Yamaha Motosiklet Fiyatları - 2010 Model

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
[BOS]Sıfır YAMAHA MOTOR - Motosiklet Fiyat Listesi

YZF R1 45.000 TL
YZF R6 35.000 TL
YZF R125 10.700 TL

XJ 6 DIVERSION S 20.250 TL
XJ 6 DIVERSION F / ABS 21.250 TL
XJ 6 NAKED 19.400 TL

XT660R 18.600 TL
XTZ 660 TENERE 21.500 TL
WR 250R 17.350 TL
WR250X 17.900 TL

XVS 950 28.750 TL
VMAX 66.000 TL

X-MAX 250 12.250 TL
X-CITY 250 12.150 TL
T-MAX 500 31.000 TL
YBR 4.390 TL
CRYPTON 3.380 TL

[/BOS]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YBR ve Crypton dışındaki tüm modeller sipariş üzerine getiriliyor
Motoru siparişle getirecekler,on Tl lık parça arayınca stoklarında olmayacak
Sermaye müşteriden ticaret yapıyorlar akılları sıra.
iki aydır parça bekliyorum,
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
86
YBR ve Crypton dışındaki tüm modeller sipariş üzerine getiriliyor
Motoru siparişle getirecekler,on Tl lık parça arayınca stoklarında olmayacak
Sermaye müşteriden ticaret yapıyorlar akılları sıra.
iki aydır parça bekliyorum,

Beldeyamayadı japonlar kendisi gelecekti derken neredeyse 6 aydır
dediğiniz gibi 10 liralık parça bekliyorum... En son 1buçuk ay önce sipariş japonyaya geçmiş bikaç gün önce parça gelmiş gümrükteymiş... vesaire, hala bende değil ama :pr::pr::pr:
çok sıkı bir hizmet vermezlerse veya bu şekilde devam ederse yamaha'ya yazık olacak Türkiyede.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Oturtamadılar sistemi, uzun bi sürede oturtamıyacaklar. Hesapta motosiklet fiyatlarıda düşücekti.
r1 in yıllardır kasasının ve performansının avantajı, fiyatının yüksekliğini kapatmıştı. Şimdi kasa da beyenilmedi, ses desen krank çalışma sisteminden dolayı hyosung bozması, fiyatta 45binnnn..
Şaşırmış bunlar..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ben ikinci el ducatimi 8500 tl ye veriyorum millet pahali diyor , bu yamaha fiyatlari ile ucmus 41 000 tl R1 veriyor , bir daha bana pahali diyene yamaha fiyat listesini gonderecem.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
t-max 500 fiyatı 31 000 TL yuhhh ki ne yuhhh. Yamahada Türkiye'den gitti artık alınmaz.
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
59
bende motoru büyütmeyi düşünüyodum ybr 250 lilere bakıyodum 2 .ellerine bu parça konusunda uyardığınız için saolun arkadaşlar yamaha ne kadar kalitelide olsa şimdilik japonlar gelip oteritesini kurana kadar uzak durmakda fayda var
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
T-max 500cc scooter 31.000TL
Skullhunter usta bu yanlış değil değil mi?
31BİN TL 2010 model bir SCOOTER. Yuh diyorum başka birşey demiyorum.

http://www.yamaha-motor.com.tr/

isteyenler benim gibi kontrol edebilir.
Yamaha dan 0 motor alınmaz bu saatten sonra... Japonyaya yakın Türkiyeye uzak olsunlar. savaş kayan ustanın belirttiği gibi 2 ürün harici sipariş ile geliyorsa, ben yedek parça muhabbetine hiç girmeyeyim bile...
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
61
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. ikinci hyosung faciasını yaşamamak için yamaha adaylarımı listemden siliyorum... Beldeyama çekilirken Yamaha'nın B planı vardır diye düşünüyordum aslında ama görünen o ki marka olmak konusunda o kadar da büyük değillermiş..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Motosiklet sektörü türkiyede oturamadı ki.. Motosiklet kullanıcıları hala uzaylı gibi distribütörler için.. hala yerse mantığı, bu bir tutku alıcak kullanıcak işte mantığı..

Benim anlamadığım satışlar son beş yıldır sürekli bir düşüşte bu umursamazlık yüzünden ve artık dibe oturdu ama yinede kimsenin kaliteli hizmet veriyim satışları arttırıyım kaygısı yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oturtamadılar sistemi, uzun bi sürede oturtamıyacaklar. Hesapta motosiklet fiyatlarıda düşücekti.
r1 in yıllardır kasasının ve performansının avantajı, fiyatının yüksekliğini kapatmıştı. Şimdi kasa da beyenilmedi, ses desen krank çalışma sisteminden dolayı hyosung bozması, fiyatta 45binnnn..
Şaşırmış bunlar..

Bunların oturttukları sadece müşteri.
:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:14 ----------

Motosiklet sektörü türkiyede oturamadı ki.. Motosiklet kullanıcıları hala uzaylı gibi distribütörler için.. hala yerse mantığı, bu bir tutku alıcak kullanıcak işte mantığı..

Benim anlamadığım satışlar son beş yıldır sürekli bir düşüşte bu umursamazlık yüzünden ve artık dibe oturdu ama yinede kimsenin kaliteli hizmet veriyim satışları arttırıyım kaygısı yok

adamlar burada YBR satıyor sadece
büyük motorlar siparişle geliyor
bence buraya gelme sebebleri YBR nin kaymağını başkalarına yedirmemek
sezon gelmiş motor yok,parça yok
bundan sonra ancak kaşıklarını yerler:)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Tek silindir 600 tenere 21500
Çift silindir 700 transalp 20000

Ya da mesela
T max 500 31000
Burgman 650 28000
Silverwing600 18000

Neden bu kadar fark var?Bilen var mı?
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Yuh diyorum insafsız bu adamlarya! Bunların yurtdışı satış fiyatı nedir ki Türkiyede bukadar pahalı...
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
86
en son mesajımı 28 nisanda atmışım hala gelmedi gümrükdeymiş diye.
Üzerine fabrikayı iki defa aradım stoğa giriyo rafa kalkıyo servise çıkıyo felan diye o zamandan bu zamana hala ulaşmadı parça elime.
Daha da bir şey demiyorum artık.
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
kanuni,mondial alsam uyduruk yamaha crypton düşünüyodum vazgeçmek üzereyim...
::saad::::saad::::saad::::saad::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst