GT250R ( 30 km ) Ve ilk izlenimlerim
-
11 Haziran 2011, 20:42
#1
Reklamlar
-
11 Haziran 2011, 20:51
#2
-
11 Haziran 2011, 20:51
#3
Sorularını bilemiyorum ama okurken çok keyif aldım
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
-
11 Haziran 2011, 20:54
#4
Debriyaj tekniği konusunda bırakmak önemli değildir...
Hareket Noktasına kadar bırakıp, o noktada 2-3 saniye kadar tutarak ilerlersen sorun yasamazsın
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
11 Haziran 2011, 20:56
#5
cakalaz adlı üyeden alıntı
Debriyaj tekniği konusunda bırakmak önemli değildir...
Hareket Noktasına kadar bırakıp, o noktada 2-3 saniye kadar tutarak ilerlersen sorun yasamazsın
evet en rahatı öyle en azından alışana kadar
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
11 Haziran 2011, 21:19
#6
Ben ybr ile alışma süreci geçirmiştim kalkışta dediğin gibi ya çok yavaş ya da çok hızlı kalkıyordum. Bende kendimce bir yöntem geliştirdim debriyajı bırakırken hızlı bır sekılde ara gazı verir gibi gaz verip bırakıyorum ama hızlı bı sekılde böylece debrıyaj kavrama noktasını gectıgı andan ıtıbaren cok guzel kalkıyordu motor.sonradan el alışıyor zaten motosıkletıde tanıdıkca bide böyle dene bakalım ( Tabi anlatabildiysem derdimi )
Müsait bir yerde öleceğim.
-
11 Haziran 2011, 21:30
#7
Felon adlı üyeden alıntı
motorda hayat 6bin devirden sonra başlıyor
bende alalı 1hafta oluyo ama 350km kadar yol gitmişim
İlk başlarda takoz gibi dönüyodum daha doğrusu bu shinko lastiklere güvenmiyodum ama baya tutuyolar kuru havada artık virajlara daha iyi giriyorum
o dediğin yağ yolda başkasının damlattığı bişey olmasın?
titreşimde en çok 6bin devirde var diyolar ama çok çok bi fark yok benim motorda.rahatsız edecek bi titreşim kesinlikle hiçbir devirde yok.
1.vitesde ilk kalkışı bende ayarlayamıyorum bazen.ya çok yavaş kalkıyorum yada hızlı kalkıp biraz motoru silkelediğim oluyo
Sanmıyorum çünkü motor biraz soğuduktan sonra Eğildim dizleri Yere koydum Motora baktım Alttaki Granajın İçine 1.2 damla bişey dökülmüştü ama bi anlam veremedim ..
Bi Yerde okumuştum Aynen şöyle diyordu .
''Öncelikle belli bir km'yi aşan araçlarda yağ yakması ve yağ eksiltmesi görülebilmektedir..( 0,200 km Veya 0,400 Km )''
Fazla üstünde durmadık . Ama fırat abiye dedim tekrardan başına gelirse beni mutlaka bilgilendir diye .
''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone
-
11 Haziran 2011, 22:00
#8
yanlız kalma buralarda şu konuyada gel arada herkes burada
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-806.html
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
11 Haziran 2011, 22:01
#9
Free_AnGeL adlı üyeden alıntı
Sanmıyorum çünkü motor biraz soğuduktan sonra Eğildim dizleri Yere koydum Motora baktım Alttaki Granajın İçine 1.2 damla bişey dökülmüştü ama bi anlam veremedim ..
Bi Yerde okumuştum Aynen şöyle diyordu .
''Öncelikle belli bir km'yi aşan araçlarda yağ yakması ve yağ eksiltmesi görülebilmektedir..( 0,200 km Veya 0,400 Km )''
Fazla üstünde durmadık . Ama fırat abiye dedim tekrardan başına gelirse beni mutlaka bilgilendir diye .
zincirin attığı yağ o bişe değil merak etme. Bende de vardı aynısı ben de telaş edip arkadaşa sormuştum. Biraz daha kullan zincirin bittii yerdeki biyerde biraz birikmiş göreceksin ara ara temizle.
Daha önceden araba ehliyetin varsa daha kısa sürede kavrama noktasını yakalamaya alışırsın. Yoksa da birazcık daha geç zaman sonra alışırsın
-
11 Haziran 2011, 22:08
#10
Bence çok durma çalışmalısın.Ne kadar çok o kadar iyi.Kalkma sorununu bence problem etme ilerde alışır elin çok yenisin motorunla ama dediğim gibi ani frenlere özellikle çalış.İnsanlar şu kadar hız yaptım diye övünür ama kimse ben şu hızda şu kadar mesefeda durdum diye övünmez.
-
11 Haziran 2011, 22:31
#11
Bende 1.2.3 derken (50-60 65 ) 70 yaptım Lakin daha sıfır olduğundan 76 ya çıkmadım . devir olarak ta 6500-7500 devir arasında çoğunlukla kullandım .
Burda kafama takılan bişey oldu , motor rodajdayken önemli olan hız değil devirdir. Yani 5. vitesle veya 6 vitesliyse 4000-5000 devir arasında daha yüksek bir hızda kullanabilirsin. Tavsiyem 5000 deviri geçme ilk 1000 km .
-
11 Haziran 2011, 22:33
#12
valla gt250r hacmine göre fena makine değil ...
artıları: sürati yeterli çapına göre(150 km/h hızı gördüm daha da devirlenmedi, zaten nerdeyse devrinin sonundaydı) , frenleri mükemmel;
eksileri: çok hantal, viraj kabiliyeti zayıf....
sürülebilir bi alet.... ancak bana göre performans/fiyat olarak verimsiz
Ruhunu değil; lastiğini yak...
-
11 Haziran 2011, 22:59
#13
herkezin yanıldıgı nokatada bu 6000 deviri geçmemsi lazım ilk bakıma kadar ama millet zannediyoki hız yapmıcan deviri yüksek kullanıcan kulakdan dolma bilgiler yapıcak bişi yok.
hız yapmanız önemli deil sadece deviri düşük tutmalısınız yag damlatmasıda bu yüzden oldu sanırım yada motor sogukken gazladıysanız bundanda olur.(yeni motor oldugu için)
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
11 Haziran 2011, 23:31
#14
haklılar birde rodajda önemli olan motorun aşırı ısınmaması yoksa arada makineye yüklen biraz.Tüm o uyarıların tek amacı vardır motorun fazla ısınmaması..Şu kadar hızı geçme felan biraz hikaye kanımca önemli olan devir.Birde 1 saat kullandıktan sonra motoru biraz dinlendir.
-
11 Haziran 2011, 23:35
#15
yazi bitsin istemedim ne guzel anlatmissin yahu )
Fikirlere Kurşun İşlemez .
-
12 Haziran 2011, 01:21
#16
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
herkezin yanıldıgı nokatada bu 6000 deviri geçmemsi lazım ilk bakıma kadar ama millet zannediyoki hız yapmıcan deviri yüksek kullanıcan
kulakdan dolma bilgiler yapıcak bişi yok.
hız yapmanız önemli deil sadece deviri düşük tutmalısınız yag damlatmasıda bu yüzden oldu sanırım yada motor sogukken gazladıysanız bundanda olur.(yeni motor oldugu için)
Hocam Bana Dedikleri sürekli aynı devirde kullanma . !! Bende bu şekilde Yapıyorum lakin bugün mecburdum 70+ e çıkmaya bir ara 2 araba ortasında kaldım önümde bi x5 var arkamdada 206 var mübarek 206 koptu geliyor x5 gene Tabiri caiz ise Tın tın tın gidiyor. Mecburen adamı sollamak zorunda kaldım ondan öyle 70+ e çıktım .
Bu arada bir sorum olacak motor soğuk iken gazladıysanız dediniz. .
benim motorum kapalı yerde duruyor bugün çıkardıktan sonra bi 1.5 dk kadar bekledim rolentide çalıştı öyle gittim . Bu süre Azmı ? Yada azami süre ne kadardır ?
Felon adlı üyeden alıntı
Hocam şimdi oraya bakıyorum
''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone
-
12 Haziran 2011, 01:31
#17
Herhangi bir azami süre yok.Motor ne zaman ısınırsa o zaman tamam demektir.3-4 dakika bunun için uygundur.Ben genelde eksoz ısısına bakarım ısındığı zaman yola çıkarım.
-
12 Haziran 2011, 01:33
#18
Soykan67 adlı üyeden alıntı
Herhangi bir azami süre yok.Motor ne zaman ısınırsa o zaman tamam demektir.3-4 dakika bunun için uygundur.Ben genelde eksoz ısısına bakarım ısındığı zaman yola çıkarım.
Hocam Bilgi için teşekkürler Bundan sonra öyle Yapacağım Saolasın .
''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)