Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar yeni motor kullanıcısıyım , yzf r 125 yeterde artar bile dermisiniz ? yoksa ninja 250 ile mi başla dersiniz ? ninja 11.000TL yamaha 10.700 TL ??
teşekkür ederim ben almayayım benim parcam en az 3 gün içinde serviste olacak o yüzden eski motorumu değiştirdim parca sıkıntısı yüzünden o da rusyadan geliyordu ....
en son mesajımı 28 nisanda atmışım hala gelmedi gümrükdeymiş diye.
Üzerine fabrikayı iki defa aradım stoğa giriyo rafa kalkıyo servise çıkıyo felan diye o zamandan bu zamana hala ulaşmadı parça elime.
Daha da bir şey demiyorum artık.
Dostum sabrindan dolayi seni kutlamak gerek :rendeer:
10 Liralik parca icin ne gumruguymus o? Buyuk ihtimalle senin 10 liralik parcayi buyuk bir parti mal ile birlikte getiriyorlar ve o yuzden beklettiler... yaziklar olsun r:
Ben ufak defek seyleri direk ebay'den aliyorum... Honda'nin OEM parcalarini bile bulmak mumkun oluyor... bir daha ki sefere aklinda bulunsun...
Yamaha iyi güzel'de Türkiye'de düzgün bir yapılanmaya hala giremedi. Gerek fiyatları, gerek parça sıkıntısı ve gerek istikrarsızlığı ile Kendisinden uzak tutmaya devam ediyor
şaşırmış bunlar. hem pahalı satacaksın, hem siparişle beni bekleteceksin, hem yedek parçada bekleteceksin.. ee niye alayımki?? Durum gösteriyor ki yamaha sadece ybr satmayı hedefliyor gerisi hikaye
yamaha'nın türkiye sitesi yok mu? Sabahtan beridir arıyorum bir türlü bulamadım, Benim bildiğim kadarıyla japonlar çalışkan, mantıklı, disipli adamlardır bu yamaha çin falan olmasın aylardır bir sistem oturtamadılar.
kalitesine diyecek yok arkadaşlar ben mondial 150 rs kullandım 0 km almıştım
sonra 0 km ybr 125 aldım gerçekten süspansiyon sağlamlık hertürlü kalite yamah ama fiyatları abartılı buda bizim türkiyede vergiler vs bundan dolayı ab ye girersek vergiler düşer bizde ucuza kapatabiliriz fiyattı
Yamahanın kalitesi ortada.kendini ispatlamış bi makine.tartışılmaz.ybr ye verilen para bence hakkını sonuna kadar veriyor.görünür de vites göstergesi,elektrik kesici,dijital gösterge gibi özelikler yok ama ciğer çok sağlam.ybr kullanmayan için bu laflar hava civa.ama yamahanın malesef diğer modelleri ybr 125 fiyatına ve özelliklerine göre düşünürsen normal gibi gelse de aşırı fazla gelior bize.ybr 125 fiyatı 4.390 iken ybr 250 fiyatı tabiki bunun iki katı olmalı.diğer modeleri ve özellikleri buna göre kıyaslayacak olursanız ve yamahanın kalitesini göz önünde bulunduracak olursanız.mantık olarak fiyatlar bu şekilde lanse ediliyor.fiyatların uçuk olması normal.çoğu kişi ybr 250 yerine cbf 250 kullanıyor nedeni daha ucuz olması ama gelin görün ki cbf 250 belli bi noktadan sonra yağ yakıyo.honda ve yamahanın en gözle görülür örneği bence budur.