Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

GT250R ( 30 km ) Ve ilk izlenimlerim

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Free_AnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2011
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    GT250r '' ReD DraGoN ''
    Değerli Dostlarım Arkadaşlarım Bu gün biraz boş vaktim oldu ve Tekirdağ'da
    Dolaştım .


    30 km Belki Az olabilir belli başlı fikirlerimi beyan ederken belki daha erken daha başındasın diyebilirsiniz,Lakin Yinede Bugun Motorla Seyahat ederken Neler olduğunu bir bir anlatacağım size


    Sabah 6 Gibi motoru çıkarttım Sabah serinliği havada iyi Güzelce Bir gezerim dedim.Kask'ı giydim Montu Giydim Eldivenleri giydim . Bindim motorun üstüne taktım anahtarı bastım marşa

    İlk olarak Bir sahil yoluna gideyim orada bi 3. ve 4. viteslere bi geçeyim dedim Geldiği gün deneme amaçlı biraz sürdüm ama ondada 1 ve 2 . vitesi geçemedim şehir içinde .. Sonra Çıktım sahil yoluna Lakin Baktım Yolda Kimsecik yok Taş Çatlasın 3 - 4 araba var koca yolda . Bende 1.2.3 derken (50-60 65 ) 70 yaptım Lakin daha sıfır olduğundan 76 ya çıkmadım . devir olarak ta 6500-7500 devir arasında çoğunlukla kullandım . Her neyse motorla şuan için en yüksek Süratım 70 - 75 Ve o hızda da Öyle Beni Rahatsız edecek bir titreşim hissetmedim.Kask Kafamda olmasına rahmen öyle boğucu bir rüzgar seside duymadım ama motorun sesini gayet iyi ve net bir şekilde duydum..

    Sonra biraz Virajlarda nasıl rahat dönebilecekmiyim dedim ve attım kendimi virajlara lakin Virajlara girişte Hafif gaz Kestim tam çıkışa doğru biraz gaz açtım bir kaç sefer bu şekilde Döndüm Ve hiç bir sorun yaşamadım ..

    En son olarak '' D U R M A '' Konusunda biraz Pratik yapayım dedim Ticaret Lisesinin oraya gittim yol Hem düz Hem Bomboş Lakin Kendi kendime dedimki . İlyas Oğlum bak ilerdeki Ağaç '' Işıklar '' Şuanda Kırmızı Yanıyor Ve ışıkların önünde durmuş bir Transit Var oraya Gelmeden Yavaşlayıp durman lazım .

    İşte Zurnanın Zırt Dediği Yer de tam burası Çünkü adam akıllı durdum durdum ama istediğim gibi kalkamadım

    Vites İkide Debriyajı sıktım Yavaş yavaş Arka freni Sıktım . Tam istediğim Yerde durdum Sonra Bir kaç Saniye bekledim Ama kalkışım yavaş oldu .

    Neden ? Çünkü Devriyajı Yavaşça bırakıyorum ondan :(( Bu konuda Beni aydınlatacak bir mesaj olursa çok sevinirim ))

    Soru :

    Benimle Beraber Geziye Fırat abide geldi Gerçi O okadar durmadı Lakin onun motorda bir şey fark ettim . Bayır yukarı çıkarken( Çok Dik bi Bayır Değil Hafif yukarı doğru eğimli ) Kırmızı '' F1 '' ışığı bir kere yandı oda hemen durdurdu . Çekti köşeye motoru 1 sigara içti ' sonra biraz motor soğuduktan sonra Motor bloğunun altına baktım ve orada Siyah Yağ benzeri bir sıvı gördüm 2 damla bişey sonra motoru çalıştırdı . Ve benimle beraber 1 saat kadar takıldı ama bişey olmadı bidaha .

    Bunun Sebebi nedir dostlar ?


    Biraz uzun oldu Kusura bakmayın okuyan ve yorum yazan Tüm Dostlara Abilere Şimdiden Çok Teşekkür ederim .
    ''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    motorda hayat 6bin devirden sonra başlıyor bende alalı 1hafta oluyo ama 350km kadar yol gitmişim
    İlk başlarda takoz gibi dönüyodum daha doğrusu bu shinko lastiklere güvenmiyodum ama baya tutuyolar kuru havada artık virajlara daha iyi giriyorum
    o dediğin yağ yolda başkasının damlattığı bişey olmasın?
    titreşimde en çok 6bin devirde var diyolar ama çok çok bi fark yok benim motorda.rahatsız edecek bi titreşim kesinlikle hiçbir devirde yok.
    1.vitesde ilk kalkışı bende ayarlayamıyorum bazen.ya çok yavaş kalkıyorum yada hızlı kalkıp biraz motoru silkelediğim oluyo
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  3. #3
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    Sorularını bilemiyorum ama okurken çok keyif aldım
    *İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

    *Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.

  4. #4
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Debriyaj tekniği konusunda bırakmak önemli değildir...
    Hareket Noktasına kadar bırakıp, o noktada 2-3 saniye kadar tutarak ilerlersen sorun yasamazsın
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  5. #5
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyaj tekniği konusunda bırakmak önemli değildir...
    Hareket Noktasına kadar bırakıp, o noktada 2-3 saniye kadar tutarak ilerlersen sorun yasamazsın
    evet en rahatı öyle en azından alışana kadar
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  6. #6
    AguilaNegra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2011
    Şehir
    Adana
    Ben ybr ile alışma süreci geçirmiştim kalkışta dediğin gibi ya çok yavaş ya da çok hızlı kalkıyordum. Bende kendimce bir yöntem geliştirdim debriyajı bırakırken hızlı bır sekılde ara gazı verir gibi gaz verip bırakıyorum ama hızlı bı sekılde böylece debrıyaj kavrama noktasını gectıgı andan ıtıbaren cok guzel kalkıyordu motor.sonradan el alışıyor zaten motosıkletıde tanıdıkca bide böyle dene bakalım ( Tabi anlatabildiysem derdimi )
    Müsait bir yerde öleceğim.

  7. #7
    Free_AnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2011
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    GT250r '' ReD DraGoN ''
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorda hayat 6bin devirden sonra başlıyor bende alalı 1hafta oluyo ama 350km kadar yol gitmişim
    İlk başlarda takoz gibi dönüyodum daha doğrusu bu shinko lastiklere güvenmiyodum ama baya tutuyolar kuru havada artık virajlara daha iyi giriyorum
    o dediğin yağ yolda başkasının damlattığı bişey olmasın?
    titreşimde en çok 6bin devirde var diyolar ama çok çok bi fark yok benim motorda.rahatsız edecek bi titreşim kesinlikle hiçbir devirde yok.
    1.vitesde ilk kalkışı bende ayarlayamıyorum bazen.ya çok yavaş kalkıyorum yada hızlı kalkıp biraz motoru silkelediğim oluyo
    Sanmıyorum çünkü motor biraz soğuduktan sonra Eğildim dizleri Yere koydum Motora baktım Alttaki Granajın İçine 1.2 damla bişey dökülmüştü ama bi anlam veremedim ..

    Bi Yerde okumuştum Aynen şöyle diyordu .

    ''Öncelikle belli bir km'yi aşan araçlarda yağ yakması ve yağ eksiltmesi görülebilmektedir..( 0,200 km Veya 0,400 Km )''

    Fazla üstünde durmadık . Ama fırat abiye dedim tekrardan başına gelirse beni mutlaka bilgilendir diye .

    ''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone

  8. #8
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    yanlız kalma buralarda şu konuyada gel arada herkes burada
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-806.html
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  9. #9
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Free_AnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Sanmıyorum çünkü motor biraz soğuduktan sonra Eğildim dizleri Yere koydum Motora baktım Alttaki Granajın İçine 1.2 damla bişey dökülmüştü ama bi anlam veremedim ..

    Bi Yerde okumuştum Aynen şöyle diyordu .

    ''Öncelikle belli bir km'yi aşan araçlarda yağ yakması ve yağ eksiltmesi görülebilmektedir..( 0,200 km Veya 0,400 Km )''

    Fazla üstünde durmadık . Ama fırat abiye dedim tekrardan başına gelirse beni mutlaka bilgilendir diye .

    zincirin attığı yağ o bişe değil merak etme. Bende de vardı aynısı ben de telaş edip arkadaşa sormuştum. Biraz daha kullan zincirin bittii yerdeki biyerde biraz birikmiş göreceksin ara ara temizle.
    Daha önceden araba ehliyetin varsa daha kısa sürede kavrama noktasını yakalamaya alışırsın. Yoksa da birazcık daha geç zaman sonra alışırsın

  10. #10
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Bence çok durma çalışmalısın.Ne kadar çok o kadar iyi.Kalkma sorununu bence problem etme ilerde alışır elin çok yenisin motorunla ama dediğim gibi ani frenlere özellikle çalış.İnsanlar şu kadar hız yaptım diye övünür ama kimse ben şu hızda şu kadar mesefeda durdum diye övünmez.

  11. #11

    Üyelik
    21 Mayıs 2010
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    honda cg 125
    Bende 1.2.3 derken (50-60 65 ) 70 yaptım Lakin daha sıfır olduğundan 76 ya çıkmadım . devir olarak ta 6500-7500 devir arasında çoğunlukla kullandım .


    Burda kafama takılan bişey oldu , motor rodajdayken önemli olan hız değil devirdir. Yani 5. vitesle veya 6 vitesliyse 4000-5000 devir arasında daha yüksek bir hızda kullanabilirsin. Tavsiyem 5000 deviri geçme ilk 1000 km .

  12. #12

    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    MZ ETZ 251 '89
    valla gt250r hacmine göre fena makine değil ...
    artıları: sürati yeterli çapına göre(150 km/h hızı gördüm daha da devirlenmedi, zaten nerdeyse devrinin sonundaydı) , frenleri mükemmel;
    eksileri: çok hantal, viraj kabiliyeti zayıf....
    sürülebilir bi alet.... ancak bana göre performans/fiyat olarak verimsiz
    Ruhunu değil; lastiğini yak...

  13. #13
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    herkezin yanıldıgı nokatada bu 6000 deviri geçmemsi lazım ilk bakıma kadar ama millet zannediyoki hız yapmıcan deviri yüksek kullanıcan kulakdan dolma bilgiler yapıcak bişi yok.
    hız yapmanız önemli deil sadece deviri düşük tutmalısınız yag damlatmasıda bu yüzden oldu sanırım yada motor sogukken gazladıysanız bundanda olur.(yeni motor oldugu için)
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  14. #14
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    haklılar birde rodajda önemli olan motorun aşırı ısınmaması yoksa arada makineye yüklen biraz.Tüm o uyarıların tek amacı vardır motorun fazla ısınmaması..Şu kadar hızı geçme felan biraz hikaye kanımca önemli olan devir.Birde 1 saat kullandıktan sonra motoru biraz dinlendir.

  15. #15
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    yazi bitsin istemedim ne guzel anlatmissin yahu )
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  16. #16
    Free_AnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2011
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    GT250r '' ReD DraGoN ''
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkezin yanıldıgı nokatada bu 6000 deviri geçmemsi lazım ilk bakıma kadar ama millet zannediyoki hız yapmıcan deviri yüksek kullanıcan kulakdan dolma bilgiler yapıcak bişi yok.
    hız yapmanız önemli deil sadece deviri düşük tutmalısınız yag damlatmasıda bu yüzden oldu sanırım yada motor sogukken gazladıysanız bundanda olur.(yeni motor oldugu için)

    Hocam Bana Dedikleri sürekli aynı devirde kullanma . !! Bende bu şekilde Yapıyorum lakin bugün mecburdum 70+ e çıkmaya bir ara 2 araba ortasında kaldım önümde bi x5 var arkamdada 206 var mübarek 206 koptu geliyor x5 gene Tabiri caiz ise Tın tın tın gidiyor. Mecburen adamı sollamak zorunda kaldım ondan öyle 70+ e çıktım .

    Bu arada bir sorum olacak motor soğuk iken gazladıysanız dediniz. .

    benim motorum kapalı yerde duruyor bugün çıkardıktan sonra bi 1.5 dk kadar bekledim rolentide çalıştı öyle gittim . Bu süre Azmı ? Yada azami süre ne kadardır ?



    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlız kalma buralarda şu konuyada gel arada herkes burada
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-806.html
    Hocam şimdi oraya bakıyorum


    ''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone

  17. #17
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Alıntı Free_AnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    Hocam Bana Dedikleri sürekli aynı devirde kullanma . !! Bende bu şekilde Yapıyorum lakin bugün mecburdum 70+ e çıkmaya bir ara 2 araba ortasında kaldım önümde bi x5 var arkamdada 206 var mübarek 206 koptu geliyor x5 gene Tabiri caiz ise Tın tın tın gidiyor. Mecburen adamı sollamak zorunda kaldım ondan öyle 70+ e çıktım .

    Bu arada bir sorum olacak motor soğuk iken gazladıysanız dediniz. .

    benim motorum kapalı yerde duruyor bugün çıkardıktan sonra bi 1.5 dk kadar bekledim rolentide çalıştı öyle gittim . Bu süre Azmı ? Yada azami süre ne kadardır ?





    Hocam şimdi oraya bakıyorum


    Herhangi bir azami süre yok.Motor ne zaman ısınırsa o zaman tamam demektir.3-4 dakika bunun için uygundur.Ben genelde eksoz ısısına bakarım ısındığı zaman yola çıkarım.

  18. #18
    Free_AnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2011
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    GT250r '' ReD DraGoN ''
    Alıntı Soykan67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herhangi bir azami süre yok.Motor ne zaman ısınırsa o zaman tamam demektir.3-4 dakika bunun için uygundur.Ben genelde eksoz ısısına bakarım ısındığı zaman yola çıkarım.

    Hocam Bilgi için teşekkürler Bundan sonra öyle Yapacağım Saolasın .
    ''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)