Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Motosiklet Botları Hakkında? (Yardım Lütfen)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Merhaba arkadaşlar, öncelikle herkese keyifli sürüşler dilerim.

    Motosikletim için bot almayı düşünüyorum, internette bir kaç markanın araştırmasını yapmama rağmen kullanıcılar varsa aramızda yada daha yakından bilen ve anlayan arkadaşlarım yardımcı olurlarsa çok sevinirim. almayı düşündüğüm botların markaları:

    1-Sidi Vortice (özellikle ilk favorim, mutlaka kullanan arkadaşlar varsa bilgilendirmesini rica ediyorum.) kesinlikle VERTIGO serisiyle karıştırmayınız.
    2-Alpinestars Supertech R veya S-MX Plus Serileri (Sidi Vortice modelle kıyaslamak amacıyla)
    3-Suomy Extreme modelleri (fena değil ama Sidi Vortice kadar iyi mi?)
    4-Puma GP 1000 serisi (görsellikte hoşuma gitti ama Türkiye'de var mı araştırmadım, kullananlar varsa lütfen bilgilendirsin.)
    5-Dainese Torque Pro Serisi (yani...)

    Not: Öğrenmek isteğim koruma güvenlik, botun kendi sağlamlığı, belli oranda konfor düzeyi, zaman zaman motosiklette vites ve fren kullanımlarından dolayı peglerde aşınmalar ya da sürtünmelerden dolayı hasarlar oluşabilmekte olduğundan dolayı hangisinde en az (minimum) tahribat oluşturur ve kaymamasıda çok önemli tabi. Lütfen bilen arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Herkese Saygılar, Sevgiler dilerim, Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Arkadaşlar kimsenin konu hakkında bilgisi yok mu? motosiklet üzerinde korumalı bot olarak ne tarz ürünler kullanıyorsunuz?

  3. #3
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Senin bahsettiğin ürünler çok pahalı.
    Pist'e çıkmayacaksan onlar gereksiz.
    Bu yüzden kimse yorum yapmamış olabilir.
    Çünkü buradaki bi çok kişinin onları kullanacağını düşünmüyorum.

    Bu ürün Türkiye ye yeni geldi.
    Fakat ben 2005 yılında yurt dışından getirtmiştim.
    Gayet konforlu ve güvenilebilir.
    Kaval kemiği koruması mevcut, çift taraflı fermuar sistemiyle kolay giyip çıkartabilir bi ürün.
    Tek dez avantajı aşık koruması yok.

    Ürün şu :
    http://www.motomaxonlineshop.com/mai...w-pmu1369.html


    Son zamanlarda şunu araştırıyorum ;
    http://www.feyizoglu.com/Motosiklet-..._45949.html1#1

    Bunda aşık koruması ve kaval kemigi koruması mevcut.
    Fakat çift taraflı fermuar sistemi yok.
    Kalite olarak AKİTO ile arasındaki fark nedir bilemem.
    Kullanmadım henüz.
    Fakat almayı düşünüyorum,
    Alırsam yorum yaparım.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  4. #4
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Sn. Sinan Aksu, yorumlarınız için teşekkür ederim. bahsettiğim ürünlerin pahalı ve pistle alakalı oluşundan dolayı cevap verilmeme durumunu anlayabilmiş değilim, fakat motosikletle alakalı olduğu kesin ve bende buna uygun bir forumda yazışıyorum. benim 125 lik bir racing im yok ki hangi ustaya götürsem daha ucuz olur diye konu açayım ya da motosiklete yeni başladım 250 lik mi 125 lik mi konusu açayım? insanların mı bilgisiz oluşu kabahat yoksa benim mi konuyu açmam kabahat olmuş beni zor duruma soktunuz. Malesef siteyide eleştiricek olursam genellikle forumda ki konulara bakıyorum hemen hemen aynı birbirine benzer konular tartışılıyor, cbr 125 mi ybr 125 mi birkaç sene öncesine kadar böyle değilde daha çok bilir kişiler vardı prof. uzman insanlar çoğunluktaydı, yanılıyor muyum?

  5. #5
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn. Sinan Aksu, yorumlarınız için teşekkür ederim. bahsettiğim ürünlerin pahalı ve pistle alakalı oluşundan dolayı cevap verilmeme durumunu anlayabilmiş değilim, fakat motosikletle alakalı olduğu kesin ve bende buna uygun bir forumda yazışıyorum. benim 125 lik bir racing im yok ki hangi ustaya götürsem daha ucuz olur diye konu açayım ya da motosiklete yeni başladım 250 lik mi 125 lik mi konusu açayım? insanların mı bilgisiz oluşu kabahat yoksa benim mi konuyu açmam kabahat olmuş beni zor duruma soktunuz. Malesef siteyide eleştiricek olursam genellikle forumda ki konulara bakıyorum hemen hemen aynı birbirine benzer konular tartışılıyor, cbr 125 mi ybr 125 mi birkaç sene öncesine kadar böyle değilde daha çok bilir kişiler vardı prof. uzman insanlar çoğunluktaydı, yanılıyor muyum?
    Benim yaptığım yorumdan nasıl böyle bir sonuç çıkarttınız anlamadım.
    Evet bahsettiğiniz konu motosiklet ile alakalı fakat her kullanıcınında bir ilgi alanı olduğunu düşünüyorum.
    Fakat burada sizin bahsettiğiniz ürünlerin hakkında yorum yapılmaması, o ürünlerin motosiklet ile alakasızlığını değil, insanların ilgi duymamasına bağlamak bence çok daha mantıklı.

    Şahsım adına bilgi sahibi olmadan yorum yapmaktansa,
    O konu hakkında hiç yorum yapmamayı tercih ederim.
    Muhtemelen yorum yapmayan arkadaşlarımda bu düşünceyle yorum yapmamıştır.

    Mevzu bahis ürünlerin fiyatları hakkında pek bilgi sahibi değilim.
    Fakat en ucuzu eminim 200 EURO'dan aşşağı değildir.
    Bu ürünler günlük yaşamda tercih edilmemesinin başlıca sebebi pahalı oluşudur. İkinci olarak aerodinamik yapısının günlük kullanıma el verişli olmamasıdır.
    Hal böyle olunca bu gibi forumlarda buna benzer konuları görmemiş olmanız gayet normal bence.

    Her neyse.
    Ne alırsanız alın, hayırlı uğurlu olsun.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  6. #6

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Sinan hocamın söylemek istediği o değil sanırım.Siz biraz kızdınız.Kullanmadan kişiler yorum yapmak istememiş olabilirler.Mesela ben ürünlerinizden birinin fiyatını buldum.Ve bu bir asgari ücret. O yüzden pek fazla kullanan arkadaşlar olmayabilir.Mesela ben öğrenciyim.Ve alabileceğim maksimum bot 100-150 lira civarı olur.Yabancı sitelerde bayağı bilgi mevcut anladığım kadarı ile.İngilizcem olsa sizlere yardım etmek isterdim.

  7. #7
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    konuyla alakalı cevabıma gelince söylediğim markaların pistte kullanılması cadde de gündelik kullanılmayacağı anlamına gelmez bence, pistte kullanılan malzeme-techizatlar en sert düzeyde max. güvenlik max. sınırda hesaplanır eğer bunu istanbul gibi yerde trafikte kullanıcağımızı düşünürsek x2 olmaz mı sizce? sadece boş pistte motosiklet kazası olmayacak, istanbulda her an kamyon altına arabanın arasına rogar kapagına mazgallara bariyerlere sıkışma gibi tehlikemiz var (cambazlık yapıyoruz adeta) durduğunuz yerde bile yamuk yumuk zeminde motorunuz bacağınıza düştüğü bile oluyor, e hal böyleyken bu yazdığım modeller neden uygun olmasın? illa istanbul park mı? istanbul traffic olmaz mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

    sn. immortalboss, teşekkür ederim evet haklısınız ürünlerin pahası oldukça yüksek tabi fakat 1 kere almayı düşündüğüm birşey ve güvenlik amaçlı. ama sanki pahalı olan şeyleri lüks görüyoruz ve farklı anlamlar doğuyo , motosiklet te ona bakılırsa bu ülkede lüks bir araç statüsünde. güvenlik ekipmanlarımı alırken pahasından ziyade kalite ve amacına ne kadar bağlı oluşuna bakıyorum, bende zengin değilim taksitle alıp taksitlerimi ödeyeceğim. (dainese marka bot almıştım bu arada 2000km anca yaptım ayakkabıda açılmalar oluştu peglere temas eden kısımları aşınmış alt tabanı erimiş fan çalıştığında grenajdan sıcak hava akımı direk ayak kısmına geliyo ve yanıyosun resmen paçalarım yanık yanık) o yüzden önem veriyorum...

  8. #8
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyla alakalı cevabıma gelince söylediğim markaların pistte kullanılması cadde de gündelik kullanılmayacağı anlamına gelmez bence, pistte kullanılan malzeme-techizatlar en sert düzeyde max. güvenlik max. sınırda hesaplanır eğer bunu istanbul gibi yerde trafikte kullanıcağımızı düşünürsek x2 olmaz mı sizce? sadece boş pistte motosiklet kazası olmayacak, istanbulda her an kamyon altına arabanın arasına rogar kapagına mazgallara bariyerlere sıkışma gibi tehlikemiz var (cambazlık yapıyoruz adeta) durduğunuz yerde bile yamuk yumuk zeminde motorunuz bacağınıza düştüğü bile oluyor, e hal böyleyken bu yazdığım modeller neden uygun olmasın? illa istanbul park mı? istanbul traffic olmaz mı?
    Olur elbette.
    Olmaması için hiç bir sebep yok.
    Fakat benim kanaatim kullanışlı olmayacağı yönünde.
    Gereksiz olduğunu düşündüğüm için alternatif ürünler sundum size.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  9. #9
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Sinan bey, yinede tekrar teşekkür ediyorum, peki o zaman motosiklet botu sitedeki arkadaşların uzmanlık ve ilgi alanı değilse demek ki herkes motoru kundura ayakkabıyla veya çıplak ayakla biniyodur o zaman ne diyeyim... en azından yorumlar yazdığım markalarla sınırlı olmayabilir herkes şunu bunu kullanıyorum da diyebilir di, herneyse bende herkesi eleştiriyo durumuna düşmüş oldum motosiklet konusu bir bütünse ve birçok ürün reklamı yapılıyosa resimlerle anlatılıp hatta çoğu motosikletler hakkında fantaziler kurulduğu için (ah bende yeşili olsaydı mavisi olsaydı bak ne yapardım gibi...) bende en azından birkaç arkadaşımızın bilgisi olur diye düşünmüştüm. Ayrıca tavrımın sizinle bir ilgisi olmadığını anlamışsınızdır, aslında ne demek istediğimide umarım anlatabilmişimdir.

  10. #10
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sinan bey, yinede tekrar teşekkür ediyorum, peki o zaman motosiklet botu sitedeki arkadaşların uzmanlık ve ilgi alanı değilse demek ki herkes motoru kundura ayakkabıyla veya çıplak ayakla biniyodur o zaman ne diyeyim...
    Siz benim söylemek istediklerimi gerçekten çok yanlış anlamışsınız.
    Siz belirttiğiniz ürünler hakkında bilgi sahibi arkadaşların yorumlarına ihtiyaç duymuşsunuz.
    Kimse yorum yapmayınca sitemde bulunmuşsunuz.
    O bahsettiğiniz ürünlerden burada kullanan pek kimse olmayacağını düşündügüm için müdahale etme gereği duydum.
    Fakat ettiğime edeceğime pişman oldum açıkçası.
    Herneyse bilgi sahibi arkadaşlar yorum yapar muhtemelen.

    Sağlıcakla kalın.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  11. #11
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Bahsi geçen modellere yakın bir bot kullanıyorum (dainese marka en sonda verdiğiniz örneğe yakın bir model) .
    Gerçekten güven hissi veriyor (ben sadece güvenlik amaçlı kullanıyorum)
    Yalnız günlük kullanımda tam bir eziyet. Motosikletten hiç inmeyecekseniz yada indikten sonra bagajınıza koyup basşa bir ayakkabı ile yolunuza devam edicekseniz önerebilirim. Yürümesi tam bir işkence. O işkenceye katlanıp ben yinede yürürüm diyorsanız ozaman başka işkenceler başlıyor . Her adımda baldırınıza sürten kısımlar pişik gibi bir yanma hissi ile acı veriyor vs vs.

    Daha uygun fiyatlı daha hafif korumalı ama daha kullanışlı botlarda var (ben şuanda timberland ın hafif korumalı bir botunuda kullanıyorum inanılmaz rahat diğerine göre ) onlara yönelmenizi tavsiye ediyorum. Belki garip gelicek fakat hakiki deri değilde vinil olanlar su geçirmezlik konusunda daha başarılılar. Deri botlar ıslandımı suyu emiyor ve kolay kolayda kurumuyorlar. Rahyatör gibi ısı kaynaklarının yanında kurutmak ta deride çatlaklara yol açıyor.

    Not : Arkadaşlar haklılar. Bunlar herkesin alıp kullanabileceği modeller olmadığı için daha geç cevap yazılabilir bu konuya. Ama mutlaka kullanan birileri çıkıp yazıcaktır zamanla. Burası çok byük bir site burada o bottan daha ucuz motosiklet kullananıda , sadece botu ile benim scooterımdan 2 tane alabilenide bulabilirsiniz. Renkli ve geniş bir yelpazaye hitap eden bir site (aynı memleketimiz gibi ) . Burada ilk kriter genellikle fiyat - performans oranıdır )
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  12. #12

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    İstanbul'da isen; Hudson Deri'ye bakabilirsin, motobotları kaliteli ve fiyatları da
    uygun.. MT forum üyelerine özel ilgi ve indirim yapmaktalar..
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  13. #13
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Bir ürünün kullanışlı olup olmayacağını, fiyatı veya muadili ürünler belirlemez ki?
    Dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz ama, daha önce de aynı konuyu tulum almak amacıyla açılmış bir konunun Cordura mont al, daha günlüktür, daha ucuzdur, motoruna da daha iyi gider diye yönlendirilmesi sırasında yaşamıştık, yine aynı konu dışı tavsiyelere gidiyoruz sanki.

    Piyasadaki bir çok bot, iyi veya kötü normal bir ayakkabıdan, bottan fazla koruyacak, kimileri bir şekilde öne de çıkacaktır ama, şu da bir gerçek ki her zaman piyasanın bir lideri olacaktır, ve bu defa bu liderler ilk mesajda sayılan modellerdir.
    Günlük kullanımdaki konforu veya fiyatı ne olursa olsun, hiçbir zaman kıyas kabul etmeyecek ve etkinliğinden bir şey yitirmeyecektir. Yani piste çıkmayacaksan gereksiz konusu hiçbir zaman geçerli bir argüman değildir, olmamalıdır... Güvenlik işinin bu arenadaki zirvesi pist güvenliğiyse, keşke her birimiz günlük hayatımızda da o kriterlere göre giyinebilsek (ki bu ütopik olan) veya bu alanı örnek alanlara engel olmamaya çalışabilsek (bu da daha olası olan).

    Modeller arasındaki kıyaslama konusundaysa çok kısa süreli Vertigo ve GP1000 deneyimim oldu sadece, hakkında konuşabilmek için bile kısa bir süre ayağımda taşıdım, ve sürdüğüm motosikletler de birbirinden farklıydı, o yüzden de adil bir kıyas olmayacaktır ama. Vertigo'nun bile GP1000'e göre şahsen daha fazla beğenimi kazandığını söyleyebilirim. Vortice bu yüzden 3 model arasındaki favorim olurdu.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  14. #14
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Ahh! Sinan bey peki ne diyeyim, kazasız keyifli sürüşler dilerim. konuyla ilgili yorum, ilgi, alakanıza ve aydınlatmanızdan dolayı teşekkür ederim.

  15. #15
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Sorulanların hepsi yarış botları. Güvenlik açısından iyiler evet, ancak pratiklik konusunda aynı şey söylenemez. Mesela sidi vortice. Giyerken sıkmanız, yerleştirmeniz, ayarlamanız gereken 3-4 ayrı mekanizması var. Ki bu işlemleri botu ayağınızdan çıkarırken de yapıyorsunuz. Mesela A-stars Supertech R, botu giymeden önce ayağınıza giydiğiniz çorap/ ayakkabı arası bir 'kılıfı' var. Evden çıktınız, işe/okula gittiniz, sağda solda yürüyebileceğiniz, hatta otururken rahat edebileceğiniz botlar değil bunlar. Mutlaka sırt çantanızda (sırt çantası taşıdığınızı varsayıyorum) spor/günlük ayakkabılarınız olacak ki gittiğiniz yerde değiştiresiniz. Bu tür botların ana amacı yarıştan önce giymek, ~45 dakika sonra yarış bittiğinde de çıkarmak. Ama "koruma fonksiyonu açık ara ağır basıyor" diyorsanız denedikten sonra kendinize en rahat geleni alabilirsiniz. Ben kullanmadım ama tanıdık muhabbetlerinden edindiğim intiba Supertech R'ın sidi'nin botlarından daha rahat olduğu yönünde. Sidi'nin botlarında tabanın metal yarış ayaklıklarından gelen basıçtan dolayı delindiğini de biliyorum. Bu yüzden son çıkan modellerinde (vortice dahil) tabanın peglere denk gelen kısmını değiştirilebilir yaptılar. Eskir/delinirse vidalarını söküp yenisini takabiliyorsunuz. Supertech R'da böyle bir sorun/çözüm var mı bilmiyorum.

    Tabii bu delinme olayına en çok sebep olan şey yarışçların özellikle de hızlı yön değişimlerinde peglere bayağı bir bastırmaları. Bu da günlük sürüşlerde çokta olacak birşey değil.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  16. #16
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Sn. Moderatör Olcan138, Sn Acayüp teşekkür ederim yorumlarınıza. yalnız belirtmek isterim ki gündelik kullanacağım bir motosikletime bot almayacağım, tamamen ara sıra zevk için bindiğim gece veya sabaha karşı otobanda sürme amacıyla (genelde) aldığım motosikletim için düşünüyorum belirttiğim model botların giyim tarzında paçaları içine doğru sokabiliyor olmamız gerekiyo dolayısıylada pek rahatsızlık verici tahriş edici bir durum olmaz diye düşünmekteyim. modeller arasında ve internette araştırmalarıma göre sidi vortice en iyisi olduğuna karar verdim, 2. alternatif olarakta puma gp1000 de çok hoş o da bir daha ki sefere inşallah. sidi vortice almaya karar verdim, kullandığımda yorumlarını yazarım. daha önce de kask hakkında bir konu açmıştım arai rx7 gp model kask aldım ve çok memnun kaldığımı söyleyebilirim, corsair e göre gürültü daha fazla gibi geldi ama vizörü kilitlemeden kullandığım içinde olabilir, ya da corsair model kaskım L ydi rx7gp yi M size aldım, 275 civarı km lerde olsun 305 km ye kadar cıktım herhangi bir türbülansta tokatlama veya sallantı dengesizlik yaşamadım arkasında ki 5 kademeli spoyler gerçekten işe yarıyomuş havalandırmaları malum kusursuz ilk dakikalarda buğulanma oluyor fakat vücut ısısı kısa sürede düştüğü için buğu olayı oluşmuyo ayrıca buğu önleyici esnek camı takınca daha da etkili olur (henüz denemedim)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

    Shrieker, aktarımınız faydalı oldu benim için, teşekkür ediyorum yorumunuza.

  17. #17
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn. Moderatör Olcan138, Sn Acayüp teşekkür ederim yorumlarınıza. yalnız belirtmek isterim ki gündelik kullanacağım bir motosikletime bot almayacağım, tamamen ara sıra zevk için bindiğim gece veya sabaha karşı otobanda sürme amacıyla (genelde) aldığım motosikletim için düşünüyorum belirttiğim model botların giyim tarzında paçaları içine doğru sokabiliyor olmamız gerekiyo dolayısıylada pek rahatsızlık verici tahriş edici bir durum olmaz diye düşünmekteyim. modeller arasında ve internette araştırmalarıma göre sidi vortice en iyisi olduğuna karar verdim, 2. alternatif olarakta puma gp1000 de çok hoş o da bir daha ki sefere inşallah. sidi vortice almaya karar verdim, kullandığımda yorumlarını yazarım. daha önce de kask hakkında bir konu açmıştım arai rx7 gp model kask aldım ve çok memnun kaldığımı söyleyebilirim, corsair e göre gürültü daha fazla gibi geldi ama vizörü kilitlemeden kullandığım içinde olabilir, ya da corsair model kaskım L ydi rx7gp yi M size aldım, 275 civarı km lerde olsun 305 km ye kadar cıktım herhangi bir türbülansta tokatlama veya sallantı dengesizlik yaşamadım arkasında ki 5 kademeli spoyler gerçekten işe yarıyomuş havalandırmaları malum kusursuz ilk dakikalarda buğulanma oluyor fakat vücut ısısı kısa sürede düştüğü için buğu olayı oluşmuyo ayrıca buğu önleyici esnek camı takınca daha da etkili olur (henüz denemedim)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

    Shrieker, aktarımınız faydalı oldu benim için, teşekkür ediyorum yorumunuza.
    Güle güle kullanırsınız inşallah.
    Burada yazdılarınızı ilk mesajda yazsaydınız daha iyi olucakmış.Ben şehsen vespa da kullanacağınızı düşündüm. Eğer r1 hayabusha vb bir model de kullanıcaksanız bunlardan başka seçeneğiniz neredeyse kalmıyor (illede bot istiyorsanız )
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  18. #18
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güle güle kullanırsınız inşallah.
    Burada yazdılarınızı ilk mesajda yazsaydınız daha iyi olucakmış.Ben şehsen vespa da kullanacağınızı düşündüm. Eğer r1 hayabusha vb bir model de kullanıcaksanız bunlardan başka seçeneğiniz neredeyse kalmıyor (illede bot istiyorsanız )
    Açıkçası bende Vespa'da kullanacağınızı düşündüm.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  19. #19
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    2011 mv agusta f4 te kullanmak üzere alıcam inanın rahatsız kütük gibi bir motosiklet 2 tane dainese ceketim vardı o ceketlerle kullanamadım daha esnek ince spidi marka svitşört tarzı fermuarlı full koruma mont aldım kilo alma sorunumda var depoya zor yatıyorum malum ince ceket daha sorunsuz (yalnız göğüs dahil omuz dirsek sırt korumalı) rahat ettim. inanın hayabusa çok daha konforlu oturuş pozisyonu çok daha rahat bi motosiklet F4 te sele diğer 1000cc lere göre en yüksek seviyede max. boyunuz 178-172 arası olması (kiloda 75-90max.) makul olan ölçü. peglerde çok yüksekte kalıyo tabiri caizse kabak gibi do..lıyosunuz kullanırken. o yüzden huysuzum kıyafet konusunda. Çok teşekkür ediyorum Acayüp kardeşim sağolun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

    özür dilerim motosikletimi vespa diye belirtmiştim, bugüne kadar en çok severek aldığım keyifle kullandığım evladiyelik saklayacağım bir motosiklet olduğu için...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

    yaklaşık 8 sene önce ilk motorumu aldım o günden itibaren çok çeşitli motosikletler kullandım ve çeşitli motosikletlere sahip oldum. o gün bu gündür de aldığım tek motosiklet ayakkabısı dainese managua model ayakkabı olmuştu ilk defa adam akıllı bi prof. bot almak istedim, HEVESİMİ KURSAĞIMDA BIRAKTINIZ! :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

    bu arada hakikaten sn. moderatörün de dediği gibi fiyatın yüksek oluşu kaliteli olduğu anlamına gelmiyor bazı ürünlerde, dainese markasından bir çok ürün kullanmama rağmen birçok dezavantajlarını saymakla bitiremem benim için dainese markası parasını hakeden bir marka değildir.

  20. #20
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Sıkı ve sert derili bir montla yarış motosikleti kullanırken bende kalp çarpıntısı oluyordu.Hem mont sıkıyor hem deponun baskısı... Buna benzer bir durum oldumu sizde hiç. Ben çok zayıf olmama rağmen çok sıkıntı yaşamıştım zamanında.
    (konudan saptık biraz ama hazır bahsi geçmişken sormak istedim : )
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)