Airhawk

Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
109
Oyle bir aksesuar dusunun ki; cok faydali ama bir o kadar da pahali olsun; urunun markasi -uretici baska firma olmadigindan- ayni zamanda o urunun adi haline gelsin! Hava destekli sele pedi ya da motosiklet minderi olarak aniliyor internette.
Motosiklet konfor ve koruma aksesuarlarinin bircogu surucu gereksinimlerine gore; turlu testlerden gecirilerek ve uzun soluklu suruslerde denenerek hayata geciriliyor olsa gerek. Airhawk da bu urunlerden bir tanesi ve ici hava ya da benzeri bir madde ile dolu bir minderden ote birsey olmayan bu urunun fiyatinin bu kadar yuksek olmasi ancak kullanilan tasarim ve muhendislikle aciklanabilir sanirim(!)
Birlikte bir geziye gittigimiz ve 400 km civarinda yol yaptigimiz bir arkadasim kullaniyor. Benim kuyruk sokumumda agri iki gun sonra gecmisken arkadasim neredeyse hic agri hisstmedi. Agri dayanilmaz hale gelince artik matimdan sele genisliginde bir parca kesip anam babam usulu bir minder yaptim. Anca bitirebildim geziyi. Simdi gel de bu minderi alma!
Yalniz cok faydasi olmakla birlikte zaten yuksek olan enduro motosikletlerin daha da yukselmesine neden oluyor ki bu hic istenmeyen bir durum.
Piyasada ikame bir urun yok mudur? Cin'in el atmadigi tek urun bu olsa gerek. ya haberleri yok ya da gercekten de uretim maliyeti yuksek...
Yani gozden kacirilmis boyle onemli bir ayrintiya ragmen bu urunun bu fiyata satiliyor olmasi cazibesini de azaltiyor aslinda.
Su siralar Metro, Koctas ve Praktiker gibi magazalarin kamp malzemeleri bolumundeki minderlere bakiyorum ama onun yerini tutacak birsey bulamiyorum. Sisme yastik turu birsey aldim, 20x30cm civari birsey, 3 lirami neydi. baklavali degil airhawk gibi.yanyana tupler gibi duruyor. eger bu isi kotarabilirse devrim olur ama pek sanmiyorum...
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Daha iyi anlaşılabilmesi için ürünün foto ve fiyat bilgisini paylaşsanız daha iyi olurdu;

http://www.feyizoglu.com/Airhawk-Hava-Destekli-Sele-Pedi_46552.html#0

Benim kaskım 200 tl değerinde, 250 liraya bunu alırsam, kıçıma kafamdan çok değer veriyorum izlenimi doğar, o sebeple ben almazdım :D

Şaka bir tarafa çok para, muadili jelli sele minderi almıştı bir arkadaşım yurtdışından, çok da memnundu. Ebay'e bir bakın derim.
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
254
Kucuk cocuklarin denize girerken kullandigi zimbirtilardan yapilabilir belki...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
133
Ben kullanıyorum. Gerçekten pahalı ancak mucize bir ürün. Geçen yıl denemediğim minder ve türevleri ,araştırmadığım konu kalmamamıştı popo ve kuyruk sokumu acısı için. Bi ara motosiklet kullanmayı bırakmayı yada motoru değiştirmeyi bile düşündüm. En sonunda motoplus'ın sitesinde bu minderin yorumlarını okudum ve aldım. Gerçektende depo bitene kadar motor kullansanız bile hiç ağrı-acı hissetmiyorsunuz poponuz boşlukta gibi. Bu arada geçengün malesef (yaklaşık 1 yıl sonra) patladı. Hemen motoplus'ı aradım ancak mağazanın el değiştirdiğini ve bu üründen hiç kalmadığını ve tamirinin nasıl yapılacağını da bilmediklerini söylediler. Yukarıdaki mesajda verilen linkte de(Feyizoğlu) kalmamış ürün. İş yerimin yakınındaki bir lastik tamircisinde patlayan yerine yama yaptırarak onardık yastığı. Bu yastığı almak iteyen arkadaşlara bir de uyarıda bulunayım; Ben geçen yıl bu alışverişi yaparken motoplus taki satıcı; abi ne kadar şanslısın yakın zamana kadar Airhawk satıyoduk kalmadı, onun yerine yeni serisi Airhawk2 geldi aynı fiyata alacaksın dedi. Bende aralarındaki farkı bilmemekle birlikte iyi bari deyip aldım yastığı (250tl). Ancak bu geçen gün patlamasından ve Türkiyede bulamamamdan dolayı yurt dışı siteleri araştırırken öğrendimki Airhawk ve Airhawk2 de kullanılan malzemeler farklı ve Airhawk2 yastığın ucuz ve daha kalitesiz versiyonu Airhawk 190$ 2 yıl garantili, Airhawk2 1 yıl garantili 100$. İlgilenen arkadaşlar için linkler : http://www.amazon.com/Airhawk-Medium-Cruiser-Cushion-CRUISER/dp/B001E93U08
http://www.shapefitting.com/Departments/Comfort-Products/AIRHAWK-Motorcycle-Seat-Cushions.aspx
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Muhtemelen MT de okuduğum bir topicden aklımda kalan koyun postu var terlemeyi önleyici ve birde bu arabalarda koltuklarda kullanılan ufak parçalı tırnak büyüklüğünde silikon dalgalar var kullananlar memnun olduklarını söylemişlerdi.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Ben şu linkteki ürünü aldım bitenekadar.com (şmdi kalmamış direkt orasının linkini verecektim yoksa.)22tl gibi bir fiyatı var.
http://www.viskoyatak.net/visko-yastiklarimiz.html 260km kullandım kesintisiz.
Öyle hiçbir ağrı yok diyemem ama eskisine göre çok daha rahat olduğu kesin. Aslında bu sitedeki kişiler ile görüşüp yaptırılabilir.
Malzemesi çok güzel ama biraz daha kalın olması gerekiyor, nihayetinde bütün ağırlığınızı taşıdığından iyice eziliyor içindeki malzeme.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
109
Aldım, kullandım ve beğendim. Fanatik isimli arkadaşın dediği gibi, Airhawk ve Airhawk2 olarak iki ayrı kategoride satılıyor. Ben yurtdışından Airhawk getirttim. Güzel ürün. En azından artık uzun seyahatlerden sonra kalça - kuyruk sokumu ağrıları yok. Geniş seleli touring - enduro - cruiser motosikleti olanların çok ihtiyaç duyabileceği bir ürün olmayabilir fakat bizimki gibi cross ya da düşük motor hacimli enduro motorlar için birebir.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Aldım, kullandım ve beğendim. Fanatik isimli arkadaşın dediği gibi, Airhawk ve Airhawk2 olarak iki ayrı kategoride satılıyor. Ben yurtdışından Airhawk getirttim. Güzel ürün. En azından artık uzun seyahatlerden sonra kalça - kuyruk sokumu ağrıları yok. Geniş seleli touring - enduro - cruiser motosikleti olanların çok ihtiyaç duyabileceği bir ürün olmayabilir fakat bizimki gibi cross ya da düşük motor hacimli enduro motorlar için birebir.

Ben de araştırdım da bu Hawk1 ve Hawk2 nin 3 ve 5 çeşit kendi içinde modeli varmış(sitesinde öyle yazıyor). Sen hangisini aldın, senin seleye mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben harleyimde kullandım evet gerçekten de faydalı ama motorda rahatlıgı belirliyen en önemli etken süspansiyon ve selenin yumuşaklıgıdır süspansiyon ne kadar kötüyse isterse airhawk 800 alın bir işe yaramaz keza benim motorun süspansiyonu acayip kötüydü ve airhawk la bile anca 120 150 km arası kıçım ağrımıyordu ama roadking havalı süspansiyon takınca motora 300 km durmadan gidebiliyorum herşey süspansiyonda bitiyor.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
109
ben harleyimde kullandım evet gerçekten de faydalı ama motorda rahatlıgı belirliyen en önemli etken süspansiyon ve selenin yumuşaklıgıdır süspansiyon ne kadar kötüyse isterse airhawk 800 alın bir işe yaramaz keza benim motorun süspansiyonu acayip kötüydü ve airhawk la bile anca 120 150 km arası kıçım ağrımıyordu ama roadking havalı süspansiyon takınca motora 300 km durmadan gidebiliyorum herşey süspansiyonda bitiyor.

Tabi suspansiyon kotuyse hicbir onlem kar etmez de. Bizimkinde durum farkli sanirim. Ya suspansiyon sert ya da titresim fazla. Bir de motor hayli yuksek. En dusuk seviyesinde olmasi da suspansiyonun esneme araligini dusuren bir unsur.

---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:22 ----------

Ben de araştırdım da bu Hawk1 ve Hawk2 nin 3 ve 5 çeşit kendi içinde modeli varmış(sitesinde öyle yazıyor). Sen hangisini aldın, senin seleye mu?

Benimki Airhawk. 2 degil yani. Sekli de seleye cok iyi uyum sagladi. Kac farkli sekli var hatirlamiyorum ama ben bilerek ya da bilmeyerek dar ve uzun olani almisim. Sekil olarak koseleri traslanmis bir dikdortgeni andiriyor.
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
benim de gördüğüm,okuduğum kadarı ile,uzun yol (kıtalar arası) yolculuk yapan motosikletçilerin kullandığı,koyun postudur.hiç kullanmadım ama mutlaka bilmediğimiz bir faydası vardır.benim aklıma doğal olduğu için sanki alt havaldırma yapıyormuş gibi geliyor.:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
benim de gördüğüm,okuduğum kadarı ile,uzun yol (kıtalar arası) yolculuk yapan motosikletçilerin kullandığı,koyun postudur.hiç kullanmadım ama mutlaka bilmediğimiz bir faydası vardır.benim aklıma doğal olduğu için sanki alt havaldırma yapıyormuş gibi geliyor.:)

Seleyi yaptırmayı düşünüyorum da, acaba koyun postu diktirebiliyor muyuz? Yani o malzeme sadece nekadar yaygın ve pahalı, bir bilginiz var mı? Hazrı yaptırmışken koyun postu diktireyim bari diye düşündüm...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
benim resimlerde gördüğüm uzun yolcuların motorunda kılıf şeklinde değildi,üzerine serilmiş gibiydi.yani lazım olduğu zaman kullanılmak üzere gibiydi.bence de öyle olmalı,kısa km.li gezilerde belki çok gerekli olamayabilir ama uzun km.lerde işe yarayacaktır.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Seleyi yaptırmayı düşünüyorum da, acaba koyun postu diktirebiliyor muyuz? Yani o malzeme sadece nekadar yaygın ve pahalı, bir bilginiz var mı? Hazrı yaptırmışken koyun postu diktireyim bari diye düşündüm...

diktirilmesine diktirilir ama motor açıkta kaldığında yağmurda falan acaip kötü koku yapar o koyun postu (kurumaz) o yüzden diktirmek yerine portatif lastikli birşey yapılabilir hatta bunu kendin bile yapabilirsin önümüz bayram denk getirdiğin birinden şöle güzel görümlüsünden bi koyun postu al gitsin hatta ucuza bulursan bende talip olabilirim(bende bakayım belki banada denk gelir :) olmadı yine kaplamacılar sana bi hal çaresini söylerler o işin :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
koyun postunu 3 sen kullandım diktirmiyorsun sadece üzerine atıyorsun iplede sabitliyorsun gayet rahat oluyor ama çalınınca çok sinirlenmiştir
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
diktirilmesine diktirilir ama motor açıkta kaldığında yağmurda falan acaip kötü koku yapar o koyun postu (kurumaz) o yüzden diktirmek yerine portatif lastikli birşey yapılabilir hatta bunu kendin bile yapabilirsin önümüz bayram denk getirdiğin birinden şöle güzel görümlüsünden bi koyun postu al gitsin hatta ucuza bulursan bende talip olabilirim(bende bakayım belki banada denk gelir :) olmadı yine kaplamacılar sana bi hal çaresini söylerler o işin :cat:

Hımmm... Ben hani normal kullanım için dış etkenlere karşı bişeyler yapılıyordur, ne bileyim deriyi taşlıyorlar mı ne yapıyorlarsa artık biraz daha kullanışlı oluyordur sanıyordum. Diktirmeyeli en iyisi. Zaten şuan için kısa mesafeli sürüşlerde pek sorun olmuyor ama yarım saatten fazla kalınca motorun üstünde kıpırdanmaya başlıyorum :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
tabi işlem görmesi şart ama içeriğini ben bilmiyorum memlekete gidince araştırıcam detaylı zaten kurbanlık mevsimi o koyun kıllarına falan da bi işlem uygulanıyor bildiğim kadarıyla.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
koyun post unu adam gibi çarmaga gerip tuzlayıp kurutursanız sıkıntı olmaz ama bu yaklaşık bir ay sürebilir bu işlerden anlayanlar anadoluda bolca vardır hem terletmez hemde konforlu olur benden demesi
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Konu eski ama ürünü dün aldım, bugün sabah 5 akşam 8 600km kadar kullandım. Fiyat aşırı ötesi yüksek, ama kesinlikle süper bir ürünmüş. Cruiser medium aldım, benim motorda amortisör yok gibi, çukura falan düşünce resmen canım acıyordu, ayrıca 30dk sonra uyuşmalar başlıyordu. Bugün resmen dünya varmış dedim :) Kutudan yama da çıktı, bu da demek oluyor ki patlayabiliyor. Ayrıca lastikleri biraz değiştirmem gerekti çünkü çok uzun geldi. Tek dezavantajı mantıksız fiyatı ve fiyatına göre dandik durması, benim gibi alt tarafta farklı rahatsızlıklarınız da varsa biraz rahatlamak için düşünebilirsiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst