Vtr 250 felaketinden sonra gayet güzel fiyat.
eyvah ki ne eyvay.bu fiyatlar motor gelene kadar bayilere, kafayı yedirtir
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
250lik amerikada daha yeni çıkmıştı hemen TR ye gelmiş Çok harika.
http://www.flashokey.com
Cbr 250 r 250 cc klasmanında lier olacağa benziyor
Drift Religion
beyler 9.500 mü yoksa 9.950 mi?? yoksa fuar fiyatı ile bayi fiyatı arasında farktan mı kaynaklanıyor bu??
ayrıca bunun üstüne 250 ninja nın olayı ne olur ben onu merak ediyorum.. yarın okulu ekip fuaramı gitsem...
site bi ara 9 500 yazdı sonra 9 950 ye çıkarttı.mümkündür fuar fiyatıyla arasında fark olabilir.eğer fuarda 9 500 diyorlar ise..
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
Akıllandılar artık demekki... (VTR250)
cbr250r da bişey dikkatimi çekti 8500rpm gibi bir sınır ayrıca tork için 7000rpm sını çok çok çok iyi yani motor son gücünü vermek için kendini yırtmıyor buda daha konforlu bir sürüş yaratacaktır..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
dereyi görmeden paçayı sıvamayın arkadaşlar fiyatlar bekledigim gibi sadece cbr600f in fiyatı biraz fazla.
hornet abs 20 bin granej giymişi 25 bin. hakkı 22500 olmalıydı ama bu seferde 600 rr satışlarını etkilerdi. ama bu modele abs koymamaları anlaşılır gibi degil.
yeni cbr 125 in fiyatı kasa degişimine rahmen aynı kalmış. buda bekledigim bir durumdu. çünkü fiyatı yukarı çeksele rakam 250 lige yaklaşır ve 125 r tarih olurdu. ama arada 4000 e yakın fiyat avantajı oldugu için yeni kasa 125 r da ciddi satış yapar.
son olarak yedek parça soygununada bir çözüm getirebilirse yeni ceo honda hayat onda olur. digerleride ya aklını başına alır yada bye bye olur.
iste rekabet simdi basladı diyebiliriz
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
Honda 250 R nin fiyatı gerçekten çok güzel.
Ama 250 sınıfında Hyosung liğderdir bence.
motor hiçbirşeye benzememiş . Tek silindir abidik bir motor . hiç olmazsa V motor çift silindir yapsaymışsın be kardeşim .
Ön Teker Tek disk fren . zayıf bir kasa . ince lastikler . gidon fazla yüksek . benzin deposu da açlıktan kemikleri çıkmış sokak köpeklerini hatırlattı nedense.
Hyosung'un heybeti varken bu motora verilen paraya yazık derim ben .
almayacağım motorun fiyatı beni ilgilendirmez spacy ile innova gibi makinanın fiyatını aynı yapmışlar ben hala ona şaşarım 90km h hız yapacam diye motoru çatlatıyordum spacy ile oda yokuş aşşağı
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Ninja 33 hp, CBR250 R 26.4HP
Ninja çift, CBR250 R tek silindir
Ninja 186kg CBR250 R 165kg
Ninja ibreli gösterge cbr250r dijital gösterge
Ninja ? cbr250r ABS
Ninja maks tork 22Nm/8200rpm cbr250r 22.9Nm/7000rpm
Ninja 5600euro cbr250r 5000euro
Herkesin tercihi farklı olabilir ama benim tercihim burda kesinlikle CBR250R
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)