ybr kullanıcısı bir arkadaş gelip te "motorum 40.000 km oldu hiç sorun çıkarmadı" deseydi şu forumda:
"eee ne var bunda" diye cevap alırdı
[QUOTE=choconut;2231350]40bin km aynı bujiyle.. 9 yıldan beri 12 ay motor üstündeyim böyle bişey ilk defa duydum..senin haberin olmadan baban ustaya şöyle bir uğradığında değiştirmiş olmasınlar?? eğer bide mümkünse bujinin bir fotusunu çeker misin merak ettim..benim motor 50binde 6-7 buji oldu..8binde bir değişiyorumda..[/QU
arkadaşım yalan borcum yok tabıki alt tarafı buji ama benım motorda 70 bın yaptı buji 2 kez değiştım ve arkadaşın anlattığından daha hor kullandım motosıkletımı kımı zaman yağını gec değiştırdım hava fılıtresı hala üzerınde temızleyıp temızleyıp tekrarlıyorum yağ fılıtresı 2 kez değiştı ve 4 cü senesı hala devam belki bıze böyle denk gelmış olabılır ama harbıden sağlam ve benı fazlasıyla sağlamlığı tatmın etti
Buji çok sağlamdır hemen eriyip gitmez,doğru karışım oranında doğru kullanılırsa normal.
Yeni Mercedes C serisinde de buji değişim periyodu 100.000km'dir.Tabi Avrupa'da Türkiye için 4'te 1'i.
Ya dostum ben cbf kullandım diyorum 1 sene... cbf ile kıyaslanamaz rahat ve konforluk bakımından yanından geçemez ybr'nin de aynı şekilde. Ama bu kadar bakımsız kullanılsaydı daha çok masraf çıkarırdı ondan bahsediyorum. Mekanik bir arızası da olmadı motorun o kadar yük taşıdık kuryelerin ybr cbf ler ile taşıdığı 3-5 kiloluk mal değil hemde... Hani pert olurdu derken biraz işi abarttım ama bence bu durumda ybr veya cbf olsa daha fazla masraf çıkarırdı... Ne de olsa parçaları pahalı...
__To Be Or NoT tO be__
Yok yok bütün çinlileri kaldırcan piyasadan 6000 liraya satılacak olan cbf 150,ybr 125 e aval aval bakıcaz.Yok çin motoru daha çok bakım istermiş;motor aşk işidir,motorcuyum diyosan sık periyotlarda bakım yapmak gerekiyorsa zaten zevkle bakımını yaparsın.Asgari aylık çalışalım 2000 tl maksimum bütçe yapabilelim.Sonra ikinci el ybr cbf bak desinler.Diyelim ki 2000 tl ye 40000 km ybr buldum.25000 30000 km de ben kullandım.Oldu 70000 km.Kime satarım bu ybr yi ben.Sıfır çinli alırım düşe kalka kullanırım.Parçası ucuz daha cesaretle parçaları kurcalanabilir,Daha cesaretle teknik gelişebilir.Çünkü yapılan hatalar daha ucuza tolore edilebilir.Cbf yle düş bakayım kolunun bacağının ağrısından çok çıkacak masrafa için yanar.Hem bana kalırsa Herangi bir avrupa ülkesine ihraç edilen ybr,cbf ile bize gelen ybr,cbf arasında kalite farkı olduğunu düşünüyorum.Çünkü nasıl olsa adamlar Türklerin marka fetişizmi olduğunu biliyolar.Çinli motorda kendini aşsın,japonlara yaklaşsın sonra çan çin çon olsun,güzel iş valla...
bu tarz commuter ve cup larda sağlamlık konusunda böyle efsaneler var bence...mesela mondıal ft 110 cup düzgün kullanırsan ömürlük olur diye düşünüyorum...temiz kullanımla her motorun ömrü uzun olacaktır...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
bu hizmet tipi motorların geneli sağlamm gerisi tırt galiba..
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
Her 120 Saniye sonra Mesaj yazabilirsiniz.
Yazıcağım varsada sildim
BYZ ARABALI ÇOCUK...
Köylü modelleri, Gy 200 Ramzey, 110 Cup, Lifan Virago kopyaları,...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 ----------
Yuh artık bu kadarını kim düşünebilir.
Lastiklerindeki hava bile orjinal JAPON
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37834970/detay
kurye iken monero nun piooner 200 modelinden tam 17 adet almıuştık.... ribrasyon her yerini dökmüştü ama 110 000 de olmasına rağmen motorunu açmamıştık.. ribrasyon egzostu bilke silindirden ayırmıştı.. artık gerisini siz düşünün...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)