Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

O Bir Çin'li... Ama...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı absolit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarın fotoğrafını çekip koyarım arkadaşım...

    Bu arada diğer arkadaşlar okumamış tamamen sanırım yazdıklarımı. Ben ybr-cbf'den daha sağlam mı dedim. Görüyoruz formda şikayeti olan arkadaşları. Ben debriyaj balatasının uzun zamanlar gittiğini biliyorum. Yazıyı okuyun ona göre yorum yapın. Evet ben şanslıymışımdır doğru. Ama ben sürekli kötülenmesin çinliler diyerek böyle bir başlık açtım. Demekki sağlamı da oluyormuş. Japonlara laf atmıyorum kaldıki 1 sene cbf kullandım 10 numara motordu sattım üzülerek..
    Bu yukardaki kalın işaretlediğim yazın aşağıdaki yazıyla uyuşmuyor.

    Alıntı absolit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer ki ybr veya cbf olaydı belki de bu bakımsızlığa pert olmuştu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    ybr kullanıcısı bir arkadaş gelip te "motorum 40.000 km oldu hiç sorun çıkarmadı" deseydi şu forumda:
    "eee ne var bunda" diye cevap alırdı

  3. #23
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    [QUOTE=choconut;2231350]40bin km aynı bujiyle.. 9 yıldan beri 12 ay motor üstündeyim böyle bişey ilk defa duydum..senin haberin olmadan baban ustaya şöyle bir uğradığında değiştirmiş olmasınlar?? eğer bide mümkünse bujinin bir fotusunu çeker misin merak ettim..benim motor 50binde 6-7 buji oldu..8binde bir değişiyorumda..[/QU

    arkadaşım yalan borcum yok tabıki alt tarafı buji ama benım motorda 70 bın yaptı buji 2 kez değiştım ve arkadaşın anlattığından daha hor kullandım motosıkletımı kımı zaman yağını gec değiştırdım hava fılıtresı hala üzerınde temızleyıp temızleyıp tekrarlıyorum yağ fılıtresı 2 kez değiştı ve 4 cü senesı hala devam belki bıze böyle denk gelmış olabılır ama harbıden sağlam ve benı fazlasıyla sağlamlığı tatmın etti

  4. #24

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Buji çok sağlamdır hemen eriyip gitmez,doğru karışım oranında doğru kullanılırsa normal.

    Yeni Mercedes C serisinde de buji değişim periyodu 100.000km'dir.Tabi Avrupa'da Türkiye için 4'te 1'i.

  5. #25
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yukardaki kalın işaretlediğim yazın aşağıdaki yazıyla uyuşmuyor.
    Ya dostum ben cbf kullandım diyorum 1 sene... cbf ile kıyaslanamaz rahat ve konforluk bakımından yanından geçemez ybr'nin de aynı şekilde. Ama bu kadar bakımsız kullanılsaydı daha çok masraf çıkarırdı ondan bahsediyorum. Mekanik bir arızası da olmadı motorun o kadar yük taşıdık kuryelerin ybr cbf ler ile taşıdığı 3-5 kiloluk mal değil hemde... Hani pert olurdu derken biraz işi abarttım ama bence bu durumda ybr veya cbf olsa daha fazla masraf çıkarırdı... Ne de olsa parçaları pahalı...
    __To Be Or NoT tO be__

  6. #26

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    Gemlik
    Motosikleti
    Yamaha xt 600
    Yok yok bütün çinlileri kaldırcan piyasadan 6000 liraya satılacak olan cbf 150,ybr 125 e aval aval bakıcaz.Yok çin motoru daha çok bakım istermiş;motor aşk işidir,motorcuyum diyosan sık periyotlarda bakım yapmak gerekiyorsa zaten zevkle bakımını yaparsın.Asgari aylık çalışalım 2000 tl maksimum bütçe yapabilelim.Sonra ikinci el ybr cbf bak desinler.Diyelim ki 2000 tl ye 40000 km ybr buldum.25000 30000 km de ben kullandım.Oldu 70000 km.Kime satarım bu ybr yi ben.Sıfır çinli alırım düşe kalka kullanırım.Parçası ucuz daha cesaretle parçaları kurcalanabilir,Daha cesaretle teknik gelişebilir.Çünkü yapılan hatalar daha ucuza tolore edilebilir.Cbf yle düş bakayım kolunun bacağının ağrısından çok çıkacak masrafa için yanar.Hem bana kalırsa Herangi bir avrupa ülkesine ihraç edilen ybr,cbf ile bize gelen ybr,cbf arasında kalite farkı olduğunu düşünüyorum.Çünkü nasıl olsa adamlar Türklerin marka fetişizmi olduğunu biliyolar.Çinli motorda kendini aşsın,japonlara yaklaşsın sonra çan çin çon olsun,güzel iş valla...

  7. #27
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    bu tarz commuter ve cup larda sağlamlık konusunda böyle efsaneler var bence...mesela mondıal ft 110 cup düzgün kullanırsan ömürlük olur diye düşünüyorum...temiz kullanımla her motorun ömrü uzun olacaktır...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #28
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Honda cb125e
    bu hizmet tipi motorların geneli sağlamm gerisi tırt galiba..
    kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...

  9. #29
    GÖЯKEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Gt250R bekliyoRR..
    Her 120 Saniye sonra Mesaj yazabilirsiniz.
    Yazıcağım varsada sildim
    BYZ ARABALI ÇOCUK...

  10. #30

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Köylü modelleri, Gy 200 Ramzey, 110 Cup, Lifan Virago kopyaları,...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 ----------

    Yuh artık bu kadarını kim düşünebilir.

    Lastiklerindeki hava bile orjinal JAPON
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37834970/detay

  11. #31
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    kurye iken monero nun piooner 200 modelinden tam 17 adet almıuştık.... ribrasyon her yerini dökmüştü ama 110 000 de olmasına rağmen motorunu açmamıştık.. ribrasyon egzostu bilke silindirden ayırmıştı.. artık gerisini siz düşünün...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  12. #32
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kurye iken monero nun piooner 200 modelinden tam 17 adet almıuştık.... ribrasyon her yerini dökmüştü ama 110 000 de olmasına rağmen motorunu açmamıştık.. ribrasyon egzostu bilke silindirden ayırmıştı.. artık gerisini siz düşünün...
    Adı üstünde Kurye motoru... Kaldıki 110.000kmden bahsediosun bir çinliden. Çok dayanmış bir kuryeye bence. Zamanında egzost vidalarını sıkılsaydı, diğer ses yapan yerleri elden geçirilseydi daha verimli olurdu.
    __To Be Or NoT tO be__


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)