buradaki cbf başlığındaydılar.
link özelden attım. resimdeki çantalar tam 2 katına kadar genişletilebiliyor. körük, yağmurluk, iç kalıpları ve taşıma askılarıyla geliyor.
buradaki cbf başlığındaydılar.
link özelden attım. resimdeki çantalar tam 2 katına kadar genişletilebiliyor. körük, yağmurluk, iç kalıpları ve taşıma askılarıyla geliyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
arkaya eşyaları sabitledikten sonra biraz sıkışıyorz orda haklısın aslında sıkışmıyoruz da 2 mizde kask takınca problem oluyo zırt pırt kasklar tokuşuyo yan çantalar işe yarıyosa arkaya bi tek çadırla mat koyma derdi kalır daha geriye oturabilir ama nasıl olur merak ettim köprü kemerler koltuğun üstünde kalmıyomu bunda onu anlamadm :S
koltuk kilidine anahtarı takıp açıyorsun, kuşaklar için koltuk altında yeri hazırlamışlar, oradan geçirip istediğinn kadar sıktırıp takıyorsun. koltuğu geri kilitliyorsun. benim çantalar katlanınca sopa gibi olan 3 ayaklı taburelerden 2 tanesini ve koca bir mangal ızgarasını alabiliyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
ybrde koltuk kilidi yoktu sanırım. anahtarla mı ne açılıyor. civatalı yani değil mi?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
evet bende onun ,için düşünüp duruyorum bana uymadı heralde
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
jr.; yakışmış çantalar
teşekkür ederim tuyra. sanki bunun için yapmışlar.
aynı çantayı septimus nikli arkadaşım da 600f'te kullanıyor. onda görünce de sanki onun için yapmışlar diyorum
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
ben de kappa nın k52 topcase ile k33 sidecase'lerini kullanmaktayım. şimdilik öyle uzun yol yapamadım. sadece 500 km lik bir yol yaptım günübirlik uzun yol olarak. asıl yolu bu yaz yapacağım. yaklaşık 2.000 km lik bir yolculuk bizi bekliyor nişanlımla. ozaman ancak net birşeyler söyleyebilirim. fakat şöyle birşey daha var 500 km lik yolu aşırı rüzgarda katettik ve rizgar savurması neredeyse çantasız halindeki gibiydi. süratlenme ve motoru engellemede hiçbir sorun göremedim. gerektiğinde de kolayca çıkarılması ve çanta gibi taşınması da cabası. ben hardcase den gerçekten memnun kaldım. tüm eşyalarımızı, montlarımızı, belliklerimizi, kasklarımızı aldı yürüyüşlerimizde üzerimizdeki ağırlıklardan kurtardı. softcase de kask vs harici birde çantaları taşıman gerekebilecek. yine de tercih meselesi tabii.
saygılar.
AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür
Arkadaşlar ben de difi softcase aldım, içinden çıkan lastik gergiler ve 4 adet kayış ne işe yarıyor lütfen bilen varsa söylesin Ayrıca yağmurlukları da bi türlü anlayamadım acayip büyük...
http://www.anesmotor.com/?urun-detay...Yan_Canta.html
Softların içinde en hard çanta
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
kaliteli 2 adet fotoğraf makinası çantasını ortadan birleştirmişler sanki
açıkcası ben bu işin çözümünü buldum
2 adet kalitelisinden postacı çantası alıp ortadan soketli bir kayışla birleştireceğim yani istediğim zamanda ayrılacak toplam maliyet tutsa tutsa 50tl tutar hemde içine bundan 4 kat daha fazla malzeme alır yeterki dengeli koy
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
cok pratik ve işlevsel bende ıstıyorum fakat gunluk kullanımda deforme oldugu soylenıyor uzun yola gıderken tak sonra cıkar kullanımı daha saglıklı dıye bılıyorum
'4' TEKER BEDENİMİ, '2' TEKER RUHUMU TAŞIR !
Arkadaşlar ben de difi softcase aldım, içinden çıkan lastik gergiler ve 4 adet kayış ne işe yarıyor lütfen bilen varsa söylesin Ayrıca yağmurlukları da bi türlü anlayamadım acayip büyük...
Sinan aşağıdaki çantaları 1 seneye yakın zamandır kullanıyoruz.
Mangala, tatile, alışverişe giderken en büyük yardımcımız.
Tıka basa doldurmamıza rağmen gerek kayışlarda gerekse çantanın sertleştiricilerinde veya şeklinde ufak bir esneme ya da deformasyon olmadı şimdiye kadar.
Fiyat ve işlevsellik oranında şiddetle tavsiye ederim.
Resimlerde körükler kapalı, açıldığı takdirde kalınlığın neredeyse 2 katına çıktığını düşün :
Lastik gergiler motora sabitleme konusunda işe yarıyor, motorunun elverdiği şekilde nasıl uygulayacağın sana kalmış.
Kayış dediklerin çantaları motordan çıkardıktan sonra rahat taşımak için omuz askıları sanırım.
Yağmurluklar büyük ihtimalle çantaların körükleri açık hali düşünülerek tasarlanmıştır.
Shad modellerinin kilitleri ithalatçısından temin edilebiliyor.Ben benim 42kargo modeli için sormuştum 45liraydı
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
sinan kardeş,eğer alısan,buradan resim,fiyat ve işlevsellik konusunda beklentilerim var senden.takipteyim.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Soydaş varya sen benim derdime ilaçsın tam istediğim konu allah razı olsun.
jr. Supersin tam istediğim bilgi ve görüntü. Hafta sonu gidip alırım beliki annesteli üründe fana değilmiş ama senin kiler körüklü dahamı avantajlı bilemedim fikrin ne?
http://www.anesmotor.com/?urun-detay...Yan_Canta.html
motorunada yakışmış JR e sorduğum soruda seninde fikrini almak isterim daha sert yapılı olmasımı daha iyi yoksa körük mü?
http://www.anesmotor.com/?urun-detay...Yan_Canta.html
Çadır ve matlar olcak üzerine bağlayabiliriz.hangisi daha iyi olur bilemedim.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)