İlgililere atfedilmiştir:
Buyrun size bir sürü hat........
Hatların şahı....
Sıkıyosa basın... Sevgilerimle,
İlgililere atfedilmiştir:
Buyrun size bir sürü hat........
Hatların şahı....
Sıkıyosa basın... Sevgilerimle,
Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
alfamotosiklet.blogspot.com
Abicim seni bilenler biliyor..neyse burada senin ve yazdıklarınla ilgili kimin ne düşündüğünüde sen az çok biliyorsun..
biz senden memnunuz,yaptıklarının da devamını bekliyoruz....
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Sevgili Alfa wings paylasimlariniz guzel ama yinede tekrarlamak zorundayim , cizim yeteneginiz anlatim yeteneginiz kadar gelismis degil. Cizimleriniz biraz daha anlasilir ve acikliyici yapmanizi rica ederim.Lutfen size yapilan elestirilere saldiri ile yaklasmayin , amac daha iyisini yapmaktir her zaman, elestirilemiz sizlerin daha iyi seyler vermeniz adinadir.
Daha dogru olmasi adina.
Bordo Hat : Hatali hat
Sari hat : Dogru hat
Kirmizi hat: Sadece yaris motosikletleri icin, trafige kapali ortamlarda uygulanir.
1. numara girisi sembolize eder
2. Apex i belirtir
3. Cikisi belirtir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Evet çizimlerim gerçekten berbat... Ama senin verdiğin çizimde trafik soldan akıyor galiba..! Sevgiler. Yani denmem o ki bahane arasanız bulursunuz. ER kişi oturur kendisi bir şeyler yapar. Sana değil sözüm.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------
Eyvallah motorcu. Bırak onlar birde gazlamaya devam etsinler. Motorları patlayınca düşünmeye başlarlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------
Bu arada galiba motorculuğa dönebileceğim. Tek engel kan sulandırıcı ilaçlar kaldı gibi. Düşündüğüm makina Triumph Rocket III Roadster. UyaR MI SİZCE?
Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
alfamotosiklet.blogspot.com
Sevgili alfawings....
Samet in dediği gibi bilenler bilir... Bilmeyenler bilenlerden sorsunlar öğrensinler seni...
Gerek yok canını sıkmaya...
Ne mecburiyetin var..
Motorculuk adına paylaşım işte budur...
Çizim kötü de olsa anlatılmak istenen anlaşılıyor... Önemli olan budur....
Sabrına ve paylaşımlarına topyekün teşekkür ederim...
Zaman buldukça kurcalıyorum...... )
Sevgiler saygılar...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Muntazam bir çizime gerek yok bana kalırsa. İlk bakışta anladım...
Elinize sağlık...
www.motorumla.net
motosiklet felsefesi konusundaki yazınızdan motosiklete olan aşkınızın büyüklüğünü anlamış sağlık problemleri nedeni ile kullanamama gibi bir durumun söz konusu olduğunu söylediğinizde çok üzülmüştük
umarım şimdi yeniden o aşkı yaşar istediğiniz motosiklete istediğiniz kadar binebilecek sağlığa kavuşursunuz.
Çok sağolun. İnsanın sevilmeyede ihtiyacı çok büyüktür esasen sosyal yaratıklar olarak sevgisiz yaşayamayız. Yaşasakda mutlu ve dengeli olamayız. Önce ailelerimiz, sonra akrabalar, arkadaşlar sonra tüm motorcu camia diyorum. Neden bir olamayız ki!
Mutluyum, sizlerde varsınız elbette biliyorum...
Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
alfamotosiklet.blogspot.com
Siz biryerlerde kapışıp kapışıp başlık açıyorsunuz sonra da henüz çözemedim ben
Ogretmek meziyettir, o meziyet bende hic olmadi oldugunu dahi idaa etmedim. Kendi esime bile motor surmeyi ogretmekte zorlandim.
Halbuki 3 sene GM de calisirken Subaru ve Chevroletin pilot bolge, suruculugunu yapmis , bir cok egitim almis ve birincilikleri olan biri olmama ragmen bildigimi aktarmak ta cok titiz oldugumdan bunu beceremiyorum.
Ingilterede cizilmis bir goruntudur, ve acikcasi sizin de bildiginiz gibi trafigin yonunun hic bir onemi yoktur. Hic bir sebepten dolayi karsi seride gecemezsiniz, yolun ortasindaki cizgi kaldirim anlamina geliyor. O yuzden arabanin sagdan yada soldan gecmesinin bir onemi yok.
Bu arada Triumph Rocketi Ispanyada test etmistim, cok begeneceksiniz.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Dıştan her viraj alınmaz.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...videolari.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 ----------
Bu ne böyle dağcı ipi lazım.
Ben de konuya çizimleriniz doğrultusunda bir iki ekleme yapmak istiyorum.
Yanlış hat:
Neden yanlış:
Viraj alabileceğiniz en hızlı hat bu olsa da , trafikte çok tehlikeli bir hattır.
Virajın içerisine girdiğinizden çıkışı görmeniz zorlaşır , viraj çıkışındaki tehlikelerden birhaber olursunuz.
Virajın en iç apeks noktasında , karşından gelen araçlara tehlikeli biçimde yaklaşırsınız.
*Ne yazık ki birkaç yıl önce sahil yolunda bir motorcu arkadaşımız karşından gelen otobüse bu şekilde köşesinden çarpıp hayatını kaybetmişti.
Doğru hat:
Daha yavaş , daha zor bir hattır. Fakat en güvenli hattır. Virajın çıkışını görebileceğiniz açıyı verir ve viraj içindeki tehlikelerden korur.
Fakat çalışılması gereken bir çizgidir. Gereğinden hızlı girdiğinizde yukarıda verilen çizgiden daha tehlikeli olarak viraj çizgisi kaybedilebilir. Yani töleransı daha azdır.
Bunlar tamamen benim düşüncem ve yorumum.
Yanlışım varsa düzeltiniz.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Ben anlayamadım bordo çizgi nden hatalı ?
Motosikletli Kaplumbağa...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
ben viraj cıkışını görmüyorsam kesinlikle bu yöntemi uygularım çok önemli bir ayrıntı pistte ne yaparsanız yapın araba atında kalınca teknik adamı kurtarmıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:27 ----------
ben burdada eğer viraj çıkışı görünmüyorsa karşıdan viraja hatalı şeritten giren dallamanın altına girmemek için bordo çizgiyi takip ederim karşı şeridin çizgisine yaklaşmam bu türkiyede geçerli öldükten sonra haklı olman bir şey ifade etmez
Siz çizgi kalitesini vurgulamak için bu grafiği sunmuşsunuz. Yolun ortasındaki çizgi kaldırım anlamına geliyorsa onu bilemem ama ben esasen alakasızlığın bir örneği olsun diye o tarafa çektim işte. Benim vurgulamak istediğimde üç ref. noktası idi ki burada da hemen hemen aynı yerde duruyorlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:51 ----------
Bu arada Necati nin verdiği hat kapalı dönüşlerde uygundur. Tabi bu tür dönemeçlerde hızda düşük olur.
Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
alfamotosiklet.blogspot.com
Şimdi eğer hızlı alacaksak virajı, sizin dediğiniz gibi dönmek bariyerlere girmemek için mi? Virajları benim gibi maximum 60 la giren biri için bariyerlere 1,5 mt mesafe vererek eşit arlaıkta dönmenin sakıncası olabilir mi?
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)