ile bir gelişme var evet) bunun sorumlusu yine devletin kendisidir. bu milletin motosikletten nefret etmesi için elinden geleni ardına bırakmıyor.

    ülkemizde motosiklete binen kişilerin birçogu bizler gibi motosiklet tutkunlarıdır. motosikleti bir araç degil arkadaş gibi gördüklerinden kullanıyorlar.

    motosikleti sadece bir ulaşım aracı olarak kullanmak bu ülkede mantıklı degil. uçuk oranda maddi kayıplar(vergiler,pahalı yedek parça,pahalı servis vs..) üst düzey hayati tehlike vs.. saymakla bitmez.

    şimdi sen söyle abi bukadar motosiklete ilgi duymamamız gereken neden varken bu milleti motosiklete ilgi duymuyor diye eleştirmek dogrumu??

    bu millet motosiklet sektörünün gelişmesi için elinden geleni yapıyor sorun devletteee...
    Elint canım kardeşim benim.
    Yüzdeyüz haklısın ama küçük bir detay var.
    Bu detay senin haklılığını değiştirmiyor.
    Fakat bir sorun olarak öne çıkıyor.
    Daha önce bir kaç kez çeşitli konu başlıklarında bunu yazdığımı hatırlıyorum.
    Tekrar etmekte fayda var.

    Ülkemizde motosiklete gereken ciddiyet gösterilmiyor.
    Kim göstermiyor?
    Başta motosiklet kullananlar.
    evet maalesef gerçek bu...

    Motosikletin bir kullanım şekli var.
    Birde kullanırken olması zorunlu gereçler.
    Çoğu plakasız, ehliyetsiz sürücülere sahip, trafiği rahatlatmak yerine aksatan bir aleti,
    kim ciddiye alır?
    Kasksız,korumasız,bir motosiklet sürücüsü, ne kadar güven verir?
    Ehliyeti alıp ertesi gün kocaman motorlara binen ve hergün başka bir kaza haberine karışan bir topluluk yerini nasıl sağlamlaştırır?
    Bu böyle olunca kabak bu işi doğru düzgün yapanların başına patlıyor.

    Yine de söylediklerin doğru.
    Sorumlulukta büyük pay sahibi yine de devlettir.
    Ehliyet sistemi değişmeli.
    Mopet ve küçük hacimli scooter türü motorlar için ehliyet zorunluluğu kalkmalı.
    Büyük boyutlu ve sportive modelleri kullanabilmek için en az 2 yıl ehliyet ve kullanma şartı getirilmeli.
    Sigorta sistemi değişmelidir.
    Polis kontrolleri tam ve eksiksiz yapmalı,kasksız,yada başka şekillerde illegal motosiklet kullananların başına büyük dert açmalıdır.
    Bunlar yapılması gerekenlerden sadece bir kaçıdır.
    Fakat konumuz medya ilgisi ve sponsor olduğundan detaya girmemiştim.


    Alıntı iskenderunlu26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında bu işin sorumluları sadec dergi almayan insanlar değil.dergi almalarını engelleyen motorsiklet kültürünün önünü kesen yöneticiler.motor kültürü artarken vergilerin mantıksız bişekilde uçurulması motosiklet satışlarını ve doğal olarakta motosikletle tanışacak insanların azalmazsına neden oldu.motosiklete trafiğin kabusu olarak görülmesi ve her köşede motor toplanması da ayrı sorun.
    aslında yarışın bu yıl yapılması büyük şans.ama seneye anca ekran karşısında ahh bidaha bizim ülkemizde yapılsa diye tutuşaçağız.bu yıl seyirci sayısının artmasıda arkadaşımızın dediği gibi işe yaramayacak
    motorsikletlerden elinden geldiği kadar para koparmaya çalışan üst kurumlarında bu spor için ödenek çıkaraçağını sanmıyorum
    Son derece haklısın ama bunlar medyayı etkilemek için yapabileceğimiz şeylere engel değil.
    Konu sadece dergi almak meselesi değildir.
    Ben fazla detaya girmediğim için öyle anlaşılmış.
    Ben aslında Kenan Sofuoğlu örneğinde olduğu gibi medyanın ilgisizliğinin nedenlerini vurgulamak istemiştim.

    Alıntı ilnapoli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bernie Ecclestone'un İstanbul Park'ın işletmesini alması işleri değiştirebilir... Belki de antlaşma fesh edilmez Bernie pist kirasını yurt dışında olduğu gibi 250 bin dolarlara çeker ve yarışlar devam eder... bu işler belli olmaz..
    Evet..
    Tesadüf oldu. Ben üstteki yazımı yazdığımda böyle bir şeyden haberim yoktu. Daha sonra haberlere bir göz atmak istediğimde tv kanalının birinde bir basın toplantısında duydum.
    İstanbul Park pistinin kullanım hakkı sanırım özel sektöre devredilecekmiş.
    Bu belki bizi karamsarlıktan kurtaracak bir yaklaşımın habercisi olabilir...

    Alıntı kaptaniderya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Geçen yıl Türkiye, Le Mans’a, Dünya Ralli Şampiyonası (WRC)’na veda etti. Sıra Moto GP’de. Şimdi herkes şapkasını önüne koyup düşünsün.”

    Seyircisi olan organizasyonlar hayatta kalir .....
    Bakar ve ah cekeriz genelde ..
    Oysa hareket etmek gerek ....
    Ama her daim bir bahanemiz vardir...
    Bizler herseye ragmen gitmeliyiz ..
    Tek bir süpürge çöpü işe yaramaz ama süpürgenin bütünü ???

    Syg
    MotoGp başkanının ingilizce bir söyleşisini okudum az önce.
    İngilizcem çok iyi değil ama o söyleşide bu konu ile ilgili bir soruya İspanya'da ilk başlarda 10 bin seyirci vardı. Bu zaman meselesidir demiş.
    Bu da şunu gösterir.
    Bu tür organizasyonların ülkemizde yaşamasını istiyorsak, konuya biraz daha fazla ilgi göstermeliyiz.
    Bu konuda haklısınız. seyirci mutlaka olmalı.
    Bakın buradan bir örnek vereceğim.
    Bu pazar eski model motosikletlerin yarıştığı bir organizasyona 10 bin civarında motosiklet geldi.
    Seyirciden bahsetmiyorum.
    Pistin etrafındaki motosiklet sayısından bahsediyorum.

    Le Mans pistine 30-50 bin arası motosiklet geliyor.
    Seyirciyi siz hesap edin.

    Konu önemli.
    Bizim yarış zevkimizden ziyade ülkemizin tanıtımı açısından önemli bir organizasyon.
    Konuyu tartışmak da biz motosiklet sevdalılarına düşer..
    Tartışalım.....


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)