Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Eldiven ve Debriyaj kullanimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Merhabalar, eldiven takarken debriyaj kullanmak zor oluyor, ozellikle ilk kalkis zorluyor. bu konuda neler tavsiye edersiniz ?
    Debriyaj yay'i nasil guclendirilir ? bir kac tamirciye gosterdim normal dedi ama bence geri ceken yay cok zayif. Motorum elden debriyajli 100cc cup.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, eldiven takarken debriyaj kullanmak zor oluyor, ozellikle ilk kalkis zorluyor. bu konuda neler tavsiye edersiniz ?
    El hareketlerini kısatlamayan daha kaliteli bir eldiven
    #sürenadam

  3. #3

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Bence de eldivenden kaynaklı bir durum.Kar eldiveni gibi eldivenlerden mi kullanıyorsun.Bu arada mondial hyena nasıl. Sürüş vs.Devir saatli ve manuel vitesli değil mi o.

  4. #4
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Eldivenin fazla kalın olması hareketlerini kısıtlar.

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı immortalboss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de eldivenden kaynaklı bir durum.Kar eldiveni gibi eldivenlerden mi kullanıyorsun.Bu arada mondial hyena nasıl. Sürüş vs.Devir saatli ve manuel vitesli değil mi o.
    Biraz once butun debriyaj aksamina bol bol WD40 sıktım. Debriyaj yumusacik oldu, hic fena degil. sanirim branda almadan once yagmur altinda biraktigim icin biraz paslanmis debriyaj aksami.
    Mondial Hyena cok guzel 9500 devire vurunca 90 yapiyor. normal hizi 8500 devirde 80km/s. gercekten cok az benzin yakiyor. 100km'de 1.9lt. 60km hizla sabit gidilirse daha da az yakar.
    2. viteste bile cikamadigi yokus yok. bir kere hizlaninca 70km hizin altina dusurecek yokus kolay kolay cikmiyor karsisina. rampa tabir edilen yollarda bayilmaz. cuplara gore 15-20kg hafiflik avantaji var.
    Bendeki 850km'ye geldi. tek ariza egzoz manifoldu cikmasi 10 liracik.

  6. #6

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz once butun debriyaj aksamina bol bol WD40 sıktım. Debriyaj yumusacik oldu, hic fena degil. sanirim branda almadan once yagmur altinda biraktigim icin biraz paslanmis debriyaj aksami.
    Mondial Hyena cok guzel 9500 devire vurunca 90 yapiyor. normal hizi 8500 devirde 80km/s. gercekten cok az benzin yakiyor. 100km'de 1.9lt. 60km hizla sabit gidilirse daha da az yakar.
    2. viteste bile cikamadigi yokus yok. bir kere hizlaninca 70km hizin altina dusurecek yokus kolay kolay cikmiyor karsisina. rampa tabir edilen yollarda bayilmaz. cuplara gore 15-20kg hafiflik avantaji var.
    Bendeki 850km'ye geldi. tek ariza egzoz manifoldu cikmasi 10 liracik.
    Benim hoşuma giden yeri motor aksamı. Eğer bir mini trail bulabilirsem komple almayı düşünüyorum. Bakalım ne olacak.Kazasız belasız sürün inşallah.Hızlı gitmesine gerek yok.Torq o ağırlıktaki bir motosiklet içinde yeterli ise sorun yok.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)