Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Arora 200-11 Tiger

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    necathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Arora 200 Tiger
    Alıntı eeraktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkaya çanta takmamışsın ..
    Ustacığım bu konuda yardımlarını bekliyorum .
    ---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

    [/COLOR]vites göstergesi yok kontağın solunda da bi düzenek var anahtarı çıkarttığında orayı parmağınla kapatıp anahtarın girdiği deliği kapatıyosun. yani biri kurcalamaya filan kalkarsa eli boş dönsün diye anahtarın tepesinde tuhaf bi alyan gibi bi şeyle kapağı kendin açıyosun .
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    slm lAR ARKADAŞLAR aranıza yeni katıldımda Bende bu arora 200 tiger almayı düşünüyorum hatta alacağım titreşim hakkında bi bilgi veririseniz misal kanuni deki akdar varmı yakıt 1 lt ne kadar gidiyor ve yedek parça sıkıntısı varmı dökülme varmı ve en önemlisi motor çin mi yoksa zongshen mi gerekli bilgileri veririseniz çok yardımcı olursunuz

  3. #23
    necathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Arora 200 Tiger
    titreşim en nihayetinde var tabiki tek silindir ama abartılcak kadar çok değil kuruşu kuruşuna benzini hiç hesaplamadım ama 100km de ortalama 3 3.5 lt yakıyor sanırım. güzel motor benim motorumda satılık üzerinde elcik xenon far ayna alarm karbon kaplama yan çanta var .
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme ...

  4. #24

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    hımm ben sıfır almayı düşünüyorumda zaten arora 200 tiger olmassa honda cbf 150 alacağım ama yalnız en ufak memnun kalmadığın bir nokda varsa bile hani ne imiş öğreneleim bide satma sebebin ne acaba motorsikleti_?

  5. #25
    necathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Arora 200 Tiger
    cc büyütme yetmiyo artık bu :D
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme ...

  6. #26

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    2010 ağustostan sonra arora kendini bayağı bi aştı nasıl yaptıysa daha önceki ürünlerde bazı sıkıntılar oluyordu ama son 1 2 yıldır düzeltti bayağı kendini özellikle bu arora 200 tiger araora 150-70 zorro 150 choops çok tutuluyor

  7. #27

    Üyelik
    27 Haziran 2011
    Motosikleti
    Arora AR 200-11 TIGER
    birde bişey sormak istiyorum Arora ile Zongshen in bağlantısı nedir , bildiğim kadarıyla 150-70 zorro modelinin heryerinde Zongshen yazıları var , Tiger öle değil sanırım Zongshen yazısını göremedim üstünde

  8. #28

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı UğuR. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde bişey sormak istiyorum Arora ile Zongshen in bağlantısı nedir , bildiğim kadarıyla 150-70 zorro modelinin heryerinde Zongshen yazıları var , Tiger öle değil sanırım Zongshen yazısını göremedim üstünde
    dünyadaki tüm marka ürünler kawasaki honda suzuki arora vb ürünler motor hariç dış kalıbı çinde yapıldığı için ve arora 150*70 zorro nun patanetini zongshen firması aldığı için alaksı var görünüüş güzel olduğu için çinlilerden tarafından satılmış bi ürün diyim anlatabilidysem ne mutlu

  9. #29

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Arkadaşlar tiger cephesinde durum nedir?

    Nasıl son fikirleriniz? Arıza, yakıt sarfiyatı vs. açısından var mı şikayetiniz?

  10. #30
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Honda cb125e
    Alıntı OKTAY TINAZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar uzun zamandır ilgilendigim bir motorsiklet burdaki tüm yazıları ve sagolsun genel bilgiler veren arkadaşların yorumlarını okudum ve bu gün Taksim den Beyogluna ilerlerken çiçek pasajının hemen girişinde Şampiyon kokareç dükkanına bile gelmeden bir tane kırmızı renk parketmiş olarak duruyordu ve kesintisiz bir 6 dakika falan inceledim ve belki sahibi gelirde biraz bilgi olarak konuşup laflarız dedim ama kısmet gelmedi izlenimlerim bir kere net söylüyorum çin olayı falan durumlarını bu motorla mukayese
    olarak kafanızdan atın düşünmeyin bir kere resmen civatalarına kadar bu motor için sanki özel yapılmış ben çok çeşitli motorlar kullandım ama bu bambaşka duruyor heybetli ve çok kaslı ön kafa depo grenaj falan egzos ve ısı koruma kalkanı kaliteli civatalar baglantı yerleri koltuk göstergeler motor baglantı aparatları hiç bir noktasında sırıtan bir kaynak noktası yok
    ve bu motorun sahibi arkadaş arka yolcu kısmı kısa bende hep acaba nasıl buna arka top case çanta uygulanır derken birde baktımki harika bir aparat bana sanki onun için yapılmış geldi çok çok şık ve mükemmel duruyor du baglantı olarak siyah serçe parmagı kalınlıgında güzel kaynaklı ama çok iyi olmuş görsel olarak tabla falan ve 36 litrelik bir
    kappa yerleştirilmiş ve Aroara çok daha güzel duruyordu ben baktıgımda yan sehpa olarak duruyordu tabi orta sehpada vardı velhasıl çok iyi di görsel ve çekicilik olarak size tüm samimiyetimle söylüyorum ben motora sadece meraklı bir göz degil bir tasarım mühendisi olarakta baktım şekilsel kusur bulamadım ne honda nede yamaha bu motorun yanına koyun 3 tane sıfır olarak ve siz karar verin derim birde 200cc lik motor çok küçük degil bayagıda yerleşim yerinde büyük duruyor honda ve yamaha nerdeyse bu motordan
    hem motor kısmı hemde kasa olarak en az bir %25 küçük kalır 15 beygir harika bir rafine güç herkesede yeter 2 kişi olarakta sadece şuda olsun dedigim arka çanta baglantı aparatının fabrika çıkışlı olsa daha iyi olurdu ve arka lastik ve ön lastrik hemen degişmeli o cüssede ince ve cılız duruyorlar birde arka firen kesinlikle Disk olmalıydı ben kuba 200 lük de gördüm ama o bile bu kadar çekici gelmemişti bana ve arada azımsanmayak birde fiyat farkı 500 lira gibi az degil yani alacak olanlar hemen bir lastik ve iyi bir kuru jel akü 10 amper çok iyi gelir genelde fabrika çıkışları bu motorların aküsü çok kalitesiz ve ilkel olan sulu ve amperi çok zayıf çogu 7 amper göstergelerde güzel hız kadran 200 km lik bir sayısal veri olarak iyi duruyor istanbulda sadece anadolu yakasında var satan avrupa yakasında varmı görmedim birde tabi parça durumları ne olur acaba en iyi arora servisi kim ve nerde arkadaşlar belirtirse sevinirim birde 2900 lira idi şimdi 2990 yazmışlar sahibinden .com da istanbul istanbul dışı 3.200 liraya kadar çıkıyor fiyatlar buda çok garip bir dengesizlik en son peşin ne kadara bulabiliriz birde yine sahibi olan arkadaşlar yeni foto ve bilgiler eklerlerse çok sevinirim bakın ben almadan üstüne binmeden bu kadar döktürdüm sıra sizlerde hepiniz saglıcakla kalın

    ---------- Post added 28-09-2011 at 00:09 ---------- Previous post was 27-09-2011 at 23:49 ----------

    Tekrar merhabalar hepinize yazımda şunu unutmuşum ve eklemek isterim Arora motorların üstündeki motorlar araştırdım hepsi 200 cc lik olan kesin Zongshen firması üretimi
    Bende ilk gelenlerden türkiyeye ve İstanbuldaki ilk merkez magazaları vardı Karaköy de ordan almıştım kırmızı zongshen 200 gy cross olarak ve o zamanki fiyatıda çok para idi yine tam 2500 liraya peşin almıştım ve ilk alırken bende treddütte idim tabi çok tanıdık degil ve yıl 2005 idi ama muhteşem duruyordu makina ve sadece alışık olmadıgım o cross tırtıllı lastikler biraz garip gelmişti velhasıl o motorum süper çıktı
    en ufak bir arıza yok çalışmadı yok stop etti yok sıcaktan şişti falan hiç bir şey olmadı frenler bile harika idi ön arka disk sıfırı olsa yine alırdım şimdi bile ama yok bunları yazmamın da sebebi ise benim zongshen in üzerindeki bu motorla Arora tiger motorları aynı idi iyice baktım sadece arora da motor biraz kurşuni ve koyu güzel bir renk ile boyanmıştı birde Zongshen in altında küçükte olsa bir motor koruma demiri tabla vardı çok şık duruyordu bunada mutlaka adapte edilebilecek bir motor koruma tablası ve yan koruma demiri çok şık durur yamaha lar için yapılanlar güzel çirkin durmuyor düz degil motor bölümüne dogru kıvrılanlar çok güzel ve ucuz 50 lira gibi dedigim gibi motor çok sorunsuz olduguna eminim vites ve şanzımanda öyle sadece iyi yag ve kaliteli buji ve temiz bir hava filtresi ve iyi bir akü tabiki lastik tüm bu aksesuarlar lastik ve arka çantada dahil 500 lira tutar ama
    çok daha fazlasını görsellik ve fonksiyonellik fayda olarak geri verecektir buna eminim istanbulda nerde vardır en büyük ve iyi servisi yedek parça olarak bilmiyorum bilen yazssın aslında hem servis hemde satış olmalıki hizmet daha iyi oluyor kanaatim unutmadan bu kendi fiyatına görede en iyisi bu motorsiklet herkese sevgiler selamlar sizlerde bol bol yazın herkes bilgilensin
    yazılarınız için tşkler aydınlatıcı..
    kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...

  11. #31
    necathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Arora 200 Tiger
    bugün itibariyle 10.672km de yarın artmaya devam arıza daha hiç vermedi.durmak yok yağmur çamur aynen devam yola
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme ...

  12. #32

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Necathan Kanka Motorunun rolanti sorunu olduğunu yazmıştın bi ara
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ti-sorunu.html
    Ama Genel Olarak Kullanıcılar memnun Kullanmayanlar şöyle böyle diye kötülüyo ama kullanan bilir kullanmayan hava cıva Dayımdada var ordan biliyom-
    Sado

  13. #33
    necathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Arora 200 Tiger
    hocam var sibop ayarını defalarca yaptım karbüratörü garantiden yenisi istedim soğukken hedelek çalışıyor. serviste kalfalık yapıyorum zaten 8 aydır
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme ...

  14. #34

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı necathan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam var sibop ayarını defalarca yaptım karbüratörü garantiden yenisi istedim soğukken hedelek çalışıyor. serviste kalfalık yapıyorum zaten 8 aydır
    Serviste Kalfaysan tmm ozaman sorun yok istediğin değişikliği yaaprsın
    Sado

  15. #35

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Beyler bu aletin son hızı ne durumda? Birde sabit kaç km hızla rahat bir şekilde gidebilir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

    Beyler birşey söylemek istiyorum. Adam 140-150 km hız yaptım deyince hiç kimse inanmıyor.15 hp motor okadar hıza ulaşamaz diyor ama 10 hp ybr 130 yaptım deyince hiç kimse sesini çıkarmıyor :D Biraz mantıklı düşünün lütfen.

  16. #36
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Alıntı windyS150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bu aletin son hızı ne durumda? Birde sabit kaç km hızla rahat bir şekilde gidebilir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

    Beyler birşey söylemek istiyorum. Adam 140-150 km hız yaptım deyince hiç kimse inanmıyor.15 hp motor okadar hıza ulaşamaz diyor ama 10 hp ybr 130 yaptım deyince hiç kimse sesini çıkarmıyor :D Biraz mantıklı düşünün lütfen.

    Çıkar 150ye, boş konuşan çok var. 135 lik 13 hplik makine ile 130u deviriyordum. Bu makine ile 150 rahat geçilir. Açıkçası bende merak ediyorum makine titreşimi 120-130larda ne durumdadır diye.

  17. #37

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çıkar 150ye, boş konuşan çok var. 135 lik 13 hplik makine ile 130u deviriyordum. Bu makine ile 150 rahat geçilir. Açıkçası bende merak ediyorum makine titreşimi 120-130larda ne durumdadır diye.
    Bende 150 ye anlık olark hafif bir yokuş aşağı çıkabileceğini düşünüyorum.

  18. #38

    Üyelik
    12 Ağustos 2012
    Şehir
    BEYKOZ
    Motosikleti
    ARORA 200 TIGER
    slm ismim hakan
    arkadaşlar bu motor 150 yaparmı bilmem de 4 . vitesle 8500 devirde 135 km hıza çıktım. bu ilk motorum ve birazda acemi olduğum için beşinci vitese atıp son gaz denemedim.ama eminimki 160 çok rahat geçer.135 km hızda titreşim çok az var zaten bu süratte çok fazla yol alamadım dedim ya biraz acemiyim motorla ilgili tüm sorularınızı yanıtlayabilirim.

  19. #39

    Üyelik
    28 Mart 2012
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    KANUNİ WİNDY 125
    ŞİMDİ SÜRMEDEN SÜRMEYE FARK VAR ARKADAŞLAR ADAM DEWİRSİZ KULLANIR BU MOTOR 90 KİLOBİRİ BİNER ÜSTÜNE YAPACAGI HIZ ENFAZLA 130DUR AMA BEN BİNERİM 55 KİLOYUM KRAL GBİ KULLANIRIM YAPACAGI HIZ 160 AMA BANA GÖRE PARÇA KALİTESİ DOYURUCU GELMEDİ ARKADAŞLAR BELKİDE KANUNİYLE KIYASLADIGIM İÇİNDİR

  20. #40

    Üyelik
    12 Ağustos 2012
    Şehir
    BEYKOZ
    Motosikleti
    ARORA 200 TIGER
    emre sen bu motorla otobanana bi çık 200 görürsün emin ol. ben motor kullanmayı cbf 150 ile öğrendim.araro 200 tıger la devam ediyorum kalite olarak hondayla tabiki kıyaslanmaz ama hızlı süratli güçlü mükemmel motor 2000 km ye kadar hiç basmadım yani 7000 geçmedim 125 kuruş yaktı sonra 8500-10000 devir kullandım 140 kuruşa kadar yakıt arttı bence gayet normall
    yokuşlarda da iki kişiyle çok rahat 80 90 100 basarsın hiç bir yokuşda bayıldığını bilmem kaç kişi olursan ol.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)