Yamaha Motosiklet Fiyatları - 2010 Model

Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
xj6 fiyatına 4500 lira zam Yamaha beni müşteri olarak çok bekler zaten yedek parçasıda sıkıntılı.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
haziran ayındayız, Yamaha'dan tık yok. hala netleştiremediler süreci.
tahminimce artık Türkiye'de 3 japonun borusu ötecek.
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
çok pahalı ..... tabii motosikletlerin üzerindeki vergi yükününde payını küçümsememek lazım !
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
İşte bu yüzden ybr yi satıp daha yüksek cc yamaha almaya çekiniyorum .Daha da çok bekleyeceğim galiba.
 

gez

Katılım
19 Tem 2010
Mesajlar
58
arkadaşlar yeni motor kullanıcısıyım , yzf r 125 yeterde artar bile dermisiniz ? yoksa ninja 250 ile mi başla dersiniz ? ninja 11.000TL yamaha 10.700 TL ??
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
104
teşekkür ederim ben almayayım benim parcam en az 3 gün içinde serviste olacak o yüzden eski motorumu değiştirdim parca sıkıntısı yüzünden o da rusyadan geliyordu ....
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
XVS 950'ye 28 bin verecek akilli cikar mi cok merak ediyorum :)

en son mesajımı 28 nisanda atmışım hala gelmedi gümrükdeymiş diye.
Üzerine fabrikayı iki defa aradım stoğa giriyo rafa kalkıyo servise çıkıyo felan diye o zamandan bu zamana hala ulaşmadı parça elime.
Daha da bir şey demiyorum artık.

Dostum sabrindan dolayi seni kutlamak gerek :rendeer:

10 Liralik parca icin ne gumruguymus o? Buyuk ihtimalle senin 10 liralik parcayi buyuk bir parti mal ile birlikte getiriyorlar ve o yuzden beklettiler... yaziklar olsun :pr:

Ben ufak defek seyleri direk ebay'den aliyorum... Honda'nin OEM parcalarini bile bulmak mumkun oluyor... bir daha ki sefere aklinda bulunsun...
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Yamaha iyi güzel'de Türkiye'de düzgün bir yapılanmaya hala giremedi. Gerek fiyatları, gerek parça sıkıntısı ve gerek istikrarsızlığı ile Kendisinden uzak tutmaya devam ediyor
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
şaşırmış bunlar. hem pahalı satacaksın, hem siparişle beni bekleteceksin, hem yedek parçada bekleteceksin.. ee niye alayımki?? Durum gösteriyor ki yamaha sadece ybr satmayı hedefliyor gerisi hikaye
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
avrupa'da satilan yamaha'lara bakarsaniz euro / tl bazinda fiyatlarin normal oldugunu görürsünüz arkadaslar. esas sorun alim gücünün zayifligidir.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Beldeyamadan ayrıldıktan sonra Yamahanın Türkiye pazarında işi bitti! Bu sene çok az motosiklet satarlar.
 
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
61
yamaha'nın türkiye sitesi yok mu? Sabahtan beridir arıyorum bir türlü bulamadım, Benim bildiğim kadarıyla japonlar çalışkan, mantıklı, disipli adamlardır bu yamaha çin falan olmasın aylardır bir sistem oturtamadılar.
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
87
kalitesine diyecek yok arkadaşlar ben mondial 150 rs kullandım 0 km almıştım
sonra 0 km ybr 125 aldım gerçekten süspansiyon sağlamlık hertürlü kalite yamah ama fiyatları abartılı buda bizim türkiyede vergiler vs bundan dolayı ab ye girersek vergiler düşer bizde ucuza kapatabiliriz fiyattı :)
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
28
Yamahanın kalitesi ortada.kendini ispatlamış bi makine.tartışılmaz.ybr ye verilen para bence hakkını sonuna kadar veriyor.görünür de vites göstergesi,elektrik kesici,dijital gösterge gibi özelikler yok ama ciğer çok sağlam.ybr kullanmayan için bu laflar hava civa.ama yamahanın malesef diğer modelleri ybr 125 fiyatına ve özelliklerine göre düşünürsen normal gibi gelse de aşırı fazla gelior bize.ybr 125 fiyatı 4.390 iken ybr 250 fiyatı tabiki bunun iki katı olmalı.diğer modeleri ve özellikleri buna göre kıyaslayacak olursanız ve yamahanın kalitesini göz önünde bulunduracak olursanız.mantık olarak fiyatlar bu şekilde lanse ediliyor.fiyatların uçuk olması normal.çoğu kişi ybr 250 yerine cbf 250 kullanıyor nedeni daha ucuz olması ama gelin görün ki cbf 250 belli bi noktadan sonra yağ yakıyo.honda ve yamahanın en gözle görülür örneği bence budur.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
herkes fiyatların abukluğundan yakınmış bir örnek de benden
cbf 150 ...... 4.150 TL
ybr 125 ...... 4.390 TL
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst