Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Spesyal makine

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Selam arkadaşlar bir süpermoto alıcam ve bu sefer ne aliyim demiyorum. Size sıraladığım motorlardan pist için OLMAYANlarını söyleyebilirmisiniz bana. spesyal makinelerin masrafını çıkartabilecek güçte biri değilim bana yola uygunluk belkgesi olan ve spesyaller kadar masraf çıkamıyacak motosikletler arasına bakınmaya karar verdim. Honda CRF450X-450R, Ktm 525exc-520-450exc-450sxf-450sxc-620lc4-400lc4, Yamaha Xt660X, Suzuki Drz400SM, Kawasaki Klx 450R. Bana lütfen şunu al demeyin bu konudaki amacım aradaki spesyal makinaları eleyip bana yol için yapılmış makinaları bulmak. Yada benim bilmediğim yeni YOL makinaları ekleyebilirsiniz.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    spesyal makina ney ?
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  3. #3
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Pist için oluyo kendileri. genelininde 250 saat kadar bi ömrü var ondan sonra pistondur falandır filandır değişmesi gerekiyor.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  4. #4
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pist için oluyo kendileri. genelininde 250 saat kadar bi ömrü var ondan sonra pistondur falandır filandır değişmesi gerekiyor.
    Hangi durumdan itibaren 250 saat ömrü var?
    İlk marş anından itibarenmi?
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  5. #5
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    ya genel kullanım süresi olarak. Mesela normalde 25000 de piston falan değişiyosa bi makinenin( mesela) bunlar aşırı agresif pist makineleri oldukları için daha kısa hareketli aksam ömürleri var. Kullandığın saat önemli onlarda kilometresi biraz daha anlamsız oluyo. Mesela 1000 bakımı gibi 10. saat bakımı var bu tarz motorlarda. Kronometreyle kullanmak gibi diyelim
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  6. #6
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Bir listenin içinde ktm varsa. Benim için konu kapanmıştır
    Tabiki her halükarda ktm derim ben. 125-250-450 cc farketmeksizin her sınıfta ktm tek geçerim.
    Bence konuyu hangi ktm yi alsam yapsaymışsınız
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  7. #7
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    Ktm 525exc-520-450exc şu makinaların üstüne tanımam canavar canavar..

  8. #8
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Arkadaşlar anlayamıyoruz galiba birbirimizi. Hangisini aliyim demiyorum. hangisi pist için hangisi şehir kullanımına daha yatkın ve az masraflı diyorum. Artık kalın yazılar ve altını çizme gibi şeylerde kullandım ama sanırım anlaşamıyacaz. Konuyu okursak insanlar daha yararlı bir forum sahibi olur. teşekkürler iyi forumlar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:22 ----------

    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir listenin içinde ktm varsa. Benim için konu kapanmıştır
    Tabiki her halükarda ktm derim ben. 125-250-450 cc farketmeksizin her sınıfta ktm tek geçerim.
    Bence konuyu hangi ktm yi alsam yapsaymışsınız
    Ama konu şu ki "
    Selam arkadaşlar bir süpermoto alıcam ve bu sefer ne aliyim demiyorum." daha ilk cümlemden söyledim sanırsam amacımı.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  9. #9
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    KTM'in EXC serisi yol kullanımına uygundur, ama üzerinde standart gelen lastikler asfalt uygun değildir. Az dişli, asfalta daha uygun bir lastik veya supermoto jantıyla süpermoto lastiği takmak cadde performansını çok daha iyi hale getirir.

    kefeeee gel bir ara KTM'in Hasanpaşa mağazasına, ne istersen ayarlayalım

  10. #10
    900rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2004
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    pc ve motosiklet
    bu makinalardan xt660x hem masrafsız hemde yol için en uygun olanıdır.diğerleri daha masraflı ve piste yöneliktir.

  11. #11
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    spesyal, yarı spesyal ve yol için sınıflandırsak yanlış yapmayız galiba. neyse insanların kafasını karıştırmayalım
    spesyal olanlar;
    CRF'ler
    KTM 525, 520, 450
    kawasaki 450

    xt660x drz400sm ktm640 spesyal değildir. ve her köşe başında drift yapmayacaksan ben sana bu motosikletleri öneririm. kullanmayacagın özellige boş yere para verme.

  12. #12
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    (drz400sm) şehir içine en yatkın makina bence.ama ktm 640 ın motor ömrü daha uzun die duymsutum.

    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    spesyal, yarı spesyal ve yol için sınıflandırsak yanlış yapmayız galiba. neyse insanların kafasını karıştırmayalım
    spesyal olanlar;
    CRF'ler
    KTM 525, 520, 450
    kawasaki 450

    xt660x drz400sm ktm640 spesyal değildir. ve her köşe başında drift yapmayacaksan ben sana bu motosikletleri öneririm. kullanmayacagın özellige boş yere para verme.
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  13. #13
    clemenze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2007
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM'in EXC serisi yol kullanımına uygundur, ama üzerinde standart gelen lastikler asfalt uygun değildir. Az dişli, asfalta daha uygun bir lastik veya supermoto jantıyla süpermoto lastiği takmak cadde performansını çok daha iyi hale getirir.

    kefeeee gel bir ara KTM'in Hasanpaşa mağazasına, ne istersen ayarlayalım
    Kefeee; supermoto konusunda bu kadar ısrarlı olmanı anlıyorum. Ama duruma sadece asfalt olarak bakma. Sürekli asfaltta kullanan biri olarak zaman zamanda olsa enerji fazlalığı için arazi iyidir. Verdiğin listede olmayanlara gelirsek sanırım DRZ, XT660X'dir (belki LC4'ler bile olabilir??).

    Khutuck; hemen her gün yolum olmasada oradan geçer iç geçiririm. Yardımın dokunacaksa ismin bir önemi yoktur heralde; ha kefeee ha clemenze

  14. #14

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Motosikleti
    YAMAHA fz6fazer 2007 - SACHS- cbf150
    Size sıraladığım motorlardan pist için OLMAYANlarını söyleyebilirmisiniz bana

    (620lc4 Yamaha Xt660X, Suzuki Drz400SM pist motoru olmayanlar). digerleri pist motoru biliyosundur zaten spesyal. zaten kafani karistiricak aman aman bir ürün yelpazeside yokki. enduro alicaksan yada begeniyorsan ilgileniyorsan drz400 spesyale en yakin yapiya sahip, bunuda biliyorsundur neyi ögrenmek istiyorsun anlamadimki. xt, drz ye göre cok agir asfalt icin daha uygun.


    Bana lütfen şunu al demeyin bu konudaki amacım aradaki spesyal makinaları eleyip bana yol için yapılmış makinaları bulmak.=====
    Listendeki motorlarin hicbirisi yol motoru degil, kabaca dag tas toprak motoru.
    http://difm :cat:

  15. #15
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM'in EXC serisi yol kullanımına uygundur, ama üzerinde standart gelen lastikler asfalt uygun değildir. Az dişli, asfalta daha uygun bir lastik veya supermoto jantıyla süpermoto lastiği takmak cadde performansını çok daha iyi hale getirir.

    kefeeee gel bir ara KTM'in Hasanpaşa mağazasına, ne istersen ayarlayalım
    Orası beni çok aşıyo ya Ben daha çok sahibinden e uğruyorum geçen uğradım zaten uyduruk motoruma numaralık kafa aldım sonra sticker seti sordum marka sticklerları kimse marka stickerıda vermedi boynu bükük ayrıldım ordan
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  16. #16
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orası beni çok aşıyo ya Ben daha çok sahibinden e uğruyorum geçen uğradım zaten uyduruk motoruma numaralık kafa aldım sonra sticker seti sordum marka sticklerları kimse marka stickerıda vermedi boynu bükük ayrıldım ordan
    Sen miydin o Ramzeye kafalık dersen işin zor zaten

    Alıntı clemenze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kefeee; supermoto konusunda bu kadar ısrarlı olmanı anlıyorum. Ama duruma sadece asfalt olarak bakma. Sürekli asfaltta kullanan biri olarak zaman zamanda olsa enerji fazlalığı için arazi iyidir. Verdiğin listede olmayanlara gelirsek sanırım DRZ, XT660X'dir (belki LC4'ler bile olabilir??).

    Khutuck; hemen her gün yolum olmasada oradan geçer iç geçiririm. Yardımın dokunacaksa ismin bir önemi yoktur heralde; ha kefeee ha clemenze
    İstediğin zaman uğra

  17. #17
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen miydin o Ramzeye kafalık dersen işin zor zaten
    Valla mis gibi kafa oldu iki tanede sanayi işi sis farı aldım onları taktım. Amacım görüntü değildi zaten bi süre idare edicek bi kafa grenajıydı şimdi mis valla Gelicem cuma akşamı ama şartım bi muhabbet ederiz bana anlatırsın şu süpermoto işini eğrisiyle doğrusuyla ona göre
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  18. #18

    Üyelik
    25 Eylül 2010
    Şehir
    Kocaeli-Karamürsel
    hocam ben şöyle yardımcı olabilirim belki; o kadar parayı o makinalara yatırmaktansa bi arkadaşımın tavsiyem üzerine yaptığı şey olan 2000lerden bi XT600 bulmak ve sadece zincir dişli ve jant kitiyle olayı kurtarmak en iyisi..hem supermoto kalitesinden ödün vermiyorsun, hem kullandığın zincir dişli kitinin ebatlarını kaldırabilicek bi makinaya sahip olduğun için bu kiti sürate ayarlayıp yakıttan bayaa bi tasarruf ediyosun, hem de onca para cebine kalıyor ve sadece yolda harcıyorsun.. ;) XT 600 ün 93 modeliyle iki ayda 15.000 km yol yaptım bi buçuk yıl önce..Ne arıza ne de yakıt fazlalığı vardı..bunun üzerine bu fikir geldi aklıma..hem geniş lastikler hem de güzel amortisörlerle bu alet tam bi yol makinası olur diyerekten..ilk fırsatta kendime de bi tane yapıcam..XT'nin ölüsü gider, masrafı da büyük olmaz..yağ değişimleri dışında.. :D hacı muro kadar yağ alıyo herif..şaside dolaşıyo çünkü yağ..o kadar da güzel bi dizaynı var..saygılar..
    Hiç bi zaman hiç bi makinada Kawasaki'nin kadranının altından aktığı gibi akmadı yol..
    :bounce:Let The Good Times Roll:bounce:

  19. #19
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Ya doğru diyosunda yamaha konusu benim için kapandı sanırsam. Muhattabın bile yok türkiyede. İyi fikir ama başarılıymış
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  20. #20

    Üyelik
    25 Eylül 2010
    Şehir
    Kocaeli-Karamürsel
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya doğru diyosunda yamaha konusu benim için kapandı sanırsam. Muhattabın bile yok türkiyede. İyi fikir ama başarılıymış
    Haklısın bi yerde hocam ama bi gerçek var ki Türkiye'de yamaha ve honda'nın her yerde yedek parçasını bulursun..Özellikle eski kasa XT gibi efsanenin her türlü parçasını bulursun..düzgünce toplanmış bi XT'ye de arızasız 5 yıl binersin..adımı ortaya koyuyorum ki bu böyle..bunu deneyip başarı alamayan adamın da masrafını ben karşılarım..o kadar büyük konuşuyorum.. ;)
    Hiç bi zaman hiç bi makinada Kawasaki'nin kadranının altından aktığı gibi akmadı yol..
    :bounce:Let The Good Times Roll:bounce:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)