Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

ZIPPIRMAN üyemize emek ve çalışmalarından dolayı teşekkürler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    herkese çok teşekkürler arkadaşlar,bizimki ustadlık falan değil hobi dedikleri işte yaıpıyorum isteyen arkadaşlarada yardımcı oluyorum olay budur


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Honda cb125e
    gerçekten süper bi işçilik ve kalite çıkmış ortaya ve ayrıca imzanızda bi okadar hoşuma gitti tebriklr
    kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gürol Bey ;
    Lazerle kesip merdaneye mi soktunuz? Hiç iz vs. olmamış çk güzel maşallah. Son parlatma işlemi vs. mi var yoksa incitmeden merdane yapacak bir yöntemmi buldunuz. Paylaşırsanız sevinirim. Kromla çalışmak hep korkutuyor çünkü beni. Bizim imalat atolyemiz biraz kaba işçiliğe müsait olduğundan ne zaman pazlanmaz bir iş yapsam (üzerindeki filmi sökmesemde) rezil oluyor çiziklerden.
    Çok teşekkürler sağolun

    Daha öncede ön cam için autocad resimlerini istemiştiniz benden mail olarak yolladım size
    sonradan ne camınızdan haber alabildik nede mailime eklediğim telefondan yada yine mail olarak mesajınızdan bir teşşekürde alamadık)
    canınız sağolsun

    paslanmaz çelik levhadaki sormuş olduğunuz üzerindeki kaplama işlem sırasında bir işe yaramaz,yarasada polisaj olmadan ürün asıl alttaki parlak rengini almaz levha sıcak çekme olduğu için ilk size ulaşan rengi biraz griye kaçar o yüzden polisaj şarttır bunlarda polisaj olmuştur
    bükme işine gelince
    bunları ben tv izlerken elimde büktüm))
    merdaneye üşendim doğrusunu isterseniz
    ama merdanede yapma şansınız varsa malzemeyi incitmeden iz bırakmadan bükmenin yolu vardır hemde merdaneye ne varirseniz onu alırdınız tek bir iz olmaz
    haaa bunun yolu nedir?
    o maildeki telefonum duruyormu hala yoksa silip attınızmı ??))))

  4. #24
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    özelden mesaj attım size..sanırım görmediniz...
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  5. #25
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    gürol abi yine harikasın , zaten ben fazla şaşırmıyorum yaptıklarına alıştım artık

    bu arada gündüz vardiyasına geçtim abi 3-4 gündür nette sorun vardı benim , eğer geldiyse sana mailden benim motürün arka bağlantı yerlerinin resimlerini yollamıştım gelmediyse tekrar yollayayım senin diğer motürün arka demiri nasıl yani arka demir derken şu resimdeki demirin şeklini şemalinin bana resmini yollarmısın

    malum ben şimdi kendi demirime göre hareket etmek istemiyorum arka demir den kastım şu resimdeki orjinali değil top caseyi bağladığın dalga dümen
    ayrıca benim malzeme tedarikçimde 3 cm- 1 cm malzeme temin ettim ama biraz kaba olacak gibin yine malzeme bakıyorum şu an ancak gündüz vardiyasında olduğum için elim kolum bağlı



    abi sen yapmışsın eline emeğine ayağına sağlık banada ellerinden öpmek düşer
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  6. #26

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul - Şişli
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Alıntı osmanba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ZIPPIRMAN İmalatını yaptığın sinyal kaşları tek kelime ile mükemmel. Tartışılamaz bir kalıte ve işçilik var. ( Daha önce Hıgway havk sinyal kaşlarını almıştım. Bunlarda kararma oldu. Ne yaptım nekadar temizledim ise sinyal lambalarının kromajı kaşlardan daha parlak görünüyordu. Hemde miknatıs yapışıyordu. Buda demektir ki malzeme % 100 kromdan değil sadece normal sacın üzerine krom kaplamadan yapılmıştır. Çünkü miknatis demire yapışır.)

    Şimdi ise iş tamamem tersine döndü. Sizin üretimini yaptığınız kaşlar sinyal lambalarının nikelajından daha parlak ve sık. Kesim dizaynında ise mükemmel bir mimari tasarım var. Ayrıca miknatis kesinlikle yapışmiyor.
    Eeee... başka na kaldı diyeceksınız. Vallahi hala kalan var. Ne mi var ? Fiyatı var arkadaşlar fiyatı.. Amerikan gavurlarının üretip millete yerleştirdikleri ünlü markalara resmen meydan okurcasına nerede ise yarı yarıya ücüz. Ellerin dert görmesin arkadaş. Bundan sonraki ürütim ve icatlarını yakından izlemeye alıyoruz. Hemde 3-5 gün kadar kısa sürede siparış elimize geçiyor.Teşekkürü benden önce motosikletim ediyor. Nasıl mi.!! Çünkü keratanın dusündan, yüzündeki gülücükten belli oluyor.Siz gibi mücitlere Ülkemiz mötosikletcilerinin daima ihtiyacı vardır.

    Osman abi tanışamadık ama Gürol abi bahseder arasıra senden..Aranızdaki dostluktan..
    Motosikletin sadece bir taşıt olmadığının ..Bi yerden bi yere varmak için kullanılan bir araç olmadığının en bariz örneğisiniz bence..
    Motorsiklet herşeyden öte böyle güzel dostlukların kurulmasında bir araç oluyor..
    Ben iki senedir motor tepesindeyim..Çok insan tanıdım..Çok arkadaş edindim..Büyük kısmıyla yol yaptım..Ama her işte olduğu gibi eleğin üzerinde büyük taşlar kalıyor hep..
    Sen "motorum teşekkür ediyor" diyorsun..Bende böyle dostları gördükçe, tanıdıkça motoruma teşekkür ediyorum..
    Gürol abiylede tanışmama vesiledir o ...Kendisiyle yüzyüze tanışmanın ötesinde haftada bir kaç kere telefonla konuşuruz..
    Çayına at karıştır..şeker gibi adamdır kendileri..

    O sinyal kaşlara bende tav oldum..aradım kaşlarından bende rica ettim..Kırmadı sağolsun..Gönderdi bir takım...Televizyon ederken büktüm yazıyor ama inanmam..bana bükülmüş halde gönderdiği halde iki vidayı birbirine bağlarken kol kası yaptım resmen..Ama şimdi sinyallerim dağılsa yerinden çıkmayacak gibi duruyorlar..

    Sırada sürücü sissybar ve sürücü ve yolcu paglari var..(bunlarıda illa görelim diyen olursa shadow sayfasında bulabilirler)

    Mektubuma son verirken Teşekkürer Gürol abi...teşekküler motosikletim...




    Küçük bi not : Şeker gibi adamdır dedim ama tersi pistir..(illa görelim derseniz gürol abi gösterir )

  7. #27
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler sağolun

    Daha öncede ön cam için autocad resimlerini istemiştiniz benden mail olarak yolladım size
    sonradan ne camınızdan haber alabildik nede mailime eklediğim telefondan yada yine mail olarak mesajınızdan bir teşşekürde alamadık)
    canınız sağolsun

    paslanmaz çelik levhadaki sormuş olduğunuz üzerindeki kaplama işlem sırasında bir işe yaramaz,yarasada polisaj olmadan ürün asıl alttaki parlak rengini almaz levha sıcak çekme olduğu için ilk size ulaşan rengi biraz griye kaçar o yüzden polisaj şarttır bunlarda polisaj olmuştur
    bükme işine gelince
    bunları ben tv izlerken elimde büktüm))
    merdaneye üşendim doğrusunu isterseniz
    ama merdanede yapma şansınız varsa malzemeyi incitmeden iz bırakmadan bükmenin yolu vardır hemde merdaneye ne varirseniz onu alırdınız tek bir iz olmaz
    haaa bunun yolu nedir?
    o maildeki telefonum duruyormu hala yoksa silip attınızmı ??))))
    Eyvah yedik fırçayı Ama doğrusunuz. Hakettik de. Son zamanlarda atolyede işler karışık. Camı çizdim öylece taşıyorum USB de. Reklamcıya gidip halledemedim henüz. Olunca paylaşacağım.

    Yakın zamanda bir koruma demiri yapmak istiyorum. Şu polisaj işini bir kurcalayayım. Dediğim gibi bizim imalatta görsellik fazla önemli olmadığından pek öyle parlatma, son yüzey işlemi falan yok elimin altında. Standart taşlama tezgahları vs. var. Uygun uçlar alıp bir iki deneme yapayım bakalım. Sonuçları paylaşırım. Koruma demirini 1'' paslanmaz borudan yapmayı düşünüyorum. Büküm esnasında ister istemez yüzeyde deformasyon olacaktır. Kaynak yerleri ve bükümler bittikten sonra yapılacak polisaj ile telafi olur umarım. Uygun bir vakitte maildeki telefonunuzdan rahatsız ederim. Yakın zamanda da bir fırsatını bulup meslektaş abimi ziyaret edip tanışmak isterim. Sevgi ve saygılarımla.
    Gökhan YAŞDAL

  8. #28
    barış52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2010
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    HD Softail Breakout
    vayyy gurol abi uraşmış yine eline saglık

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvah yedik fırçayı Ama doğrusunuz. Hakettik de. Son zamanlarda atolyede işler karışık. Camı çizdim öylece taşıyorum USB de. Reklamcıya gidip halledemedim henüz. Olunca paylaşacağım.

    Yakın zamanda bir koruma demiri yapmak istiyorum. Şu polisaj işini bir kurcalayayım. Dediğim gibi bizim imalatta görsellik fazla önemli olmadığından pek öyle parlatma, son yüzey işlemi falan yok elimin altında. Standart taşlama tezgahları vs. var. Uygun uçlar alıp bir iki deneme yapayım bakalım. Sonuçları paylaşırım. Koruma demirini 1'' paslanmaz borudan yapmayı düşünüyorum. Büküm esnasında ister istemez yüzeyde deformasyon olacaktır. Kaynak yerleri ve bükümler bittikten sonra yapılacak polisaj ile telafi olur umarım. Uygun bir vakitte maildeki telefonunuzdan rahatsız ederim. Yakın zamanda da bir fırsatını bulup meslektaş abimi ziyaret edip tanışmak isterim. Sevgi ve saygılarımla.
    Gökhan kardeş benim bahsettiğim camı yapıp yapmaman değil,incelik gösterip teşekkür etmemendi

    Sametagır arkadaşımızda özelden bana şunları sormuş ikinizede cevap olacaktır.

    selamlar..
    selamlar hocam..ben viragoya egzoz yapmayı düşünüyorum ama malzemeye karar veremedim..304 kalite krom boru kullansan poşisajla o istediğimiz parlaklığı verebilirmiyiz??

    bir seçenekte ..
    pencere balkon merdiven korkulukları yapan komşum var ve malzemesinin tamamen paslanmaz olduğundan bahsetti.üstelik hazırda parlak bir malzeme...

    birde tuzlada tersane hurdacılarını gezmeyi düşünüyorum..hem ucuza hemde yatlardan filan bir malzeme bulurum diye düşünüyorum..

    yada sizin önereceğiniz 80 mm çap civarında bir malzeme varmıdır???

    ha bide ön cam yapıcam ama birden değil yavaş yavaş fikir isteyeceğim...

    teşekkürler selamlar.....

    Samet kardeşim göze almış olduğun iş oldukça meşakkatlidir
    polisajla 304 kalite paslanmaz değil pas içindeki st 37 malzemeden inşaat demirini bile parlatabilirsin dert o degil 304 paslanmaz bu iş için dışına tekrar bir kapak yapmayacaksan uygun degildir kararma yapar sonra elinden pasta cila düşmez,komsunun kullandığı malzemede 304 tür yüksek ihtimal ve et kalınlığı çok incedir Tuzlada bulacagın malzeme ise daha çok asidik ortamlar için kullanılan 310 kalite paslanmaz olacaktır egsozda kullanbileceğin maldeme 316 kalite olmalıdır,hadi bu malzemeden yapalım kıvrımları nasıl ezmeden yapacaksınız yasdal arkadasımızın motor koruma demirindeki bükümler içinde bu geçerlidir,boruyu spesifik tezgahlarda bükmezseniz ,bukum yerindeki iç çap alttan dışa doğru çökerken dış çapta uzayıp kıvrılmak yerine içe çökecektir sonuçtabükümünüz 90 dereceyi bulduğunda borunun iç ve dış çapı ortada birbirine değecek ve orada boru et kalınlığınızın iki katı bir kalınlık olacak misal 2 mm et kalınlığınız varsa 4 mm ye kadar boru inecektişr yuvarlaklık kalmayacaktır eee neye yaradı?olmadı )
    öncelikle sizlere naçizane tavsiyem plastik su borusundan bükümleri ısıtarak yapmak istediğiniz işi plastikten yapmanız
    bu iş olduğunda ona çok ihtiyacınız olacak o yapacagınız işlin mastarıdır ona iyi bakın.sık sık okşayın sevin)
    paslanmazdan bükeceginiz işinizi onun üzerine koyup kontrol ederseniz birsürü söktaktan yırtarsınız,
    bükmenin püf noktası ie bükeceğiniz borunun içini kuru ve ince kumla sıkıştırarak doldurup borunun iki basını kaspaklayıp kaynatmanızdır bu şekilde büktüğünüzde çokmelerin önüne geçersiniz
    kolay gelsin
    speedy2 ve yasdal bunu beğendiler.

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı piyanist_irf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi sen yapmışsın eline emeğine ayağına sağlık banada ellerinden öpmek düşer
    Estağfurullah İrfan ım

  11. #31
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    hocam yanlız ben boru bükmeyle filan uğraşmayacağım..ben sadece egzozun tüp kısmını yapacağım..deveboynu kısmı sağlam..oranın ucuna kaynak olacak ve üzerinde süs niyetine konulmuş olan nikelaj parça olduğu için kaynağı taşlamasam bile görünmeyecek..

    o yüzden bükme beni uğraştırmayacak..tüp kısmı ve içinin susturucusu ile uğraşacağım...eskizler kafada hazır..malzeme bekleniyor...
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam yanlız ben boru bükmeyle filan uğraşmayacağım..ben sadece egzozun tüp kısmını yapacağım..deveboynu kısmı sağlam..oranın ucuna kaynak olacak ve üzerinde süs niyetine konulmuş olan nikelaj parça olduğu için kaynağı taşlamasam bile görünmeyecek..

    o yüzden bükme beni uğraştırmayacak..tüp kısmı ve içinin susturucusu ile uğraşacağım...eskizler kafada hazır..malzeme bekleniyor...
    Ne sorduysanız ona cevap verdim kardeş
    kolay gelsin

  13. #33
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Allah razı olsun...

    tabi ben egzoz yapıcam deyince sadece tüp kısmı diye belirtmedim..sizde haklı olarak komple düşündünüz...

    hata bende ..kusura bakmayın...
    teşekkürler....
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  14. #34
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    kusura bakmayın belki alakasız olucak ama bu işlerden anladığınız için sormak bende bir cross motor var ben bunun şeklini sevmediğim için 0 dan greanaj yaptırıcam o konuda sıkıntı yok ama benzin deposunu neden nasıl yapabilirim yada yaptırtmalıyım bir tavsiyede bulunurmusunuz
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  15. #35
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kusura bakmayın belki alakasız olucak ama bu işlerden anladığınız için sormak bende bir cross motor var ben bunun şeklini sevmediğim için 0 dan greanaj yaptırıcam o konuda sıkıntı yok ama benzin deposunu neden nasıl yapabilirim yada yaptırtmalıyım bir tavsiyede bulunurmusunuz
    benzin deposunu yaptırmak yerine imkanın varsa başka hurda modellerinkini kullanman daha mantıklı gibi görünsede sen gene bakma benim söylediğime yapacak olan varsa krom bence uygun olur hiç olmazsa pas yapmaz lakin senin istediğin motorunun üzrinde duracağı estetiği, dizaynı önemli kolay gelsin
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  16. #36

    Üyelik
    23 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul / Büyükçekmece
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    Merhaba ZIPPIRMAN arkadaşım. Marifetlerinizi siteden arkadaşlardan duyarak inceledim. Bu sinyal kaşı olarak adlandırdığınız aksesuar benim de dikkatimi çekti. Üretmiş olduğunuz parça zannediyorum custom tarzı olup sinyal lambaları Shadow'a benzeyen birçok markaya uyabilir. Bu nedenle öncelikle 1 takım sıparış vermek istiyoruz. Uygun görüp bize kargo yaparsanız devamında 3-5 takım daha alma düşüncesindeyiz. Okey derseniz vereceğiniz hesap numarasına bedeli havale etmek istiyorum. Teşekkürler.

  17. #37
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    irfan abi deponun kaba şekli olduktan sonra grenajla istediğim şekli veririm estetik olarak o sıkıntı değil ama sonuçta cross motorlarda koltuk deponun üstünede geliyor biraz oturunca çokmiyecek düz bir tasarım olucak sonuçta dik kenar ücgen tasarımı diyebilirim ortalama şekline sonrada sol ve sağ tarada üçer tane somon kaynatıldımı deponun istediğin şekilde grenaj yapar takarım en azından benim düşüncem bu
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı Selahattin54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba ZIPPIRMAN arkadaşım. Marifetlerinizi siteden arkadaşlardan duyarak inceledim. Bu sinyal kaşı olarak adlandırdığınız aksesuar benim de dikkatimi çekti. Üretmiş olduğunuz parça zannediyorum custom tarzı olup sinyal lambaları Shadow'a benzeyen birçok markaya uyabilir. Bu nedenle öncelikle 1 takım sıparış vermek istiyoruz. Uygun görüp bize kargo yaparsanız devamında 3-5 takım daha alma düşüncesindeyiz. Okey derseniz vereceğiniz hesap numarasına bedeli havale etmek istiyorum. Teşekkürler.
    Arkadaşım elimde 2 takım var hazırda VT750 için onlardan birinimi istiyorsunuz?
    başka motor için istediğinizde sinyalinizin yarıçapını (yuvarlak camda sağdan sola gelen ölçü) bildirirseniz deliklerini o ölçüye göre yapabiliriz

  19. #39
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    yalnız işciliğiniz gerçekten mükemmel eğer cruiser tarzı motorum olsaydı kesinlikle alırdım usta değilde sanatkar işi olmuş
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kusura bakmayın belki alakasız olucak ama bu işlerden anladığınız için sormak bende bir cross motor var ben bunun şeklini sevmediğim için 0 dan greanaj yaptırıcam o konuda sıkıntı yok ama benzin deposunu neden nasıl yapabilirim yada yaptırtmalıyım bir tavsiyede bulunurmusunuz
    Aluminyum tavsiye ederim,paslanmaz malzeme sac halinde olduğunda kaynak çekmeleri çok olur nekadar düzelsenizde Quasimado gibi kambur kumbur olacaktır,ve paslanmaz malzemeyi bir kalıp üzerindede olsa yatırıp alıştırmak kolay değildir,ha auminyum yumuşaktır ezilir büzülür dersenizde özel çelik aluminyumlar vardır normalden daha serttir bu konuda http://salsanaluminyum.com dan malzeme temin edebilirsiniz Kolay gelsin.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)