Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Kurye motorları Hakkında..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seyhan verelim aaaaaabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiüüüüüü çıtır çıtırrr 16.000 de
    Olur. Senin motorunu gözüm kapalı alırım..
    Eski motorculardan kim kaldı..
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Aslında kuryeler ile servisçileri ayrımak lazım.


    Servisçiler; su, pizza, pide, gazete vs. taşıyan, motoru sınırlı bir çevrede kullanan, genelde de kısa mesafede kullanan ve taşıdığı şeyi muhtemelen yarım saat içerisinde yetiştirmesi gereken arkadaşlar.
    Bu arkadaşlar hemen hiç korumalı kıyafet giymediği gibi kask takanı da çok az.Genelde tehlikeli hareket yapan ve motoru yayaların arasında çok hızlı kullananlar bunlar.


    Kuryeler ise; ilaç, koli, evrak vs. dağıtan, genelde bütün şehri turlayan hatta bazen yan ilçelere de giden, çoğunlukla tam korumalı kıyafet giyen, kaskı mutlaka takılı olan adamlar.Bu arkadaşları servisçilerle kıyaslarsak daha düzgün ve sakin kullanıyorlar motorlarını.En azından benim gözlemlerim bu yönde.


    Servisçilerde her türlü motor mevcut, hatta en az ybr cbf falan var.
    En çok, piyasadaki en ucuz motor ne ise ondan var.Motorun bir yerlerinden ses gelerek giden çoğunlukta.Cayır cayır ötüyor motorun bir yerleri.Gövde zaten darma duman.Sinyaller kırık, aynalar kırık, kafa far plastiği kırık.Kim bilir kaç kere düşüp kalkmış o motorlar.


    Kuryeler ya ybr 125, ya cbf 150, bazıları da halen emektar titanlarını kullanıyorlar.

    Yukarıda arkadaş yazmış günde 250 km. yapıyoruz diye.

    Kendini kanıtlamamış, sağlam olmayan motorlarla o kilometreleri yapmak mümkün değil.Mümkün olsa kuryeci arkadaşlarda gider onlardan alırdı.

    Dandik motoru gözünü kar hırsı bürümüş, motor kullanmayı bilmeyen, motordan da anlamayan dükkan sahipleri alıyor.Sırf ucuz olduğu için.Ybr ucuz olsa onu alır.
    Doğru dürüst motor kullanmayı bilmeyen, hatta belki yarısının A2 ehliyeti de olmayan 16-17-18 yaşındaki çocuklara teslim ediyor.Ne de olsa maaşı düşük.Olanı bitenide sorgulayacak bilgi ve tecrübeye de sahip değil.
    Yani yollarda gördüğümüz deli gibi giden, motorcularda dahil herkesin şikayetçi olduğu işte bu çocuklar.Düşe kalka, kavga dövüş ede ede hayatı öğreniyorlar.Sık sık kaza yapıp yerde yan yatan motorlarda bunlar.


    Aslında bu konu daha önce defalarca tartışıldı ve neticeye bağlandı.Kurye motoru yurdumuzda ybr 125 dir.Daha iyi motor mu yok, alternatifi mi yok.Hayır.Aynı sağlamlıkta ve fiyat aralığında motorlarda var.Ybr nin tercih nedeni orjinalinden daha büyük miktar ve çeşitlilikte yan sanayisi oluşmuş olması.Şu anda başka hiçbir motorun piyasada bu kadar çok parçası yok.Yerli üretim yaptığını söyleyenlerde dahil.

  3. #43
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    JAWA, tespitlerin aslında olayı çok güzel özetliyor.
    Doğru YBR en iyi kurye motorudur.. Ancak bu geçen zamanda başka motorlarda devreye girmiştir diye iyi niyetle bekliyorum.. Günün birinde "Benim motorum çin malı km 100 bin kuryelik yapıyorum diyecektir".

    Sonuçta bir arkadaşın burda dediği gibi bakımda önemli. Bu YBR nin servisleri de kaliteli...
    Tekrar tekrar tartışmanın faydası vardır diye düşünüyorum. Fikir alışverişi eninde sonunda.
    Bilgi çok olan yerden az olan yere akar... VEya nadirde olsa tersi olur.. Bilgimiz artar. ve artan bilgi sonuçta fikrimizi geliştirir.
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  4. #44

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Cbf150
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında kuryeler ile servisçileri ayrımak lazım.


    Servisçiler; su, pizza, pide, gazete vs. taşıyan, motoru sınırlı bir çevrede kullanan, genelde de kısa mesafede kullanan ve taşıdığı şeyi muhtemelen yarım saat içerisinde yetiştirmesi gereken arkadaşlar.
    Bu arkadaşlar hemen hiç korumalı kıyafet giymediği gibi kask takanı da çok az.Genelde tehlikeli hareket yapan ve motoru yayaların arasında çok hızlı kullananlar bunlar.


    Kuryeler ise; ilaç, koli, evrak vs. dağıtan, genelde bütün şehri turlayan hatta bazen yan ilçelere de giden, çoğunlukla tam korumalı kıyafet giyen, kaskı mutlaka takılı olan adamlar.Bu arkadaşları servisçilerle kıyaslarsak daha düzgün ve sakin kullanıyorlar motorlarını.En azından benim gözlemlerim bu yönde.


    Servisçilerde her türlü motor mevcut, hatta en az ybr cbf falan var.
    En çok, piyasadaki en ucuz motor ne ise ondan var.Motorun bir yerlerinden ses gelerek giden çoğunlukta.Cayır cayır ötüyor motorun bir yerleri.Gövde zaten darma duman.Sinyaller kırık, aynalar kırık, kafa far plastiği kırık.Kim bilir kaç kere düşüp kalkmış o motorlar.


    Kuryeler ya ybr 125, ya cbf 150, bazıları da halen emektar titanlarını kullanıyorlar.

    Yukarıda arkadaş yazmış günde 250 km. yapıyoruz diye.

    Kendini kanıtlamamış, sağlam olmayan motorlarla o kilometreleri yapmak mümkün değil.Mümkün olsa kuryeci arkadaşlarda gider onlardan alırdı.

    Dandik motoru gözünü kar hırsı bürümüş, motor kullanmayı bilmeyen, motordan da anlamayan dükkan sahipleri alıyor.Sırf ucuz olduğu için.Ybr ucuz olsa onu alır.
    Doğru dürüst motor kullanmayı bilmeyen, hatta belki yarısının A2 ehliyeti de olmayan 16-17-18 yaşındaki çocuklara teslim ediyor.Ne de olsa maaşı düşük.Olanı bitenide sorgulayacak bilgi ve tecrübeye de sahip değil.
    Yani yollarda gördüğümüz deli gibi giden, motorcularda dahil herkesin şikayetçi olduğu işte bu çocuklar.Düşe kalka, kavga dövüş ede ede hayatı öğreniyorlar.Sık sık kaza yapıp yerde yan yatan motorlarda bunlar.


    Aslında bu konu daha önce defalarca tartışıldı ve neticeye bağlandı.Kurye motoru yurdumuzda ybr 125 dir.Daha iyi motor mu yok, alternatifi mi yok.Hayır.Aynı sağlamlıkta ve fiyat aralığında motorlarda var.Ybr nin tercih nedeni orjinalinden daha büyük miktar ve çeşitlilikte yan sanayisi oluşmuş olması.Şu anda başka hiçbir motorun piyasada bu kadar çok parçası yok.Yerli üretim yaptığını söyleyenlerde dahil.
    süper bi tespit
    CANIM KIZIM HERŞEYİM

  5. #45
    celıl ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    İstanbul Ümraniye
    Motosikleti
    Honda Ses Dylan (07)
    Tvs Apacheyi atlıyorsunuz gibime geldi ybryi bırakan apache alıyor benim oturduğum evin sokağında bir kurye dükkanı var 2 yıl önce ybr ile doluyken şimdi sadece bir tane kaldı gerisi apache doldu
    İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor

  6. #46
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı celıl ybr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tvs Apacheyi atlıyorsunuz gibime geldi ybryi bırakan apache alıyor benim oturduğum evin sokağında bir kurye dükkanı var 2 yıl önce ybr ile doluyken şimdi sadece bir tane kaldı gerisi apache doldu
    Aman şu YBR ye alternatif olsun.. Biraz ucuzlatsınlar fiyatları..
    TVS apache nerenin malı?
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  7. #47

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aman şu YBR ye alternatif olsun.. Biraz ucuzlatsınlar fiyatları..
    TVS apache nerenin malı?
    Hinduymuş Abi

  8. #48
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc

    Hindu better than Çan Çin Çon

    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hinduymuş Abi
    Hocam,
    Hindu motorları yedek parçaları nasıl var mı.? Valla bu motor yeni ilgimi çekmiş durumda.
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  9. #49

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam,
    Hindu motorları yedek parçaları nasıl var mı.? Valla bu motor yeni ilgimi çekmiş durumda.
    Apache iyidir Abiciğim,şiddetle tavsiye ederim.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post1880205

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    Alıntı ferotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence biniciye göre değişir diye düşünüyorum..Kurye motoru 100.000'de gider 40.000'de rektefiye de girebilir..serviste nice 100.000'km yi devirmiş ybr ler gördüm.ama 40.000 km'ye gelmeden silindiri açılmış ybr'de gördüm tamamiyle kullanıcıya bağlı..Kurye motoru olmak ve kurye işi yapmak kolay değil buradan kurye arkadaşlara kolaylıklar diliyorum
    iyi dileklerin için sağol..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:44 ----------

    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında kuryeler ile servisçileri ayrımak lazım.


    Servisçiler; su, pizza, pide, gazete vs. taşıyan, motoru sınırlı bir çevrede kullanan, genelde de kısa mesafede kullanan ve taşıdığı şeyi muhtemelen yarım saat içerisinde yetiştirmesi gereken arkadaşlar.
    Bu arkadaşlar hemen hiç korumalı kıyafet giymediği gibi kask takanı da çok az.Genelde tehlikeli hareket yapan ve motoru yayaların arasında çok hızlı kullananlar bunlar.


    Kuryeler ise; ilaç, koli, evrak vs. dağıtan, genelde bütün şehri turlayan hatta bazen yan ilçelere de giden, çoğunlukla tam korumalı kıyafet giyen, kaskı mutlaka takılı olan adamlar.Bu arkadaşları servisçilerle kıyaslarsak daha düzgün ve sakin kullanıyorlar motorlarını.En azından benim gözlemlerim bu yönde.


    Servisçilerde her türlü motor mevcut, hatta en az ybr cbf falan var.
    En çok, piyasadaki en ucuz motor ne ise ondan var.Motorun bir yerlerinden ses gelerek giden çoğunlukta.Cayır cayır ötüyor motorun bir yerleri.Gövde zaten darma duman.Sinyaller kırık, aynalar kırık, kafa far plastiği kırık.Kim bilir kaç kere düşüp kalkmış o motorlar.


    Kuryeler ya ybr 125, ya cbf 150, bazıları da halen emektar titanlarını kullanıyorlar.

    Yukarıda arkadaş yazmış günde 250 km. yapıyoruz diye.

    Kendini kanıtlamamış, sağlam olmayan motorlarla o kilometreleri yapmak mümkün değil.Mümkün olsa kuryeci arkadaşlarda gider onlardan alırdı.

    Dandik motoru gözünü kar hırsı bürümüş, motor kullanmayı bilmeyen, motordan da anlamayan dükkan sahipleri alıyor.Sırf ucuz olduğu için.Ybr ucuz olsa onu alır.
    Doğru dürüst motor kullanmayı bilmeyen, hatta belki yarısının A2 ehliyeti de olmayan 16-17-18 yaşındaki çocuklara teslim ediyor.Ne de olsa maaşı düşük.Olanı bitenide sorgulayacak bilgi ve tecrübeye de sahip değil.
    Yani yollarda gördüğümüz deli gibi giden, motorcularda dahil herkesin şikayetçi olduğu işte bu çocuklar.Düşe kalka, kavga dövüş ede ede hayatı öğreniyorlar.Sık sık kaza yapıp yerde yan yatan motorlarda bunlar.


    Aslında bu konu daha önce defalarca tartışıldı ve neticeye bağlandı.Kurye motoru yurdumuzda ybr 125 dir.Daha iyi motor mu yok, alternatifi mi yok.Hayır.Aynı sağlamlıkta ve fiyat aralığında motorlarda var.Ybr nin tercih nedeni orjinalinden daha büyük miktar ve çeşitlilikte yan sanayisi oluşmuş olması.Şu anda başka hiçbir motorun piyasada bu kadar çok parçası yok.Yerli üretim yaptığını söyleyenlerde dahil.
    yazının tamamına katılıyorum fakat bana en yakın deyimleri siyah olarak işaretledim..

    ellerine sağlık tekerin düz bassın..


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler