Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yeni baslıyorum yardımcı olursanız sevınırım..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Alıntı stopbeyin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    DeathaN Abimiz herşeyi sana olabildiğince açık ve gerçekci anlatmış bu konuda ilk ve tek atılmış yorum DeathaN abimizin attığı yorum olsaydı diğer bütün yorumlara gerek kalmazdı ve o yorumlar anlamsız olurdu.DeathaN abimizin yorumunu tekrar tekrar oku doğru yolu seçeceksin
    id'in tam sana göreymiş :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    GeNç61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hysoung GT 250 R
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyüklerin gerekeni söylemiş.
    Üzerine eklenecek pek birşey yok.

    Maddiyat konusuna gelince. Küçük motordan büyük motora geçmek ortalama 3-4 bin tl extra para gerektirir.

    Ama direk 600 cc'lik motorlardan başlarsan benim ekleyeceklerim şunlardır ;

    Dize takılan 5 cm'lik platin : 8000 $
    Bu operasyonun bedeli : 3000 $
    Manevi zarar : milyon dolar...
    Canın giderse bunun bedeli : Dünyaya bedel.

    Şimdi sana hangisi mantıklı geliyorsa onu yap dostum.

    ne güzel özetledin birde bunu ayagın platın takılmıyacak sekılde kırıldıgını dusun??? diret olarak sen kenara 3000 tlyi koy ondan sonra bir 600 cc lik bir sevda yaşa derim alıcaksan madem racıng dıyorsun cbr 125 r yada 250 r ala bilirsin ve egitim falan ufag motor tatmın etmez demissin sana tecrubeli bir kaza zede olarak tekkelime söylüyeyim ben 2006 yılında kaza gecırdım ayak kesilme riski 100 /99 du istanbulda hiç bir hastane garanti vermedi çapa hastanesindeki enver bey hariç allah razı olsun bacagı yaptı ilizarov sistemi taktı bacaıma suan iki ayak arasında daglar kadar fark var ama 2006 da nakik 25bin tl verdimbuzamanı sen düşün ve kısacası önce ehliyet sonra elbise kask bot dizlik vs ire sonra guzel bir ufak ccli motor al derim


    bana sorarsan hala motora bınıyormusun evet hala bınıyorum sadece hayat tarzım bu )) ıyı düşün akıllı karar ver ne kendını nede ailenı üzecekbır karar verme saygılar hayırlı geceler..
    BaNa TaKıL EvDeN aTıL )

  3. #43

    Üyelik
    10 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul/Sultangazi
    Motosikleti
    Racing tipi bişiler bakıyoruz...
    Kardeşim bende ilk başlarda senin gibi çok güzel ve kolay bir makina sanıyordum ve şimdi neyin ne olduğunu iyi biliyorum.sen git bi 600cc kullanan biri bul ve rica et seni bir otobana çıkarsın bakalım nasıl oluyor imdaat yavaş aha çartık çarpıcaz gibi sözler sarf edeceksin çünkü daha 1. viteste 100 gibi rakamlar görüyorsun diğer vitesleri sen bil artık he ben gazlamam demişsin sen o makinaya bir otur ve o ses karşısında adrenalin patlaması yaşayarak gaza basıcaksın zaten gaz kolu ayarı fazla değil biraz çevirdinmi makina uçup gider sen giderken birde bakarsın 200 küsur yapmışsın bune bu hız buladar demeden kendini havada ve ardından çok feci bir acı ve tüm acıların gider ve öldün özet budur.Sende benim gibi görünüşe ve sese önem verenlerdensin git hyosung gt 250r al birebir 600cclik görüntü nedenmi son hız 180 ve 650 cc lik kasasıyla birebir sadece motoru küçültmüşler.Hee bu arda resimlere aldanmayasın sakım ben de senin gibi bune böle küçüçük derken gittim cbr yeni kasayı gördüm bune abi hiçte resimdeki gibi ufak tefek değil bu yani dedim.bu nedenle önündeki seçenekler çok ayrıca 0 bir 125-250 lik motor alınca onu kullanır ve satarkende pek bir zarar etmeden satarsın ve üstüne 1-2 bişiler koyar 600 lük makinaya geçersin.şahsen elime sayıp isterseler 500.000tl verseler hayabusa gibi cbr 1000rr r1 gibi motolar dururken gider yzf 125r hyosung 250r honda cbr 250r gibi motorlara bakarım.Ve ben ilk motora binişim scooterdi gaz ayarım yok tabiki ozman gazı bi açtım az sonra 60-70 gibi rakamlar gödüm ve frene yavaşça bastım ki balatalarda yeni değişmiş ama tutmadı birazdaha basınca az kalsın kayıp gidiodum yani elinin ayarı olması önemli ki sen kalkmış 600cclik makine diyorsun öle gazı açtınmı scooter gibi 60-70 değil birden 150-200 ü görürsün ki ona görede fren vardır biraz fazla asıldınmı toparlayamaz kayıp gidersin motor durur ama sen hala kayıyor olursun.İlk zamanlardada bana bu sözler söylendiğinde kızıyordum fakat motra binip biraz gazladınmı onlara çok hak veriyorsun emin ol.Senin istediğinde benim param var ilk araba olarak ferrari alsam olurmu gibisindeHe sen bizi ister dinlersin ister dinlemezsin o senin bileceğin birşey fakat buzaman kadar bu konudan 3 tane daha vardı neyseki onlar bizleri dinledide ölümden döndüler ama illa 600lük makinaysa yola çıkmadan önce helallik alarak çık geride ölürsen kalan bir şey olmayacak şekilde çık çünkü her an ölebilirsin ve bu arada küçün cc li motor hafif ve daha kıvrak olacağından kontrolü daha kolay olur hatalar affedebilir fakat yüksek cc hataları affetmez!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
    Çok konuştum galiba gine çenem düşttü affalo
    .Bu videoyu izlemeni tavsiye ederim altın elbiseli adamın videosudur bu sözlerim ve video umarım sana herşeyi anlatmıştı.
    [I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]

  4. #44

    Üyelik
    28 Nisan 2011
    ss makinara biniceksen işin eğitimini almadan hiç bir şeye başlama , 40 km hızla giderken otomobille duvara çarpsan iç kanama geçirirsin 600 luk kaportasi sen olan 1. viteste 3 rakamlı hızları gören aletten bahsediyosun mubarek....Moralin bozulur veya bozulmaz başa gelmesindense moralinin bozulması iyidir , 1 arkadaşım 600 rr ile bolu dağı tünelinde virajı alamadı ve şans eseri topuğu refüje çarptı topuk ve ayağı komple parçalandı (botu ve tulumu vardı ),1 yıllık iyileşme sürecinden sonra eskiden düzgün yürürken artık topal olarak yürüyicek ve bu arkadaş 125 lik motoru 6 ay kullandıktan sonra 600 lük aldı, 1 tanıdığım 250 lik maxi scooterla virajda hata yaptı önundeki arabaya çarptı sıyrıklarla atlattılar 10 km hızla olmalarına rağmen, bir tanıdığım 30 km hızla yağmurda düşüp omzunu kırdı (korumalı montu vardı), bunlar şimdi aklıma gelenler ve belkide başınada gelicek ,
    benım tavsiyem eğitim al 1 yıl ufak cc kullan 1 yıl 250 cc kullan sora 600 lük makinaya geç ,
    Ne kadar bilinçli olursan ol altındaki araba değil motor yani hız konusunda mantığın bittiği alet tamamen duyguların o gaza basar ,insanoğlu hangi motoru kullanırsa kullansın o motoru satmadan en az 1 kere o motorda son hızı görür bu noktada çıtayı mınumuma indirmek senı daha yavaş öldürür , kelimelerim biraz sert olabilir bana istediğin kadar bağır çağır başına gelmesinden iyidir bende Supersport makina hastasıyım ama benı öldürsen onu İstanbul gibi kalabalık olan şehir içi yerlerde kullanmam,ufak cc veya scooter şehir içinde ihtiyactır fakat ss ler zevk işidir çıkarsın şehirler arası yola ,yada biraz daha paran varsa pistte gazlarsın onu tadı ordadır ,şehir içinde 100 km hızı geçemedikten sonra 1000 liralık scooter kadar kıvrak olamadıktan sonra sürekli hararet çıktıktan sonra ,sağlam benzin yaktıktan sonra napıcaksın 600 lük makinayı...

  5. #45

    Üyelik
    21 Temmuz 2012
    beyler daha önce hiç araba kullanmadım ama başlamayı düşünüyorum, bugatti veyron istiyorum. zaten basmam yeni başlayacağım için. herkes bana corsayla fiestayla başla diyor ama ben yine de inat edip veyron alacağım.

    nasıl çok saçma de mi? söylediğin şey de bi o kadar saçma. 600lük sslerin binliklerle arasında hızlanmada milisaniye fark var diye biliyorum ağırlıktan dolayı. ssler yarış arabaları gibi yani bunlarla başlanılmaz, başlanır diyen varsa saçmalıyordur.

    sana tavsiyem cbr 250r alman, resimlerde durduğu gibi hiç değil, basınca geçemiyeceği araba trafikte sayılıdır. bi de güzel egzoz takarsın sesi de idare ediyor. ben de bununla başladım gayet güzel bir alet. gören de zaten daha büyük bişey sanıyor.

  6. #46

    Üyelik
    10 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul/Sultangazi
    Motosikleti
    Racing tipi bişiler bakıyoruz...
    hocam söylediklerin bi kısmı doğru 600 lük 1000 lik makinaya yakın fakat aynı değildir aralarında mil saniye hatta 1 sani kadar hızlanma farkı vardır ki 1000 lik bir makine 315 gibi rakamlara çıkarken 600 lük bir makine 280 gibi rakanlara çıkabiliyor serilik farkıda var elbette.Sadece daha fazla bilgi olsun amaçlı yazdım bunları sakın gevezelik yada feministlik gibi anlama hedefim öyle bir şey değil asla
    [I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]

  7. #47

    Üyelik
    17 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL-Avcılar
    Motosikleti
    DAELİM S3 ADVANCE 250
    Bence almak istediğiniz tarz bir motoru önce kiralayıp tadına bakın sonra karar verin....

  8. #48
    azizsele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2012
    Şehir
    istanbul-esenyurt
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    ben de tam olarak bu başlığı açan arkadaşla aynı durumdayım başlık açmadan önce bir bakalım mutlaka benden önce bu konuyu açan olmuştur diye düşündüm ki haklıymışım... işin erbabı arkadaşlar gerçekten mükemmel bir çekilde açıklamışlar işin özünü ellerine sağlık...ben 600'lük bir motoru bana verselerde cesaret edip üzerine oturmam zaten de... düşünüyorum acaba CBR125 mi? yoksa CBR250 mi? CBR250 gerçekten çok hoşuma gidiyor ama kullanımı yeni başlayacaklar için zor mudur bilemiyorum 125 lik CBR ile 250 lik CBR arasında kullanım bakımından büyük farklar var mıdır?...


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)