boy:1.80,kilo:85 650cc ile başlasam beni götürür mü?
-
arkadaşlar daha önce 150 cc scooter kullandım ve arkadaşımın 200cc cross unun direksiyonuna 1-2 kere geçtim trafik tecrübem yeterince var soğukkanlı bir kullanıcı olduğumu söyleyebilirim. motoru bir kere almak ve değiştirmemek istiyorum. enduro benim için biçilmiş kaftan gibi geliyor. v-strom ağır basıyor. tabi işin birde vergi-yakıt tarafı var. 650 liklerin en uygununu bu bakımlardan da karşılaştırabilecek kimse varmıdır?? Değerli görüşlerinizi bekliyorum.
151 RS(2006), 150 ZC(2010),...
Reklamlar
-
1.92 cm. 110 kg. ım beni bile götürüyor hatta Mezit'i bile götürebilir de sen onu götürebilir misin ?
soru sadece kıyas ise V-strom iyidir.
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
tabiki ben de götürebilir miyimi de tartışmak istiyorum, sizce bu kadar tecrübe 650cc ye hakim olmak için yeterli mi?
beni götürüyor dediniz! yıllık masrafı nedir bu aletin vergisi sigortası vs. sabit giderleri?
151 RS(2006), 150 ZC(2010),...
-
bence o kadar geçme 250 lik racing al
-
650 cc öbür tarafa götürür seni..
1.93, 90 kg 250cc cekiyor..
-
250'lik motosiklete senin gibi iki kişi binin sonra 650'lik düşünün.Bence soru bu kadar deneyimle ben 650'lik motosikleti götürebilir miyim şeklinde olmalıydı.Bence çok hızlı giriş yapıyorsun,karar senin.
-
150cc scooter dan > 650cc enduro yada racing herneyse
Ağırlık hız ivmelenme fren ve gaz tepkileri tamamen faklı ve vitessiz bir motosikletten vitesliye geçmek ve daha önceden var-yok çok ufak bir tecrübeyle 650lik mi alacaksın? Hiç akıl karı değil
250cc lik bir motordan sonra geçmen daha mantıklı
-
150 ile 650 arasında bir basamak daha olsa iyi olur gibi...ama son kararı sen vereceksin...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
Şimdi duruma bakarsak v-strom 650 biraz ağır ve kalıplı makina..
motoru sadece 2 teker üstünde dengede tutmaktan ziyade dönüşlerde trafikte kritik noktalarda
rampalarda ayak desteğide olmak zorunda.. Durum böyle olunca da v-strom ağır bir makina..
Tecrübenin olmaması seni bayağı zorlar..Anlattıkların doğrultusunda tecrüben bu motoru kullanmaya
yetmez.. Sen yine paranı biriktir piyasada değeri çok düşmeyecek ikinci elde hemen satabileceğin bir motosiklet al..
ybr 250 veya cbf 250 olabilir..
-
V-Strom 650 kesinlikle ilk motosiklet olamaz. İlk önce ayaklarını tamamiyle, topukların da dahil olmak üzere zemine basabileceğin daha küçük cc bi motosikletle deneyim yapmalısın. V-Strom da 1.80 boy ile topukların dan destek alamıyacaksın. Ve sıfır deneyimle bu seviyede ağır ve iri bir motoru, sadece parmak uçlarından, topuklar olmadan destek almaya çalışarak kullanman seni trafik içinde büyük sıkıntılara sürükleyebilir. Motoru yatırma ihtimalin söz konusu olabilir. Kritik anlar, mesela ani dur kalk, ani manevra, dar ve dik virajlı yokuşlar, şehir içi pratik kullanım vs gibi düz yolda stabil sürüş harici pozisyonlarda, v- strom deneyimsizliği asla affetmez.
-
v storm iyi güzelde sen hazırmısın ona?
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
gelen yorumlara bakılırsa 650 lik fazla olacak ve can güvenliğimin de riske gireceği açık sanıyorum iyiki buraya yazmışım yoksa almaya kalkabilirdim. en iyisi bi 250 cc ile başlamak olacak. peki 250 cc chopper almak istesem 650 lilik enduro tarzı motor kullanmak için bana yeterli tecrübeyi sağlarmı yoksa yine enduro tarzı bir motorla mı başlamalıyım! tasiye edeceeğiniz V motor chopper varmı?
151 RS(2006), 150 ZC(2010),...
-
paran varsa al
eğer ben ne yaptım dersende bu işin kursuna gidersin zaten bişi olmaz
-
soğukkanlı ve trafiğe alışık biriyseniz istediğiniz araca binebilirsiniz. 1 haftada alışacaksınızdır zaten
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
Süvarİ adlı üyeden alıntı
soğukkanlı ve trafiğe alışık biriyseniz istediğiniz araca binebilirsiniz. 1 haftada alışacaksınızdır zaten
Hocam bu 150 cc apacheye benzemezz Araya 250 cc şöyle kalıblı ve hızlı makina sokması lazım bencee 650 cc nin gaz tepkisi ile scooterin tepkisi aynı olacağını hiç sanmıyorum
st hyo nun 250 lik makinasını felan sok araya hocam
-
-
200 lük enduro deyince cross a kaçıyor daha çok. ben bursada oturuyorum biraz şehire uygun olmasını istiyorum.
eren arkadaşım haklı 200 lük bi crosun kalkış tepkisi bile bana fazla geliyordu, 650 ile kendimi yerde bulmam pekte zor olma sanıyorum.
151 RS(2006), 150 ZC(2010),...
-
eren özer adlı üyeden alıntı
Hocam bu 150 cc apacheye benzemezz Araya 250 cc şöyle kalıblı ve hızlı makina sokması lazım bencee 650 cc nin gaz tepkisi ile scooterin tepkisi aynı olacağını hiç sanmıyorum
st hyo nun 250 lik makinasını felan sok araya hocam
650 lik motoru sürecek adamda scooter ve 650 lik makine arasındaki farklı anlayabilecektir diye düşünüyorum. bende farkını biliyorum. sende biliyorsun. eminimki o da biliyordun ona göre gaz verecektir kontrol olmadıktan sonra 250 lik motor tehlikesiz mi yani
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
peki arkadaşlar falcon yada kle 500 hakkında ne diyeceksiniz?? bu motorlarında hakimiyeti zor mudur?
151 RS(2006), 150 ZC(2010),...
-
Yok bilader sen 650 lük alma anca 1000 lik keser seni.....
Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler