Merhaba bende senin gibi çok tereddütte kaldım.
İlk motorum cbr125 idi
sonra 99 cbr600f kullandım
ara ara çeşitli motorlarıda kullandım. 600rr-1000rr (tabiki bambaşka makine onlar)
Daha sonra yurtdışında tanıştım SV650S grenajlı model ile ve o anda farkettim TR'ye gelmediğini. Fakat yanılmışım çünkü az miktarda gelmiş.
Bende senin gibi çok fazla kararsız kaldım gittim denedim. geçen sene bu zamanlar 3 motor arasında kalmıştım. sv650s - cbr600f - Fazer600
gittim SV650S aldım ve inan çok ama çok memnunum. Bi kere bambaşka bir motor saydıklarım arasında düşük devirlerde inanılmaz torklu, kaslı ve iri görünümüne rağmen kullanımı ve kıvraklığı çok rahat. benm boyum 1.66 ve trafik içinde hiçbir sorun yaşamıyorum.
Hani yedek parça gibi sorunlarından çekinmiştim ama bi kere motor ve mekanik parçaları DL650 ile aynı olduğu için o kısımda sorun yok. ayrıca yurtdışında birçok fanı olan bir motor ve gerçekten özellikle isviçre-ingiltere ve almanyada çok ciddi modifiyeli çeşitlerini görebilirsin yollarda, Usa'yı bahsetmiyorum bile. Benzin sarfiyatı ise; benim motorumda hava filtesi ve yoshimura egzost var şehir içi ortalama demiyorum tam rakam veriyorum; 10 litra benzin ile geçen hafta içi 165 Km. yol yapmışım. Depoyu her zaman fullerim kapağa kadar dolayısıyla ölçmesi kolay oluyor.
Yalnız sport touring densede biraz racing bir pozisyonu var bunun içinde 250€ luk bir kit ile bildiğin naked motor gidonu oluyor. ben ebayden getirttim fakat takmadım hnz.
Diyeceğim 4 silindirli bir motor kullnmış biri olarak L motorlu canavarımdan çok memnunum. Yalnız özellikle güneşli havalarda benzincilerde diğer motorcu arkadaşların çok fazla soruları oluyor bunuda belirtiyim
Hayırlı satınalamalar, kazasız belasız sürüşler dilerim.