Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

viraj ve dönüşlerde yatmak...ss

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı mehmet tufan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şaka gibi topik.
    rr a binip chopper gibi mi kullanıyorsun yani
    ahahahahha
    pekiii, sen chopper dediğin ( önce tarzını bil ) cruiser model motosikletini gerçek bir cruiser gibi mi kullanıyorsun?

    toplam yol tecrüben uzun ve kısa olarak kaç km?
    bir defalığına yola çıkıp yolda kaç lastik eskittin de sağ salim geri döndün?

    herkes şapkasını önüne alıp düşünüp öyle yazsın beyler.
    hiç kimse kendisiyle dalga geçilsin diye başlık açıp başında cevap beklemez...

    hiç birimiz anamızın karnında öğrenmedik!!!
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    nedense bazı arkadaşlar olayı, benim güçlü bi motorum yok ama şahane viraja yatarım senin paran çok beygir gücün yüksek ama beceriksizsin ancak düz gidiyorsun demeye getirmeye bayılıyorlar.

    ama bence sizin sakin olup gerçekten söyleyecek şeyi olanların ve bunları ego tatmini için değil gerçekten paylaşımcı oldukları için söylemek isteyenlerin tavsiyelerini dinlemeniz gerekir
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  3. #43
    Moderatör Ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İZMİR/ALİAĞA
    Topic sahibi konuyu kapatmamız için ısrarla şikayet maili atıyor.Fakat kendisinden ricamız konunun açık kalması için rıza göstermesi.
    yürekçe çok iyi bir konuya değindi bu konu sayesinde doğru bilinen yanlışları tartışabiliriz.
    Ben bu sebeple konuya müdahale etmek istemiyorum.
    Topic sahibinden'de ricamız konuya iyi tarafından bakıp ihtiyaç duyacağı bilgileri alabilmesi,böylece diğer arkadaşlara'da vesile olmasıdır.
    YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR

  4. #44
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Bu başlığa ikide bir giriyorum yararlı birşeyler yazılmışsa iki satır nasiplenelim diye

    Ama arada neredeyse sabote amaçlı yazılar işin tadını kaçırıyor. Bir de üstüne konu sahibi gereğinden fazla alınganlık yapınca tam oluyor

    Arkadaşımız motosikleti almış ve öğrenme amaçlı soru soruyor işte... bilgi paylaşımı ve birşeyler öğrenmek için bundan daha güzel fırsat olur mu? O da öğrenecek, öğrenmeye ihtiyacı olanlar da.

    Maydonoz olmayın kardeşim, olan olmuş, motoru almış, arkadaşın teoride de olsa bilgiye, eğitime ihtiyacı var. Konu hakkında yararlı bilgiler verecek dostları da arada kızdırmayalım.

  5. #45

    Üyelik
    30 Aralık 2010
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    honda cbr 600 rr 2007
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bu konu tartışılmalı.
    neden mi?
    bildiğimizi sandığımız şeyi öğrenmemiz imkansız-mış....

    mesela sinan, kıvırmaca ile kontra arasındaki farkı atahualpanın uyarısı sayesinde tekrardan araştıracak.
    bir başka kllanıcı, bir başka şeyi söyleyecek ve belki o zaman ben dikkat etmediğim şeyin farkına varacağım.
    bir aşka yeni başlayangelip bu başlığı okuyacak, öğrenecek, öğretecek...
    fikir alış verişi yapak bence iyidir.
    ama yorumcular daha şimdiden hiç kimsei gömmesin
    elbette ki hemen hepinizi tanıyorum, iyi niyetli cümleler kuruluyor ama burada iletişimin %30'u, yani sadece kelimeleri kullanıyoruz. belki ses/mimik de katılsa sonuç değişecektir.

    hadi, baştan alalım.
    mesela, ben ilkay abinin(coq) söyleyeceklerini çok merak ediyorum.

    çünkü, çok yakında tarz değişikliğine gidip ss düşünmeye başladım
    helal olsun yürekçe....

    gayet iyi niyetli olarak birşey soruyorum...yaptığım yanlışları kabullenerek soruyorum üstelik...hangisinden başlamalıyım topikli 50 forum mesajı ve sonrasını okudum merak etmeyin :SSSS tüm paylaşımların da iyi niyetli olduğundan eminim ama bu konu ile ilgili 1 ay önce topik açmışlığım da var eleştri almışlığım da var...sorduğum konu...başlık ve ilk mesajda detaylı bir şekilde anlatılmaktadır.....

    deyin ki şunu oku şunu izle...

    ne demek istediğim açık...herşey için tşk....yürekçe ayrıca tşk
    5$ lık kafan varsa 5$ lık kask al :cat:

  6. #46
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    aklın yolunu kullanalım

    teror, prs_bacteria teşekkürler
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  7. #47
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    bu tip konularda konu açıldığı zaman .. aynı zamanda bünyeyide eleştirilere açmak lazım ;) kullanıcılar yorum yaparken profili dikkate alıyorlar sonuçta , yorum nedeniyle kimseye kızamayız değerli hocam ilk motor için 600rr biraz büyük bir seçim ... heleki 500 km tecrübe olayı yorumları keskin hale getirecektir !!! Kızmaya gerek yok , nasılsa aynı şehirdeyiz ve tanıştık ... sen bana ulaş , elimizden geldiğince yardımcı olalım .... kimse anne karnında öğrenmedi bu işi nihayetinde sende öğreneceksin :D cumartesi ve pazar günü işin teorik kısmıyla başlayalım , sonrasında birlikte yol yaparak pekiştiririz ... kendi kendini izleyerek cesaretin artacak ve sonrasında durumu tamamen kavrayacaksın .... sorun değil ;)

  8. #48
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pekiii, sen chopper dediğin ( önce tarzını bil ) cruiser model motosikletini gerçek bir cruiser gibi mi kullanıyorsun?

    toplam yol tecrüben uzun ve kısa olarak kaç km?
    bir defalığına yola çıkıp yolda kaç lastik eskittin de sağ salim geri döndün?

    herkes şapkasını önüne alıp düşünüp öyle yazsın beyler.
    hiç kimse kendisiyle dalga geçilsin diye başlık açıp başında cevap beklemez...

    hiç birimiz anamızın karnında öğrenmedik!!!
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamanla ögrenirim diyen ve spor motosiklet kullanan arkadaslardan su an yasayan bir tane bile yok sevgili kardesim.
    Maalesef ögrenecek zamanlari olmadi.
    Ustteki yazdigimi ciddiye almayacaksin biliyorum ama bu gerçek.

    Hatta biz daha önce de akil danismis acemi arkadaslari uyardigimizda, ne var yahu ben de sunla basladim falan deyip örnek olmaya çalisan kardeslerimizi dahi kaybettik.
    Hatta bunlardan bir tanesi kendini geistirmek için sabah aksam çalisiyordu ve bu forumda motosiklet kullanan bir çok kisiden daha iyi seviyeye gelmisti.

    eger sakin olmayi becerebilirsen, bir kaç önerim olacak.

    Bekledigim yorumlar tam olarak bunlardi aslinda.
    Yukarida yorumlarini belirttigim kisiler benim yakindan takip ettigim iki insan..
    Bu sahislarin yaptiklari elestiriler hep kabul edilebilir tarzdan geliyor bana.
    Kırıcı ve rencide edici cümlelerden uzak.

    Bunlarin disinda yapilan yorumlar cok acimasizca ve ''dediğim dedik, caldigim düdük'' türden.. ,

    İsmi lazim degil..
    Bir arkadasimiz yaptigi elestiriye karsilik ''E öl o zaman bilader'' diyebilecek kadar acimasiz bi yorumda bulunmus. Sanki karsisindaki can düsmani

    Benim inandigim bir gercek varki : Bir cogumuz motosikletleri burada yazilan cizilenler gibi kullanmiyoruz, eger oyle kullansaydik motosiklet kazalari sadece dis etkenler tarafindan gerceklesmis olurdu.

    Bazi arkadaslarimiz tecrübeli oldugu konularda bilgi ve birikimlerini aktarirken cok acimasiz ve kirici davraniyor. Ne yazikki bu sekilde kimseye birsey ogretemezsiniz. Aksine insanlar sizlere daha cok antipati ile yaklaşacaktir.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  9. #49
    Moderatör Ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İZMİR/ALİAĞA
    Alıntı prs_bacteria adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deyin ki şunu oku şunu izle...
    sana donald duck olarak bilinen asıl ismi reşat arbaş olan abimizin kitabını tavsiye edebilirim.
    kitabın ismi 'motosiklet teorisi'kitap kolay ve anlaşılır.
    internetten sipariş edebileceğin bir çok yer var.
    sana yardımı dokunacağına inanıyorum.
    YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR

  10. #50
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı ufuktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tip konularda konu açıldığı zaman .. aynı zamanda bünyeyide eleştirilere açmak lazım ;) kullanıcılar yorum yaparken profili dikkate alıyorlar sonuçta , yorum nedeniyle kimseye kızamayız değerli hocam ilk motor için 600rr biraz büyük bir seçim ... heleki 500 km tecrübe olayı yorumları keskin hale getirecektir !!! Kızmaya gerek yok , nasılsa aynı şehirdeyiz ve tanıştık ... sen bana ulaş , elimizden geldiğince yardımcı olalım .... kimse anne karnında öğrenmedi bu işi nihayetinde sende öğreneceksin :D cumartesi ve pazar günü işin teorik kısmıyla başlayalım , sonrasında birlikte yol yaparak pekiştiririz ... kendi kendini izleyerek cesaretin artacak ve sonrasında durumu tamamen kavrayacaksın .... sorun değil ;)
    bir iş bulsam, ilk fırsatta malatyaya süreceğim vallahi.
    güzel bir seyahat olurdu bence.
    kısmet diyelim.
    ama siz beklemeden gelin
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  11. #51

    Üyelik
    30 Aralık 2010
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    honda cbr 600 rr 2007
    Alıntı teror adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topic sahibi konuyu kapatmamız için ısrarla şikayet maili atıyor.Fakat kendisinden ricamız konunun açık kalması için rıza göstermesi.
    yürekçe çok iyi bir konuya değindi bu konu sayesinde doğru bilinen yanlışları tartışabiliriz.
    Ben bu sebeple konuya müdahale etmek istemiyorum.
    Topic sahibinden'de ricamız konuya iyi tarafından bakıp ihtiyaç duyacağı bilgileri alabilmesi,böylece diğer arkadaşlara'da vesile olmasıdır.
    forum' un amacı da budur zaten.... ama....3 sayfa cevap yazıldı -emre-niin emeği sinan'ın paylaşımı ve yürekçenin desteği dışında sadece eleştri aldım...yürekçenin de dediği gibi kimse anasının karnında öğrenmedi...şimdiye kadar herşey ile ilgili forumlardan çok şey öğrenegeldim 2 teker dışında...olumlu ve mantıklı paylaşımların öncelikle bana ve benden sonra bu konuyu okuyan arkadaşlarıma faydası olması dileği ile.......
    5$ lık kafan varsa 5$ lık kask al :cat:

  12. #52
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu başlığa ikide bir giriyorum yararlı birşeyler yazılmışsa iki satır nasiplenelim diye

    yararlı birşey varsa yazınız yada maydonoz olmayınız...


    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımız motosikleti almış ve öğrenme amaçlı soru soruyor işte... bilgi paylaşımı ve birşeyler öğrenmek için bundan daha güzel fırsat olur mu? O da öğrenecek, öğrenmeye ihtiyacı olanlar da.

    arkadaş motoru almış ama yanlış yapmış tanımasamda insan olması yeterli , virajdan önce öğrenmesi gerekenleri belirlemeli ,

    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maydonoz olmayın kardeşim, olan olmuş, motoru almış, arkadaşın teoride de olsa bilgiye, eğitime ihtiyacı var. Konu hakkında yararlı bilgiler verecek dostları da arada kızdırmayalım.
    sizi biliyorum ve takip ediyorum ilk defa yorumunuza tepkiliyim , kafanıza göre kimseye ot muamelesi yapamazsınız , üzerime alındığımdan değil özeleştiriye açık olmanız sebebiyle yazıyorum ve 600 cc aldım o beni kullanıyo topiklerine sakın birşey yazmayın unutmam

    malatyalı arkadaşın kalkış duruş frenaj arka fren vb. teknikleri okuyup geliştirmesi gerekli çünkü özelden attığı mesajdanda anlaşılacağı gibi yolun çok başında teşvik etmeniz sorun yaratabilir.

    Alıntı prs_bacteria adlı üyeden alıntı
    1o metre gidiyordum o zamanlar haklısın ama 500 km gittim sonrasında...bir daha gideyimmi o 10 metreyi PPP
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  13. #53

    Üyelik
    30 Aralık 2010
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    honda cbr 600 rr 2007
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bekledigim yorumlar tam olarak bunlardi aslinda.
    Yukarida yorumlarini belirttigim kisiler benim yakindan takip ettigim iki insan..
    Bu sahislarin yaptiklari elestiriler hep kabul edilebilir tarzdan geliyor bana.
    Kırıcı ve rencide edici cümlelerden uzak.

    Bunlarin disinda yapilan yorumlar cok acimasizca ve ''dediğim dedik, caldigim düdük'' türden.. ,

    İsmi lazim degil..
    Bir arkadasimiz yaptigi elestiriye karsilik ''E öl o zaman bilader'' diyebilecek kadar acimasiz bi yorumda bulunmus. Sanki karsisindaki can düsmani

    Benim inandigim bir gercek varki : Bir cogumuz motosikletleri burada yazilan cizilenler gibi kullanmiyoruz, eger oyle kullansaydik motosiklet kazalari sadece dis etkenler tarafindan gerceklesmis olurdu.

    Bazi arkadaslarimiz tecrübeli oldugu konularda bilgi ve birikimlerini aktarirken cok acimasiz ve kirici davraniyor. Ne yazikki bu sekilde kimseye birsey ogretemezsiniz. Aksine insanlar sizlere daha cok antipati ile yaklaşacaktir.
    5$ lık kafan varsa 5$ lık kask al :cat:

  14. #54
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Virajda yatmakmı istiyorsun .

    Peki sen kaşındın benden günah gitti eğer aşağıda yazılanları teoriden pratiğe taşımaya becerebilir ve hala hayatta kalırsan sevinirim.

    - Viraj karşında üzerine üzerine geliyor

    Adım 1. Virajı oku , hızını ayarla (viraja yaklaşım hızını nasıl belirleyeceğin detaylı olarak forumda var onu bulmalısın)

    Adım 2. Hızın tamam şimdi uygun vitese geç (uygun devir / vites kombinasyonu ile ilgili konuları bul ve oku)

    Adım 3. Hız vites tamam artık viraja yatabilirsin. Gidonu gideceğin yönün tersine doğru itmeye başla , yanlış duymadın "tersine it" buna kontra tekniği denmekte (korkma korkma motor düşmüyor sadece yatıyor)

    Adım 4. Motor yatmaya başladığı andan itibaren hızın dramatik şekilde düşmeye başlayacak şimdi "destek gazı" açmalısın yoksa bir süre sonra iyice yatıp asfalt ile tanışacaksın.

    "Destek Gazı" işte bütün olayın özü burada . Eğer altındaki bir CBF150 olsaydı "aç gazı köküne kadar korkma" diyebilirdim ama ne yazıkki 600RR kullanıyorsun. Gaz hassasiyetin yok , tecrüben yok şimdi destek gazı hangi devirde açılır, denge nedir , ne kadar zorlayabilirsin nasıl anlatayım.

    Yok yok sen bu yazdıklarımın hepsini unut kardeşim sana kötülük etmek istemem . İster sinirlen , ister gücen önemli değil ben seni göz göre göre ölüm meleğinin kucağına atamam.

    Saygılar
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  15. #55
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bekledigim yorumlar tam olarak bunlardi aslinda.
    Yukarida yorumlarini belirttigim kisiler benim yakindan takip ettigim iki insan..
    Bu sahislarin yaptiklari elestiriler hep kabul edilebilir tarzdan geliyor bana.
    Kırıcı ve rencide edici cümlelerden uzak.

    Bunlarin disinda yapilan yorumlar cok acimasizca ve ''dediğim dedik, caldigim düdük'' türden.. ,

    İsmi lazim degil..
    Bir arkadasimiz yaptigi elestiriye karsilik ''E öl o zaman bilader'' diyebilecek kadar acimasiz bi yorumda bulunmus. Sanki karsisindaki can düsmani

    Benim inandigim bir gercek varki : Bir cogumuz motosikletleri burada yazilan cizilenler gibi kullanmiyoruz, eger oyle kullansaydik motosiklet kazalari sadece dis etkenler tarafindan gerceklesmis olurdu.

    Bazi arkadaslarimiz tecrübeli oldugu konularda bilgi ve birikimlerini aktarirken cok acimasiz ve kirici davraniyor. Ne yazikki bu sekilde kimseye birsey ogretemezsiniz. Aksine insanlar sizlere daha cok antipati ile yaklaşacaktir.

    ne bekliyoruz ki, evlenek hemen
    ben de seni seviyorum kardeşim
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  16. #56
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir iş bulsam, ilk fırsatta malatyaya süreceğim vallahi.
    güzel bir seyahat olurdu bence.
    kısmet diyelim.
    ama siz beklemeden gelin




    her zaman bekleriz abi

  17. #57
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Okuyarak veya izleyerek öğrenilecek şeyler değil bunlar eğitim alınmalı !!!

  18. #58
    Moderatör Ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İZMİR/ALİAĞA
    burada dikkat edilmesi gereken ince bir detay var aslında.
    Bu tarz teknik konuları öğrendiğimiz şeyleri tabu olarak kabul etmeyip teoride'de araştırmak gerekir diye düşünüyorum.
    Yani mesela ahmet 3 yıldır motor sürüyor 30 bin km yolu var deyip onun bildiklerini doğru sayıp araştırmazsak eğer çok sağlıklı bir sonuca varacağımızı sanmıyorum.
    Yeri geliyor bazı teknik konularda otoriteler bile ters düşüyor.
    tabi bu anlattıklarım genel konular içindi.
    YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR

  19. #59

    Üyelik
    30 Aralık 2010
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    honda cbr 600 rr 2007
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı
    Alıntı prs_bacteria adlı üyeden alıntı
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı
    Alıntı prs_bacteria adlı üyeden alıntı
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı
    Alıntı prs_bacteria adlı üyeden alıntı
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı
    Alıntı prs_bacteria adlı üyeden alıntı
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı
    Alıntı prs_bacteria adlı üyeden alıntı
    1o metre gidiyordum o zamanlar haklısın ama 500 km gittim sonrasında...bir daha gideyimmi o 10 metreyi PPP
    sen git bu kafayla ...
    sinirimi bozdunuz kapadım konuyu pişman ettiniz

    ya neyse , sen yinede kendini geliştirmek için bol bol oku ve antrenman yap

    bak yanlış anlamada o çok dediğin km. yi gün içinde köfte yemek için yapanlar var , motorda ben oldum demek kazaya davetiye çıkartmak demektir...

    okumanı tavsiye edicem http://www.motosiklet.net/forum/moto...-sendromu.html

    o video ilk zaman videomdu çok şey geçti onun üzerinden

    ya neyse..
    o yazıyı motora binmeden okumuştum.....ya neyse.....

    adamı soğutuyorsunuz motor aldığına pişman ediyorsunuz ama ben de başarılı olamazsınız yanlış adres PP
    bence hakkını veremediğin için sen kendin soğuyorsun , yanlış motor - ile başlangıç
    çok soğuduğum için mesai bitimini iple çekip o soğukta bu akşam 100 km yaptım ) çok soğudum ve üşüdüm haklısın
    hsklı olmaktan , söylemiştim demekten ve keşkelerden nefret ederim
    ne umdum ne buldum )))

    konu ne cevaplar ne )))

    mr.meraklı .... takendy arkadaşım özel mesajın anlamı nedir anlayamadıysan...sana yardımcı olayım ....tüm metni yayınlayayım ben... çekineceğim tek birşey var ;) o da sen değilsin..... 2 esprili dostane mesajı yayınlayabiliyorsan al tüm özel mesajlaşmamız...seni ayrıca tebrik ediyorum arkadaşım bunu paylaştığın için...hakkatten sinirim bozuldu
    5$ lık kafan varsa 5$ lık kask al :cat:

  20. #60
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Virajda yatmakmı istiyorsun .

    Peki sen kaşındın benden günah gitti eğer aşağıda yazılanları teoriden pratiğe taşımaya becerebilir ve hala hayatta kalırsan sevinirim.

    - Viraj karşında üzerine üzerine geliyor

    Adım 1. Virajı oku , hızını ayarla (viraja yaklaşım hızını nasıl belirleyeceğin detaylı olarak forumda var onu bulmalısın)

    Adım 2. Hızın tamam şimdi uygun vitese geç (uygun devir / vites kombinasyonu ile ilgili konuları bul ve oku)

    Adım 3. Hız vites tamam artık viraja yatabilirsin. Gidonu gideceğin yönün tersine doğru itmeye başla , yanlış duymadın "tersine it" buna kontra tekniği denmekte (korkma korkma motor düşmüyor sadece yatıyor)

    Adım 4. Motor yatmaya başladığı andan itibaren hızın dramatik şekilde düşmeye başlayacak şimdi "destek gazı" açmalısın yoksa bir süre sonra iyice yatıp asfalt ile tanışacaksın.

    "Destek Gazı" işte bütün olayın özü burada . Eğer altındaki bir CBF150 olsaydı "aç gazı köküne kadar korkma" diyebilirdim ama ne yazıkki 600RR kullanıyorsun. Gaz hassasiyetin yok , tecrüben yok şimdi destek gazı hangi devirde açılır, denge nedir , ne kadar zorlayabilirsin nasıl anlatayım.

    Yok yok sen bu yazdıklarımın hepsini unut kardeşim sana kötülük etmek istemem . İster sinirlen , ister gücen önemli değil ben seni göz göre göre ölüm meleğinin kucağına atamam.

    Saygılar
    sevgili abim, anlatımın başlık olarak gerçekten güzel.
    şimdi, gerçek bir araştırmacı ise ve gerçekten motosiklet kullanmayı istiyor ise her bir başlığı tek tek araştıracak, soracaktır.

    şimdi, öyle bir soru soracağım ki, şimdi alım geldi.

    MOTOR, KİTAPLARDAN ÖĞRENİLMEZ İSE BUNCA TEORİ KİTABI VE WEB SAYFASI NEDEN YAZILIP HAZIRLANIYOR?
    yani donald_Duck ( reşat arbaş ) bunları bilmiyormuydu ki kitap yazdı?

    bence,insanları bazı şeylere aşina kılmak ve araştırmalarını, yoğunlaşmalarını sağlamaktı amaçları.

    http://webcache.googleusercontent.co....google.com.tr

    http://webcache.googleusercontent.co....google.com.tr

    Bu da Kitabı ( web wersiyon )
    http://donald.hypermart.net/MCWorlDD.htm
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)