Hedefine daha çabuk ulaşırsın inşallah.
Öncelikle 600F bir nebze super sport motorların ağır abisi gibidir, elbette naked kadar rahat değildir ama naked bir motordan 600RR a geçtiğindeki farklılığıda kısmen hissettirmez, çünkü 600F in sele yapısı touring, naked motorlar gibi tektir, daha yumuşaktır, gidon RR dan daha yüksek ve kırılım açısı daha azdır.
Yani bir nebze olsun şehir içinde RR'a göre daha rahat bir Super Sport'tur.
Egzantrik zincirinin sesiyle alakalı sorunları bende çok okudum, bir aralar 600F alıcaktım bende o ara sıkı bir araştırma yapmıştım. 18.000 km ye doğru arıza veriyormuş genelde egzantrik zincirini geren sistem. Orjinaliyle değiştirdiğinde gene 18k km civarında arızalanabiliyormuş, başka markaraların ürettiği birkaç ürün vardı, onlar kesin çözüyormuş sorunu.
Bunun dışında 10-15 beygirden ziyade, tam grenaj olması rüzgar direnci açısından ciddi bir farklılık getirir illaki, fazerla kıyaslayınca. Onun dışındada tipik bir Honda SS motorsiklet işte
Ben araştırmalarımda başka kronik bir sorunla karşılaşmamıştım hocam