Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Lastik boyutu değişimi ve Jant boyası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    140/90/15 olan bi lastiği 140/70/15 ile değiştirirsem ne sıkıntı çekerim yada olurmu? Jant boyatmanın maliyeti nedir acaba? Tel jant teller hariç boyanacak. Teşekkürler
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    29 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    150 mc
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    140/90/15 olan bi lastiği 140/70/15 ile değiştirirsem ne sıkıntı çekerim yada olurmu? Jant boyatmanın maliyeti nedir acaba? Tel jant teller hariç boyanacak. Teşekkürler
    yoldaki çukur vesairi daha fazla hissedersin.janıtının hasar alma riski artar yere yaklaşacağından.2 cm de olsa yere motorun gövdesi dahada yaklasır.yol tutuşun ne kadar artar bilemem.ama zararın eskiye nispeten daha fazla olabilir gibi.
    daha iyi aydınlatacak arkadaşlar vardır umarım

  3. #3
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Konu şu ki pirelli sport demon alıcam ama 90 yerine 70 var almaya değermi yani
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  4. #4
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    pirelli'nin lastikleri genel olarak iyidir. orjinal boyutlarda başka modelleri düşünebilirsin belki
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  5. #5
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    İşte sıkıntıda orda hiç bir şekilde orjinal boyutta bulamıyorum arka lastiği. Mesela motoru viraj içerisinde yatırdığımızda daha fazla performans almamız için yanak değerimiz yüksekmi yoksa düşük olmalıdır diye bir soru ekliyim.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  6. #6
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    güncel
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  7. #7
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Yarın yeni lastik almaya gidicem acil cevap gerekli bana
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  8. #8
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    bildiğim kadarıyla yanak kalınlığı azaldıkça lastik daha iyi yol tutuyor.

    tabi 90'lık ile 70'lik lastik arasında ne kadar kalınlık farkı var ona bakmak lazım. içine sinmiyorsa alma derim sonuçta bu lastik bizi yola bağlayan tek şey.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #9
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Yanak profili düşerse motor kalkışta biraz daha seri kalkacak fakat son hızda bir miktar azalma olacaktır.

    Bu dediklerim 200 cc bir motorda bariz hissedilemeyebilir ama yanak profilini düşürmekle sarsıntıyı daha fazla hissedecek,jantın eğilme riskini arttıracaksınız.

    Söz konusu fark 20 mm olduğu için tavsiye etmem bu değişikliği.



    Jant boyama işi ise ustasına göre değişmekle birlikle sanıyorum 80-100 TL arası bir rakama malolur.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  10. #10
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Bakalım spariş verdim prelli sport demonları nolcak.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  11. #11
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    140 a 90 ile 140 a 70 arasındaki fark 20 değil 28 mm dir. Fark çok olur kesinlikle tavsiye etmem

  12. #12

    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    İçerenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Ninja ZX-6R '08
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    140 a 90 ile 140 a 70 arasındaki fark 20 değil 28 mm dir. Fark çok olur kesinlikle tavsiye etmem
    Katılıyorum, kesinlikle tavsiye edilecek bir oran değil.
    ZX-6R '08 Blue

  13. #13
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Bosuna yakit sarfiyati

    Lastigin zincire gereginden fazla yaklasacak

    Boyanan jant zamanla boya atar. Jant boyamak kaput boyamaya benzemez. Firinlamasi mukkemel olmali. Cunku janlar harket halinde lastikten gelen isiyi emer ve genlesir ve sonra tekrar sogur.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  14. #14
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    çok içime kurt düştü şimdi ya. bin kere güncellensin diye uğraştım forumdan bilgi alıcam diye. şimdi o lastikler bana sorun yaparsa kafayı yerim ama hakkaten yani. şöle bi bilgiyi istediğimde alamadığımda deli oluyorum ister istemez forumda. Zaten zincire yeterince yakındı. şimdi sorun yaratırsa kafamı duvarlara vurur motoruda satarım 320Tl para verdikten sonra
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)